Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Bekijk resultaten poll: Homoseksualiteit is een ziekte (alleen voor christenen)
Jawel. 12 9.68%
Neen. 66 53.23%
Ik geloof niet 46 37.10%
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2005, 12:56
Astuanax
Astuanax is offline
Homo zijn is volgens mij aangeboren. Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat een geloof dat liefde en warmte predikt mensen totaal stigmatiseert om wie ze zijn. Dan kan je evengoed (net zoals in de middeleeuwen) gehandicapten beginnen te stigmatiseren of verbieden in een rolstoel te zitten want 'God heeft een mens benen gegeven om te lopen' dus in een rolstoel zitten is onnatuurlijk. Als Jezus nu terug zou kunnen komen zou hij zich volgens mij juist omringen met homo's, het hedendaagse uitschot van de maatschappij. Daarbij vind ik dat die 'Leviticus' als gewone sterveling (wie was dat duivelsventje eigenlijk?)net als de paus en andere zelfingenomen kwasten geen dingen moet beoordelen die aan goddelijke wezens toekomen.
Laat een mens zijn wie hij/zij is en hou van hem/haar daarvoor, net zoals het 'Geloof' predikt!

Mijn zus is lesbienne dus ik weet er wel degelijk veel van.
Oud 09-09-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Narcotic schreef op 09-09-2005 @ 10:47 :
Ik ben van mening dat als je iemand op jonge leeftijd 'indoctrineerd' dat een persoon iets niet mag doen, er ook de mogelijkheid bestaat dat diegene juist net het tegenoverstelde gaat doen omdat diegene dat 'spannend' vind.
Ja, die mogelijkheid is er altijd. Maar blijkbaar gebeurt dat niet zoveel, want als die averechtse effecten daadwerkelijk zouden bestaan, dan zouden homofobe culturen juist barsten van de homoseksuelen en dat is nu ook weer niet het geval.

Dat leidt mij er toch toe gewoon te denken dat het losstaat van opvoeding. Of je nu landen hebt waar vrije seks helemaal is toegestaan, die gematigd tolerant zijn of waar juist een zwaar taboe of zelfs strafbaarheid van homoseksualiteit bestaat, er zitten geen enorme verschillen tussen de aantallen homoseksuelen.

Maar goed, dat is de concrete benadering. De religieuze benadering staat daar volledig los van. Een gelovige die op grond van zijn religie meent dat homoseksualiteit een ziekte is laat zich natuurlijk niets gelegen liggen aan inzichten uit de wetenschap, dat is altijd al zo geweest. Je hebt niet te maken met ratio daar.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 13:35
Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 09-09-2005 @ 12:16 :
dat kan. Kanker is geen van beide.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Kanker kan wel degelijk erfelijk zijn... besmettelijk niet nee...
Oud 09-09-2005, 14:02
Joostje
Joostje is offline
Kanker is dan ook geen ziekte, lijkt me. Net als gebroken botten geen ziekte zijn.
Oud 09-09-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Steefjuh schreef op 09-09-2005 @ 14:35 :
Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Kanker kan wel degelijk erfelijk zijn... besmettelijk niet nee...
Kanker kan niet erfelijk zijn. Een verhoogd risico op een specifieke vorm van kanker kan wel erfelijk zijn.
Als één of meer van jouw eerste vier cellen genetisch gezien kanker had, dan was je een miskraam geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 14:35
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 09-09-2005 @ 13:56 :
Homo zijn is volgens mij aangeboren. Ik vind het trouwens totaal niet kunnen dat een geloof dat liefde en warmte predikt mensen totaal stigmatiseert om wie ze zijn. Dan kan je evengoed (net zoals in de middeleeuwen) gehandicapten beginnen te stigmatiseren of verbieden in een rolstoel te zitten want 'God heeft een mens benen gegeven om te lopen' dus in een rolstoel zitten is onnatuurlijk. Als Jezus nu terug zou kunnen komen zou hij zich volgens mij juist omringen met homo's, het hedendaagse uitschot van de maatschappij. Daarbij vind ik dat die 'Leviticus' als gewone sterveling (wie was dat duivelsventje eigenlijk?)net als de paus en andere zelfingenomen kwasten geen dingen moet beoordelen die aan goddelijke wezens toekomen.
Laat een mens zijn wie hij/zij is en hou van hem/haar daarvoor, net zoals het 'Geloof' predikt!

Amen.
Oud 09-09-2005, 17:14
Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-09-2005 @ 15:05 :
Kanker kan niet erfelijk zijn. Een verhoogd risico op een specifieke vorm van kanker kan wel erfelijk zijn.
Als één of meer van jouw eerste vier cellen genetisch gezien kanker had, dan was je een miskraam geworden.
Dus is het wel erfelijk... Je zegt t zelf. Ik zei t misschien niet helemaal juist, maar heb wel deels gelijk... toch... als ik t goed begrijp wat je stuurde
Oud 09-09-2005, 17:48
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
kalinho schreef op 09-09-2005 @ 15:35 :

Amen.
tenminste al één volgeling.
Oud 09-09-2005, 19:18
Halogeen
Halogeen is offline
kanker is een ziekte. Kanker kan een erfelijke ziekte zijn (intstabiele eiwitten die voor ongeremde proliferatie zorgen). Taaislijmziekte noem je toch ook een aangeboren erfelijke ziekte?

Over de opvoeding. De hersenen kenmerken zich doordat ze heel flexibel zijn, maar niet alle delen zijn dat. Het zou zo kunnen zijn dat al op hele jonge leeftijd seksualiteit wordt vastgelegd en dat dat vast ligt als het ontwikkeld is. Dan maakt het op zich niet zo veel uit wat je ouders tegen je zeggen.

Er zijn ook theoriëen dat het homoseksualiteit-gen al gevonden is, maar dat het niet gepubliceerd mag worden (niet tot gen-therapie volledig ontwikkeld is).
Oud 09-09-2005, 21:08
HybridTheory
HybridTheory is offline
Nee homosexualiteit is geen ziekte.
Ik ben Christelijk opgevoed en zulke dingen zijn mij ook nooit verteld.
Het stoort me behoorlijk dat mensen het hebben over "Christenen vinden dit, Christenen vinden dat" terwijl ze het hebben over 1 groepje mensen die extreme opvattingen hebben over bepaalde dingen.
De poll zegt overigens genoeg.
En ik heb een vermoeden dat die 4 die Ja hebben gekozen zogehete Christenhaters zijn ..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 21:19
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 09-09-2005 @ 13:56 :

Het is inderdaad zo krom om te zeggen dat God ons heeft "gemaakt" en dat hij van ieder mens houdt, en tegelijker tijd homo's ziek vinden en duivels.
Dat is imo net zoiets als een hond vals maken vervolgens op z'n flikker geven als ie bijt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 07:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 09-09-2005 @ 22:08 :
Nee homosexualiteit is geen ziekte.
Ik ben Christelijk opgevoed en zulke dingen zijn mij ook nooit verteld.
Het stoort me behoorlijk dat mensen het hebben over "Christenen vinden dit, Christenen vinden dat" terwijl ze het hebben over 1 groepje mensen die extreme opvattingen hebben over bepaalde dingen.
De poll zegt overigens genoeg.
En ik heb een vermoeden dat die 4 die Ja hebben gekozen zogehete Christenhaters zijn ..
Hoe spring jij eigelijk om met Bijbelse teksten over homo's?
Oud 10-09-2005, 21:00
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 09-09-2005 @ 18:48 :
tenminste al één volgeling.
zo begon Jezus ook

of is dat niet netjes
Oud 11-09-2005, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Steefjuh schreef op 09-09-2005 @ 18:14 :
Dus is het wel erfelijk... Je zegt t zelf. Ik zei t misschien niet helemaal juist, maar heb wel deels gelijk... toch... als ik t goed begrijp wat je stuurde
nee, het is dus niet erfelijk, het risico erop is erfelijk. Dat is precies wat ik zei. Dat is geen kwestie van wel of niet juist zeggen, want kanker is iets heel anders dan het risico op kanker.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:58
Verwijderd
Niets mis met homosexualiteit.
Tis geen ziekte, hooguit een genetisch bepaalde afwijking. Het komt ook bij praktisch alle zoogdieren voor.
Een van de bekendste voorbeelden daarvan is de Bonobo.
Maar alle bonobo's gaan dan ook naar de hel ().

Bij mensen zijn er hersenscans die aantonen dat een bepaald gebied bij homosexuelen anders gevormd is. Ik geloof dat het dit gebied bij de mannen kleiner is en bij vrouwen 2 of 3x zo groot. Homo's zitten hier tussenin. Transsexuelen hebben een gebied dat net zo groot is als dat van het andere geslacht.

Een afwijking, tja, de definitie van afwijking is iets als; "Komt niet overheen met mainstream". Dan is homosexualiteit dus wél een afwijking.

Ik vind het niet vies en heb er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:29
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Nee het is geen ziekte. Het heeft, denk ik, te maken met bepaalde genen en hormonen tijdens de zwangerschap. Ook kan het een psychische oorzaak hebben.
De christenen hebben niks tegen de homo's persoonlijk of hun gevoelens, maar wel tegen de uiting van die gevoelens.

Lev 18:22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:15
Joostje
Joostje is offline
Tja, ik heb ook niks tegen negers, behalve als ze laten zien dat ze neger zijn.
Oud 11-09-2005, 16:22
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-09-2005 @ 17:15 :
die moet ik onthouden.
Oud 11-09-2005, 23:36
Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
hmmm.. oke... nu moest ik even aan die actie denken van die vent die chloor over zo'n meisje had gegooid

maar oke, ik snap m.. di ebling bling pimps bedoel je zeker
Oud 12-09-2005, 08:46
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Snees schreef op 08-09-2005 @ 15:49 :
N.a.v. dit topic:

Ratsja (die de regulars nog wel kennen als troll na de beruchte mp3-thread, die hij zelf verwijderde) impliceerde dat *alle* christenen homoseksualiteit een ziekte vinden (waarvan men al dan niet kan genezen). Ik roep jullie, christenen op dit forum, op om je mening over homoseksualiteit te geven. Gelieve alleen te reageren als je daadwerkelijk in God gelooft.
Je hoeft niet te verwijzen naar een oud topic, wat hier niet ter zake doet, heeft er totaal niets mee te maken.
Oud 12-09-2005, 22:04
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
homofilie is geen ziekte, maar een combinatie van factoren die er voor zorgen dat iemand zich meer aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht. mij lijkt het aannemelijk dat daar zowel een erfelijke factor bij komt kijken als zaken als ontwikkeling en sociale omstandigheden. (iemand met de aanleg tot homofilie zal die minder sterk ontwikkelen in een cultuur die dat erg afwijst, lijkt me, terwijl op een eiland vol lesbische vrouwen de kans erg groot is dat een pasgeboren kind (niet zeiken over dat dat niet kan met alleen vrouwen graag, tis een voorbeel) eerder ook lesbisch worden.)
Oud 12-09-2005, 22:11
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Steefjuh schreef op 12-09-2005 @ 00:36 :
hmmm.. oke... nu moest ik even aan die actie denken van die vent die chloor over zo'n meisje had gegooid

maar oke, ik snap m.. di ebling bling pimps bedoel je zeker
Nee, ik bedoel dat het totaal hypocriet is om wel te doen alsof je homoseksuelen accepteert zolang ze hun verlangens niet uitoefenen, terwijl je gewoon homofoob bent.

niet jij dus, die christenfundi.
Oud 13-09-2005, 07:49
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Kreator schreef op 08-09-2005 @ 16:01 :
Misschien een idee om een optie "ik geloof niet" toe te laten voegen, anders gaan mensen stemmen zonder het verhaal erbij te lezen.

Geldt dit ook voor moslims en andere gelovigen?
En de optie: Ik weet het niet.
Oud 13-09-2005, 07:53
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 08-09-2005 @ 20:53 :
ow blijkbaar verstaan jullie onder homoseksuelen gewoon mensen met een andere geaardheid. Ik bedoel mensen die hun homo zijn in praktijk brengen, natuurlijk heeft God homo's geschapen.
Hoe noem je dan homo's die het niet in praktijk brengen?
Oud 13-09-2005, 07:54
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-09-2005 @ 21:05 :
volgens mijn komt het neer op:
God heeft homo's geschapen; nou, kan gebeuren. Maar zolang de homo's aan geheelonthouding doen, of ze bonken met iemand van het andere geslacht, is er niks aan de hand en zijn ze niet zondig.
toch?
Het lijkt mij anders nogal zondig om tegen je natuur in met iemand van het andere geslacht te 'bonken' waar je niks voor voelt. Dat is bedrog.
Oud 13-09-2005, 07:55
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-09-2005 @ 21:45 :
Besmet worden met homoseksualiteit? Yea, right. Dan zou ik nu geloof ik inmiddels wel homoseksueel moeten zijn, gezien het aantal homoseksuelen dat ik tegen ben gekomen in mijn leven.

Nee dus. Homoseksualiteit is geen ziekte imo.
Dat mensen het een ziekte vinden wil nog niet zeggen dat ze het ook als besmettelijk zien. Niet alle ziektes zijn besmettelijk.
Zucht.
Oud 13-09-2005, 07:58
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-09-2005 @ 22:54 :
Hersenscans die verschillen laten zien waren voor mij fors overtuigend.

Niet dat die ontdekking aan de grote klok werd gehangen, dat zou een afwijkende seksuele voorkeur tot een aangeboren afwijking maken, en de mensen die nu al tegen homoseksuelen zijn zouden in de rij staan om het daarom een ziekte te noemen.
Hersenscans bewijzen niet dat het aangeboren is of niet. Ze laten alleen maar zien dat de hersenen van een homoseksueel er anders uitzien/functioneren/whatever dan die van een hetero.
Oud 13-09-2005, 08:03
De Veroorzaker
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-09-2005 @ 08:53 :
Hoe noem je dan homo's die het niet in praktijk brengen?
Homofiel
Oud 13-09-2005, 09:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-09-2005 @ 08:58 :
Hersenscans bewijzen niet dat het aangeboren is of niet. Ze laten alleen maar zien dat de hersenen van een homoseksueel er anders uitzien/functioneren/whatever dan die van een hetero.
Lijkt me dat je hersenen later in je leven door het een of ander overhoop laten halen per definitie fataal is.

conclusie: aangeboren.

Dat verklaart op zijn beurt ook waarom seksuele afwijkingen bij sommigen invloed hebben op hun gedrag voor de puberteit, als het puur iets seksueels zou zijn zou dat zich pas later moeten uiten, iets dat lang niet overal op gaat.
Oud 13-09-2005, 09:16
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-09-2005 @ 08:55 :
Dat mensen het een ziekte vinden wil nog niet zeggen dat ze het ook als besmettelijk zien. Niet alle ziektes zijn besmettelijk.
Zucht.
op deze opmerking heb ik al antwoord gegeven.

zucht.
Oud 13-09-2005, 11:21
Verwijderd
Wat doet het er toe?Een ieder heeft zijn voorkeuren, ga wat anders zoeken om je druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:25
Meg-chan
Meg-chan is offline
Ik vind het zo belachelijk als ik zoiets hoor. En nee, het zijn niet alleen gelovigen. Mensen die niet geloven denken er soms ook zo over. Laten we erop houden dat het gewoon bekropte mensen zijn.

Ik ben islamitisch opgevoed en ik hoor ook soms van mensen uit mijn gemeenschap dat het een "ziekte" is. Mijn moeder is ook zo'n persoon, maar dan moet je ook weten dat ze geen opleiding heeft gevolgd en dat ze op haar 17de al getrouwd was. Mensen die niet veel van de wereld weten zeggen zulke dingen.

Bij mij heeft het gewoon een totaal andere effect gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een soort van voorliefde voor homo's/lesbie's/travestieten/transsexuelen enz heb ontwikkelt.
Ik heb respect voor ze dat ze gewoon uitkomen voor wie we zijn, terwijl velen van ons dat nog steeds niet eens durven. En we hebben niet eens zo'n probleem om mee te kampen......
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 15:23
ParadiseLost
ParadiseLost is offline
Citaat:
Er is wel verschil tussen een neger en een homoseksueel. Een neger kan er niet voor kiezen om zijn nger-zijn te negeren of te onderdrukken. Een homoseksueel kan dat wel.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 15:37
De Veroorzaker
Citaat:
ParadiseLost schreef op 13-09-2005 @ 16:23 :
Er is wel verschil tussen een neger en een homoseksueel. Een neger kan er niet voor kiezen om zijn nger-zijn te negeren of te onderdrukken. Een homoseksueel kan dat wel.
Pff een neger kan zich witverven
Oud 13-09-2005, 16:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ParadiseLost schreef op 13-09-2005 @ 16:23 :
Een homoseksueel kan dat wel.
Iedereen die dit beweerd moet eigenlijk een leven lang strikt celibatair leven alvorens ooit nog naar hun mening over deze zaak gevraagt wordt.
Oud 13-09-2005, 17:35
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 13-09-2005 @ 17:33 :
Iedereen die dit beweerd moet eigenlijk een leven lang strikt celibatair leven alvorens ooit nog naar hun mening over deze zaak gevraagt wordt.
Dode mensen hebben ook zoveel mogelijkheden om hun mening te geven
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:13
ParadiseLost
ParadiseLost is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-09-2005 @ 17:33 :
Hé, zal ik je eens een geheimpje vertellen?

Een hoop mensen die dit beweren doen dit ook. Binnen de Rooms-Katholieke Kerk is het celibaat voor de meeste priesters verplicht. En daar houdt het meerendeel zich ook aan.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:34
haplo
haplo is offline
Citaat:
ParadiseLost schreef op 13-09-2005 @ 19:13 :

Een hoop mensen die dit beweren doen dit ook. Binnen de Rooms-Katholieke Kerk is het celibaat voor de meeste priesters verplicht. En daar houdt het meerendeel zich ook aan.
Dit vraagt echt om een opmerking over priesters en kleine kinderen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:49
De Veroorzaker
Citaat:
haplo schreef op 13-09-2005 @ 19:34 :
Dit vraagt echt om een opmerking over priesters en kleine kinderen.
.

Celibaat is toch gewoon niet gehuwd zijn, heeft weinig met seks te maken toch?

Edit: stom stom, geen seks voor het huwelijk, excusez-moi.
Oud 13-09-2005, 19:40
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Daar komt het tweede deel uit de mouw: dat zijn retards.

Bottom line blijft dat het belachelijk en onderdrukkend is om zoiets te beweren, een vergelijking met nationaal-socialisten die ook alles wat niet in hun wereld paste onderdrukten zal ik deze keer niet eens uit de kast halen.
Oud 13-09-2005, 19:53
Verwijderd
Ik geloof niet, en vind gelovigen die dat vinden discriminerend en discriminatie vind ik niet bij het woord geloof passen.

Maarja zoals wel meerdere dingen niet die toch ook in geloven voorkomen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 20:18
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 13-09-2005 @ 09:03 :
Homofiel
Ik heb het niet tegen jou.
Oud 13-09-2005, 20:20
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-09-2005 @ 10:13 :
Lijkt me dat je hersenen later in je leven door het een of ander overhoop laten halen per definitie fataal is.

conclusie: aangeboren.

Dat verklaart op zijn beurt ook waarom seksuele afwijkingen bij sommigen invloed hebben op hun gedrag voor de puberteit, als het puur iets seksueels zou zijn zou dat zich pas later moeten uiten, iets dat lang niet overal op gaat.

Je hersenen groeien toch tijdens je leven, zijn op bepaalde plaatsen actiever dan op andere, o.a. afhankelijk van wat je allemaal uitvreet, ik bedoel: wat er allemaal in je hersenen gebeurt is toch niet per definitie aangeboren?
Oud 13-09-2005, 20:21
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-09-2005 @ 10:16 :
op deze opmerking heb ik al antwoord gegeven.

zucht.
Ik hoop dat het was: Oh wat een enorme fout heb ik toch gemaakt.
Oud 13-09-2005, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-09-2005 @ 21:20 :

Je hersenen groeien toch tijdens je leven, zijn op bepaalde plaatsen actiever dan op andere, o.a. afhankelijk van wat je allemaal uitvreet, ik bedoel: wat er allemaal in je hersenen gebeurt is toch niet per definitie aangeboren?
Je hebt gedeeltelijk gelijk.
De verbindingen tussen de gedeeltes in de hersenen, ook wel neurale paden, worden gelegd door leerprocessen. De grootte van hersendelen is bij geboorte bepaald.
Je hersenen groeien nauwelijks tot niet na je geboorte.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 22:07
Verwijderd
Citaat:

Growl. Mijn boosheid.
ga een hobby zoeken of een boek lezen.
Véruit het grootste gedeelte van álle priesters heeft sex gehad en/of masturbeert. Oók na de inwijding tot priester! Dit blijkt uit enquetes die door Rome zelf gehouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 06:36
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
deadlock schreef op 13-09-2005 @ 23:06 :
Je hebt gedeeltelijk gelijk.
De verbindingen tussen de gedeeltes in de hersenen, ook wel neurale paden, worden gelegd door leerprocessen. De grootte van hersendelen is bij geboorte bepaald.
Je hersenen groeien nauwelijks tot niet na je geboorte.
Ok, bedankt voor de informatie. Nu zou ik graag een betrouwbare bron willen. Bioboek ofzo?

Dus die hersenscans waar (ik geloof) Nare Man het over had gaan over de grootte van de hersenen? Maarre...toch niet toevallig (gebaseerd op) die van LeVay want dat was dus een slechte nepstudie?
Oud 14-09-2005, 06:39
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
deadlock schreef op 13-09-2005 @ 23:07 :
Growl. Mijn boosheid.
ga een hobby zoeken of een boek lezen.
Véruit het grootste gedeelte van álle priesters heeft sex gehad en/of masturbeert. Oók na de inwijding tot priester! Dit blijkt uit enquetes die door Rome zelf gehouden zijn.
Bron? Ben wel benieuwd.
Oud 14-09-2005, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Narcotic schreef op 09-09-2005 @ 10:47 :
Ik ben van mening dat als je iemand op jonge leeftijd 'indoctrineerd' dat een persoon iets niet mag doen, er ook de mogelijkheid bestaat dat diegene juist net het tegenoverstelde gaat doen omdat diegene dat 'spannend' vind.
Spannened, met de dood bedreigd worden als homo en vervolgens moeten vluchten
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 08:37
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Laten we even een paar misverstanden uit de wereld helpen;
-Homoseksualiteit is zowel aangeboren als aangeleerd
-De Bijbel keurt homo's niet af, wel de geslachtsgemeenschap tussen twee homo's.
Reageren

Regels voor berichten