Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2006, 10:03
eelco
eelco is offline
Dave zit inderdaad in het eerste van Gaia waar hij helaas geen basisplaats heeft. Als je ook wat beter gelezen had dan had erachter kunnen komen dat mijn enkel in de puin zit, en ik in het tweede team ben en pas een wedstrijd heb moge opdraven in het eerste.

De opmerking van ah gossie hij is zo zielig, hij verdiend zijn geld met zijn hobbies slaat weer echt nergens op en is weer zo een kortzichtig iets van iemand die het niet snapt. Lijkt mij dat iedereen in beginsel werk doet wat hem of haar leuk lijkt om te doen.
Wat ja dan ook maar even vergeet is dat de houdbaarheidsdatum van een sporter in het meest gunstige geval 18 jaar is... Op mijn positie zou het haalbaar zijn. van je 18de toe je 36ste maar dan houd het op.

Je hebt mij ook nergens horen klagen dat ik hard moet werken, sterker nog ik heb allang gezegd dat ik een gelukkig persoon ben alleen dat wat iedereen vergeet, jij dus zeker is dat wij ook gewoon een 40 urige werkweek hebben.

Basketball geen grote sport in Portugal, ik zou nog eens nadenken, na voetbal is het toch wel de tweede sport en ligt het niveau hier vele malen hoger dan in Nederland. Maar iedereen zijn eigen mening, jij dus ook.....

Ik vlieg vanavond weer terug, en zal dus weinig tot geen mogelijkheid hebben nogmals wat te posten. Deze jongen heeft daar inderdaad geen internet (kan ik niet betalen ;-))

PS de regels voor het betalen van buitenlandse sporters zijn in heel europa gelijk. Dus als een buitenlander in Nederland minmaal 250:000 euro MOET verdienen volgens een Europese wedgeving geldt datzelfde ook in Portugal dus nee we hebben geen Chelsea manager maar wel een goed dichtgetimmerde C.A.O) verder nog domme opmerkingen?

Laatst gewijzigd op 25-03-2006 om 10:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2006, 10:55
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
eelco schreef op 25-03-2006 @ 11:03 :
verder nog domme opmerkingen?
yo mamma so fat she plays frisbee with ufo's
Oud 26-03-2006, 11:44
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
eelco schreef op 25-03-2006 @ 11:03 :
Dave zit inderdaad in het eerste van Gaia waar hij helaas geen basisplaats heeft. Als je ook wat beter gelezen had dan had erachter kunnen komen dat mijn enkel in de puin zit, en ik in het tweede team ben en pas een wedstrijd heb moge opdraven in het eerste.
Mijn conclusie dat je niet in de profliga speelt en het wat hoog in je bol hebt was dus correct?

Citaat:
De opmerking van ah gossie hij is zo zielig, hij verdiend zijn geld met zijn hobbies slaat weer echt nergens op en is weer zo een kortzichtig iets van iemand die het niet snapt. Lijkt mij dat iedereen in beginsel werk doet wat hem of haar leuk lijkt om te doen.
Wat ja dan ook maar even vergeet is dat de houdbaarheidsdatum van een sporter in het meest gunstige geval 18 jaar is... Op mijn positie zou het haalbaar zijn. van je 18de toe je 36ste maar dan houd het op.
Je hebt mij ook nergens horen klagen dat ik hard moet werken, sterker nog ik heb allang gezegd dat ik een gelukkig persoon ben alleen dat wat iedereen vergeet, jij dus zeker is dat wij ook gewoon een 40 urige werkweek hebben.
Voor de duidelijkheid, een 40-urige werkweek voor een goed salaris is geen afzien, al helemaal niet als je beroep tegelijk ook je hobby is. En dat je als sporter niet lang kan doorgaan met je hobby/beroep dat wist ik ook wel (zelf genoeg ervaring met sporten op hoog niveau.), daar heb je bovendien zelf voor gekozen. En als je toch zo goed bent, dan zijn er toch genoeg basketbal-gerelateerde beroepen die je kan uitoefenen?

Citaat:
verder nog domme opmerkingen?
Ik vind je nog steeds een verwend en zelfingenomen jochie
Oud 26-03-2006, 16:00
eelco
eelco is offline
Dat mag je zeker vinden......... ik hou wel van mensen die recht voor hun raap zijn.

Maar is het nog wel een hobbie als je van je hobbie werk maakt????
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten