Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2005, 21:56
Mingster
Mingster is offline
Hoe komt het notabene dat je er hoofdpijn van krijgen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 22:08
schoenzool
schoenzool is offline
Citaat:
mingster schreef op 30-12-2005 @ 22:56 :
Hoe komt het notabene dat je er hoofdpijn van krijgen
Te weinig hersenvocht . Als je dan met je hoofd schud worden je hersens niet opgevangen door schokwater, waardoor het tegen de schedel knalt.

Zoiets dan he.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 20:57
supernova
supernova is offline
hm al het vocht telt denk k wel, maar heel veel koffie en drankjes met zoetstoffen of nog veel viezere dingen erin zoals cola drinken is niet echt gezond.. dus alsk jou was ging ik aan de kruidenthee.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 14:31
katriend
katriend is offline
hoi hoi jet

ik denk dat sommigen hier je vraag niet goed begrijpen. Ik kan heel goed verstaan dat je geen water drinkt omdat je het niet graag drinkt, heb ik ook voor, dus water heeft wel degelijk smaak in tegenstelling tot wat anderen beweren. zo zijn er mensen die heeeel graag spa reine drinken en andere juist niet en als het water daar in Amerika naar chloor smaakt, bah dan
Het ding is, dit hebben ze zo vaak tegen mij gezegd, dat je water zou moeten leren drinken. Dit zeggen ze en hier zal ook wel waarheid inzitten. Maar ik kan het ook niet. Ik heb het al verscheidene keren geprobeerd om over te stappen op water want ik dronk enorm veel cola!!! zo'n anderhalve liter per dag en besefte dat dit helemaal niet gezond is, hoewel ik er wel geen last van heb qua gewicht, ik verdik echt niet makkelijk. Maar goed, suikers suikers suikers... Verder eet ik enorm veel groenten en fruit, maar qua drank zit ik niet goed. ben dus eerst begonnen met fruitsap te drinken een week, de week erop water en fruitsap en de week er op enkel water, maar ja het lukte niet. heb het onlangs weer geprobeerd maar weer mislukt. Het is echt een gewoonte dat je moet krijgen maar ja heb ze zelf nog niet.
En het is zo dat je water (vocht ) nodig hebt voor je nieren. Wanneer je veel te weinig drinkt kan je daar last van gaan krijgen. Ik drink sommige dagen gewoon niet. Drink 1 glas per dag (fruitsap) en soms een kopje koffie. Heb twee weken geleden gewoon een week niet gedronken, maar dat is niet goed, je lichaam heeft vocht (liefst water) nodig. Mijn ouders hebben ook al tevergeefs geprobeerd me meer te laten drinken, maar ze zijn dus al blij als ik cola drink of fruitsap (ben van de cola grotendeels afgestapt) dus probeer water op te bouwen, drink het soms is als je echt zin hebt (ik drink niet graag water en soms, HEEEEEEL soms kan dat deugd doen). Maar zolang je het niet lust zal je er zeker nooit veel van drinken. zorg gewoon dat je iets drinkt, al is het cola, fruitsap of weet niet wat allemaal. beter dat dan helemaal niets
Verder: geniet van amerika
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten