Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk wel.
En wat mij nog meer verontrust, is niet het feit dat een meisje van 13 nog niet kan bepalen wanneer ze er aan toe is (blijkbaar was ze er nog niet aan toe, want nu zit ze in zak en as), maar dat er blijkbaar jongens rondlopen die gebruik maken van de onwetendheid en onzekerheid van zo'n jong meisje... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja jongens iedereen zegt wel dat ze er niet klaar voor was omdat ze er nu spijt van heeft. Maar misschien had ze er op het moment zelf wel geen spijt van, maar wel toen haar vriendje het uitmaakte. Hij vond haar te preuts, terwijl ze zelf een nieuwe grens verlegd had.
En das best goed mogelijk, want ik heb OP M'N ACHTTIENDE ook dingen gedaan op dit gebied waar ik achteraf veel spijt van had. Verder vind ik haar ook nog vrij jong (idd, ik speelde stiekem met barbie's toen ik zo oud was, omdat ik me schaamde dat ik op m'n 13e daar nog mee speelde ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ze heeft er nu spijt van , dus ik denk dat ze er nog niet klaar voor was, maar dat ze toen dacht van wel(eiglijk niet want ze is 'gedwongen' door haar vriendje)dus ze was er zelf niet klaarvoor en dat wist ze ook wel, maar heeft hert gdaan omdat dat 'moest' van haar vriendje.
wat ik nou niet begrijp is dat ze geen NEE heeft gezegd ![]() sterkte +liefs my baby
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat als dit geitje eigenlijk greetje heet en hele blauwe ogen met heel blond haar heeft? *altijd weer die ariers* ow sorry, ik ook altijd met m'n vooroordelen tegen nazi's... (zie je sig) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij maken ons druk om het feit dat dit soort dingen gebeuren. Dat jij dat wel leuk vind, maakt mij helemaal niks uit, dat is heel fijn voor jou, maar dat wil niet zeggen dat iedereen er vrede mee heeft als het gebeurd. OK? |
![]() |
||
Citaat:
b) misschien durfde ze geen nee te zeggen omdat ze dan niet stoer overkwam. Of wilde ze erst wel omdat ze verliefd was, maar heeft ze er achteraf spijt van gekregen.... zij kon toch ook niet weten dat ze zo snel gedumpt zou gaan worden
||
Citaat:
a) wel een relatie mee beginnen, maar geen sexuele handelingen mee verrichten. b) dat is dan dus heel er dom.
||
Citaat:
b) Toch ben je vaak op je 13de zo, dat je bepaalde dingen moet doen om erbij te horen, ook al is het nog zo dom. En als ze op dat moment wel wilde omdat ze verliefd was, maar niet kon weten dat die jongen haar zo snel zou dumpen (ze is niet gewaarschuwd door anderen enz.) vind ik het niet dom.
||
Citaat:
b) Als je het niet wilt dan doe je dat toch niet. En trouwens, dat zijn, neem ik aan, in iedergeval niet toen ik 13 was, Sexuele handelingen. Maar "klim in die hoge boom, dan hoor je er ook bij" Zo ongeveer dan. Zijn die tijden dan zo drastisch veranderd dat het ging om zoiets (vreselijks)? c) Maar je gaat toch niet met iedereen naar bed op wie je verliefd bent hoop ik?
||
Citaat:
b) toen ik 13 was, ging het over zoenen... dan hoorde je erbij. Maar wat ik nu merk bij mijn broertje is dat ze inderdaad al bezig zijn met seks (en mijn broertje is 13) Zo hoorde ik van hem dat zijn ex-vriendin al met een jongen naar bed was geweest. Dus ja die tijden zijn zeker veranderd. c) had ze het over met hem naar bed gaan? Ik vind vingeren heel wat minder dan met hem naar bed gaan hoor! Ik weet niet hoe zij erover dacht op het moment dat zou je haar moeten vragen, maar als ze zich er toen goed bij voelde? ps: hoe lang gaat dit nog zo door?? ![]()
||
Citaat:
b) Verschrikkelijk he? Ik vind van wel. c) *heb weer even teruggelezen* Vingeren is misschien ook wel 'minder erg'. Maar meisjes van 13 'horen' daar helemaal nog niet mee bezig te zijn, en zeker niet met andere jongentjes, daar hebben zij later, wanneer ze ouder worden nog genoeg tijd voor. Laten ze eerst maar eens echt genieten van hun leven zonder dat daarbij sexuele handelingen bij worden verricht. Vindt jij dat ook niet?
||
Citaat:
b) ja vind ik ook erg. Zoenen was op mijn 13de al heeel wat! c) ik vind het ook vroeg. Maar dat gaat nou eenmaal zo en dat komt vaak doordat de invloed van andere kinderen (ook oudere kinderen) groot is. Zij willen zich dan ouder voelen en misschien is dit een manier. Kinderen beginnen steeds vroeger met dit soort dingen. Ik vind dat ik zelf ook vroeg was mijn mijn 15 jaar, maar ik deed het in ieder geval puur alleen voor mezelf.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Te Ver Gegaan? draplabsap | 3 | 08-09-2014 03:05 | |
Liefde & Relatie |
Te ver gaan met uitgaan Girl-Lara | 12 | 07-07-2010 14:26 | |
Seksualiteit |