Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2006, 21:25
Bloem
Bloem is offline
Je moet niet quoten als ik nog aan het editen ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2006, 21:31
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
N00dles schreef op 06-01-2006 @ 15:05 :
Ik heb pas sinds 1999 internet thuis. En altijd al Chello (kabel) gehad. In het begin was het aankloten omdat de verbinding vaak wegviel, en de jaren erna (tot aan 2005 toe) zijn er verscheidene problemen mee geweest. Maarja, nu ben ik redelijk tevreden over de kwaliteit van de verbinding.

Klasgenoten en vrienden kregen ook rond die tijd chello, en toen heb ik me vermaakt met ICQ (# 60063011, ik weet 'm nog! ). Dat werd steeds minder populair helaas, en toen de overstap gemaakt naar MSN.

Ook hadden we een IRC-kanaal, waar we vaak bijéén kwamen, o.a. om online af te spreken en potjes Half-Life Deathmatch / TFC te spelen.

Qua emailadressen ook veel gewisseld.
Muziekprogramma's / sharingprogramma''s: KazaA, IRC en Napster.

En sinds 2000 forumbezoeker.
Oud 13-01-2006, 21:42
Skilly
Skilly is offline
Ik begon op me 12de met internetten. Waar ik vaak online spelletjes ging spelen. Op chello.nl. Daarna ontdekte ik MSN die toen nog heel primitief was. Op me 14de ondekte ik dit forum. En was ik meteen verkocht. Tegenwoordig zit ik alleen op dit forum en op astrostart.nl en MSN.

We hadden en hebben Chello kabel^_^
Oud 13-01-2006, 22:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-01-2006 @ 22:25 :
Je moet niet quoten als ik nog aan het editen ben
maar ik heb maar 1 relatie gehad en 1x gezoend via het forum, dus dat klopte niet op mij

verder nu adsl en geen eigen laptop
Oud 13-01-2006, 22:56
Verwijderd
Ik weet niet meer precies wanneer ik voor het eerst internette.
Wel dat ik nog op de basischool zat, ik was waarschijnlijk 8 of 9.
Eerst bezocht ik gewoon spelletjessites e.d., en later samen met vriendinnnen chatboxen (ook nog op de basisschool). En ik had mijn eigen site gemaakt, met netscape oid.
In de eerste moest iedereen zich verplicht aanmelden bij hotmail. Mijn naam was: hester_t1@hotmail.com. Daar leerde ik ook msn kennen, eerst alleen met klasgenoten maar er kwamen al snel ook andere mensen bij.
Ik internette niet veel. En nog steeds vooral spelletjessites e.d.
In de tweede (ik was 12 inmiddels) ging ik actiever internetten en zat veel op een amerikaanse chatbox en msn. Ik heb nog steeds vaag contact met een meisje uit die tijd, best leuk!
We hadden toen ook nog een limiet op de tijd die we online mochten zijn.
Wat ik in de derde precies deed weet ik niet meer. Iig wel veel msnen etc. We kregen toen wel ADSL op aanraden van mn broer.
In de vierde ontdekte ik dit forum. Ik raakte verslaafd en werd ziek waardoor mijn forumverslaving nog verder toenam.
Ik ging een half jaar niet naar school toe en ontdekte onzin, ging naar meetings etc. Het jaar daarop nam mijn forumverslaving gelukkig weer een tijdje ietwat af. Ik forumde, livejournalde en msnde. En natuurlijk informatie opzoeken.
Sindsdien ben ik nog steeds veel op het forum te vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 23:55
Hulk
Hulk is offline
ooit een keer een internetcursus in de bibliotheek genomen toen ik een jaar of 10 was. .een paar maand later hadden we planet via de telefoonlijn en toen mocht ik elke avond een half uurtje internetten.
Na lang zeuren hebben we toen adsl van xs4all aangeschaft. wel relaxed, want we betalen even veel maar de snelheid is in die 4/5 jaar van 512/kbps naar 3.0/mbps gegaan
Oud 20-01-2006, 06:53
miGAnt
miGAnt is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 06-01-2006 @ 14:16 :
Ik weet niet meer hoe lang wij internet hebben. Wel dat we in het begin altijd van die gratis proefabonnementen hebben. En dat ik eht heel stoer vond toen ik icq had maar dat ik er toen achterkwam dat ik eigenlijk maar twee mensen kende die dat ook hadden. Op een gegeven moment hadden wij van dat kostenbeheersing gedoe, zodat je nog maar voor een bepaald bedrag per maand kon internetten, maar mn broertje en ik hadden al snel door hoe je dat kon omzeilen Verder heb ik heel veel tijd doorgebracht op clubs.nl, totdat je daar voor heel veel dingen moest gaan betalen, toen was het niet leuk meer. Dat was ergens begin 2002. Daarna er nog wel een tijdje rondgehangen omdat ik niets anders te doen had, tot ik scholieren.com ontdekte
Ik weet niet meer wanneer ik precies met muziek downloaden begon, in het begin iig met Napster, daarna met Kazaa en Kazaa Lite, en nu met Soulseek <3
Kazaa
K-Lite

Allemaal dood..

Soulseek \

Waarschijnlijk ook

Deze heb ik gister geprobeerd te downen en dat was ook wel gelukt alleen deed Search Files zijn ding niet en ik was niet blij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 09:17
DanielC
DanielC is offline
Ik kreeg 5 maar 2003 internet. Ik wilde het alleen maar om het spelletje "Runescape" spelen, via dat spelletje ben ik op een forum over dat spelletje gekomen, en toen ik met het spelletje was gestopt ben ik daar blijven hangen. Daar ben ik nu nog steeds. Er komen zelfs wel eens mensen van het forum/spel (tot nu toe vier Nederlanders en 1 Engelsman) op bezoek, dus dat is wel leuk. Vorig jaar ben ik ook naar FOK! gegaan en nu ben ik ook op scholierenforum.com. Veel meer dan forume, surfen en soms wat downloaden doe ik eigenlijk niet op het internet.
Oud 20-01-2006, 09:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zit op internet vanaf de eerste, dus 12 jaar. In het begin was het alleen nog mailen. Daar kwam al snel ICQ bij en nog even later MSN. Daar kort op begon ik al op het forum. Dat is nu al 6 jaar geleden (heb nog een periode een andere nick gehad) dus dat klopt wel.

Surfen heb ik nooit veel gedaan. Ik zoek wel eens wat op voor school of prive, maar daar blijft het ook wel bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten