Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2005, 16:48
Verwijderd
Ik hoef hem zeker niet elke dag te zien, nja het is wel fijn, maar ik wil ook gewoon tijd voor mn eigen dingen hebben. Fijnste zou ik het vinden als hij lekker dichtbij woonde. Dan kan je er zo vaak heen als je wilt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 19:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb op dit moment dan wel geen relatie, maar als ik er eentje zou hebben zou ik mijn vriendin dan zo veel mogelijk wel WILLEN zijn, maar het blijft misschien dan maar bij 2 of 3 avonden in de week, omdat er belangrijke dingen zijn zoals school die nou eenmaal voorgaan + ik ook nog mijn eigen dingen wil doen (fitness, uitgaan etc.). BTW: er zit ook een nadeel aan als je elkaar elke dag of zo ziet. Op een gegeven moment raakt dat een beetje "verveeld" of raak je misschien eerder geïrriteerd aan je partner.
Misschien is 2 avonden wel wat weinig maar het ligt ook aan mijn situatie: ik leef voornamelijk in 2 steden, door de week in de ene (studiestadje) en in de weekenden in de andere (ouders en vrienden wonen er). Als ik in bijvoorbeeld mijn studiestadje een vriendin kreeg, zou ik haar sowieso wat meer zien op school en zo. En eventueel kan er een weekend zijn waar we bij elkaar zijn. Als ik in die andere stad een vriendin krijg, dan zal ze voornamelijk alleen "genoegen moeten nemen" met weekenden en vakanties.
Oud 10-09-2005, 21:05
rodina
rodina is offline
Bijna elke dag. En dat is prima, heb daarnaast ook nog een sociaal leven en studie, en tis goed te doen
Oud 11-09-2005, 23:32
Verwijderd
Ik zag mijn vriend elke dag, nu is hij aan het studeren en zien we elkaar dus niet meer elke dag. Dat is even wennen, maarja. We zijn in de vakantie steeds samen geweest, en het went allemaal wel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 23:50
George
George is offline
Liefst vaker dan eens in de twee weken.
Ik vind het vrij normaal om elkaar toch een avond of drie, vier in de week te zien, als je in dezelfde stad woont.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 21:46
Tox
Tox is offline
Wij zien elkaar 2 a 3 keer in de week, kan ook weleens meer of minder zijn. Vind het wel fijn als je ook wat tijd voor jezelf hebt en dat zij ook tijd heeft voor haar dingen
Oud 14-09-2005, 22:04
audio bully
audio bully is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-09-2005 @ 14:03 :
Offtopic: een beetje meer interpunctie maakt het lezen wat makkelijker
ga is gauw turg nar dasnen opp papir!

Ik zie mijn vriendin (dat is het nog niet echt maar dat moet het toch heeel snel worden) 2 tot 3 keer in de week. Ik zou zoiets ook kunnen zeggen, kdenk dat ie het gewoon aardig bedoelt in de zin van ik wil niet dat je, je verplicht voelt enzo..
Oud 19-09-2005, 17:42
U*NiQ
U*NiQ is offline
Dat verschilt eigelijk wel..
Ik 'zie' hem bijna elke dag, maar er zitten ook veel dagen bij dat we elkaar maar heel even zie.
Zo slaap ik regelmatig bij hem, ben dan pas laat bij hem. Dan kletsen we nog wat, knuffelen wat, vallen in slaap en staan de volgende morgen samen op en gaan weer naar school. Hebben we elkaar nog maar even gezien Maar echt iets afspreken.. 1 a 2 keer in de week denk ik. Door drukte kan dat nu eenmaal niet vaker.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 18:34
Iduna
Iduna is offline
Ik hoef niemand elke dag te zien, dus mijn vriend ook niet per se. In een vakantie vind ik dat wel leuk, maar zo naast de studie (e.d.) niet. Nu zou ik hem wel 3/4 dagen per week willen zien of 2 x met blijven slapen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 18:47
Verwijderd
op dit moment heb ik wel de behoefte om hem dagelijks te zien. We zien elkaar zaterdagavond-zondag hele dag-maandagochtend (aan een gesloten dagen / weekend), en dan dinsdagavond-woensdagochtend, soms nog van donderdag op vrijdag en dan dus in het weekend weer
ook nog best wel veel, als je bedenkt dat we zo'n uurtje bij elkaar vandaan wonen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:48
mysecret
mysecret is offline
ik zie me vriend elke dag.. en dat houden we al 8 maanden vol.. heel raar ik wil hem gewoon elke dag zien.. terwijl ik dat bij andere jongens nooit eerder had.. goed teken ik studeer ook, maar dat stelt tegenwoordig ook niet veel meer voor
Oud 22-09-2005, 17:21
Dus toch!
Dus toch! is offline
Ik zie mijn vriendje nu dik 4 weken niet, en dat vind ik eigenlijk toch wel lang.
Voordat hij weg ging is hij namelijk drie volle dagen bij mij op m'n nieuwe kamertje geweest en toen weer helemaal verliefd op elkaar geworden.
Is nu ongeveer een week geleden, maar mis 'm toch al behoorlijk. Ben de nachtjes al aan het aftellen...

Anyway, als hij weer terug is zien we elkaar in het weekend. Is nog wel even afwachten hoe dat allemaal gaat...
Reageren

Regels voor berichten