Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heet Merel, en merel is een vogel. zucht. 'vooooooogel', jeuj. en het (stoere) broertje van een (stoer) jongetje uit mijn basisschool-klas noemde mij altijd 'calimerel', want dat was natuurlijk grappig. verder heb je ook nog natuurlijk 'Merel de kerel', 'Merel de koekeperel'. laatst op school zaten we in de pauze van die basisschoolrijmpjes met namen te maken, en toen werd het 'Merel wil een kerel' en 'Merel wil het pikkie van een kerel'
![]() ![]() heb er geen trauma's ofzo aan over gehouden, maar ik wou vroeger wel altijd 'floor', 'floortje' en/of 'sandra' heten. mijn vriendinnetje ook, en daar hebben we zelfs een keer ruzie om gekregen ![]() ![]()
|
mwah verder dan een enkel angela-de-pansjela is het nie gekomen geloof ik... andere bijnamen pff dr was een leraar die mij echt altijd engeltje moest noemen
![]() ik weeet dati k vroeger altijd saskia of sandra wou heten maar geen flauw idee waarom.... en ik heb vanaf mn 10de ofzow de bijnaam angel, gewoon op zn nederlands dus niks van engel maar dat ding van een wesp.... tja hoe is dat gekomen... iedereen deed toen aan afkorten... en angela was oowk te bekakt dus daar moest iets voor komen en ans en an klinkt weer zo oma... dus toen is iemand met angel gekomen.... En kweet nog dat ik in het voorstel rondje in de brugklas zei van noem me maar angel dat doet iedereen zown beetje... maar dat deden ze nie echt dus toen is het weer een beetje weggezakt en nou alleen nog de mensen die ik van lang geleden ken en ik geloof dat jaap en maartje me zo noemen maar verders nie... ik reageer dr wel op maar ik stel me nie meer zo voor ![]()
|
![]() |
ja enorm, mijn naam was altijd hetgeen waarmee ik gepest werd.
Niet dat ze dan ook daadwerkelijk iets leuks konden verzinnen. Renée 'oh je ouders verwachtte zeker dat je jongetje zou zijn' 'oh je hebt zeker stiekum een piemol' ![]() Nee daar heb ik me nooit aan geergert, de school ergert zich nu aan mij omdat ik wil dat mijn naam goed gespeld wordt en dat kunnen ze na 6 jaar nog niet. 7 fouten in mijn voor plus achternaam is het maximum tot nu toe. Ik ben altijd trots op mijn naam geweest en vond iedereen die niet snapte dat Renee ook een meisjesnaam is maar dom ![]() En dat van die rrrrr dat herken ik, ik heb nu geen rrr meer maar toen ik 10 jaar geleden naar friesland verhuisde wel en iedereen noemde me rrrrrrrreneee en herhaalde wat ik zei. Tussen enorme boeren gebeurt dat nog weleens
||
![]() |
Citaat:
![]() Uhmz.. tja.. kweet nie eens meer hoe ze mij vroeger noemden.. ![]() Hoewel iedereen mij Sam noemt heet ik stiekem eigenlijk gewoon Samira.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hmm ja, vroeger werd ik altijd gauw Ingrid Stroop genoemd ofsow.. (achternaam is Stoop), of 'hey ingrid, gaan we nog pannenkoeken met STROOP eten?' zoiets... nu eerder Inrit ofsow ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben nooit gepest met mijn naam. terwijl ik wel een kutnaam heb. haha (vind ik dan).
---> Mirre <--- ![]() Soms als we in een melige bui zijn, heb ik een bijnaam ja. haha lol, maar dat kwam gewoon, wij zaten een keer bij engels(toen zat ik nog in de brugklas) en ik moest postzegel uitspreken. IK KAN TOTAAL GEEN ENGELS. dus ik zei: Stamp (zoals je het schrijft). ![]() ![]() of mirreke. mja boeiend ![]() ![]()
|
![]() |
*trauma's komen weer boven*
nanda-panda-poepchinees tja...d'r rijmt ook niets anders op nanda hè... net als bij linda (HE LINNELTJE??? *hih*) pinda... *GAAP* ![]() ![]() i've heard it al before ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *********4.00 - 9.30************gaaaaaaaaap********* |
![]() |
|
Ben je ooit gepest/geplaagt met je naam?
>Ja hoor, zo vaak. En wel door kinderen met een onderontwikkelde fantasie *zucht* Wat zeiden ze dan? >'Marije vrijt met de bijen' ![]() wat waren de gevolgen, ooit het gevoel gehad je naam te verranderen ofzo? >Ja, ik vond Marije heel lang een kutnaam, nu zal het me jeuken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Juni ik heb u gat gezien
Juni 't was om een uur of tien Juni ge zijt een sexmachine junnnnnnnnnni tralalalal ah gewoon juni --> Augustus --> september ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
jaaaah ow verschrikkelijk.. masjiepasjie (
![]() ![]() bijnamen, tja, het is vooral masj, zelfs leraren noemen me zo.. een vriendin noemt me soms nog wel mar of mor uit de tijd dat ik nog maria gebruikte (geloofde tot aan mijn achtste heilig in god en was supertrots maria te heten - zwaar christelijke ouders he) cem.slut kwam gisteren ook met 'masj-room', dat was dan wel geinig op zich, maar dat ga ik maar niet verder vertellen anders word ik al helemaal afgeschreven als junkie, ben al blij van het hasjverhaal af te zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ben jij goed in namen en gezichten? Verwijderd | 50 | 21-02-2011 11:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Inf] Sorteren op naam (Visual Cafe) TLO | 1 | 15-10-2005 19:24 | |