Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2005, 10:32
Verwijderd
Ik voel me dan gewoon heerlijk op me gemak, denk alles 3 keer na wat ze zegt etc etc
het is gewoon hetzelfde tot zover ik weet. Nadeel is wel dat ik me nu dus ook weer klote voel door dat leuke verliefdheid Grrr. Maar dat zullen meiden ook wel hebben als het niets word de persoon waar je veel om geeft en waar je verleifd op bent geworden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2005, 20:33
Warsocket
Warsocket is offline
ik weiger het (de verliefdhied)

dus eigelijk ervaar ik hem niet
Oud 10-12-2005, 17:18
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Net zo opgelaten als wanneer ik 10+ pils op heb

(zonder de vervelende gevolgen van alchohol)
Oud 10-12-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-11-2005 @ 20:50 :
Vriendje zegt:
1. Ja
2. Ja
3. Ja
4. Ja
5. Ja, niet alleen seks

Niets typisch voor meisjes dus
Zelfde hier. Moet altijd wel lachen als hij verteld wat hij allemaal dacht
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 10-12-2005 @ 18:18 :
Net zo opgelaten als wanneer ik 10+ pils op heb

(zonder de vervelende gevolgen van alchohol)
Net zo opgefokt als wanneer je 10+ pils op hebt, maar zonder de toffe gevolgen van alcohol
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 13:45
Optima
Optima is offline
ik heb het in alle soorten en maten ervaren. Sommige mannen gedragen zich heel nonchalant en laten er niks van merken. Sommige hebben moeite om zich kwetsbaar op te stellen en willen het niet vertellen. Anderen schreeuwen het van de daken, en zijn erg zelfverzekerd. Anderen zijn weer erg onzeker en bellen om het uur (obsessief).
Oud 15-01-2006, 13:47
myana
myana is offline
ik ben 13 best jong en je zult vast zeggen van ja pubers kunnen geen liefde voelen ik denk van wel er is een meisje echt heel leuk ik dek de heletijd aan haar en probeer altijd t letten of ze ok naa rmij kijkt en ik droom altijd dat ik wandel met haa rop het strand hand in hand dus zo voel ik me verliefd
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 14:03
Mephisto
Mephisto is offline
up
Oud 15-01-2006, 16:27
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
myana schreef op 15-01-2006 @ 14:47 :
ik ben 13 best jong en je zult vast zeggen van ja pubers kunnen geen liefde voelen ik denk van wel er is een meisje echt heel leuk ik dek de heletijd aan haar en probeer altijd t letten of ze ok naa rmij kijkt en ik droom altijd dat ik wandel met haa rop het strand hand in hand dus zo voel ik me verliefd
Hihi
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 17:05
Smokin'
Smokin' is offline
Veel kerels als ze verliefd zijn verliezen alle redelijkheid uit het oog en doen de meest belachelijke dingen. Ze verworden tot wuss en zijn bereid alles voor het meisje te doen en letten ongelofelijk op hun woorden. Spontaniteit en eerlijkheid worden overboord gezet om te zoeken naar de woorden die men denkt dat het meisje wil horen. Daarom verprutsen veel kerels het bij een meisje door verliefd op haar te worden voordat zij hun leuk vind of ziet staan. Bad mistake.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 20-11-2005 @ 15:28 :
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie? Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen? Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar?
Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes? dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?).........

Of is het is typisch voor meisjes en hebben jongens het maar in beperkte mate of alleen bij de romantische typjes..?
Vroeg me dat even af
Ik kan alleen voor mezelf praten. Ik denk niet het grootste deel van de dag aan haar, wel vaak even kort als het ware.

Ik denk wel vaak terug aan bepaalde momenten, lees ook sms-jes terug omdat ze zo leuk zijn (onze antwoorden op elkaars sms-jes zijn echt kewl )

En ik droom volgens mij niet van romantische situaties (hooguit wat dagdromen).
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 23:02
Verwijderd
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie?
- Ja

Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen?
- Ja

Denken jullie ook het grootste deel van de dag aan haar?
- Ja

Als je terugdenkt aan een mooi moment, voelen jullie dan ook kriebeltjes?
- Ja

dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?).........
- Ja, en dan bedoel ik niet het seks gedeelte.

Of is het is typisch voor meisjes en hebben jongens het maar in beperkte mate of alleen bij de romantische typjes..?
- Nee, maar ik word niet zomaar verliefd. Dus meestal duurt het wel even voordat ik alle bovenstaande vragen met 'Ja' kan beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 23:58
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Dukko schreef op 16-01-2006 @ 00:02 :
Jongens, misschien rare vraag, maar zijn jullie even zot van een meisje dat je aandacht gewonnen heeft als wij van jullie?
- Ja

Denken of spelen jullie ook alles wat ze zei na in je hoofd , omdat het misschien iets had kunnen betekenen?
- Ja

- Ja

- Ja

dromen jullie ook van romantische scenes samen (of echt alleen de seks die je zou kunnen hebben?).........
- Ja, en dan bedoel ik niet het seks gedeelte.

- Nee, maar ik word niet zomaar verliefd. Dus meestal duurt het wel even voordat ik alle bovenstaande vragen met 'Ja' kan beantwoorden.
Ik ben niet snel verliefd. Wordt t ook echt niet op iemand die ik alleen heb gezien. Het duurt eventjes. En wat betreft die gevoelens uiten. Daar heb ik geen problemen mee. Maar mensen (in t algemeen, mannen of vrouwen maakt niet uit) zijn meestal voorzichtig met het uiten van dit soort gevoelens omdat je weleens heel erg gekwetst zou kunnen worden als dingen toch niet wederzijds blijken te zijn. Klinkt gek, want zeg nou zelf...als iets niet is, dan is het toch gewoon niet aanwezig? Maar het kost altijd even tijd. Hoe snel kan je zeggen dat je van iemand houdt bijvoorbeeld... In msn kan ik het wel, maar in t echt... ik vind het meer dan vier woordjes
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 00:20
Verwijderd
- Jaaaaaaaaaaa

- Euhm, eigenlijk wel

- Ja

- Meestal

- Ja, niet van sex overigens

- Nee, dat denk ik niet. Jongens kunnen net zo romantisch/verliefd zijn als meisjes, maar ik denk eerder dat jongens/meisjes dat anders van elkaar denken. Ik ben wel verliefd, en het is niet zo dat ik uit een paar meisjes ga kiezen, het is altijd een meisje dat ik heel erg leuk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten