Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Lord Dolphin schreef op 18-01-2006 @ 23:20 :
Mijn excuses dan voor mijn taalgebruik. Maar een discussie over of God wel of niet bestaat hoort niet thuis op dit forum. We hebben daarvoor al het religie-, mystiek- en onzinforum.

Wat betreft God en wetenschap, dat is al vaak genoeg gezegt. Voor de wetenschap bestaan Goden niet, omdat Goden niet waargenomen kunnen worden. En zelfs de mensen die erin geloven weten niet eens wat het is.

Anyway, dit topic zou niet over "geloven in sprookjes" horen te gaan, maar over "Wetenschap en de mens".
Ag, je af en toe een beetje laten gaan moet kunnen hoor. Daarom zijn wij FB's er om dan jullie posts een beetje aan te passen .

Verder vind dat een inhoudelijke discussie over god en wetenschap best op dit forum zou moeten kunnen (ook op religie, maar waarschijnlijk kijken weinig W&F forummers daar). Maar goed, iig niet in dit topic.

En het is een vaak voorgekomen discussie, maar zolang mensen netjes blijven tegen elkaar blijven (wat in de discussie god vs. wetenschap vaak moeilijk is door diepgewortelde overtuigingen aan beide kanten) en er inhoudelijk goede argumenten en overtuigingen gegeven worden is daar niks mis mee.

Maar goed, genoeg woorden vuil gemaakt over die discussie. Als mensen hem verder willen voeren, open een nieuw topic hier of op religie en laten we hier verder kletsen over wetenschap en de mens en laten we god nu proberen er zoveel mogelijk buiten te houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2006, 23:14
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Haha Lord Dolphin, kijk je post nog maar eens goed na, je verward mij met iemand anders.

Je zult First Error wel bedoelen. Ik Christen? Van me leven nooit niet. Dus ga jij eerst maar eens beter kijken voordat je reageert.

Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? Je ziet toch dat je twee verschillende mensen quote.

Verder vind ik het onrespectvol dat je First Error naar het onzinforum verwijst alleen omdat hij in God geloofd en de wereld op een andere manier dan jij ziet. Oppervlakkigheid alom.

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 23:23.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 19-01-2006 @ 00:14 :
Haha Lord Dolphin, kijk je post nog maar eens goed na, je verward mij met iemand anders.

Je zult First Error wel bedoelen. Ik Christen? Van me leven nooit niet. Dus ga jij eerst maar eens beter kijken voordat je reageert.

Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? Je ziet toch dat je twee verschillende mensen quote.

Verder vind ik het onrespectvol dat je First Error naar het onzinforum verwijst alleen omdat hij in God geloofd en de wereld op een andere manier dan jij ziet. Oppervlakkigheid alom.
Ok, en nu genoeg over god.
Ontopic naar wetenschap en de mens graag!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:23
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 19-01-2006 @ 00:14 :

Ow shit, je hebt gelijk!

*schaamt zich diep*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten