![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Shitonya schreef op 01-07-2005 @ 18:53 :
[B]- een lichamelijk gehandicapte - Week nie - een alto/gothic/skater - Ja/Ja/Ja - een nazi/gabber/skinhead - Alle 3 neej - een biseksueel - Ja - iemand die sinds een maand geen player meer is - Ja - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? - Neej - een breezer slet - Neej - iemand die drugs gebruikt - Neej - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is - Ja/Ja - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet") - Ja - iemand die gelovig is - Ja - een bekende Nederlander - Ja - een allochtoon/buitenlander - Ja - iemand die (zwaar) depressief is - Ja - iemand met een eetstoornis - Ja - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon - Ja/Neej - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt - Ja - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest ) - Ja - rookt - Ja - wat piercings en/of tattoos - Ja - open relatie - Neej - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? - Neej |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ken je überhaupt de definitie van 'allochtoon'? Een Ier of een Brit kan net zo goed een allochtoon zijn als een Turk of een Marokkaan. Kijk naar ons koningshuis, dat zijn allemaal allochtonen! En op dezelfde manier kan een Turks iemand (derde generatie bijv.) geen allochtoon zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je op die manier aankomt met 'het Koningshuis zijn ook allemaal allochtonen' dan heb je misschien naar de letter wel gelijk, maar je gebruikt het begrip volledig buiten zijn normale dagelijkse context. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar bedoel het meer zo van: je hebt nog geen relatie met iemand, zou je een relatie met iemand beginnen als... En dan zou ik wel eea afwegen zeg maar tegen elkaar. Ik kan iemand leuk vinden, maar toch besluiten om geen relatie te beginnen. Maar als ik iemand echt helemaal super leuk vind etc denk ik misschien wel: oké, whatever, ik ga er voor. Snap? ![]() Typerend om te merken dat wat ik ooit eens aan je schreef (en waar jij niets van weet ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-07-2005 om 19:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie beginnen met een bekend persoon ? Zottuh | 26 | 19-08-2006 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie? Vip3r | 55 | 06-07-2006 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Stel dat. Verwijderd | 34 | 28-06-2003 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met iemand die veel heeft meegemaakt? Vevay | 23 | 03-06-2003 16:29 | |
Liefde & Relatie |
(principe kwestie) wat vinde jullie nou SuperS | 44 | 10-10-2002 11:54 |