Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 18:29
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
maar schreef:
...(geldt ook voor 'hee Maart, waar is april ')...
Ja idd dat heb ik ook veel te horen gekregen en ik ben ook nog in maart geboren en dan zeiden ze altijd "Ohh als je in april geboren was heette je zeker Aprilletje"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 20:01
maar
maar is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:

Ja idd dat heb ik ook veel te horen gekregen en ik ben ook nog in maart geboren en dan zeiden ze altijd "Ohh als je in april geboren was heette je zeker Aprilletje"
Inderdaad, aan mij vroegen ze waarom ik geen Februarietje heette .. Een ander nadeel van de naam is trouwens dat het zo ontzettend Nederlands is dat geen enkele buitenlander het correct kan uitspreken, erg vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:05
drama
drama is offline
ze zeiden altijd hylleke debieleke tegen me.

Maar daarvoor hebben ze moeten boeten

enne, draaimolen was favoriet. Net als Draaidrol en dat soort ongein.

En ook daarvoor hebben ze moeten boeten
Oud 21-06-2002, 20:35
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Van Olga kan je niet echt veel maken geloof ik.
Oud 21-06-2002, 20:57
Verwijderd
niet speciaal......soms hele flauwe dingen, maar niet namen die echt boeiend gemeen waren ofzow.....
M'n naam zelf is al erg genoeg

Wel bijnamen als Plien enzow...maarjah dat hou je toch wel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 21:05
punkyfish
punkyfish is offline
ik heet Merel, en merel is een vogel. zucht. 'vooooooogel', jeuj. en het (stoere) broertje van een (stoer) jongetje uit mijn basisschool-klas noemde mij altijd 'calimerel', want dat was natuurlijk grappig. verder heb je ook nog natuurlijk 'Merel de kerel', 'Merel de koekeperel'. laatst op school zaten we in de pauze van die basisschoolrijmpjes met namen te maken, en toen werd het 'Merel wil een kerel' en 'Merel wil het pikkie van een kerel' mja. had ik stiekem zelf bedacht... .

heb er geen trauma's ofzo aan over gehouden, maar ik wou vroeger wel altijd 'floor', 'floortje' en/of 'sandra' heten. mijn vriendinnetje ook, en daar hebben we zelfs een keer ruzie om gekregen .
Oud 21-06-2002, 21:09
Loesje
Loesje is offline
nou op loes is zo ontzettend veel te rijmen....dat ik er maar niet eens aan begin. Ach ja ik kon er altijd wel om lachen, nu nog steeds trouwens!
Oud 21-06-2002, 23:46
boardbabe
boardbabe is offline
hehe, niet echt

alleen de jongens van de basisschool zeiden tegen me, dat ze altijd onder de douche na de voetbal 'manonnetje balonnetje, manonnetje balonnetje'zongen (dat alleen omdat het rijmt hoor)
Oud 22-06-2002, 04:15
Roxy
Roxy is offline
mwah verder dan een enkel angela-de-pansjela is het nie gekomen geloof ik... andere bijnamen pff dr was een leraar die mij echt altijd engeltje moest noemen en wat ans en an enzow...

ik weeet dati k vroeger altijd saskia of sandra wou heten maar geen flauw idee waarom....

en ik heb vanaf mn 10de ofzow de bijnaam angel, gewoon op zn nederlands dus niks van engel maar dat ding van een wesp.... tja hoe is dat gekomen... iedereen deed toen aan afkorten... en angela was oowk te bekakt dus daar moest iets voor komen en ans en an klinkt weer zo oma... dus toen is iemand met angel gekomen.... En kweet nog dat ik in het voorstel rondje in de brugklas zei van noem me maar angel dat doet iedereen zown beetje... maar dat deden ze nie echt dus toen is het weer een beetje weggezakt en nou alleen nog de mensen die ik van lang geleden ken en ik geloof dat jaap en maartje me zo noemen maar verders nie... ik reageer dr wel op maar ik stel me nie meer zo voor
Oud 22-06-2002, 07:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja enorm, mijn naam was altijd hetgeen waarmee ik gepest werd.
Niet dat ze dan ook daadwerkelijk iets leuks konden verzinnen.
Renée 'oh je ouders verwachtte zeker dat je jongetje zou zijn' 'oh je hebt zeker stiekum een piemol'

Nee daar heb ik me nooit aan geergert, de school ergert zich nu aan mij omdat ik wil dat mijn naam goed gespeld wordt en dat kunnen ze na 6 jaar nog niet. 7 fouten in mijn voor plus achternaam is het maximum tot nu toe.
Ik ben altijd trots op mijn naam geweest en vond iedereen die niet snapte dat Renee ook een meisjesnaam is maar dom

En dat van die rrrrr dat herken ik, ik heb nu geen rrr meer maar toen ik 10 jaar geleden naar friesland verhuisde wel en iedereen noemde me rrrrrrrreneee en herhaalde wat ik zei. Tussen enorme boeren gebeurt dat nog weleens
Oud 22-06-2002, 09:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:
ik heet Sal van Wezel...
dat word dan ezel
of sal -bal. een dan heel veel soorten ballen ook nog bamibal uilebal enz. ehmz ook nog kwal enz.
Is wel moojige naam eigenlijk, vind ik

Uhmz.. tja.. kweet nie eens meer hoe ze mij vroeger noemden..

Hoewel iedereen mij Sam noemt heet ik stiekem eigenlijk gewoon Samira.. majah.. Ze hadden wel allerlei dingen verzonnen, maar kweet nie meer wat..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 11:36
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
wallflower schreef:

Is wel moojige naam eigenlijk, vind ik

Uhmz.. tja.. kweet nie eens meer hoe ze mij vroeger noemden..

Hoewel iedereen mij Sam noemt heet ik stiekem eigenlijk gewoon Samira.. majah.. Ze hadden wel allerlei dingen verzonnen, maar kweet nie meer wat..
Sambal

hmm ja, vroeger werd ik altijd gauw Ingrid Stroop genoemd ofsow.. (achternaam is Stoop), of 'hey ingrid, gaan we nog pannenkoeken met STROOP eten?' zoiets...
nu eerder Inrit ofsow
Oud 22-06-2002, 13:59
heavinly
heavinly is offline
Henny Huisman, Henny-de-penny (zo die is flauw), pennywafel en de stomste vond ik nog pennenbak, maar die sloeg dan ook echt nergens op. Henny Huisman, die hoor ik echt vaak.. ach ja
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 15:11
Verwijderd
Nienke pienke... meer kun je er niet van maken

Bijnamen? Mh, rooie? Vuurtoren? Niet om mijn naam in ieder geval.

Nien, Nienchen, Nini noemen mijn vriendinnen mij tegenwoordig

Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
ja enorm, mijn naam was altijd hetgeen waarmee ik gepest werd.
Niet dat ze dan ook daadwerkelijk iets leuks konden verzinnen.
Renée 'oh je ouders verwachtte zeker dat je jongetje zou zijn' 'oh je hebt zeker stiekum een piemol'

Nee daar heb ik me nooit aan geergert, de school ergert zich nu aan mij omdat ik wil dat mijn naam goed gespeld wordt en dat kunnen ze na 6 jaar nog niet. 7 fouten in mijn voor plus achternaam is het maximum tot nu toe.
Ik ben altijd trots op mijn naam geweest en vond iedereen die niet snapte dat Renee ook een meisjesnaam is maar dom

En dat van die rrrrr dat herken ik, ik heb nu geen rrr meer maar toen ik 10 jaar geleden naar friesland verhuisde wel en iedereen noemde me rrrrrrrreneee en herhaalde wat ik zei. Tussen enorme boeren gebeurt dat nog weleens
Die rrrrrrrrr klinkt gewoon achterlijk Om dezelfde reden dat ze in het westen onze 'ooo' gaan nadoen (die Twentse ooo, weetjewel ). Tis maar net waar je aan gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:03
Pink panter
Pink panter is offline
ik ben nooit gepest met mijn naam. terwijl ik wel een kutnaam heb. haha (vind ik dan).
---> Mirre <---

Soms als we in een melige bui zijn, heb ik een bijnaam ja.
haha lol, maar dat kwam gewoon, wij zaten een keer bij engels(toen zat ik nog in de brugklas) en ik moest postzegel uitspreken. IK KAN TOTAAL GEEN ENGELS.
dus ik zei: Stamp (zoals je het schrijft). en dat vond iedereen zo lol, dat ze mij wel is stampie noemen.
of mirreke.

mja boeiend
Oud 22-06-2002, 16:18
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:
>> Max ik voel me vereerd dat ik in je sig mag maar doe dat dan even met een ander citaat of zo

Haha ik zie nu pas dat ik er ook in sta.

Verder: Roosje Doosje
Rosanne Koekepanne
Oud 22-06-2002, 16:55
~louise~
~louise~ is offline
Louise de piese (?), Louis van Gaal, Louis kattenpies...
Nooit erg mee gepest hoor, heb ik maar een paar keer gehoord op de basisschool...

Verder heb ik niet echt een bijnaam, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 17:28
KaNeeL
KaNeeL is offline
*trauma's komen weer boven*

nanda-panda-poepchinees
tja...d'r rijmt ook niets anders op nanda hè... net als bij linda (HE LINNELTJE??? *hih*) pinda...

*GAAP*

i've heard it al before

maar tis wel traumatische ervaring hoor, voor een kotertje uit groep 3

*********4.00 - 9.30************gaaaaaaaaap*********
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:14
love_ya
love_ya is offline
Ik ben nooit gepest met mijn naam....maar mensen preken mijn naam vaak verkeerd uit...
ik heet mandy, en dan de spreken ze de 'a' uit terwijl je die uit moet spreken als een 'e'.
Ik heb wel bijnamen
mandje
manderijntje
candy
snoepje
mady mady
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 08:20
Hukkie
Hukkie is offline
Ben je ooit gepest/geplaagt met je naam?
>Ja hoor, zo vaak. En wel door kinderen met een onderontwikkelde fantasie *zucht*

Wat zeiden ze dan?
>'Marije vrijt met de bijen' Ik ben er nog steeds niet achter waar ik precies om zou moeten lachen

wat waren de gevolgen, ooit het gevoel gehad je naam te verranderen ofzo?
>Ja, ik vond Marije heel lang een kutnaam, nu zal het me jeuken.
Oud 24-06-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Ben je ooit gepest/geplaagt met je naam?
>Ja hoor, zo vaak. En wel door kinderen met een onderontwikkelde fantasie *zucht*

Wat zeiden ze dan?
>'Marije vrijt met de bijen' Ik ben er nog steeds niet achter waar ik precies om zou moeten lachen

wat waren de gevolgen, ooit het gevoel gehad je naam te verranderen ofzo?
>Ja, ik vond Marije heel lang een kutnaam, nu zal het me jeuken.
Ik vind Marije juist een leuke naam
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 16:24
woefke
woefke is offline
Juni ik heb u gat gezien
Juni 't was om een uur of tien
Juni ge zijt een sexmachine
junnnnnnnnnni tralalalal ah gewoon juni --> Augustus --> september
Oud 24-06-2002, 16:36
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
ehm....
ze verbouden het naar hyena...maar vondt het juist leuk...
dus nou jaah niet echt,en de rest ben ik eigenlijk vergeten.en het boeit me eigenlijk ook nix
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 16:49
Li
Li is offline
tegen m'n broer zeiden ze altijd Ome willem
of Willem zit met z'n blote billen voor de fillem.
grappig
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 17:03
Verwijderd
jaaaah ow verschrikkelijk.. masjiepasjie (), massie plassie ( in het kwadraat), masj hasj, 'masj rookt alleen maar hasj, ja want wiet die lust ze niet', masjiozi (in de zin van: masha zit bij de maffia).. en dan heet ik ook nog eens maria van mn tweede naam: marienepien, marietje, mariapia, maria-en-jezus, 'hee, bevalt god een beetje in bed?', 'jij ziet er goed uit voor je leeftijd', 'gefeliciteerd met je tweeduizendste verjaardag!'.. en dan moest met kerst op de basisschool ook nog altijd voor maria spelen, dat maakt het er ook niet beter op.. mja, en hoe vaak ik het liedje 'maria maria' van santana wel niet heb gehoord is ook niet normaal.

bijnamen, tja, het is vooral masj, zelfs leraren noemen me zo.. een vriendin noemt me soms nog wel mar of mor uit de tijd dat ik nog maria gebruikte (geloofde tot aan mijn achtste heilig in god en was supertrots maria te heten - zwaar christelijke ouders he)

cem.slut kwam gisteren ook met 'masj-room', dat was dan wel geinig op zich, maar dat ga ik maar niet verder vertellen anders word ik al helemaal afgeschreven als junkie, ben al blij van het hasjverhaal af te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten