![]() |
||
Aan de TS: Breng het wel een beetje tactisch en betrek er niet bij dat "die en die" dat ook vinden. Als zij er niet echt blij mee lijkt te zijn dan hoef je dat niet te gaan versterken door te vertellen wie haar allemaal te dik vinden. Vraag liever wat zij er zelf van vindt en als ze het vervelend vindt help haar dan, vindt ze het goed zo dan zul je het moet accepteren dat ze zo is, kun je dat niet dan zal het wel einde relatie zijn.
En ik vind het wel jammer dat je moeder haar niet leuk/goed genoeg voor je vindt door haar uiterlijk. Wat maakt dat nou uit als ze goed voor je is? En uiteindelijk worden we toch allemaal oud en lelijk. Citaat:
En die vele mannen in sportscholen stoten mij als vrouw juist af om daarheen te gaan. En dat verhaal van aankomen is niet zo raar, eerder normaal. Ik zou ook niet zeggen dat het aanleg ligt, maar wel dat als je dieet je lichaam het met minder energie moet doen en als je weer meer gaat nemen slaat je lichaam het direct op, omdat het denkt dat je in een "hongersnood" zit en dan zit dat gewicht er inderdaad zo weer aan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jij blijkt erg veel vreugde te halen uit het sporten en bewegen, waarschijnlijk voel jij je kut als je dit een week niet kan doen. je zou kunnen zeggen dat er sprake is van een soort afhankelijkheid. gelukkig voor jou heeft deze afhankelijkheid geen nadelige gevolgen voor je gezondheid. zoals je waarschijnlijk weet zit er bv in chocola een stof waarvan je "blijer" wordt in het algemeen daarnaast is het vol zitten na wat eten ook een voldoening allemaal kleine dingetjes die het lichaam erg aangenaam vindt en dus de verleiding om het weer te pakken erg groot maakt Dieeten is erg makelijk als het gaat om die paar kilo die in de winter er aan zijn gekomen eraf te krijgen om daarna weer strak over het strand te lopen. helaas gaat het meestal over meer dan een paar kilo dan is het vol houden niet alleen mentaal moeilijk maar ook het lichaam zelf gaat behoorlijk protesteren. en helaas hebben veel mensen een eetprobleem die eten om verdriet weg te krijgen etc etc vaak zijn het de meisjes dat nog net een beetje babyvet hebben als ze naar de basisschool gaan en dusdanig worden gepest dat ze voor de rest van hun leven heil zoeken in een stuk chocola er zal dan EERST iets moeten veranderen in je bovenkamer voordat je aan afslanken moet gaan denken. helaas komen veel mensen zover niet. Het grootste probleem is dat je nooit helemaal kan stoppen met eten, je kan je misschien wel voorstellen als je elke dag verplicht een halve sigaret moet roken s'morgens s'midags en s'avonds dat het dan erg lastig wordt om te stoppen met roken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @TS, ik vind je moeder een ass, ouders horen niet te oordelen over vriendjes of vriendinnetjes (alleen als ze op een of andere manier een gevaar kunnen vormen voor hun zoon/dochter) en al helemaal niet over het uiterlijk van die partner. Jouw moeder is zelf vast ook geen milf, dus zeg haar dat ze voortaan haar mond moet houden.
||
![]() |
Citaat:
![]() En als zij zich tevreden voelt met hoe ze is, wie ben jij dan om te zeggen dat ze af moet vallen? Je wordt toch verliefd op hoe iemand is op dat moment en niet op hoe ze in jou ogen nog meot worden? |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is geen reden om van haar te verwachten dat ze maar gaat afvallen, 'omdat je anders problemen verwacht met de relatie'. Als zij zélf wil afvallen, prachtig, maar dan wel omdat ze zich daar zelf beter bij voelt, niet omdat hij haar liever anders ziet, want dan is ze beter af zonder hem. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ze weet dat er iets is,maar niet wat. Ja, dat er kritiek is maar niet waarover, ze weet dat ik me die kritiek aantrek maar ze weet nog niet dat ik een oplossing voor die kritiek wil ten koste van haar. En als ik het eerlijk vertel kwets ik haar. Vrienden zijn lijkt inderdaad steeds meer de enigste uitweg met de meerwaarde dat ik zielsveel van haar hou vanwege haar karakter. Het gesprek van woensdag zal het uitmaken.( misschien eerst letterlijk en daarna figuurlijk.)
Laatst gewijzigd op 30-12-2005 om 21:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken de context jammer genoeg, dus ik kan goed begrijpen dat die kritiek (hoe oneerlijk ook) jou toch wat doet. Dat je het je erg aantrekt, betekent niet dat je jouw familie meteen hun zin geeft. Want uiteindelijk ligt de keuze bij jou, hč. Nu hebben jullie nog niet zo lang, dus het beste is dan ook om het maar gewoon te zeggen en hoe jij je er bij voelt. Natuurlijk niet leuk om te horen, maar om daar nog langer mee te wachten, maakt het alleen maar moeilijker. Vrienden proberen te worden is lastig, maar misschien wel het beste voor iedereen? |
![]() |
|||
Citaat:
Wat ik natuurlijk hoop maar niet kan dwingen is de acceptatie van de kritiek en daaropvolgende acties door haar. Citaat:
||
Citaat:
Zoals ook al gezegd zie je als je verliefd bent alles door een roze bril. Ik ben op haar karakter gevallen. Er wordt gezegd dat ik dat bij m'n vorige relatie ook deed, maar dit is weer een heel ander karakter en iedereen is er positief over. Heel open, eerlijk, spontaan, belangstellend,kan tegen een geintje, kan ertegen dat ze in de maling genomen wordt enz enz.Ik ben zelf ook zo denk ik.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Wat is dít nu weer? Dat meisje is helemaal niet dik, ga je schamen! Dít is een dik meisje.
![]() Als je haar echt leuk vindt: ga er gewoon voor, en trek je niets aan van wat je moeder of wie dan ook zegt. Het is toch zeker jouw vriendin, en niet die van hen? Als iemand háár dik vindt, ook al snap ik echt niet hoe ze erbij komen, dan moet diegene zichzelf maar eens na laten kijken. Je gaat dit meisje toch niet laten schieten omdat haar uiterlijk iemand anders niet bevalt? ![]() Ik krijg een beetje het idee dat je haar zelf heel leuk vindt/vond, maar dat je je door de mensen die commentaar op haar hebben dingen laat aanpraten. Zeg nou zelf, dat zou toch zonde zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ze is wat stevig, maar dik?! Ze is een gezonde hollandse meid. En ze heeft toch een vrolijk gezichtje? Als je het echt hierom wil uitmaken (het ''te dik zijn''), dan vraag ik me serieus af of er niet meer speelt dan dit. Is dit echt het enige wat speelt, dan vraag ik me af hoeveel je echt om haar geeft! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 09:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, mijn moeder had ik er ook al over gehoord, en ook mijn familie had weer tegen mijn moeder gezegd dat ik aan het 'uitdijen' was ![]() Mja, niet leuk natuurlijk, maar ze hadden wel gelijk. Ik had eerst even tijd nodig om alles te verwerken en te bedenken wat ik ervan vond. Maar door al die opmerkingen ben ik er wel over na gaan denken ja ![]()
||
Citaat:
Ik wil haar ook de tijd geven ervoor, want moeilijk verwerken zal het zijn. Edit: Je bent wel vreselijk eerlijk. Dat mag ik graag zien.
||
Citaat:
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend ineens 20 kilo aan zou komen als ik al iets met hem zou hebben, denk ik. Maar als hij al zoveel weegt en ik word dan verliefd op hem, dan is het anders. Maar wat is nou je probleem, want ik zie in een bovenstaande post weer dat je haar karakter wel helemaal goed en leuk vindt. Vind je haar nou zelf niet meer aantrekkelijk, of doe je het toch maar voor je omgeving, of weet je het zelf eigenlijk ook niet? ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-12-2005 om 11:22. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En hoe bedoel je haar reacties goed opvangen?? Goed luisteren en ze goed onthouden en/of serieus nemen en me daarnaar schikken??
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Psychologie |
De onzekerheid van vrouwen over hun uiterlijk Mujahideen | 51 | 11-02-2005 21:53 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Levenslang vrijgezel? Mark Almighty | 278 | 13-03-2004 09:10 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |