![]() |
||
Citaat:
Mss hoor je teveel verhalen van players die alleen lief zijn tegen een meisje omdat ze 'r willen neuken en het daarna niet meer interessant vinden ofzo...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doe die jongen een plezier. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en zeker maakt die eerste x uit. bedoel daar heb je er toch geen dozijn van ofzo? die heb je maar 1 x en dan moet dat toch wel een beetje speciaal zijn? en volgens mij draag je die altijd met je mee. is voor jongens misschien wel anders ofzo, die hechten daar misschien minder waarde aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En daarbij, je eerste keer beleef je maar één keer.. Maar je tweede keer beleef je net zo goed maar één keer. Ik vind het nogal een eng idee dat je alleen seks wilt met degene waar je zeker van weet dat je je leven lang bij hem blijft. Dat kan je ook nooit zeker weten. |
![]() |
||
Citaat:
en waarom ik geen seks met hem wil. waarom wel? ik zie er nu meer nadelen dan voordelen van in. het is fijn en lekker. nou jah maar voor de rest de eerste x schijnt niet echt fijn te zijn, zwangersdchappen en soa`s en dergelijke, en moet ik aan mijn ouders vragen of hij mag blijven slapen of ik bij hem. denk niet dat dat zonder ruzie gaat. dus ik wil de vrede nog even bewaren in ons huis. en omdat ik nu meer nadelen dan voordelen zie wacht ik gewoon nog even en mijn vriendje die wacht ook maar of hij het nou leuk vind of niet. en dan der bij ik vind dat seks maar 15% van een hele verkering is er is toch zoveel meer dan alleen seks als je met iemand samen bent? en als meisje ben je al snel een hoer als je met een paar jongens naar bed bent geweest en jongens zijn alleen maar stoer. ik denk dat het hem daar ook in zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast moet eens de eerste keer zijn, dus dat de eerste keer misschien niet de lekkerste keer is dat blijf je houden hoe lang je ook wacht. Zwangerschappen en sowieso soa's zijn bij de eerste keer bijna uitgesloten, zolang je maar een condoom gebruikt. Verder ken ik je thuissituatie natuurlijk niet maar het lijkt me dat je ouders er wel begrip voor zullen hebben dat als je zolang met iemand bent en je al 17 bent dat je dan ook met heb naar bed wilt. Je hoeft niet bijelkaar te blijven slapen om seks te hebben trouwens. Ook weet ik niet waar hoe je precies berekend hebt dat seks maar 15% van je relatie betekent. Maar ik vertrouw volledig op je berekening. Als je relatie maar voor 15% uit seks bestaat waarom wil je dan zo per se alleen seks hebben met degene waar je ook voor altijd bij blijft? Je geeft dan toch aan seks niet zo belangrijk te vinden? Daarbij is het onzin dat meisjes als hoer gezien worden als ze met verschillende jongens naar bed zijn gegaan. Daarnaast is jouw situatie daar absoluut niet mee te vergelijken. Blijft natuurlijk het feit dat je nog geen seks wilt overeind staan, dus moet je daar ook maar mee wachten. Nog reacties van anderen? |
![]() |
||
Citaat:
Meid, wat stel jij je aan.Maar mij heb je er niet mee als je het niet doet met die jongen. Je bent 17 en hebt 10maanden een relatie. Ik snap je niet helemaal,maar dat hoeft ook niet.Succes ermee! ontopic: ik was 15 en het steldde bar weinig voor, is allemaal goed gekomen achteraf ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Net of je de boel zult overhaasten wanneer je al 10 maanden samen bent. Anyway, ik had het ook altijd over een 'speciale eerste keer' maar geloof mij nou maar dat het 9/10 keer toch vies tegenvalt. Garantie dat iemand bij je blijft heb je trouwens toch nooit... ![]() Daarbij op soa's valt te testen, voor het tegengaan van zwangerschappen bestaat de pil en ouders zijn gewoon zeikerds die het vast niet fijn vinden wanneer jij ze moet melden dat jullie elke dag weer in het gevaarlijke donkere bos liggen omdat jouw/zijn slaapkamer verboden terrein is. Hoezzé!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die eerste keer komt wel een keer hoor ![]() ![]() Mocht het uitgaan met mijn vriend dan zal ik de momenten koesteren die we hadden. Dan weet ik hoe het was, hoe het was om seks met hem te hebben, hoe intiem we zijn geweest etc etc.. Dat zijn momenten die ik bewaar en ik met een glimlach op terug zal kijken. No way dat ik me 'genaaid' zou voelen, want ik stond er toen 100% achter dat ik dat deed, waarom zou ik dan achteraf er negatief op terugkijken? Niet dat ik zeg dat je seks moet hebben, want dat moet je vooral helemaal zelf bepalen. Maar probeer er ook eens positief tegenaan te kijken. Voor de rest sluit ik me aan bij het verhaal van HvJ. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooier/beter kan 't wat dat betreft niet. Dan maakt 't niet uit of 't ooit uitgaat, je eerste keer was toen fijn, klaar. Als je dan ooit met een andere jongen naar bed gaat is de eerste keer net zo spannend hoor, het is namelijk weer een hele andere jongen en het is toch weer nieuw en spannend. Soa's, zwangerschappen, valt genoeg tegen te doen. En als je ouders moeilijk doen als je al 10 maanden bij elkaar bent en je bent 17 dan zou ik maar 's een goed gesprek met ze aanknopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja inderdaad..t slaat nergens op als je met iemand naar bed gaat waar je niks voor voelt of waar je niet echt verliefd op bent. Dan heeft seks ook geen betekenis. Ik bedoel, als je maar met elke jongen naar bed gaat die je 'wel knap' vind..dan is er ook niks speciaals meer aan. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eerste keer seks dronken???? :( gangbang | 8 | 10-11-2012 13:37 | |
Seksualiteit |
Hoe was je eerste keer? Mimuna | 33 | 23-05-2011 10:06 | |
Seksualiteit |
Hoe was je eerste keer? Verwijderd | 16 | 29-09-2010 13:46 | |
Seksualiteit |
Condoomgebruik tijdens eerste keer Defuser | 14 | 15-12-2005 17:56 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 | |
Seksualiteit |
de eerste keer new_york_powerhittah | 1 | 10-03-2002 12:59 |