Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 23:35
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Citaat:
nare man schreef:

Tuurlijk, en het is ook zo makkelijk om het maar op de politiek correcte baan te schuiven en de discussie niet aan te gaa waarom een meisje van 11, 12 of 13 echt nog wel te jong daarvoor is...roep maar gewoon dat alles moet kunnen, dan ben je snel klaar
SLAAT NERGENS OP!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2002, 23:46
Verwijderd
Tuurlijk wel.

En wat mij nog meer verontrust, is niet het feit dat een meisje van 13 nog niet kan bepalen wanneer ze er aan toe is (blijkbaar was ze er nog niet aan toe, want nu zit ze in zak en as), maar dat er blijkbaar jongens rondlopen die gebruik maken van de onwetendheid en onzekerheid van zo'n jong meisje...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:45
Verwijderd
Ja jongens iedereen zegt wel dat ze er niet klaar voor was omdat ze er nu spijt van heeft. Maar misschien had ze er op het moment zelf wel geen spijt van, maar wel toen haar vriendje het uitmaakte. Hij vond haar te preuts, terwijl ze zelf een nieuwe grens verlegd had.
En das best goed mogelijk, want ik heb OP M'N ACHTTIENDE ook dingen gedaan op dit gebied waar ik achteraf veel spijt van had.

Verder vind ik haar ook nog vrij jong (idd, ik speelde stiekem met barbie's toen ik zo oud was, omdat ik me schaamde dat ik op m'n 13e daar nog mee speelde ) maar goed, tis nou eenmaal gebeurd, en ik denk dat wij oude mensen daar 'vroeger' ( ) gewoon wat langer mee wachtten (hhmmm ik praat nu verrekt veel als m'n vader )
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:54
Gargoyle
Gargoyle is offline
ja, de 'jeugd van tegenwoordig' is eigenlijk een beetje erg snel met dit soort vrijetijdsbesteding (om het maar even netjes uit te drukken)..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Gargoyle schreef:
ja, de 'jeugd van tegenwoordig' is eigenlijk een beetje erg snel met dit soort vrijetijdsbesteding (om het maar even netjes uit te drukken)..
Juust, maar vind je 't gek, toen wij die leeftijd hadden was er natuurlijk nog geen s.com seksualiteit forum hè (ik wist der in elk geval niks vanaf), waar we inspiratie voor zulke dingen vandaan konden halen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:05
my baby
my baby is offline
ze heeft er nu spijt van , dus ik denk dat ze er nog niet klaar voor was, maar dat ze toen dacht van wel(eiglijk niet want ze is 'gedwongen' door haar vriendje)dus ze was er zelf niet klaarvoor en dat wist ze ook wel, maar heeft hert gdaan omdat dat 'moest' van haar vriendje.

wat ik nou niet begrijp is dat ze geen NEE heeft gezegd

sterkte +liefs
my baby
Oud 17-06-2002, 15:14
Vinzz
Vinzz is offline
wist ie ook hoe oud je was? hoe kan ie nou zeggen preuts... wat een smeerlap
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:14
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Dankjewel voor deze reacties!
mensjus, hij zit bij mij in de klas. (nog voor 2 weken)
en hij is echt een hollander ook.
O sorry voor dat ding bij me naam ik kijk zo wel wat jullie bedoelen
kuzziezz
petra
Oud 17-06-2002, 17:07
ZHAzha
ZHAzha is offline
beetje heel erg stom van jezelf..

nee = nee

maargoed nu heb je je d'r zelf meej..

Ik speelde op me 13e ook nog met poppen of tikkertje enzow.. maar mijn viend werd al ontmaagt op zijn 13e..
Oud 17-06-2002, 17:09
sead-nbm
sead-nbm is offline
het is gewoon een lul
Oud 17-06-2002, 17:15
Squall
Squall is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
*vast weer een neger* ow sorry, ik hoeste wat vreemd
Vast weer een domme gabber of nazie met zulke opmerkingen!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:18
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Squall schreef:

Vast weer een domme gabber of nazie met zulke opmerkingen!
idd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:31
Verwijderd
niet alle dingen die gebeuren in de liefde zijn leuk en sommige dingenheb je spijt van

het voordeel is dat je ervan geleerd hebt

iedereen maakt fouten
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:42
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ach op me 12de me eerste zoen op me 14 de me eerste vinger!!! en op me 15e ontmaagd en totaal geen spijt van.

snap niet waar jullie je zo druk om maken, gebeurt is gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
*vast weer een neger* ow sorry, ik hoeste wat vreemd
hahaha.... ik lach me dood. ik rol van m'n stoel af. jajaja wat is ie grappig.
En wat als dit geitje eigenlijk greetje heet en hele blauwe ogen met heel blond haar heeft?

*altijd weer die ariers* ow sorry, ik ook altijd met m'n vooroordelen tegen nazi's... (zie je sig)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:22
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
ach op me 12de me eerste zoen op me 14 de me eerste vinger!!! en op me 15e ontmaagd en totaal geen spijt van.

snap niet waar jullie je zo druk om maken, gebeurt is gebeurt.
Snap je dat niet?? nou, ik zal het je even uitleggen. Dit meisje is naar haar eigen woorden tegen haar zin in gevingerd.
Wij maken ons druk om het feit dat dit soort dingen gebeuren. Dat jij dat wel leuk vind, maakt mij helemaal niks uit, dat is heel fijn voor jou, maar dat wil niet zeggen dat iedereen er vrede mee heeft als het gebeurd.
OK?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 12:14
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat is dat trouwens sowieso voor een kerel dat hij a) iets met een brugklasser begint en b) daar ook nog eens te ver mee gaat? Ik zou aangifte doen als ik jullie kende
a) als die "kerel" nou zelf brugklasser is.... waarom kan id eniks met een brugklasser beginnen?? En dan nog is een brugklasser geen mens ofzo?
b) misschien durfde ze geen nee te zeggen omdat ze dan niet stoer overkwam. Of wilde ze erst wel omdat ze verliefd was, maar heeft ze er achteraf spijt van gekregen.... zij kon toch ook niet weten dat ze zo snel gedumpt zou gaan worden
Oud 19-06-2002, 12:24
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Starrie schreef:

a) als die "kerel" nou zelf brugklasser is.... waarom kan id eniks met een brugklasser beginnen?? En dan nog is een brugklasser geen mens ofzo?
b) misschien durfde ze geen nee te zeggen omdat ze dan niet stoer overkwam. Of wilde ze erst wel omdat ze verliefd was, maar heeft ze er achteraf spijt van gekregen.... zij kon toch ook niet weten dat ze zo snel gedumpt zou gaan worden

a) wel een relatie mee beginnen, maar geen sexuele handelingen mee verrichten.

b) dat is dan dus heel er dom.
Oud 19-06-2002, 12:34
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
moenbase schreef:

a) wel een relatie mee beginnen, maar geen sexuele handelingen mee verrichten.

b) dat is dan dus heel er dom.
a) Nare man bedoelde in zijn reactie gewoon een relatie beginnen, hij zegt niks van sexuele handelingen mee verrichten.

b) Toch ben je vaak op je 13de zo, dat je bepaalde dingen moet doen om erbij te horen, ook al is het nog zo dom. En als ze op dat moment wel wilde omdat ze verliefd was, maar niet kon weten dat die jongen haar zo snel zou dumpen (ze is niet gewaarschuwd door anderen enz.) vind ik het niet dom.
Oud 19-06-2002, 12:52
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Starrie schreef:

a) Nare man bedoelde in zijn reactie gewoon een relatie beginnen, hij zegt niks van sexuele handelingen mee verrichten.

b) Toch ben je vaak op je 13de zo, dat je bepaalde dingen moet doen om erbij te horen, ook al is het nog zo dom.

c) En als ze op dat moment wel wilde omdat ze verliefd was, maar niet kon weten dat die jongen haar zo snel zou dumpen (ze is niet gewaarschuwd door anderen enz.) vind ik het niet dom.
a) waarschijnlijk bedoelde hij dat wel.

b) Als je het niet wilt dan doe je dat toch niet. En trouwens, dat zijn, neem ik aan, in iedergeval niet toen ik 13 was, Sexuele handelingen. Maar "klim in die hoge boom, dan hoor je er ook bij"
Zo ongeveer dan.
Zijn die tijden dan zo drastisch veranderd dat het ging om zoiets (vreselijks)?

c) Maar je gaat toch niet met iedereen naar bed op wie je verliefd bent hoop ik?
Oud 19-06-2002, 13:02
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
moenbase schreef:

a) waarschijnlijk bedoelde hij dat wel.

b) Als je het niet wilt dan doe je dat toch niet. En trouwens, dat zijn, neem ik aan, in iedergeval niet toen ik 13 was, Sexuele handelingen. Maar "klim in die hoge boom, dan hoor je er ook bij"
Zo ongeveer dan.
Zijn die tijden dan zo drastisch veranderd dat het ging om zoiets (vreselijks)?

c) Maar je gaat toch niet met iedereen naar bed op wie je verliefd bent hoop ik?
a) nee, want bij zijn vraag/opmerking bij b had hij het over verder gaan (dus seksuele handelingen)

b) toen ik 13 was, ging het over zoenen... dan hoorde je erbij. Maar wat ik nu merk bij mijn broertje is dat ze inderdaad al bezig zijn met seks (en mijn broertje is 13) Zo hoorde ik van hem dat zijn ex-vriendin al met een jongen naar bed was geweest.
Dus ja die tijden zijn zeker veranderd.

c) had ze het over met hem naar bed gaan? Ik vind vingeren heel wat minder dan met hem naar bed gaan hoor! Ik weet niet hoe zij erover dacht op het moment dat zou je haar moeten vragen, maar als ze zich er toen goed bij voelde?

ps: hoe lang gaat dit nog zo door??
Oud 19-06-2002, 13:14
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Starrie schreef:

a) nee, want bij zijn vraag/opmerking bij b had hij het over verder gaan (dus seksuele handelingen)

b) toen ik 13 was, ging het over zoenen... dan hoorde je erbij. Maar wat ik nu merk bij mijn broertje is dat ze inderdaad al bezig zijn met seks (en mijn broertje is 13) Zo hoorde ik van hem dat zijn ex-vriendin al met een jongen naar bed was geweest.
Dus ja die tijden zijn zeker veranderd.

c) had ze het over met hem naar bed gaan? Ik vind vingeren heel wat minder dan met hem naar bed gaan hoor! Ik weet niet hoe zij erover dacht op het moment dat zou je haar moeten vragen, maar als ze zoch er toen goed bij voelde?

ps: hoe lang gaat dit nog zo door??
a) Misschien dacht hij dat het ging om een (veel) ouder iemand. Dit is nu nog niet duidelijk, of wel?

b) Verschrikkelijk he? Ik vind van wel.

c) *heb weer even teruggelezen* Vingeren is misschien ook wel 'minder erg'. Maar meisjes van 13 'horen' daar helemaal nog niet mee bezig te zijn, en zeker niet met andere jongentjes, daar hebben zij later, wanneer ze ouder worden nog genoeg tijd voor.
Laten ze eerst maar eens echt genieten van hun leven zonder dat daarbij sexuele handelingen bij worden verricht.
Vindt jij dat ook niet?
Oud 19-06-2002, 13:24
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
moenbase schreef:

a) Misschien dacht hij dat het ging om een (veel) ouder iemand. Dit is nu nog niet duidelijk, of wel?

b) Verschrikkelijk he? Ik vind van wel.

c) *heb weer even teruggelezen* Vingeren is misschien ook wel 'minder erg'. Maar meisjes van 13 'horen' daar helemaal nog niet mee bezig te zijn, en zeker niet met andere jongentjes, daar hebben zij later, wanneer ze ouder worden nog genoeg tijd voor.
Laten ze eerst maar eens echt genieten van hun leven zonder dat daarbij sexuele handelingen bij worden verricht.
Vindt jij dat ook niet?
a) naja dat is inderdaad niet duidelijk, maar ik vind dat diegene dat zelf moet weten, of hij een brugklasser wil of niet. En aan de reactie van "die kerel" te merken is hij zelf ook nog niet zo oud

b) ja vind ik ook erg. Zoenen was op mijn 13de al heeel wat!

c) ik vind het ook vroeg. Maar dat gaat nou eenmaal zo en dat komt vaak doordat de invloed van andere kinderen (ook oudere kinderen) groot is. Zij willen zich dan ouder voelen en misschien is dit een manier.
Kinderen beginnen steeds vroeger met dit soort dingen. Ik vind dat ik zelf ook vroeg was mijn mijn 15 jaar, maar ik deed het in ieder geval puur alleen voor mezelf.
Reageren

Regels voor berichten