Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2005, 21:00
skatjuh15
skatjuh15 is offline
ik heb leraar die wel 100x in de les "eh...."zegt egt heel vervelend want de les is dan nog saaier dan normaal,, en dan herhaald ze ook steeds weer hetzelfde wat ze al heeft gezegd...vandaar dat er regelmatig iemand zijn middagdutje doet in haar les

X.x.X
Oud 02-12-2005, 11:41
Experiment
Experiment is offline
Wat is 'met consumptie praten'????
Oud 02-12-2005, 13:41
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Experiment schreef op 02-12-2005 @ 12:41 :
Wat is 'met consumptie praten'????
Dat er zoveel meer uit je mond komt dan alleen woorden als je praat (lees: spetters spuug)
Oud 02-12-2005, 14:25
fraiser
fraiser is offline
- lerares Duits, die telkens als ze iets heeft gezegd piepend en hijgend inademt (ze is dan ook kettingrookster)

- leraar Nederlands, die niet goed op ze benen kon staan waardoor hij heel erg spastisch was. Soms hing zn tong zelfs uit zn mond (maar voor de rest was het een hele goeie leraar, maar wel extreem grappig)

- leraar Latijn die, telkens als iemand een antwoord gaf, zen vuist in zen mond stak en vol verwachting keek

- lerares Nederlands die alles over haar privé-leven verteld

en zo kan ik wel nog even doorgaan ...
Oud 02-12-2005, 14:34
Go
Go is offline
Ik vond het altijd wel lachwekkend dat een leraar Nederlands spelfoutjes maakte en telkens maar afdwaalde in het Fries. Vooral leuk voor de niet-Friestaligen in de klas (vrijwel iedereen kan het wel verstaan hoor).

Of een leraar geschiedenis die totaal geen enkele aandacht aan zijn vak besteedde, maar over hele andere onderwerpen sprak. Ook stuurde hij er iemand zonder reden uit. Diegene liep de klas uit, zeg-ie 'ga maar weer zitten'. Wilde diegene gaan zitten: 'ga er toch maar uit'. En dat tot vijf maal aan toe!
Oud 03-12-2005, 10:27
Verwijderd
Mijn voormalig leraar Engels, een man die al jaren op het puntje van een burn-out staat. Hele merkwaardige man. Ging bij toetsen nooit zitten, maar altijd in een hoekje staan en vouwde zich helemaal op, waarschijnlijk om ons niet af te leiden, maar dat deed hij des te meer op deze manier. Hij bewoog daarbij ook heel erg spastisch en was zo dat alles recht op de tafels moest liggen. En als hij uitgesproken was zei hij altijd: "Ok, goed, prima, goed, prima, in orde, goed." Maar het zal ergens een hele aardige vent zijn, maar hij was een beetje eng.
Oud 05-12-2005, 12:37
history_freak
history_freak is offline
Ik had een hele rare muziekleraar.Die keek altijd naar meisjesbenen(gelukkig droeg ik altijd een lange broek ).
Verder kregen we bijna nooit les bij hem, hij zat meestal over zijn priveleven te vertellen (was best wel tof) maar als het tijd was voor een examen dan moesten we lessen leren die we nooit in de klas hebben gezien.
Ook gaf hij nooit een 10 zelfs als je zonder fouten een stukje op je blokfluit speelde, want volgens hem "is niemand perfect"

Hij besteedde eens een heel lesuur over hoe gierig onze noorderburen zijn en beweerde dat in sommige franse campings een bordje hangt met " nederlanders verboden". Eerlijk gezegd,ik heb dat nooit gezien.

Ik had een leraar Chemie met een onnatuurlijke rode gezicht en gezwollen rode ogen.(Drinkprobleem?).
We grapten altijd dat hij zijn kleur heeft gekregen doordat hij per ongeluk bij een experiment zijn glas wijn verwarde voor een maatbeker "iets".

Ik zou nog zo kunnen doorgaan.
Oud 05-12-2005, 12:43
Verwijderd
Citaat:
history_freak schreef op 05-12-2005 @ 13:37 :
Hij besteedde eens een heel lesuur over hoe gierig onze noorderburen zijn en beweerde dat in sommige franse campings een bordje hangt met " nederlanders verboden". Eerlijk gezegd,ik heb dat nooit gezien.
Ils sont fous, ces Flamands!
Oud 05-12-2005, 13:49
saartjeh
saartjeh is offline
oude nederlands leraar zei altijd als iemand kut zei: nee moet je vagina zeggen, lijkt op pagina
na 10x is dat niet meer leuk, hij dacht trouwens altijd dat hij leuk was

oude duitse lerares deed alles vreemd, ze wou altijd alle 'binnenpretjes' weten, alles wat we zeiden, hadden we een keer zo'n macdonnalds ding die geluid maakt als je em op de grond gooit, hoorde je gelach, dacht zij natuurlijk weer dat het een kalkoen was maar werd ze helemaal boos toen we niet vertelde wat het was. en ze liet ons het gedicht van Suppen Kasper uit ons hoofd leren, beetje luguber gedichtje vinnik zelf

oude wiskunde leraar zei altijd dat zijn snor geel was van het beffen en toen hij opgehouden was met roken en geen gele snor meer had zei hij maar dat het toch wel door het roken kwam. hij trok wel altijd meisjes voor, raar mannetje

oude franse lerares zei altijd tegen 1 vast persoon per klas "met jou ga ik niet meer in discussie". toen ik 2 jaar van die school af was stond ik een keer bij de bushalte vlak bij die school en hoorde ik zo'n meisje uit de bruklas zeggen: ja en ze zei vandaag al weer tegen mij, met jou ga ik niet meer in discussie". en dat andere meisje: "ja, tegen (naam) uit mijn klas ook al"

Alle leraren maar vooral leraressen zijn altijd heel gevoelig voor intresse in hun persoonlijke leven, zijn ze uren tijdens de les aan het praten over hun getrouwde dochter ofzow...

heel veel leraren voornamelijk leraressen zeggen dat ze uit de klas gaan lopen, tot nu toe heeft nog maar 1 bij ons gedaan (en die was toen gelijk overspannen, kon niet lesgeven) van de 10 ofzow

Laatst gewijzigd op 05-12-2005 om 13:51.
Oud 06-12-2005, 16:02
seer of visions
seer of visions is offline
een leraar met rotte tanden en handhaar die 'verzorging' geeft

een leraar die zich heel tijd erg opvallend aan geslachtsdelen aan t krabben is.
Oud 06-12-2005, 20:34
welle
welle is offline
Onze lerares duits weet nog steeds bij meervouden in het Nederlands het verschil niet tussen blad - bladen (van een tijdschrift) en blad - bladeren (van een boom).
Dus ze zegt altijd: "Kienderen, ieck heb antwoordbladeren voor jullie kopiert."

Verder gaat ze ook altijd online tijdens de les en dan gaat ze soms msn'en met haar dochter of met iemand anders ofzo, en dat doet ze de webcam aan (die hebben wij dus in de klas) en dan laat ze ons zien aan een andere contactpersoon.

Of we gaan foto's van de paarden van haar dochters bekijken.
Of ze projecteert met de beamer het hele lesuur lang op de muur van het lokaal live-beelden van het skigebied in Oostenrijk waar zij nog heeft leren skieën.

En bij groepsopdrachten stelt ze ook altijd een "Tijdsbewaker" aan, maar niemand weet wat die rol precies is.
Oud 13-12-2005, 15:42
rare
rare is offline
Citaat:
Snees schreef op 05-12-2005 @ 13:43 :
Ils sont fous, ces Flamands!
en dat betekent......?
mn beste punt is geen frans
Oud 16-12-2005, 15:06
Verwijderd
- docent(en) die stinken
- docent die 9 van de 10 x te laat komt

Verder weet ik niet eigenlijk..
Oud 16-12-2005, 23:27
confused
confused is offline
ik zit in een klas met alleen maar meisjes, en dat dan
elke leraar/lerares jongens tegen de klas zegt.
Oud 17-12-2005, 10:51
JoV
JoV is offline
Ik had een lerares Duits die een draakje had dat we 'Günter Schneider' noemden. Ze zei altijd dingen als 'pas maar op voor het draakje want hij eet kindertjes op die niet goed aan hun werk zitten' en 'ik vlieg even naar *naam andere docent*' met het draakje in haar hand.

Ik zat toen in de 5e. Inmiddels zit ze niet meer op onze school.
Oud 17-12-2005, 10:54
JoV
JoV is offline
Citaat:
fraiser schreef op 02-12-2005 @ 15:25 :
- leraar Latijn die, telkens als iemand een antwoord gaf, zen vuist in zen mond stak en vol verwachting keek

Dit doet me denken aan Carl Lutterkort, een ex-docent Klassieke Talen aan onze school.. Die liep ook altijd rustig door de klas bij toetsen en liet je dan opeens met een harde schreeuw schrikken.
Oud 21-12-2005, 14:18
rare
rare is offline
oja, en meneer *X*

als ik praat in zijn klas, wordt hij boos. (logisch eigenlij

als ik voor me uit kijk ipv in het boek wordt hij boos, omdat ik 'praat' en 'niet oplet'

als ik even het haar uit m'n gezicht haal wordt hij boos, omdat ik 'niet teken/schrijf met m'n rechterhand'

én als ik wél oplet en niks heb gezegd sinds hij begon met zijn 'les', krijg ik de schuld omdat er achterin de klas een beetje lawaai (waarschijnlijk van kraakende hersenen) is, dan zegtie: '[mijn naam] zit jij soms te praten? je kijkt zo 'ondeugend' en dan gelooft hij me niet ook! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

maarja, ik heb de rest van het jaar geen last meer van hem

jammer dat dat niet lang meer is

maarja

kusjes
Oud 27-12-2005, 18:24
duff-mckagan
duff-mckagan is offline
altijd als mijn duits leraar iets gaat uitleggen kijkt de klas instinctief naar de leraar en dan schreeuwt hij..KIJK IN JE BOEK
(dat gebeurd ongeveer 8x per les)

en onze natuurkunde leraar fluit klassieke muziek
en loopt (zelfs in de winter) op slippers
Oud 27-12-2005, 22:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op het HBO had ik een docent die verslaafd was aan alcohol. Zei hij tijdens de les: "Nou maken jullie die opgave maar, ik ga weer nieuwe koffie halen" en dan liep hij snel het lokaal uit (en dat 2 of 3 keer tijdens de les). Sommige mensen dachten dan dat-ie stiekem alcoholische dranken ging drinken op het toilet.
Maja, hij kwam toch steeds terug met een nieuw bekertje koffie. Tja als-ie geen alcoholverslaafd was, dan was-ie cafeine-verslaafd.
Oud 27-12-2005, 22:35
Verwijderd
mijn docente beeldende vorming op de middelbare school huppelde wel eens (kwam nét van de kunstacademie af, dus dan is het nog niet zo genant ). zij was wel de leukste docent.

mijn docente klassieke talen zei altijd "ik heb een geschenk voor jullie". en dat kregen we een werkblad. en ze sprak ons altijd aan met 'schurken'.
Oud 30-12-2005, 12:53
American*Dream
American*Dream is offline
mijn docent klassieke talen sprak mensen die een vraag wilden stellen aan met ' bolleke' . Rrrriigghhhtt!
Oud 30-12-2005, 19:54
Roos
Roos is offline
Citaat:
Marloes schreef op 27-12-2005 @ 23:35 :
mijn docente klassieke talen zei altijd "ik heb een geschenk voor jullie". en dat kregen we een werkblad. en ze sprak ons altijd aan met 'schurken'.
Dat vind ik wel geinig
Oud 22-08-2008, 17:36
Alphabeat
Alphabeat is offline
Citaat:
Dit doet me denken aan Carl Lutterkort, een ex-docent Klassieke Talen aan onze school.. Die liep ook altijd rustig door de klas bij toetsen en liet je dan opeens met een harde schreeuw schrikken.

Waah, die heb ik nu voor Latijn! Dat doet ie bij ons ook altijd!
Hij lacht altijd om zijn eigen grappen die wij niet snappen
En hij praat altijd Amsterdams, vind ie zelf ook erg leuk.
En hij zegt altijd als je te lang nadenkt bij het vertalen: "Er is geen woord Chinees bij, dat heb je wel vaker in het Latijn"
En meer van dat soort grappige uitspraken
Oud 22-08-2008, 19:11
martijn1985
martijn1985 is offline
of je upt een topic van 2,5 jaar oud...
Oud 23-08-2008, 22:42
Loveley
Loveley is offline
Citaat:
en dat betekent......?
mn beste punt is geen frans
[latereactie]Ze zijn gek, die Vlamingen[/late reactie]

In de basisschool had ik een lerares en die kon ons helemaal niet aan Kreeg ze een depressie van ons en liep ze vaak huilend uit de klas. Ze riep ook erg vaak tegen leerlingen,w aarop die lerares begonnen uit te lachen

Ik had in de onderboud een leraar die ook de hele tijd meisjes voor trok. Die zat echt naar elk meisje te knipogen Of een leraar muziek die meer niet dan wel kwam opdagen. Het record was 3 maanden geen enkele keer muziek gehad

In bovenbouw had ik een leraar wiskunde die meer over zichzelf praatte dan eigenlijk les te geven en dan vond die het raar dat die achterstond op de anderen. Of een keer zei die zo tegen me:
"Wat moet je met die oefening doen, Y?"
"Euhm.. Aftrekken?"
"Nee, jij moet mij niet aftrekken

Of een lerares die met haar bril tegen het bord krijt veegde en vervolgens in haar mond stak

Een lerares die té vaak "euhm" zei en op en af een trapje ging. Toen gingen we het allemaal eens tellen Dat was de leukste les van dat jaar! Zeker omdat elke keer wel iemand in de lach schoot als ze weer eens euhm zei of op en af het trapje ging

Een leraar Zedenleer die ADHD heeft en tijdens een examen zijn mond niet kon houden. Was echt heel erg frustrerend, want niemand kon zich concentreren Hij had het door toen iedereen begon te roepen dat 'ie zijn bek moest houden

Oh, in het vierde middelbaar vonden leraren het leuk om je steeds op punten te zetten. Dus, hoe hoger je punten waren, hoe verder van achter je zat. No complains, want ik zat bij elk vak van achter Behalve natuurkunde, maar dat vak is stom
Oud 24-08-2008, 13:06
Verwijderd
Citaat:
of je upt een topic van 2,5 jaar oud...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten