![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moest je geloof zich eens niet zo met iedereen bemoeien en anderen laten zoals ze zijn, zouden er misschien weer wat meer mensen geloven. Want zeg nou zelf: wat vind je het belangrijkste aspect van je geloof (dat vol tegenstrijdigheden zit): - iedereen is gelijk en 'een kind van god', ongeacht hoe die persoon is - of homo zijn is tegen de natuur in? Bij mijn weten is het eerste hetgene waar het hele geloof op gebaseerd is en het tweede gewoon een vaststelling waar verder niemand last van heeft. Dus on topic: dit is onzin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan het denk ik niet zo heel goed uitleggen... zit niet echt in het geloof ![]()
||
Citaat:
Lekker dan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik las pas bijv. ergens dat priesters volgens een bepaald geloof niet mogen trouwen ed. Dit is echter ooit verzonnen door gelovigen die bang waren dat eigendommen van de kerk "verloren" zouden gaan door de huwelijken (dat ze dus gesplitst worden ed...). Wie verzint nou zoiets om die reden?! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
heel veel geld verdienen het is toch nog waar! argothian | 1 | 06-03-2005 19:58 | |
Psychologie |
geen mwd doen, omdat ik zelf niet spoor. Fantôme | 58 | 30-10-2003 21:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ideale school/leersysteem laydee | 35 | 09-04-2002 21:43 |