Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 03-07-2005 @ 09:54 :
Nouja, ik heb nauwelijks tot geen effect van blowen. Behalve koppijn dan.

Ik kan wel zonder ja.
Ik vind dat jij gewoon niet mee kan praten hierover, zo vaak heb je het helemaal niet gedaan.

Ik vind het gevoel soms heel fijn en soms heel erg naar, het ligt aan mn bui. Ik blow denk ik een keer per twee weken nu en kan de laatste tijd goed zonder, dat is wel eens anders geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2005, 20:48
Hulk
Hulk is offline
ik vind het gevoel zwaar klote, heb 6 maand dagelijks elke avond 2 joints gerookt. ben nu 10 maand gestopt

Ik heb eigenlijk echt het idee dat ik geestelijk 6 maand van mn leven heb gemist...
Oud 04-08-2005, 22:53
Dop_16
Dop_16 is offline
als ik uitga ofzo. Ik heb genoeg om het elke dag te doen, maar er dus helemaal geen behoefte aan, en mijn ouders hoeven het ook niet te weten want die flippen dan helemaal uit. En als ik het elke dag zou gaan doen dan komen ze er toch wel achter. ofzo.
Oud 06-08-2005, 17:37
Verwijderd
Sorry ik vind dit zó'n onzin heh...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 17:43
X
X is offline
Citaat:
QueenBitch schreef op 06-08-2005 @ 18:37 :
Sorry ik vind dit zó'n onzin heh...
dude
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 18:57
IvdSangen
IvdSangen is offline
Het gevoel van blowen kan ik wel wat leusk over neertikken. Ik heb nu anderhalve week niet meer geblowed, maar vanavond zin om nog eens een lekker snaakje op te steken. Misschien in de koffieshop gaan zitten en een lekkere dikke Polm joint roken. Nog niet gedaan, maar ik raak off-topic.

Allereerst is natuurlijk de geur en de smaak van wiet erg lekker (de smaak van hash is wat minder vind ik). Ik krijg ook altijd zin in een joint als ik wiet ruik. Ten tweede kan ik er goed mee tot rust komen. Als je flink wat werk verzet hebt (fysiek of mentaal) dan dan voelt het goed om de dag af te sluiten met een lekkere joint en een film. (En dan maar hopen dat de wekker niet te vroeg afgaat de dag erna).

Dat brengt ons bij punt 3, namelijk films en muziek. Op de een of andere manier kijk en luister je op een andere manier als je onder invloed bent. Sowieso denk ik heel anders. Dit is gewoon leuk, maar soms merk ik dat ik een heel heldere kijk ergens op krijg (of het is klinkklare onzin als je er de dag erna over nadenkt). Blowen kan je wat over jezelf leren.

Je merkt dat ik voornamelijk alleen blow, want mijn vrienden blowen over het algemeen niet. De keren dat ik met een aantal mensen geblowed heb was dit wel gezellig overigens, maar meestal wel alleen als het merendeel van de mensen dan ook blowt.

Weed and me, by IvdSangen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten