![]() |
||
![]() |
Citaat:
En alsjeblieft, leer spellen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is ook met (je) tepels, als je die te lang in een bh gepropt laat, compleet ingebonden zonder een greintje lucht gaan ze pijn doen. Is gewoon niet goed, het is de bedoeling dat je kleding draagt om jezelf te verhullen tegenover de rest van de mensen, niet als je thuis bent en slaapt in je bedje dus... Naja, de TS doet maar wat ze wilt hoor ![]() Ik geef alleen aan dat het niet zozeer gezond en 'optimaal' is voor je tepels (vooral die, want die zijn gevoeliger en teerder dan de rest van je huid) om 24 uur per dag, 7 dagen in de week tegen een bh wand aangedrukt te zitten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic, ik doe 's nachts ook altijd mijn BH uit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Probeer eens te slapen zonder, misschien vind je dat wel fijner! Maar je kunt ook een hempje aantrekken 's nachts, dat geeft ook genoeg steun (indien je dat nodig hebt). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-10-2005 om 13:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is toch ook zo dat er van bijna alles wel word gezegd dat je er kanker van krijgt? Van eten, van mobiele telefoons van weetikveel wat. Over een BH hoef je je dan echt geen zorgen te maken hoor. Trouwens, ik snap heel jouw 'litteratuuronderzoek' commentaar niet helemaal. Wat zeg ik dan fout?
Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 00:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |