![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom worden er hier topics geopend met islamitische propaganda? Wij gaan toch ook niet op www.maroc.nl vertellen dat we allemaal de Grote Verzoendag moeten houden?
edit: nog even over de gebrekkige argumenten van de TS: 1): Hoezo álle religies? 2: Vgl. Genesis 38:9 (zo uit mijn hoofd). Ben je soms vergeten dat Onan geboden werd om seks te hebben met zijn schoonzus?! 3: Hoezo heeft God de vrouw als bloedvat geschapen? De eerste vrouw was geen bloedvat en ze heette Lilith, weet je nog? 4: Wie de vader is maakt sowieso geen ene flikker uit. Die verongelukten sowieso vaak tijdens de jacht en tijdens oorlog e.d. Daarom gaat het joodse geloof ook bijvoorbeeld via de moeder, omdat je alleen van haar zeker weet dat ze de moeder is. 5: Zag jij de islam niet als een 'update' van alle godsdiensten? Als de meest moderne, die alle goddelijke informatie combineert? 6: Wat is er mis met vermenging van de afkomst van mensen? 7: Waarom zouden vrouwen belast raken met meer kinderen wanneer ze meerdere mannen hebben dan wanneer ze er 1 hebben? Mijn tante heeft 1 man en 15 kinderen. 8: Ze laat zich niet steriliseren en ik kan me niet voorstellen dat vrouwen zich daartoe gedwongen zouden laten voelen. Uitsterven van menselijk ras? En daarom mogen vrouwen niet meerdere mannen hebben? Houd toch op zeg. 9:En ben je soms vergeten dat aids in onze westerse samenleving het meest wordt verspreid door homo's en niet door vrouwen die seks met meerdere mannen hebben? 10: wat is de rol van ongesteldheid met betrekking tot het rouwproces dan? Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 01:32. |
![]() |
||
Citaat:
3: welk bijbelboek? zo uit je hoofd? ![]() 4: haha, de vader onderhield en beschermde de familie, het maakte dus zeer veel uit wie de vader was. Natuurlijk had je bij bijv. Jacob de kinderen van Lea en van Rachel, maar dat neemt niet weg dat ze allemaal als zonen van jacob gezien worden, al sterft rachel bij de geboorte van benjamin. 9: graag statistiek daarbij, want volgens mij klopt het niet. Homo's lopen het meeste risico, er zijn echter veel meer hetro's dan homo's. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zou ik eerst eens de betekenis van het woord propaganda opzoeken, alvorens het te gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
Prove me wrong. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voorbeeldje: In een groep van 1000 mannen is 80% hetro, 20% homo. Van de homo's heeft 70% HIV, van de hetro's 20%. Reken eens na hoeveel homo's en hoeveel hetro's er in die situatie HIV hebben? 2: genesis 2 wordt meestal geinterpreteerd als een gedetailleerde versie van genesis 2 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bovendien geloof ik dat geschriften geschreven zijn door mensen binnen een maatschappij, wat de redenatie al een stuk logischer maakt.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|