Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2005, 16:06
Warsocket
Warsocket is offline
Gedaan toen ik 16 was

Ik dacht wordt wel leuk
maar ik vond het niet zo bijster boeiend achteraf
Oud 09-10-2005, 16:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kingofthemall schreef op 09-10-2005 @ 01:34 :
Ik ben nog maagd, en ik weet niet of ik ernaar uitkijk, aan de ene kant wel, omdat ik het wil ervaren, maar aan de andere kant kan het natuurlijk helemaal fout gaan waardoor je relatie kapot gaat. (hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar toch hoor ik het wel opvallend vaak )
Als je allebei verliefd bent en niks doet wat de ander niet wilt zie ik niet waarom je relatie daarvan dan kapot zou gaan. Het lijkt mij dat het dan juist sterker word.
Mss hoor je teveel verhalen van players die alleen lief zijn tegen een meisje omdat ze 'r willen neuken en het daarna niet meer interessant vinden ofzo...
Oud 13-10-2005, 17:28
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
hmm keek er niet echt naar uit..
was btje scared
en mn toenmalige vriendje propte 'm er opeens in
was ik niet zo blij mee, want hij was groooooottt!!

naja, ik wilde niet verder, hij liet 2 weken niks van zich horen en toen ik ruzie met um ging msaken daarover maakte hij t uit

paar maanden later kreeg ik nieuw vriendje, die ook wel wilde
ik wilde niet zo
maar na 3 maanden ofzo voelde ik me er wel klaar voor
dus heb ik het met zijn verjaardag alslaatste kadootje overgehouden

toen wilde ik het wel, was leuk enz

maja, pas bij mijn huidige vriend ben ik te weten gekomen dat sex voor meisjes ook lekker is hahaha
Oud 13-10-2005, 17:49
George
George is offline
Ik was zestien en ik keek er wel naar uit, al een tijdje, maar vond het niet zo relaxed om meteen met m'n kersverse aanwinst het bed in te duiken. Na een paar maanden voor het eerst gedaan, nogal gestuntel aangezien hij ook nog maagd was, het lukte dus niet helemaal, maar de tweede keer ging het al prima. Het heeft me helemaal geen pijn gedaan, ik vond het al meteen best leuk eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 09:08
clienus
clienus is offline
ik ben 17 heb 10 maanden verkering maar heb ben nog steeds maagd. zou ook niet weten waneer ik er klaar voor ben. dus ik ben neutraal wat betreft of ik er naar uit kijk ja of nee. mijn vriendje wil opzich wel maar loopt niet te pushen. hoef dus maar aan te geven.

vind dat wel moeilijk waneer weet je nou wat het beste moment is om met iemand naar bed te gaan? bedoel ik hou heel veel van hem. maar er is altijd een kans dat het uitgaat ofzo en dan heb je ook zoiets van had ik mijn eerste keer maar aan iemand anders gegeven. je hebt maar 1 eerste x. dat vind ik wel moeilijk. dus daarom kies ik er maar voor om nog te wachten. lijkt me verstandiger dan in een opwelling of overhaast met m in bed te duiken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 09:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Katje schreef op 09-10-2005 @ 10:10 :
Ik was net 14 en ik keek er naar uit omdat mijn beste vriendin me altijd pestte met mijn maagdzijn en ik dacht dat 14 extreem laat was en het was maar saai
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:12
Quantes
Quantes is offline
Ik was net 18. Had oen al anderhalf jaar een vriendje, en toen wilden we allebei. Het was oor ons allebei de eerste keer, ik zag er niet echt naar uit, en het was ook erg aftasten en wennen hoor. Maar 1 maandje daarna ging het met 'm uit. Met mijn vriend die ik nu heb (sinds 3 maandjes) heb ik het ook al gedaan, en hij heeft wat meer ervaring, dus dat gaat beter.

Ik ben vrij laat als ik het zo lees, maar ik voelde me er ook helemaal nog niet toe aangetrokken eigenlijk, helemaal geen behoefte.
Oud 19-11-2005, 10:44
Dato_16
Dato_16 is offline
eerste keer was wat knullig, maar wel leuk, ging wel wat moeilijk allemaal deed bij haar ook wel pijn, 2de keer ging alles wel heel goed en was 't ook echt super lekker!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 11:17
SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik was 18 toen ik ontmaagd werd.
De eerste keer kun je niet echt een eerste keer noemen want fuck wat deed dat zeer. Gelukkig had mijn vriend zo iets van dan doen we het rustig aan, hij was op dat moment ook maagd dus het was zelfs nog specialer voor ons beiden.
Gelukkig bij de 2de keer ging het wel goed (deed nog steeds zeer maar even tanden opelkaar zetten )

Alleen dat duurde ook niet lang want me vriend kwam al zeer snel klaar met 3 bewegingen was het gebeurd

Voor de rest gaat het steeds beter en we leren samen steeds nieuwe dingen.
Oud 19-11-2005, 18:23
neilvt
neilvt is offline
Ik was er toen ook echt klaar voor ja Het was mijn eerste vriendinnetje en daarin was ik ook al wat later dan de rest (meisjes en dergelijke interesseerde mij voor die tijd gewoonweg nog niet zo heel erg) en toen we 4 maanden met elkaar gingen vond ik dat er wel aan toe was, dat voelde ik gewoon. Ik was toen 20 net als nu nog steeds het geval is

Ik heb altijd van binnen gezegd en daar blijf ik nog steeds bij, seks is voor mij niet iets dat ik zou kunnen als ik mij niet emotioneel verbonden voel met iemand. Ik zou niet zomaar iemand kunnen ontmoeten en daar het bed mee delen, daar zou ik mij gewoon niet lekker bij voelen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 18:43
JoV
JoV is offline
Citaat:
clienus schreef op 19-11-2005 @ 10:08 :
ik ben 17 heb 10 maanden verkering maar heb ben nog steeds maagd. zou ook niet weten waneer ik er klaar voor ben. dus ik ben neutraal wat betreft of ik er naar uit kijk ja of nee. mijn vriendje wil opzich wel maar loopt niet te pushen. hoef dus maar aan te geven.

vind dat wel moeilijk waneer weet je nou wat het beste moment is om met iemand naar bed te gaan? bedoel ik hou heel veel van hem. maar er is altijd een kans dat het uitgaat ofzo en dan heb je ook zoiets van had ik mijn eerste keer maar aan iemand anders gegeven. je hebt maar 1 eerste x. dat vind ik wel moeilijk. dus daarom kies ik er maar voor om nog te wachten. lijkt me verstandiger dan in een opwelling of overhaast met m in bed te duiken.
Als je zo denkt dan kan je alleen maar met iemand naar bed gaan als je er al zeker van bent dat je de rest van je leven bij hem blijft? Ik denk niet dat als je 17 bent en je tien maanden met iemand hebt dat het dan overhaast is om met hem naar bed te gaan.. Ook denk ik dat als je meerdere vriendjes krijgt later je eerste keer niet zo ontzettend veel uitmaakt.

Doe die jongen een plezier.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 22:49
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik was dronken, zat onder de coke, en zei was 11 jaar ouder dan me :--) 2 dagen lang geneukt, maar niet klaargekomen door alle shit die door me lichaam stroomde lol
Oud 19-11-2005, 23:14
Gawk
Gawk is offline
Mijn eerste keer...

Mijn god wat ging dat hals-over-kop. Zij was dertien-en-een-half en vond mij al langer leuk, ik was net zestien en dacht dat ik geen kans maakte. Dat bleek opeens wel zo te zijn, en binnen drie uur ging ik van geen vriendin tot samen naar bed. Van 'uitkijken naar' was dus niet veel sprake. Zij bood aan dat ze nog condooms had, maar mij ging het te snel.

Een kwartier later ging het me niet meer te snel. Het was heel erg saai op en neer, ik kon niet klaarkomen. Zij wel, 2x.
Oud 20-11-2005, 23:34
Mousse
Mousse is offline
Ik ben nog maagd
Oud 21-11-2005, 09:56
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik was 15 en had er wel meer van verwacht eigenlijk maar dat kan ook aan mijn exvriendje liggen (A) maargoed, genoten heb ik wel en dat doe ik nu nog steeds
Oud 21-11-2005, 15:04
Bloompje
Bloompje is offline
Ik was 16. Achteraf denk ik, het was best snel, na 2 maanden verkering. Maar ik had er goed over nagedacht enz, en ik wilde het ook echt. Was eerst beetje pijnlijk, maar ging de volgende ochtend stuk beter
Oud 21-11-2005, 15:44
clienus
clienus is offline
Citaat:
JoV schreef op 19-11-2005 @ 19:43 :
Als je zo denkt dan kan je alleen maar met iemand naar bed gaan als je er al zeker van bent dat je de rest van je leven bij hem blijft? Ik denk niet dat als je 17 bent en je tien maanden met iemand hebt dat het dan overhaast is om met hem naar bed te gaan.. Ook denk ik dat als je meerdere vriendjes krijgt later je eerste keer niet zo ontzettend veel uitmaakt.

Doe die jongen een plezier.
mischien wacht ik wel tot dat ik zeker van die persoon weet dat ik daar de rest van mijn leven mee deel dat ik dan pas seks heb.

en zeker maakt die eerste x uit. bedoel daar heb je er toch geen dozijn van ofzo? die heb je maar 1 x en dan moet dat toch wel een beetje speciaal zijn? en volgens mij draag je die altijd met je mee. is voor jongens misschien wel anders ofzo, die hechten daar misschien minder waarde aan.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 16:06
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
clienus schreef op 21-11-2005 @ 16:44 :
mischien wacht ik wel tot dat ik zeker van die persoon weet dat ik daar de rest van mijn leven mee deel dat ik dan pas seks heb.

en zeker maakt die eerste x uit. bedoel daar heb je er toch geen dozijn van ofzo? die heb je maar 1 x en dan moet dat toch wel een beetje speciaal zijn? en volgens mij draag je die altijd met je mee. is voor jongens misschien wel anders ofzo, die hechten daar misschien minder waarde aan.
Dat zeggen ze, maar dat is niet zo
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 16:14
JoV
JoV is offline
Citaat:
clienus schreef op 21-11-2005 @ 16:44 :

Je geeft aan van hem te houden, dus waarom zou je geen seks met hem willen? Als je van hem houdt en je hebt seks met hem dan zal je mocht het ooit uitgaan toch terugkijken op een goede eerste keer? Als je nu met hem naar bed gaat is het toch een speciale eerste keer?
En daarbij, je eerste keer beleef je maar één keer.. Maar je tweede keer beleef je net zo goed maar één keer. Ik vind het nogal een eng idee dat je alleen seks wilt met degene waar je zeker van weet dat je je leven lang bij hem blijft. Dat kan je ook nooit zeker weten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 16:24
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik was 15, was het 2e afspraakje met de jongen in kwestie en omdat het te laat was om naar huis te gaan moest ik bij hem slapen Ik keek er niet naar uit en het was een beetje onverwacht maar het deed geen pijn en was wel lekker. Ik was toen nog niet verliefd op hem maar nu hebben we al 7 maanden verkering
Oud 21-11-2005, 20:13
clienus
clienus is offline
Citaat:
JoV schreef op 21-11-2005 @ 17:14 :
Je geeft aan van hem te houden, dus waarom zou je geen seks met hem willen? Als je van hem houdt en je hebt seks met hem dan zal je mocht het ooit uitgaan toch terugkijken op een goede eerste keer? Als je nu met hem naar bed gaat is het toch een speciale eerste keer?
En daarbij, je eerste keer beleef je maar één keer.. Maar je tweede keer beleef je net zo goed maar één keer. Ik vind het nogal een eng idee dat je alleen seks wilt met degene waar je zeker van weet dat je je leven lang bij hem blijft. Dat kan je ook nooit zeker weten.
als het uitgaat met dikke ruzie dan lijk mij dat ik dan de grootste fout heb gemaakt om met hem naar bed de te gaan. dan voel je je toch achteraf `genaaid`?

en waarom ik geen seks met hem wil. waarom wel? ik zie er nu meer nadelen dan voordelen van in. het is fijn en lekker.
nou jah maar voor de rest de eerste x schijnt niet echt fijn te zijn, zwangersdchappen en soa`s en dergelijke, en moet ik aan mijn ouders vragen of hij mag blijven slapen of ik bij hem. denk niet dat dat zonder ruzie gaat.
dus ik wil de vrede nog even bewaren in ons huis. en omdat ik nu meer nadelen dan voordelen zie wacht ik gewoon nog even en mijn vriendje die wacht ook maar of hij het nou leuk vind of niet.
en dan der bij ik vind dat seks maar 15% van een hele verkering is er is toch zoveel meer dan alleen seks als je met iemand samen bent?

en als meisje ben je al snel een hoer als je met een paar jongens naar bed bent geweest en jongens zijn alleen maar stoer. ik denk dat het hem daar ook in zit.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:25
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Mijn 1e keer? Wat was dat een geouwehoer, ik ga me er ook niet verder over uit, haha.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:36
JoV
JoV is offline
Citaat:
clienus schreef op 21-11-2005 @ 21:13 :
als het uitgaat met dikke ruzie dan lijk mij dat ik dan de grootste fout heb gemaakt om met hem naar bed de te gaan. dan voel je je toch achteraf `genaaid`?

en waarom ik geen seks met hem wil. waarom wel? ik zie er nu meer nadelen dan voordelen van in. het is fijn en lekker.
nou jah maar voor de rest de eerste x schijnt niet echt fijn te zijn, zwangersdchappen en soa`s en dergelijke, en moet ik aan mijn ouders vragen of hij mag blijven slapen of ik bij hem. denk niet dat dat zonder ruzie gaat.
dus ik wil de vrede nog even bewaren in ons huis. en omdat ik nu meer nadelen dan voordelen zie wacht ik gewoon nog even en mijn vriendje die wacht ook maar of hij het nou leuk vind of niet.
en dan der bij ik vind dat seks maar 15% van een hele verkering is er is toch zoveel meer dan alleen seks als je met iemand samen bent?

en als meisje ben je al snel een hoer als je met een paar jongens naar bed bent geweest en jongens zijn alleen maar stoer. ik denk dat het hem daar ook in zit.
Okee, dus je speculeert er nu op dat als je een grote ruzie met hem krijgt dat je je dan 'genaaid' voelt. Ten eerste vraag ik me af of je als je door ruzie uitelkaar gaat je je daarna het meest rot voelt omdat je seks met hem hebt gedan, daarbij kan je op deze manier nooit met iemand naar bed gaan.
Daarnaast moet eens de eerste keer zijn, dus dat de eerste keer misschien niet de lekkerste keer is dat blijf je houden hoe lang je ook wacht. Zwangerschappen en sowieso soa's zijn bij de eerste keer bijna uitgesloten, zolang je maar een condoom gebruikt.
Verder ken ik je thuissituatie natuurlijk niet maar het lijkt me dat je ouders er wel begrip voor zullen hebben dat als je zolang met iemand bent en je al 17 bent dat je dan ook met heb naar bed wilt. Je hoeft niet bijelkaar te blijven slapen om seks te hebben trouwens.
Ook weet ik niet waar hoe je precies berekend hebt dat seks maar 15% van je relatie betekent. Maar ik vertrouw volledig op je berekening. Als je relatie maar voor 15% uit seks bestaat waarom wil je dan zo per se alleen seks hebben met degene waar je ook voor altijd bij blijft? Je geeft dan toch aan seks niet zo belangrijk te vinden?
Daarbij is het onzin dat meisjes als hoer gezien worden als ze met verschillende jongens naar bed zijn gegaan. Daarnaast is jouw situatie daar absoluut niet mee te vergelijken.

Blijft natuurlijk het feit dat je nog geen seks wilt overeind staan, dus moet je daar ook maar mee wachten.

Nog reacties van anderen?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 21:28
Tińo
Tińo is offline
Citaat:

Meid, wat stel jij je aan.Maar mij heb je er niet mee als je het niet doet met die jongen.

Je bent 17 en hebt 10maanden een relatie. Ik snap je niet helemaal,maar dat hoeft ook niet.Succes ermee!

ontopic: ik was 15 en het steldde bar weinig voor, is allemaal goed gekomen achteraf.
Oud 22-11-2005, 17:53
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 13-10-2005 @ 18:28 :
hmm keek er niet echt naar uit..
was btje scared
en mn toenmalige vriendje propte 'm er opeens in
was ik niet zo blij mee, want hij was groooooottt!!
uhm....met dat soort kritiek zo ik echt tevreden met me zijn
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 20:49
Stefanie
Stefanie is offline
Ik was 15 en deed het uit nieuwsgierigheid. Eigenlijk was er niet veel aan, weinig sfeer en echt lekker was het niet

De keren daarna helemaal goedgemaakt!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 20:52
Verwijderd
Ik vond het erg tegenvallen. Op een gegeven moment vroeg hij of ik het zeker wist. Ja, ik wist het zeker. Maar daarna vroeg hij het nog tig keer, zodat ik op een gegeven moment zoiets had van: Jahaaaaaa! Grrr... Gaat er nou nog wat gebeuren of niet!

Daarna kreeg ik met mijn ex en dat was al een stuk beter. Maar het kon nog stukken beter merk ik bij mn huidige vriend
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 21:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

Aanstellen is ook een vak apart.

Net of je de boel zult overhaasten wanneer je al 10 maanden samen bent. Anyway, ik had het ook altijd over een 'speciale eerste keer' maar geloof mij nou maar dat het 9/10 keer toch vies tegenvalt. Garantie dat iemand bij je blijft heb je trouwens toch nooit...

Daarbij op soa's valt te testen, voor het tegengaan van zwangerschappen bestaat de pil en ouders zijn gewoon zeikerds die het vast niet fijn vinden wanneer jij ze moet melden dat jullie elke dag weer in het gevaarlijke donkere bos liggen omdat jouw/zijn slaapkamer verboden terrein is. Hoezzé!
Oud 22-11-2005, 21:33
create
create is offline
- Hoe was je eerste keer?
Onze eerste keer ging in stapjes. Omdat het zoveel pijn deed besloten we afentoe weer een nieuwe poging te wagen, tot het uiteindelijk ging. Ondanks de pijn was het wel iets bijzonders, maar niet dat je zegt geweldig.

-Keek je ernaar uit, of vond je het eng?
Ik was bang voor de pijn maar ik wilde het ook graag gehad hebben zodat we verder konden gaan.

-En hoe oud was je?
17
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 08:49
colour_of_fire
colour_of_fire is offline
Ik was 15, hij 17 en keek er niet echt naar uit ofzo. Ik had 1,5 maand met met em en het was niet echt speciaal ofzo.. 3 weken later maakte ie het uit en toen kreeg ik er pas spijt van... gelukkig is dat later allemaal weer rechtgezet en hebben we alsnog 4 maanden wat met mekaar gehad totdat het echt over was.. maar gelukkig heb ik nu een heeele lieve vriend!
Oud 23-11-2005, 10:51
Verwijderd
Citaat:

Tja, je kunt het negatief bekijken, maar ook positief. Zoals JoV al zei: "Als je van hem houdt en je hebt seks met hem dan zal je mocht het ooit uitgaan toch terugkijken op een goede eerste keer? Als je nu met hem naar bed gaat is het toch een speciale eerste keer?"

Die eerste keer komt wel een keer hoor En misschien gaat het zelfs daarna wel uit. Waarom zou je dat speciale moment dan niet op een positieve manier koesteren? Daarnaast geef je zelf al aan dat er zoveel meer in een relatie is dan seks (met die 15% ben ik het trouwens niet eens, maar dat even achterwege gelaten ), waarom zou je je dan 'genaaid' voelen als het uit gaat? Dat is echt één van de laatste dingen waar ik aan zou denken als het uit zou gaan, ALS ik er al aan zou denken.

Mocht het uitgaan met mijn vriend dan zal ik de momenten koesteren die we hadden. Dan weet ik hoe het was, hoe het was om seks met hem te hebben, hoe intiem we zijn geweest etc etc.. Dat zijn momenten die ik bewaar en ik met een glimlach op terug zal kijken. No way dat ik me 'genaaid' zou voelen, want ik stond er toen 100% achter dat ik dat deed, waarom zou ik dan achteraf er negatief op terugkijken?

Niet dat ik zeg dat je seks moet hebben, want dat moet je vooral helemaal zelf bepalen. Maar probeer er ook eens positief tegenaan te kijken. Voor de rest sluit ik me aan bij het verhaal van HvJ.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:19
Mara
Mara is offline
Citaat:

Als je het nu doet met je vriend doe je het met een jongen die van je houdt en waarvan jij houdt. Hij zal er rekening mee houden dat je geen pijn hebt e.d. tenminste, daar ga ik vanuit.

Mooier/beter kan 't wat dat betreft niet. Dan maakt 't niet uit of 't ooit uitgaat, je eerste keer was toen fijn, klaar.
Als je dan ooit met een andere jongen naar bed gaat is de eerste keer net zo spannend hoor, het is namelijk weer een hele andere jongen en het is toch weer nieuw en spannend.

Soa's, zwangerschappen, valt genoeg tegen te doen. En als je ouders moeilijk doen als je al 10 maanden bij elkaar bent en je bent 17 dan zou ik maar 's een goed gesprek met ze aanknopen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:51
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik was ongeveer 17, die eerste keer. En dat was voor ons allebei een leuke ervaring. Het was zo'n beetje een sinterklaaservaring, waar we al weken naar uitkeken. Maar we wilden het tegoei doen, en niet tussen de soep en de patatten als onze ouders thuis waren. Uiteindelijk waren we wel blij met ons 'nieuwe speelgoed'.

Maar die eerste keer is alleen maar memorabel omdat het de eerste keer was. Voor de rest blijft het een hoop geklungel, en is de 85ste keer het waarschijnlijk veel meer waard om er voor eeuwig aan terug te denken.

Pijn heeft ze niet gehad, zenuwen hadden we allebei. Voor mijn tweede lief was het ook haar eerste keer. Toen hebben we veel minder geprutst en was het 'nog echter' leuk. En ook zij heeft er amper pijn van gehad. Enkel het gevoel dat er een half uur nadien nog steeds iets in haar zat.
Oud 24-11-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Cole schreef op 03-10-2005 @ 21:24 :
Voor alle mensen die geen maagd meer zijn, hoe was je eerste keer?

Keek je erna uit, of vond je het eng? en hoe oud was je?

Voor alle maagden (including me...) hoe kijken jullie er tegenaan, en voel je je er al klaar voor?

Ikzelf, ben 16, en heb de behoefte nog niet zo groot, kben ook niet zo'n type...

Maar het zit vast anders met andere mensen...
Wat voor type moet je dan zijn om te neuken?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 19:17
MichSterretje
MichSterretje is offline
Ik was 14... eigenlijk achteraf gezien veels te jong, maar het is toch gebeurt...
had toen al een relatie van 7 maanden... al was mijn (ex)vriendin... toen pas 13... ze had wel veel pijn, maar toen ik lama zeggen... ging doordrukken... was de pijn meteen weg... en was het allemaal pleasure
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 19:59
Just--Miiej
Just--Miiej is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 06-10-2005 @ 00:48 :
En wat is daar aan?

vind het wel cool als je op die leeftijd nog maagd bent. Is beter dan die meisjes die op hun 14de het bed in duiken om hun vriendje bij zich te houden...

Ja inderdaad..t slaat nergens op als je met iemand naar bed gaat waar je niks voor voelt of waar je niet echt verliefd op bent. Dan heeft seks ook geen betekenis. Ik bedoel, als je maar met elke jongen naar bed gaat die je 'wel knap' vind..dan is er ook niks speciaals meer aan.
Oud 30-11-2005, 17:29
adoruler
adoruler is offline
Ik werd bijna een jaar geleden ontmaagd toen was ik net 15. Ik ben ontmaagd door mijn huidige vriendin waar ik al 2 jaar verkering mee heb (is best lang voor mij, maar nog steeds verliefd ). Ik had er eigenlijk niet zo op verheugd het maakte me niet zoveel uit maar het ging inneens. We zaten een film te kijken. En eerst wat gezoen en gekwijl. En inneens zij zze ik ben klaar om te worden ontmaagd. Dus pakte ik me kans. De eerste keer zelf vond ik niet echt heel fijn was nogal wat verlegen om mijn onderbroek voor haar uit te doen. Maar was eigenlijk best wel lachen echt alles ging fout. Maar we hebben er wel een betere band van gekregen. Maar zij vond het helemaal niet pijnlijk. Alleen komt zij alleen maar klaar als je haar zo haast een uur gaat vingeren. Anders komt ze echt nit klaar dan duurt het echt uren. Ik krijg er echt lamme vingers van. Maarjah je moet het pas doen als je er echt voor klaar bent dus niet te overhaastig
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 20:27
flolovesyou
flolovesyou is offline
mijn eerste keer viel me heel erg mee, iedereen zei dat t bij meisje de eerste keer heel erg zeer doet. maar als je ontspannen bent en je op je gemak voelt dan gaat t volgens mij makkelijker dus dat is denk ikw el belangrijk voor eerste keer.
ik zelf was 16 jaar had 2 maand wat met die jongen.. k vond t op begin wel eng en was wel zenuwachtig maar toen we eenmaal bezig waren verdween dat ookw el
maar om nou te zeggen dat t heeel bijzonder is, dat is ook nogal overdreven gezegd
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 20:31
Thee Muts
Thee Muts is offline
En up nummer zoveel deze week... Stop daar toch eens mee
Oud 02-03-2006, 20:58
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Ik ben 15 en maagd. Uitgepraat? Waarschijnlijk wel ja:-)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 21:05
ExVaal
ExVaal is offline
Oh, dat was een rampje. Ik was 18, ik had nét 1 dag met m'n inmiddels exvriendin en ik bleef bij haar slapen.

We lagen tegen elkaar knuffelen, zoenen, handwerk enzo, en van het een kwam het ander.

Ik lag daar maar een beetje te spartelen als een vis op het droge en ik wist niet what the fuck ik aan het doen was, ik deed maar wat.

Toch nog wel behoorlijk goed gekomen later.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 04:50
Verwijderd
Mijn 1e keer was redelijk spontaan... Maar veruit van boeiend en niet wat ik ervan verwacht had...

Zoiets moet je toch met liefde doen... De keren daarna waren veel beter en werden uiteindelijk geweldig.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 13:39
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Even een vraagje tussendoor, wat wordt er met een 'up' bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 13:51
Verwijderd
Een up is als je een ouder topic, zoals deze dus, weer omhoog plaatst.
Je reageert erop, daardoor verschijnt hij weer bovenaan in het forum.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 09:18
Valentine
Valentine is offline
ik was 14, wel jong, maar ik was er wel klaar voor. ik had ruim een half jaar een vriendje en hij was ook nog maagd. het gebeurde erg onverwacht. het was na 5 minuutjes ook over een week later had hij zijn kamer romantisch ingericht met kaarjes, muziek, rozenblaadjes en wierook enzo en hebben we het nog een keer goed opnieuw gedaan, lief he
Oud 04-03-2006, 22:23
Enkie
Enkie is offline
Ik ben nog maagd en dat vind ik voorlopig nog wel best
Oud 05-03-2006, 14:09
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik was net 18, hadden het al vaker geprobeerd maar steeds gestopt vanwege de pijn.
Nu baalde ik er zo van dat ik zei dat hij maar door moest drukken.
hell, wat een pijn zeg, lag bijna te huilen in bed.
De keren erna deed het steeds minder pijn en begon ik het ook werkelijk lekker te vinden

Regels voor berichten