Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder nu adsl en geen eigen laptop ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet niet meer precies wanneer ik voor het eerst internette.
Wel dat ik nog op de basischool zat, ik was waarschijnlijk 8 of 9. Eerst bezocht ik gewoon spelletjessites e.d., en later samen met vriendinnnen chatboxen (ook nog op de basisschool). En ik had mijn eigen site gemaakt, met netscape oid. ![]() In de eerste moest iedereen zich verplicht aanmelden bij hotmail. Mijn naam was: hester_t1@hotmail.com. Daar leerde ik ook msn kennen, eerst alleen met klasgenoten maar er kwamen al snel ook andere mensen bij. Ik internette niet veel. En nog steeds vooral spelletjessites e.d. In de tweede (ik was 12 inmiddels) ging ik actiever internetten en zat veel op een amerikaanse chatbox en msn. Ik heb nog steeds vaag contact met een meisje uit die tijd, best leuk! We hadden toen ook nog een limiet op de tijd die we online mochten zijn. Wat ik in de derde precies deed weet ik niet meer. ![]() In de vierde ontdekte ik dit forum. Ik raakte verslaafd en werd ziek waardoor mijn forumverslaving nog verder toenam. Ik ging een half jaar niet naar school toe en ontdekte onzin, ging naar meetings etc. Het jaar daarop nam mijn forumverslaving gelukkig weer een tijdje ietwat af. Ik forumde, livejournalde en msnde. En natuurlijk informatie opzoeken. Sindsdien ben ik nog steeds veel op het forum te vinden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
K-Lite Allemaal dood.. Soulseek \ Waarschijnlijk ook Deze heb ik gister geprobeerd te downen en dat was ook wel gelukt alleen deed Search Files zijn ding niet en ik was niet blij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moet de patiënt alles weten? De Veroorzaker | 2 | 26-05-2011 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
Wat was/is/word je PWS-onderwerp? Marloeske | 156 | 14-11-2004 20:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Kiesrecht verlagen naar 16 jaar?? misty1986 | 61 | 06-11-2003 18:05 | |
Software & Hardware |
De meest revolutionaire ontwikkeling Martin | 37 | 13-07-2003 06:51 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |