Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2005, 09:56
Stefanie
Stefanie is offline
Je hoeft zijn cadeautjes ook niet weg te gooien. Bewaar het op een plaats waar je niet vaak kijkt. Je weet dat je het hebt, maar je ziet het niet. Toch een fijn gevoel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2005, 14:02
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Hij heeft me gebeld.. *zucht..*
Hij mist me toch.. en dat geeft dan wel het gevoel dat hij spijt heeft, dus hij weet wat hij me aangedaan heeft..

Ik ben zo in de war.. Er spoken allerlei gedachtes in m'n hoofd..
Het voelt, alsof ik nog heel erg verliefd op die jongen ben, net zoals voordat ik wat met hem kreeg... Zo nieuw allemaal, zoveel gevoelens..
Het maakt me echt gek... Het wennen zonder hem is te moeilijk.. Ik weet dat ik door moet zetten.. Maar ik weet niet of ik de kracht ervoor heb. Ik ben een heel gevoelig meisje, wat snel over dr heen laat lopen.

Zucht...
Oud 20-09-2005, 14:07
elsjuh2005
elsjuh2005 is offline
wat een klote streek is dat! een tip! ga lekker met je vrienden stappen en denk eens een avondje niet aan hem! en misschien komt het allemaal wel goed! als hij erachter komt dat hij egt van je houdt komt hij wel terug! sterkte!ik ben verliefd
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:08
elsjuh2005
elsjuh2005 is offline
ow sorry dat 'ik ben verliefd'hoort er niet bij! en ik weet hoe je je voelt.....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:22
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
haha..

Voor de personen die dit ook meegemaakt hebben: Hebben jullie nadat het uit is gegaan ook minder honger, een raar gevoel in je maag, nergens zin in, enz..?
Oud 20-09-2005, 14:26
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 20-09-2005 @ 15:22 :
haha..

Voor de personen die dit ook meegemaakt hebben: Hebben jullie nadat het uit is gegaan ook minder honger, een raar gevoel in je maag, nergens zin in, enz..?
juh, maar dat gaat over
Oud 20-09-2005, 14:28
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ach meis, ik vind het heus wel rot voor je, maar anderzijds vind ik dat je je wel iets te zeer laat kennen.
Tuurlijk, het beïndigen van een relatie is nooit leuk, maar dit is wel erg makkelijk...

Die jongen speelt met je, en jij reageert precies zoals hij het wil.
Je moet hem nu gewoon tijdje zijn sop laten gaar koken, oftewel tijdje negeren, en hopelijk ben jij er dan over heen, en dan kunnen jullie weer normaal met elkaar omgaan.
Alle partijen winnen.

Succes!
Oud 20-09-2005, 14:31
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik ga morgen met hem praten..
Aangezien ik en mijn moeder vriendinnen zijn, en ik me daar thuis heel erg op mijn gemak voel, blijf ik niet speciaal weg voor hem...

Ik weet dat ik hem niet terug moet en kan nemen (voor mezelf).
Maar het zal zo moeilijk voor mezelf zijn om hem dat te vertellen..
Oud 20-09-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:

Ja, vooral bij m'n eerste "echte" vriendje. Toen was er ook een duidelijk moment aan te wijzen waarop het echt over en uit was.
Ik heb toen 2 dagen haast niets gegeten (wel wat alcohol gedronken ), alleen maar gehuild.. en daarna was het Koninginnedag en liep ik in Amsterdam rond, at een oliebol, ging die avond feest vieren, enz. Er ging ineens een knopje bij me om zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:34
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik eet ook bijna niet, als ik 2 happen neem, baal ik er al weer van dat ik zoveel opgeschept heb..
Zelfs patat gaat er niet in, of spaghetti.. of iets wat ik heel lekker vind...
Oud 20-09-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-09-2005 @ 12:07 :

Ben geen pop die je in de kast kan gooien al wil je er niet meer mee spelen, en die je weer kan pakken al heb je het nodig..

Precies. Hou dat goed in gedachten.

Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 20-09-2005 @ 15:02 :

Ik ben zo in de war.. Er spoken allerlei gedachtes in m'n hoofd..
Het voelt, alsof ik nog heel erg verliefd op die jongen ben, net zoals voordat ik wat met hem kreeg... Zo nieuw allemaal, zoveel gevoelens..
Dat is heel normaal.. in het begin ben je ook nog helemaal zo dat je je afvraagt wat hij nou van je vindt, of het wel een serieuze relatie is, enz. Als je relatie dan na zo'n lange tijd ineens niet meer vanzelfsprekend is dan krijg je die gevoelens weer. Weer van dat je naar hem toe wil rennen, dat je niet zonder hem kunt, enz.
Maar dat zijn een soort afkickverschijnselen, die gaan vanzelf over. Echt waar.
Ze gaan over door streng tegen jezelf te zijn en geen hoop meer te hebben dat het goedkomt. Door vrede te hebben met de situatie en als hij je geen antwoorden geeft ze zelf te gaan bedenken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:45
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik ben echt blij dat er iets bestaat zoals dit!
En dat er mensen zijn die je willen helpen enzo.. dat geeft je extra kracht..
Ik wil morgen alleen een aantal dingen weten, en ik wil alles op een rijtje zetten.. Ik wil gewoon goeie vrienden met hem blijven.. En dat we elkaar ook nog normaal kunnen zien.!
Oud 21-09-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
haha..

Dat gevoel van minder honger en raar gevoel in mn maag heb ik ook als ik verliefd ben.

Bij mij is het nu zeg maar een week echt uit, we cirkelen alleen nog steeds om elkaar heen. Ik ben ergens nog wel gek op hem, maar het werkt gewoon niet.

Denk dat jij gewoon lekker je eigen leventje moet oppakken. Nu zal het mss nog even moeilijk zijn, maar over een paar weken misschien een paar maanden lach je de wereld toe, met mss zelfs een nieuwe vriend.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 14:50
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Voorlopig wil ik geen nieuwe vriend..
Heb vanmiddag met hem gepraat, en we zijn eruit gekomen dat we nogsteeds van elkaar houden, maar het gewoon niet werkt!

We blijven hele goeie vrienden, eten bij elkaar, doen leuke dingen, knuffelen, en tegen elkaar aanliggen..
Maar of het ooit iets nog zal worden.. Denk het niet..!

Ik wil nu mijn eigen leventje oppakken, en hij die van hem.. maar dat we wel met elkaar om blijven gaan... Hij maakt binnekort een dagje vrij voor me, en dan gaan we alles nog eens goed op een rijtje zetten..

Ben weer helemaal opgelucht!
Reageren

Regels voor berichten