![]() |
|
`Ze zoog me hard met haar zachte Italiaanse lippen en trok me erbij af totdat ik pulserend klaarkwam in het gezicht`
Dat ik bovenstaande fantasie voor het eerst had bij het mooiste Italiaanse meisje van de school en toen pulserend, heerlijk klaarkwam, na me anderhalf jaar ingehouden te hebben over zo'n Goddelijkheid te fantaseren!! |
![]() |
|
![]() |
Nou mijn mooiste ervaring is nog steeds die mooie verrassing van mijn vriend toen ik binnen kwam dat heel zijn kamer vol stond met kaarsjes en hij met een roos op zijn bed op mij lag te wachten en we toen met een mooi romantisch muziekje op de achtergrond eeehhh............. laten we zeggen van elkaar hebben genoten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wow!! Je hebt het ervaren?! Onwijs zeg! Soooooo kewl!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was echt de grootste 'kick' die ik ooit in mijn leven gehad heb. Maar hoe bijzonder is het nou werkelijk, dat tantra? Maakt iedereen het wel eens mee? En wat zegt het over jou en die partner?
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
In elk geval, als jij en je partner er open voor staan (en dat is een redelijk belangrijke vereiste!), zou je er een boek ofzo over kunnen halen, of natuurlijk googlen op tantra, zat info. Stel je voor, je kunt het leren en vaker beleven, de moeite waard toch, poesiefox? Vertrouw me het verandert je hele leven, voor altijd....... ![]() Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 08:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
..het mooiste... Hmz.
Het is niet zo zeer wat er gebeurd is maar hoe zeker ik me voelde, hoe goed het voelde. Het gevoel hebben dat iemand echt veel om je geeft... heel apart ![]()
|
Mjah uuuh... vanaf 4 uur smiddags na school tot en met 2 uur snachts bezig zijn met van alles en nog wat... en toen we ff naar beneden kwamen om te eten zeiden mn ouders 'bobby wat zit je haar in de war!'
![]() Offff.. je vriendin een week niet zien en dan allebei ZOOOO geil zijn... oeh... dat was echt de beste sex everrrrr ![]()
|
|