![]() |
||
Citaat:
![]() Helaas gaat de oorlog niet zo best, die eikel van een Roosevelt heeft m'n twee grenssteden weer ingenomen en m'n paarden weer gejat. Ik heb een stad weer terug nu ik eindelijk een voorraad Riflemen heb maar nu komt hij weer met Infantry aan ![]() Maar goed, ik ben nu de handleiding aan het lezen en zodra ik tijd heb ga ik m'n rijk wat aanpassen zodat alles hopelijk wat soepeler loopt en de productie wat omhoog gaat.
|
![]() |
||
Citaat:
Bij Civ 2 was je er al lang overheen gerend. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het is nu wel verholpen dat ze niet meer met pijl en boog en speren je tank kapot maken zoals in vorige versies. Is ook nog best lastig om een stad in te nemen.... Snap alleen nog niet wat die mannetjes recht in je cityscreen zijn. Soms zijn ze geel omlijnd, je kan ze selecteren... maar wat ze doen?!
||
Citaat:
dit is gewoon TEH smerig voor een vierde deel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat jij nu zo'n klotekoter bent die een spel alleen maar goed genoeg vind als de graphics ook echt goed zijn is jouw probleem maar ga dan niet zeiken op mensen die een spel goed vinden omdat de speelbaarheid gewoon perfect is. (RPG's zoals Baldur's Gate zijn ondanks de zogenaamde kutgraphics ook nog altijd geniaal om te spelen omdat ze zo geweldig spelen)
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-11-2005 om 10:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anderen vinden het wel mooi.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat doet die patch eigenlijk? Iemand nog tips hoe je met die AI om moet gaan? Ze eisen zoveel altijd, of je lief je dingen wilt geven, of je niet met die wilt handelen, enzo en of je wilt "converten"van godsdienst. Hoe doen jullie dat? Ik geef meestal niks maar krijg dan altijd ruzie. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
kijk hier eens
klik op forum, dan op strategy en tips en leef je uit!! *edit* hier lezen vooral! gegroet Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 10:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Manus J. van Alles: Citaat:
![]() IdioLogic en Mephostphilis: bedankt, ff checken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je kunt inderdaad het beste de maximale hoeveelheid virtueel geheigen verhogen. Ik raad je af om voor Civ4 nieuw ram te kopen, ook bij mensen met 2 GB loopt het soms niet soepel. Dat komt niet doordat het zo'n extreem zwaar spel is maar omdat o.a. de graphics engine nogal slecht is geschreven. Over kernbommen: Ik kom er nooit aan toe dat soort wapentuig te gebruiken, dat vind ik wel jammer ![]()
|
|