Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mn beste punt is geen frans ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In de basisschool had ik een lerares en die kon ons helemaal niet aan ![]() ![]() Ik had in de onderboud een leraar die ook de hele tijd meisjes voor trok. Die zat echt naar elk meisje te knipogen ![]() ![]() In bovenbouw had ik een leraar wiskunde die meer over zichzelf praatte dan eigenlijk les te geven en dan vond die het raar dat die achterstond op de anderen. Of een keer zei die zo tegen me: "Wat moet je met die oefening doen, Y?" "Euhm.. Aftrekken?" "Nee, jij moet mij niet aftrekken ![]() Of een lerares die met haar bril tegen het bord krijt veegde en vervolgens in haar mond stak ![]() Een lerares die té vaak "euhm" zei en op en af een trapje ging. Toen gingen we het allemaal eens tellen ![]() ![]() Een leraar Zedenleer die ADHD heeft en tijdens een examen zijn mond niet kon houden. Was echt heel erg frustrerend, want niemand kon zich concentreren ![]() ![]() ![]() Oh, in het vierde middelbaar vonden leraren het leuk om je steeds op punten te zetten. Dus, hoe hoger je punten waren, hoe verder van achter je zat. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] [help!] Gemiddelde van cijfers etc. Nafi | 5 | 13-06-2009 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw ambities op literair gebied Lilium | 96 | 29-07-2008 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |