Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2005, 13:14
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa.
Oud 16-10-2005, 14:17
Spiteful
Spiteful is offline
Hell no. Ik moet het met mijn ouders echt niet over zo'n dingen hebben. Straks gaan ze mij hún seksleven nog uit de doeken doen. Brrr. Ik prijs mij gelukkig dat ik ze nog nooit bezig gehoord heb of zo.
Oud 16-10-2005, 14:41
Amma
Amma is offline
Van mijn vriendjes weten ze het wel. Niet dat we het daar echt over gehad hebben, maar in een lange relatie is het vrij logisch

En van mijn scharrels weten ze het niet. Ze hoeven niet alles te weten
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 16:17
Verwijderd
ja... heb nooit buiten een relatie seks gehad, en ik neem aan dat ze toch wel doorhebben waarom ik ten tijde van mijn exvriend aan de pil wou en dat ik niet al tweeënhalf jaar handjes vasthou met m'n vriend (hoe dan ook: ze hebben ons wel eens gehoord )
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 16:23
Verwijderd
Jup, het is er dan ook nog maar één geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 17:51
waves
waves is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-10-2005 @ 20:53 :
Mijn ouders hebben zo hun vermoedens, maar dit is niet echt het onderwerp waar ik het over wil hebben en niet het onderwerp waar zij meer over willen weten.
Ik denk dat het bij mij ook zo is.

De moeder van mijn vriend weet het zeker, die heeft ons gehoord zegt ze
Oud 16-10-2005, 22:29
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
neen, en ik laat ze in die waan
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:46
underthabridge
underthabridge is offline
Jah, gegarandeerd dat ze dat weten. Haar en mijn ouders, hebben ook wel eens van die fijne gesprekken gehad...
Naja, dat probeerde beide moeders in het begin, maar toen we ze gemeld hadden dat we het allemaal wel wisten hebben ze het maar gelaten voor wat het is.
Nu hebben we ondertussen 2 jaar, dus het is niet bepaald een geheim meer (geluid e.d.), ookal hebben we het er nooit over. Toch weten ze gelukkig minder dan ze denken... en zo hoort dat ook. Laatst overigens wel een schaamtemoment dankzij een rondslingerend speeltje... Maar goed, onze ouders zijn ook niet gek en al helemaal niet anti-seks, dus niets aan de hand. Tis bovendien maar 1 bedpartner, dus zoveel commentaar is er niet te leveren.
Oud 16-10-2005, 23:08
Optima
Optima is offline
Citaat:
Kreator schreef op 15-10-2005 @ 20:26 :
in dat geval: zin om eens een keer de evolutionaire daad te verrichten?
nou, als jij het een evolutionaire daad noemt, maak je me wel nieuwsgierig wat je dan precies doet

maar nee, ben heel tevreden met mijn huidige minnaar...
Oud 16-10-2005, 23:28
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-10-2005 @ 00:08 :
nou, als jij het een evolutionaire daad noemt, maak je me wel nieuwsgierig wat je dan precies doet
Prachtig mooi eufemisme
Oud 17-10-2005, 11:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jahoor en dat is ook wel een vrij logische conclusie die je als ouders zijnde kunt trekken als je dochter een langdurige relatie heeft. Heb het niet uitgebreid met ze besproken, maar toen ik op gegeven moment bij mijn ex bleef slapen, was het wel duidelijk natuurlijk. Wat ze niet wisten was dat het daarvoor al gebeurd was en dat we nadat het uit was ook nog ruim een half jaar een sexrelatie hebben gehad. Maar ze hoeven ook niet alles te weten natuurlijk

En van mijn huidige vriend en mij weten ze het uiteraard ook, ze zullen ons ongetwijfeld wel eens gehoord hebben en aan wat dubbelzinnige opmerkingen die we af en toe te horen krijgen is ook wel te merken dat ze wel door hebben waar wij mee bezig zijn. En dat die hele grote spiegel boven ons bed er niet voor niets hangt, kunnen mijn ouders ook wel bedenken natuurlijk...

Ik ben seksueel vrij open naar mijn ouders toe, dus heb er ook geen problemen mee hoor. En zij gelukkig ook niet (meer)

Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 11:44.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 12:09
juno
juno is offline
Ik vond het vreselijk dat ze het wilde weten, mijn moeder. Dat ging haar niets aan. Ik heb haar dus verteld dat we het deden, en verdere details stug voor mezelf gehouden, hoe erg ze er ook naar vroeg. Mijn vader was het er niet mee eens, had me het liefst tot mijn dertigste aan de tafelpoot vastgebonden, maar die moest op een gegeven ogenblik wel de feiten onder ogen zien toen ik ging samenwonen..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 13:29
tuttebel
tuttebel is offline
hell no.

als ik een vast vriendje heb, dan weten ze heus wel dat ik seks met hem heb. ook omdat ik de pil slik en condooms op mn kamer heb liggen.
Oud 17-10-2005, 15:58
Verwijderd
Mijn moeder weet alles wel..

Mijn vader weet veel, maar niet alles.. Vooral omdat hij het ook niet wil weten, omdat hij dan de zorgelijke vader uit gaat hangen.

Mijn moeder vertel ik gewoon alles, mijn vader weet wat hij weet doordat ik niet kan liegen. Als hij vroeg waar ik had geslapen, dan verraadde mijn gezicht meteen dat dat niet bij mijn beste vriendin was.

Nu weten ze allebei niet alles meer, aangezien ik nu in een ander land woon.. en ik ze veel minder spreek. Dan zijn er wel belangrijkere dingen te vertellen dan wie wat waar en wanneer.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 16:31
moisture
moisture is offline
ik ga ervanuit dat ze het weten, ondanks dat we er nog nooit over hebben gepraat.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 19:11
zoef de haas
zoef de haas is offline
mijn moeder is er stellig van overtuigd dat ik nog maagd ben volgens mij en mn pap die zal zo zn vermoedens we hebben
Maar mn mam is daar echt te naief in
Oud 17-10-2005, 19:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-10-2005 @ 20:11 :
Maar mn mam is daar echt te naief in
Ja, volgens mij is dat gewoon zelfbescherming van ouders ofzo
Kan me niet voorstellen dat ik later zo naief zou zijn iig.
Oud 17-10-2005, 19:17
zoef de haas
zoef de haas is offline
had ik een vriend vraagt ze heel serieus van
wat doen jullie in godsnaam de hele tijd boven....
Oud 17-10-2005, 19:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 17-10-2005 @ 20:17 :
had ik een vriend vraagt ze heel serieus van
wat doen jullie in godsnaam de hele tijd boven....

Ach, het antwoord wil ze toch niet weten. Wees blij dat het niet zo'n moeder is die elke keer met de was of een kopje thee voor de deur staat. Of doet ze dat dan weer wel?

Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 19:27
Verwijderd
Ja, want dat is er maar 1 en het is mijn vriend. Dus dat is nie tzo moeilijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 19:38
dwight88
dwight88 is offline
niet met wie, wel dat ik 't gedaan heb
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 19:44
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Mijn ouders doen mee.
Oud 17-10-2005, 20:19
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 15-10-2005 @ 22:57 :
Erik en Optima, schatjes, liefjes, even lief doen tegen elkaar oke? Anders voel ik me gedwongen jullie met handboeien aan elkaar vast te klikken en niet weer los te maken tot jullie een flinke partij goedmaakseks hebben gehad
Puh
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 21:47
Verwijderd
Ja hoor, heb dit soort dingen altijd wel kunnen bespreken, al hoeven daar voor mij geen details bij.
(het enge is dus wel dat mijn moeder laatst eens vroeg hoe mijn seksleven nou was en of ik het wel spannend genoeg hield allemaal )
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 02:25
peerbanaan
peerbanaan is offline
Ja dat weten ze.
Nouja, ze denken zelfs dat ik met meer jongens seks heb gehad dan ik echt heb gehad
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 09:37
mcflem
mcflem is offline
Mijn ouders zeggen dat ze me te jong vinden voor seks maar ik denk dat ze wel een vermoeden hebben dat we niet alleen braaf tv zitten te kijken als we de halve dag op mijn kamer zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 11:05
Konijn
Konijn is offline
Heb alleen seks gehad met mn ex en nu met mn vriend, en dat weten ze wel lijkt me. Bovendien hebben ze het vast wel eens gehoord.. Ze dachten geloof ik al dat ik allang seks had toen het nog helemaal niet zo was.
Oud 24-10-2005, 12:03
Verwijderd
Nee, dat weten ze niet. En dat gaat ze ook niks aan.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 13:33
pyres
pyres is offline
Citaat:
evanescence schreef op 14-10-2005 @ 20:42 :
...van al jouw (seks)partners af?

TS: haha nee...ik heb tot 3x toe in mijn ouderlijk huis gesekst met een jongen (zelfde persoon)....heel erg sneaky allemaal...en nooit verteld...waarom wel? dus denken ze dat mijn huidige vriend mijn eerste is

bad bad girl
nou sorry hoor maar hoe "sneaky" je het ook doet, je ouders zijn niet blijkbaar compleet debiel (althans daar ga ik vanuit) dus als ik jou was dan zou ik er niet vanuit gaan dat ze helemaaaaaal niks weten
Oud 24-10-2005, 14:42
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
peerbanaan schreef op 24-10-2005 @ 03:25 :
Ja dat weten ze.
Nouja, ze denken zelfs dat ik met meer jongens seks heb gehad dan ik echt heb gehad
Oud 24-10-2005, 15:54
KiMZz
KiMZz is offline
Ze weet het van allemaal. Het zijn er maar 3 dus dat valt mee
De eerste was omdat ze -nadat ik een paar maanden aan de pil was- vroeg of ik de pil al 'nodig had gehad'. Toen zei ik maar gewoon ja.
De tweede jongen heb ik 2,5 jaar mee gehad dus lijkt me logisch dat ze wel weet dat ik daarmee naar bed ben geweest.
En mijn moeder zag laatst witte vlekken op de bank -die écht niet van ons waren, het was achteraf ijs ofzo- en toen vroeg ze of ik voortaan wilde uitkijken op de bank met mijn vriend, omdat ze 'die witte vlekken wel had gezien''
Dus das wel duidelijk allemaal.

Ze weet niet af van iedereen met wie ik ooit eens gezoend heb -gelukkig-.
Oud 24-10-2005, 18:23
Verwijderd
Eh mijn vriend is m'n eerste en dat weet ze omdat ik naar de dokter was gegaan omdat ik dacht dat ik zwanger was
Ohja en zijn moeder weet het ook, ze vroeg op 'n gegeven moment of we wel uitkeken enzo omdat ze de prullenbak op z'n kamer had geleegd..

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 20:44
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
hmz.. ik denk dat mn ouders wel iets vermoeden. mja ik vind eigenlijk dat ze t niet hoeven te weten, netals ik het ook niet van hun hoef te weten.. nee, dank je
Oud 26-10-2005, 11:10
Somebody Special
Somebody Special is offline
Vertellen zal ik ze nooit iets (ben heel gesloten opgevoed maar nu heel vrij, behalve naar hun toe..) aar aangezien we al 3,5 jaar samenwonen denk ik dat ze wel weten dat we seks hebben
Oud 27-10-2005, 01:08
Verwijderd
Jup, en het eenigste wat ze zeggen is dat het geen konijnenhok is en dat ik wel een beete aan mn reputatie moet denken

En mn stiefma weet zo'n beetje 80% ervan ofzo, maar komt ook door enige probleemkes

En mn pa, die weet gelukkig niet eens 10% ervan, en mn moeder kan de tering krijgen want die kan dr bek niet houden
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 12:29
Mara
Mara is offline
Nee. Van één weten ze het iig niet. Ze verwachten dat ik nu niks doe met m'n vriend, daar ben ik te verstandig voor en weet ik veel wat. Dat dóe je gewoon niet, blabla, weet ik 't. Ach, ze hoeven 't ook niet te weten, ben er zo wel blij mee
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 15:18
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
DJKroon schreef op 27-10-2005 @ 02:08 :
...dat het geen konijnenhok is...

Ik heb het 2x verteld (van 2 jongens) en daar blijft het vanaf nu ook bij.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:28
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Bij m'n ex ging ik vrij snel al aan de pil, niet omdat ik iets wou, maar omdat ik het zonder doodeng vond, 'je weet maar nooit waar dat spul terecht komt'. Volgens mij heeft m'n moeder op dat moment niet gedacht dat we sex hadden. Pas later, toen ik toch maar voor de zekerheid een test ging doen bij de huisarts, zei ze, 'maar daar moet je wel...' Ja mam. 'O'.

Ik heb echt geen flauw idee of m'n ouders denken dat ik met m'n huidige vriend sex heb. (nog niet dus) hoewel ik met hem nu 8 maanden heb en met m'n ex 2 (maar toen was ik naief en hij gefrustreerd )
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 20:15
Tsu
Tsu is offline
Ja mijn ouders weten alles, maar da's gewoon omdat ik altijd met echte vriendjes thuiskom, geen scharrels ofzo.
Oud 28-10-2005, 14:41
Lisanna
Lisanna is offline
Mijn ouders zullen vast wel wat vermoeden ja...
Oud 29-10-2005, 13:28
mariannebi1
mariannebi1 is offline
Mijn ouders weten ook niet zo heel veel hoop ik iig, haha ze moesten eens weten. Heb et liever niet met ze over zulke dingen, en als ze et weten whatever! zet meestal muziek aan enzo dat ze geen last van herrie hebben
marianne
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 16:41
Schranktür
Schranktür is offline
Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 17:12
Verwijderd
Van eentje maar al zullen ze heus wel doorhebben dat ik er meer heb gehad
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 20:49
Sawna
Sawna is offline
Jawel. Ze probeert zoveel mogelijk details bij elkaar te sprokkelen, het is echt heel vreselijk
Oud 29-10-2005, 21:58
Heikneuter
Heikneuter is offline
Mijn ouders denken dat het veel erger is dan dat het is. Hoef maar bij een vriendin langs te gaan en ze beginnen over al die "sletten" die ik bezoek. Maarja, ik voer ze ook wel een beetje
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 06:54
Verwijderd
Nee. Ze weten niet dat ik met de jongen waar ik voor het eerst seks heb gehad dat we seks hebben gehad. (jaja, lekkere zin )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 08:47
snoopy
snoopy is offline
Nou ja... heb t niet verteld, zo van: 'met deze jongen heb ik het gedaan, leuk he?'
Maar ik neem aan dat ze ook wel weten dat m'n relaties uit meer bestaan dan zoenen.
Oud 30-10-2005, 10:41
Sugafly
Sugafly is offline
Mijn vader denkt dat ik met meer jongens naar bed ben geweest dan in werkelijkheid en mijn moeder weet de waarheid .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 15:05
Verwijderd
Zelf was ik er redelijk jong bij .
En nu pas heb ik het idee dat ze wel door hebben dat ik weleens sex heb .

Verder vertel ik ze nooit wat . Mijn broer en zus vertel ik ook nooit wat . Misschien zouden ze het fijn vinden als ik wat meer open was , maar ik heb altijd het idee gehad dat ze het er zelf naar hebben gemaakt dat ik nu zo gesloten ben .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 21:17
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Alles.
Op een paar kleine dingetjes na die echt voor mezelf zijn.
Maar ben vrij openhartig naar mijn ouders toe.

Regels voor berichten