Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2006, 15:50
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Slotje!
Advertentie
Oud 07-03-2006, 17:01
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Mooi!
Oud 07-03-2006, 17:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-03-2006 @ 21:25 :
Of je zet de topics die eigenlijk op Psychologie horen (maar daar niet heen verplaatst worden omdat Mystiek anders helemaal niet meer bezocht werd) naar Psychologie en noemt 'religie en mystiek' 'Spiritualiteit'.

Ik snapte uberhaupt al nooit waarom ze Mystiek en Religie uit elkaar getrokken hadden. Het is een pot nat.
Daar voel ik wel wat voor, subforum "spiritualiteit".
Oud 07-03-2006, 17:24
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-03-2006 @ 21:43 :
De topics verdwijnen niet. Ze blijven wel rondhangen, alleen meer niet meer bereikbaar via een direct forum.
Hoe het met de zoekfunctie werkt, weet ik helaas niet.
Okay, that's a good thing. De afgelopen jaren was het niet allemaal kut, er zijn imo ook goede dingen gezegd.

@ Lady of the dark; ik had niet concreet een topic waarvan ik zoiets heb/ had 'die moet specifiek bewaard worden'.. Ik was gisteren te druk om alsnog daarna op zoek te gaan. Iig thanks voor het aanbod.
Oud 07-03-2006, 17:43
Verwijderd
Wij kunnen er iig nog bij om eventueel iets terug te halen, dus, geen reden tot ongerustheid .
Oud 07-03-2006, 22:10
HenkMul
HenkMul is offline
Jomanda straalt het forum wel weer terug, geen nood.
Oud 07-03-2006, 22:38
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Mooi, weg met die metafysische paupers.
Oud 07-03-2006, 23:16
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Waarom is lady of the dark dan nu forumbaas geworden bij Creatieve Vakken? Alleen om te troosten zeker
Citaat:
Verder is zo iemand betrokken bij het deelforum dat een (extra) forumbaas nodig heeft, komt er al wat langer en is tevens betrokken bij het onderwerp dat dit deelforum beslaat (iemand die een hekel heeft aan muziek, zal niet snel forumbaas worden van het deelforum Muziek): hij of zij bezoekt dit forum regelmatig, is bekend met het beleid en houdt zich hieraan.

En ze had er nog nooit gepost..
Alle andere vakken hebben twee forumbazen en CV ineens drie
Dit moet de dame van de duisternis niet pikken.. je zomaar op een lullig subforum laten dumpen waar je toch niet nodig bent
Boeit me verder ook vrij weinig hoor, het ziet er alleen een beetje maf uit
Oud 08-03-2006, 08:56
Verwijderd
Alle partijen wilden het graag. En tja.
Oud 08-03-2006, 11:35
HoloDoc
HoloDoc is offline
Citaat:
Mutant schreef op 08-03-2006 @ 09:56 :
Alle partijen wilden het graag. En tja.
Ik heb ze er gister anders niet over gehoord
Oud 08-03-2006, 13:10
Verwijderd
Mag hier een slotje op, Jon?
Oud 08-03-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 07-03-2006 @ 18:43 :
Wij kunnen er iig nog bij om eventueel iets terug te halen, dus, geen reden tot ongerustheid .
Wij ook

alleen niets nieuws meer posten (en dus ook niet quoten o.i.d.)
Oud 08-03-2006, 13:56
professor2
professor2 is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 08-03-2006 @ 00:16 :
Waarom is lady of the dark dan nu forumbaas geworden bij Creatieve Vakken? Alleen om te troosten zeker

En ze had er nog nooit gepost..
Alle andere vakken hebben twee forumbazen en CV ineens drie
Dit moet de dame van de duisternis niet pikken.. je zomaar op een lullig subforum laten dumpen waar je toch niet nodig bent
Boeit me verder ook vrij weinig hoor, het ziet er alleen een beetje maf uit
vrij belachelijk inderdaad tis puur om haar haar fb status niet te ontnemen
Oud 11-03-2006, 06:04
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
professor2 schreef op 08-03-2006 @ 14:56 :
vrij belachelijk inderdaad tis puur om haar haar fb status niet te ontnemen
En zo lang heeft ze de status ook weer niet gehad. Ik weet nog als de dag van gister dat ze het overnam van *oma*. Bovendien is *was* mystiek nou ook weer niet zo'n heel erg druk forum, dus erg veel FB'en heeft ze niet hoeven doen.

Dit is een soort van verborgen werkeloosheid.

(overigens niet dat ik haar de FB status niet gun hoor )
Oud 11-03-2006, 06:05
Blood Fire Rage
Citaat:
coopergirl schreef op 07-03-2006 @ 18:21 :
Daar voel ik wel wat voor, subforum "spiritualiteit".
Voel ik mij op deze verzakerige S.O.G.tend nog weer gevleid ook
Oud 11-03-2006, 15:00
NilsHolgersson
Bekijk het eens van de andere kant. Met haar bovennatuurlijke krachten is Lady of the Dark een welkome aanwinst voor het Creatieve Vakken forum, wat toch een moeilijk beheersbaar gebiedje blijft door al die rellende ckv-ers!
Oud 11-03-2006, 16:09
Ieke
Ieke is offline
Ik vind dit niet de plaats dat te bespreken. Als de fb's van CV vragen of zij erbij wil dan mogen ze dat en ga ik niet zeggen van nee dat doen we niet. Je kan het hier over mystiek hebben, zo niet dan gaat het dicht.
Oud 11-03-2006, 18:45
Blood Fire Rage
Ik stem voor m'n eigen plan. Religie is ook al niet zo'n druk bezocht forum. Bovendien zou het voor de al-eeuwen-in-het-zelfde-patroon-vastgeroeste-discussie wel verfrissend zijn als er wat meer gedachtestromingen hun licht erop zouden laten schijnen.

Ik wil me wel opofferen en zo nu en dan met een moreel vingertje zwaaien als de voodoo noorshervormde auralezende wiccans en de bijbelgelovige anabaptische gecontrareformeerde joden elkaar om zeep proberen te helpen.

Laatst gewijzigd op 11-03-2006 om 18:48.
Oud 11-03-2006, 18:46
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-03-2006 @ 17:09 :
Ik vind dit niet de plaats dat te bespreken. Als de fb's van CV vragen of zij erbij wil dan mogen ze dat en ga ik niet zeggen van nee dat doen we niet. Je kan het hier over mystiek hebben, zo niet dan gaat het dicht.
iemand met 0 post
NUL
Oud 11-03-2006, 21:40
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
professor2 schreef op 11-03-2006 @ 19:46 :
iemand met 0 post
NUL
Dat is opzich jou zaak niet en verder heb ik al gezegd dat dit het topic niet is voor die discussie.
Oud 12-03-2006, 11:27
NilsHolgersson
Waarom is dat onze zaak niet, wij betalen toch ook altijd netjes onze forumbelasting
Oud 12-03-2006, 22:08
lady of the dark
lady of the dark is offline
Wat ís nou eigenlijk precies jullie probleem? Toen mystiek stopte zou ik ook stoppen. Toen vroegen ze of ik bij CV wilde komen en toen zei ik ja. Dat is eigenlijk het hele verhaal. Ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zo belangrijk is.
Oud 13-03-2006, 11:19
Blood Fire Rage
Dat is het niet. Er is geen probleem. Als er ergens een forumbaas nodig is, en ergens anders is er een 'over', dan is het goed dat die twee zaken gecombineerd worden. Pas als blijkt dat je niet op je plaats bent op dat forum waar je nu zit mag er pas geklaagd worden.
Oud 27-03-2006, 21:30
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-02-2006 @ 14:07 :
Lieve Mystiek bezoekers,

Zoals jullie misschien al weten, loopt dit forum niet zo lekker. Elk topic dat geopend wordt, loopt uit op een (verhitte) discussie over het wel of niet bestaan van paranormale zaken. Ingrijpen schijnt niet te werken. Dan bloedt het ene topic dood en gaat de discussie gewoon weer verder in een ander topic.
Mensen durven geen nieuwe topics meer te openen, omdat ze er van uit gaan toch niet begrepen te worden en vaak zelfs beledigd! Op dit forum is er weinig respect voor elkaar.
We hebben geprobeerd Mystiek nieuw leven in te blazen. Nieuwe forumbazen die een andere kijk op de zaak hadden en probeerden het forum een beetje vrolijker te maken.
Helaas is dit niet gelukt. Mystiek blijft een lastig forum.

De forumbazen onderling hebben besloten om Mystiek voorgoed te sluiten. Helaas zien wij geen andere oplossing.
De topics die nu op Mystiek staan, passen ook op andere forums die wij hier hebben. Topics over dromen kunnen bijvoorbeeld op Psychologie. Andere topics passen misschien beter op Religie, Wetenschap & Filosofie of Lifestyle. Mocht een topic toch nog op een verkeerd forum staan, zijn wij (de Forumbazen) er altijd om je topic op de beste plek te zetten.

Zijn er op dit forum nog topics die jullie graag willen behouden? Zo ja, laat dit even weten, dan kunnen we dat topic verplaatsen naar een ander forum.

Mystiek zal per ingang van maandag 6 maart 2006 haar deuren sluiten.

Vragen en opmerkingen kunnen via PM

Lady of the Dark & x-spekkie-x
Goh wat jammer. Ik dacht al; ik mis iets.
Zonde.

Frankrijk
Oud 28-03-2006, 20:53
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Misschien is tijdelijk sluiten een idee? Gewoon een paar maandjes sluiten en onzichtbaar maken. Na een paar maanden open je hem weer met een vernieuwd beleid. Is er meteen weer de nieuwigheid, loopt het weer goed enzo. Tenminste... het is te proberen. Zou ook zonde zijn al die topics weg te gooien want er zitten best interessante dingen tussen die je vaak kunt vinden als je naar een bepaald onderwerp zoekt.
Alstublieft red dit forum.
Oud 28-03-2006, 21:16
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 28-03-2006 @ 21:53 :
Alstublieft red dit forum.

Troost je, er zijn genoeg andere spirituele fora op het internet.
Oud 31-03-2006, 22:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 12-03-2006 @ 23:08 :
Wat ís nou eigenlijk precies jullie probleem? Toen mystiek stopte zou ik ook stoppen. Toen vroegen ze of ik bij CV wilde komen en toen zei ik ja. Dat is eigenlijk het hele verhaal. Ik zie eigenlijk niet echt in waarom dit nou zo belangrijk is.
Het is natuurlijk ook niet belangrijk. Het is alleen zo dat je bent afgescheept met de meest lullige troostprijs denkbaar. Tis all.

Anyway, ik vind het op zich wel jammer. Ik heb er goede tijden beleefd enzo. Af en toe was er zelfs een debatje.
Oud 02-04-2006, 12:28
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 31-03-2006 @ 23:49 :

Anyway, ik vind het op zich wel jammer. Ik heb er goede tijden beleefd enzo. Af en toe was er zelfs een debatje.
Ik vind het ook jammer; maar ja dit soort dingen gebeuren nou éénmaal als hier reactionair bestuurd wordt. Ben benieuwd wat hierna weg zal gaan.
Oud 14-04-2006, 18:32
illyana
illyana is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-03-2006 @ 17:46 :
Tsja, als god en engeltjes wel besproken mogen worden zie ik niet in waarom elfjes en spookjes dat niet mogen.
Noem het deelforum dan 'Geestig'
Oud 14-04-2006, 23:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
illyana schreef op 14-04-2006 @ 19:32 :
Noem het deelforum dan 'Geestig'
Oud 15-04-2006, 12:15
Verwijderd
Ok slotje.
Oud 15-04-2006, 18:20
Repsaj
Repsaj is offline
master hj
Oud 18-04-2006, 07:52
Verwijderd
Er kan eventueel een nieuw, serieus topic geopend worden als daar behoefte aan is. Maar dit heeft geen nut meer zo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten