Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2005, 09:17
Lugosi
Lugosi is offline
vrijdag nix gedaan en gisteravond geblowd en naar een concertje geweest wat eerst saai was en later leuk. vandaag ga ik leeeeeren en ckv maken.
Oud 30-10-2005, 09:37
Back Door Man
Back Door Man is offline
de hele nacht gewerkt en toen was ik iets over 6-en thuis en nu ben ik dus fucking gaar maarja ik kan niet uitslapen ofzo

straks ga ik met mijn ouders naar antwerpen om ze te laten zien waar ik op school zit etc.
Oud 30-10-2005, 10:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gisteren was een kutdag en vandaag is net mijn dag begonnen.
Oud 30-10-2005, 10:13
nps
nps is offline
vrijdag plotseling naar de winkel van sinkel voor een studentverantwoord feestje, gister uit eten voor mijn ma's verjaardag en daarna nog bij een vriend een filmpje gekeken, vanavond de film kijkn die we gisteren eigenlijk wilden kijken.
Oud 30-10-2005, 10:21
Glory
Glory is offline
ik heb me net geergerd aan het feit dat het popilifestyler topic dicht is gegaan
"wat schattig Hebben we ook gevraagd of dit wel mocht? " en daar voor at ik een tosti met kaas.
Oud 30-10-2005, 11:33
kuik
kuik is offline
ik was uit in een boerendiscotheek en het was een kutavond en iedereen is lomp daar ook al zijn ze nuchter en al zijn ze dronken zijn ze nog vervelender en één of andere mongool gooide bier in mijn haar toen heb ik hem heel hard uitgescholden voor eikel ik wist even niets beters te zeggen. toen ging hij me ook nog aaien sukkel.
Oud 30-10-2005, 12:15
Haligh
Haligh is offline
gister baileys wezen drinken met mijn chick in de teerkamer, daar een tijd gezeten en toen naar de musicology gegaan waar het te tyfus druk was. de gardorobe was vol . iig, daar een zooi bekenden tegen gekomen en het was wel gezellig, alleen te druk.
Oud 30-10-2005, 12:17
Verwijderd
ik snap niet hoe je baileys door je keel krijgt, net vloeibaar cakebeslag
Ik ben aan het leren voor tentamens zz en vanavond gaan we uit eten bij de japanner
Oud 30-10-2005, 12:20
Gadje
Gadje is offline
ik ben gister naar de efteling gegaan omdat ik nog een kaartje heb liggen en ie bijna dicht is. En ik was ziek, maar toch was het erg leuk. Dalijk komt mijn vriendje langs omdat ik mn portomonee in zijn auto heb laten liggen en ik moet m hebben want dfaar zit mijn ov in.
Oud 30-10-2005, 12:28
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Roxane schreef op 30-10-2005 @ 13:17 :
ik snap niet hoe je baileys door je keel krijgt, net vloeibaar cakebeslag
iedereen zijn ding.
Oud 30-10-2005, 12:55
pipimädchen
pipimädchen is offline
angellena kon het niet hebben dat ik aan kop stond jaloezie is als een broodje kaas met rottende vlekken op de linkerkant
Oud 30-10-2005, 12:58
Teun
Teun is offline
Haha ja, echt te sneu, waar haalt ze het lef vandaan om zomaar zo'n topic te sluiten, vooral met de wetenschap dat het vorig jaar ook leuk gegaan is, veel is gepost en zeker een positieve bijdrage had aan de sfeer op Lifestyle. Ik doe een beetje mijn best om het hier wat leuker te maken, en dat wordt vervolgens zo de kop in gedrukt met die walgelijke quasi-autoritaire toon van AngelLena.
Oud 30-10-2005, 12:59
Haligh
Haligh is offline
dat brengt mij op het volgende punt:
waarom is teun geen fb.

jezusmina.
Oud 30-10-2005, 13:01
Verwijderd
gisteren ben ik uitgeweest en dat was saai,vandaag ben ik aan het leren en allerlei verslagen aan het typen en dat is eigenlijk nog boeiender dan het uitgaan van gisteren
Oud 30-10-2005, 13:09
vixen
vixen is offline
Gisteren naar een halloween party geweest, wat eigenlijk best gezellig was. Daarna heel weinig geslapen en wat dingen opgelost. Nu ben ik thuis en meot ik leren, maar ik heb eigenlijk allebei de syllabi daarvoor niet.
Oud 30-10-2005, 13:25
Verwijderd
^ ben je nou als dracula gegaan of niet?

ik heb gisteravond tv avond gehouden en net heb ik elephant gekeken en ik vind m tering saai

en ik moet nog douchen
Oud 30-10-2005, 13:32
Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Eergisteren punkfest =).

Gisteren vreetkick =).

Vanavond verveling =).
Oud 30-10-2005, 14:03
pipimädchen
pipimädchen is offline
gebald met mijn dikke vriendin

Oud 30-10-2005, 14:09
*oma*
*oma* is offline
Gisteren "familie" op bezoek en ik mag bruidsmeisje zijn. Pannenkoeken gegeten en singstar gespeeld. Vandaag moest ik werken en dat was wel gezellig.
Oud 30-10-2005, 14:30
merels
merels is offline
Citaat:
Hermione schreef op 29-10-2005 @ 18:15 :
maar ik had hard gesport en ben in 1 week 4 kilo afgevallen van al dat geworkout, daar was ik erg blij mee
aah wat goed

ik heb deze week vijf keer gezwommen, drie kere gaan fitnessen (geen cardio) en supergezond en calorie-arm gegeten maar ik ben een kilo aangekomen, ik snap er niets van
Oud 30-10-2005, 15:29
teeth, wait
teeth, wait is offline
Citaat:
merels schreef op 30-10-2005 @ 15:30 :
aah wat goed

ik heb deze week vijf keer gezwommen, drie kere gaan fitnessen (geen cardio) en supergezond en calorie-arm gegeten maar ik ben een kilo aangekomen, ik snap er niets van
spieren zijn zwaar
Oud 30-10-2005, 15:30
merels
merels is offline
niet na een week
Oud 30-10-2005, 15:49
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
terror koe schreef op 30-10-2005 @ 15:03 :
gebald met mijn dikke vriendin

[afbeelding]
leuk, ben jij die zwarte?

ik ben gisteren naar born 2 groove geweest in t paard en mn roomie was dj en ik heb hard gedanst en toen kwam ik thuis en lag mn vriendje in mn bed dat was ook leuk. en nu moet ik eigenlijk keihard aan school werken maar ik heb echt helemaal geen zin
Oud 30-10-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 30-10-2005 @ 14:25 :

ik heb gisteravond tv avond gehouden en net heb ik elephant gekeken en ik vind m tering saai
Oud 30-10-2005, 16:25
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 30-10-2005 @ 17:21 :
Oud 30-10-2005, 16:26
lookuptome
lookuptome is offline
gisterr 12 uur lang gewerkt
s avonds 2 uur llang rembo en rembo gekeken met mn beste vriend
en vandaag alleen maar gerelaxt
zometeen huiswerk doen
Oud 30-10-2005, 16:30
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik heb echt een gigantische kater en ik moet dingen doen voor school maar het werkt niet dus heb ik net Friends gekeken en zag ik net Michiel Huisman en hij is zo fijn in die clip 'geef je over'.
Oud 30-10-2005, 16:32
Verwijderd
Gister gewerkt, vandaag geleerd.
Oud 30-10-2005, 16:38
Verwijderd
gisteren halloween feest in magni. lam.
Oud 30-10-2005, 19:26
innogen
innogen is offline
gister toneelstuk over macbeth gezien en daarna naar een irish pub gegaan. vanochtend nogal brak en nu vooral moe. oja en vandaag tussendoor nog wat in de bijbel gelezen
Oud 30-10-2005, 19:35
Verwijderd
vandaag bij een vriendin films gekeken
Oud 30-10-2005, 19:38
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteravond in utrecht wezen swingen met vriendinnen. vanmorgen hoofdpijn en vanmiddag met n vriendje naar het strand want het was lekker weerr. nu bankhangen.
Oud 30-10-2005, 20:30
Lugosi
Lugosi is offline
vandaag dus geleerd en dat ging wel goed en verder heel lang gemsnd en mensen gestalkt uit pure verveling.
Oud 30-10-2005, 20:35
ZerO
ZerO is offline
gisteren avond naar de band van mijn lover wezen kijken en dat was erg leuk daarna nog verder in de stad gedronken en vanochtend moeite met opstaan natuurlijk daar is de zondag voor
vanmiddag op een bankje gezeten en dat was fijn en net is een vriendin langs geweest en nu ga ik nog even nerden en straks slapen want ik ben gaar en oh morgen leuk vroeg les toppie :/
Oud 30-10-2005, 20:47
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 30-10-2005 @ 16:30 :
niet na een week
zolang je de spieren nog hebt wel? een kilo vet is iig tig keer zo groot dan een kilo spierweefsel, dus je kan wel in centimeters afvallen maar in kilo's aankomen.
Oud 30-10-2005, 20:52
Verwijderd
Gisteren heb ik in de zee gezommen en pizza's gemaakt en gegeten en ben ik bij mijn vader geweest en heb ik Blair Witch Project nog maar 's gekeken en ben ik uit geweest. Vandaag heb ik in de trein gezeten. Heel lang :/.

Het vetgedrukte vraagt om applaus
Oud 30-10-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-10-2005 @ 21:47 :
zolang je de spieren nog hebt wel? een kilo vet is iig tig keer zo groot dan een kilo spierweefsel, dus je kan wel in centimeters afvallen maar in kilo's aankomen.
ja
dus eigenlijk ben ik meer dan 4 kilo afgevallen
Oud 30-10-2005, 21:27
merels
merels is offline
Citaat:
Roxane schreef op 30-10-2005 @ 21:47 :
hmm oke
ik vond het al vreemd want ik had echt veeel meer verbrand dan dat ik had gegeten en ik zag er ook niet dikker uit.
gelukkig hecht ik sowieso niet heel veel waarde aan gewicht
Oud 30-10-2005, 21:37
Verwijderd
was repeteren
ben die remix aan het maken voor de soulseek rmx contest
en heb the jacket hier op dvd liggen, zo misschien een stukje kijken
Oud 30-10-2005, 21:41
Verwijderd
ja, als je met goed eten en sporten 4 kilo afvalt, dan ben je waarschijnlijk meer dan 4 kilo aan vet kwijt (en dat zal je dan ook in centimeters merken), maar je bent een paar kilo aan spieweefsel aangekomen waardoor je per saldo niet veel lichter of juist zwaarder wordt. Het is daarom ook onzin dat mensen zich blindstaren op kilo's, want het gaat om de centimeters. En als je gaat afvallen door weinig/niet gevarieerd eten dan kunnen de kilo's er wel afvliegen, maar duh je spierweefsel wordt aangetast, maar in cm zal je amper verschil zien.

Oud 30-10-2005, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-10-2005 @ 22:41 :

[afbeelding]

ieeh bah

ja ik zal eens gaan meten
ik heb niet eens wat aan mijn eetpatroon veranderd maar van 0 keer sporten naar 3/4 keer per week is natuurlijk wel een grote omslag vandaar dat het nu in het begin wat meer effect heeft
Oud 30-10-2005, 22:35
Glory
Glory is offline
oh wat dapper allemaal ik moet eigenlijk ook maar i kben al wel 10 kilo afgevallen, maar nu wil ik ook wel van die stoere armpjes
Oud 30-10-2005, 22:53
Verwijderd
gister vet feest en vandaag uitgebrakt, The Ebola Syndrome en Clockwork Orange gekeken
Oud 30-10-2005, 23:09
vixen
vixen is offline
Mn huisgenoot is zn auto aan het pimpen met kerstlampjes, mijn cd speler en een soort discobol, terwijl ie helemaal gelukkig loopt te wezen met alle muizen in de kelder.
Oud 30-10-2005, 23:12
Verwijderd
Ebola Syndrome was hard man alleen was ik wel een beetje brak voor dat hele gedoe haha

ik heb heel de avond brak op mijn bank Bottom liggen kijken en mijn huiswerk niet gemaakt
Oud 30-10-2005, 23:19
reno
reno is offline
Lam. Op de grond geslapen (), zware kater.
Oud 30-10-2005, 23:37
Teun
Teun is offline
Veel te veel gewerkt, tegenstanders op het voetbalveld gepwnd, opdrachten voor school gemaakt en net een betoog, zo lek als een mandje, verstuurd naar Ufke omtrent de populairste lifestyler verkiezingen. Mijn leven is een stuk saaier dan dat van jullie.
Oud 31-10-2005, 07:25
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 31-10-2005 @ 00:37 :
Veel te veel gewerkt, tegenstanders op het voetbalveld gepwnd, opdrachten voor school gemaakt en net een betoog, zo lek als een mandje, verstuurd naar Ufke omtrent de populairste lifestyler verkiezingen. Mijn leven is een stuk saaier dan dat van jullie.
wat een konings avatar

ik heb gisteren bij de mac gegeten, ge-counter-striked, the frighteners gekeken en wat rommel gemaakt in Maya. Zometeen ga ik douchen en dan naar school.
Oud 31-10-2005, 09:21
merels
merels is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 30-10-2005 @ 23:35 :
oh wat dapper allemaal ik moet eigenlijk ook maar i kben al wel 10 kilo afgevallen, maar nu wil ik ook wel van die stoere armpjes
tien kilo
Oud 31-10-2005, 09:26
Verwijderd
ik ben om half vijf opgestaan omdat ik dacht dat het half zes was. Toen ben ik weer terug in bed gaan liggen tot het echt half zes was en vervolgens ben ik om 6 uur naar het station gelopen waarna ik 2,5 uur in de trein naar amsterdam heb gezeten, en zometeen heb ik van 11-17.30 ofzo college.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten