Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 16:24
Tio3a
Tio3a is offline
Citaat:
OwL schreef op 28-03-2006 @ 17:37 :
wat is er met olga ??

dat zou ik nou ook wel eens willen weten
Oud 13-04-2006, 16:33
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
Citaat:
Fake schreef op 28-03-2006 @ 09:48 :
ik moest lachen om het woord lesbie

verder vind ik dat dit naar Liefde en Relatie moet, of Artistiek.

HAHA BIJ ARTISTIEK?? HET ZIJN GEEN TEKENDOZEN HOOR!
Oud 13-04-2006, 16:36
Verwijderd
Citaat:
;Fashion_babe_* schreef op 13-04-2006 @ 17:33 :
HAHA BIJ ARTISTIEK?? HET ZIJN GEEN TEKENDOZEN HOOR!
k
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 18:20
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 03-04-2006 @ 22:41 :

Verder heb ik me wel geschaamd om aan mensen te vertellen dat mijn moeder een vriendin had ipv een vriend.
Ik schaam me nu nergens meer voor, wat je ouders doen heeft tenslotte niks te maken met wat je zelf doet.
Dachten mensen daar ook maar zo over.. Mijn vader heeft een vriend, en sommige mensen durf ik het gewoon niet te vertellen omdat ik weet dat ze anders tegen jou aan gaan kijken, terwijl jij er zelf helemaal niks aan kan doen. Het blijft mijn vader. Maar ja, ik vind dat allemaal wat kortzichtig.
Oud 19-04-2006, 21:04
jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 15-04-2006 @ 19:20 :
Dachten mensen daar ook maar zo over.. Mijn vader heeft een vriend, en sommige mensen durf ik het gewoon niet te vertellen omdat ik weet dat ze anders tegen jou aan gaan kijken, terwijl jij er zelf helemaal niks aan kan doen. Het blijft mijn vader. Maar ja, ik vind dat allemaal wat kortzichtig.
Ik heb dat in het verleden ook gehad. Ik was bang om het tegen sommige mensen te vertellen en dat kwam ook omdat mensen er heel raar op kunnen reageren. Maar ik ben wel tot het inzicht gekomen, hoe normaler je er zelf over doet, des te normaler anderen het vinden. Ik ga er ook niet voor zitten om even serieus te vertellen dat mijn moeder lesbisch is, ik zeg gewoon als het ter sprake komt "de vriendin van mijn moeder". En als mensen dan uitleg vragen, geef ik dat.
Ik heb er in ieder geval nooit meer problemen mee en ik denk dat dat komt doordat ik het als iets normaals beschouw. Soms vragen mensen: Oh vind je dat niet raar dan? Dan zeg ik meestal: neuh.
Oud 20-04-2006, 15:27
vosje16
vosje16 is offline
De ouders van een klasgenoot zijn ook gescheiden en de vader heeft nu een vriend...Geen problemen mee...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 15:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 20-04-2006 @ 16:27 :
De ouders van een klasgenoot zijn ook gescheiden en de vader heeft nu een vriend...Geen problemen mee...
Nee, het is ook niet jouw vader, of wel?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 16:22
Blubje
Blubje is offline
Mijn tante is een jaar of 3 geleden getrouwd met een vrouw die al 3 kinderen had. Zij is zelfs bij haar man weggegaan vanwege mijn tante. Ik geloof niet dat er veel problemen zijn rondom hun gezin, maar ik denk wel dat t voor de kinderen moeilijk is. Vooral omdat ze nu nog wat jonger zijn en de ene week bij hun vader wonen en de andere week bij hun moeder en mijn tante. Lijkt me een lastige situatie. Ik persoonlijk heb er ook geen problemen mee ofzo, ik heb altijd geweten dat mijn tante lesbisch was.

Een vriendin van me heeft ook 2 moeders, al vanaf haar geboorte, maar die zijn zelfs al weer gescheiden en nu woont ze dus bij haar niet-biologische moeder, die ze dus ook eigenlijk wel als haar 1e mama ziet. Haar (half)zusje (ze hebben dezelfde moeder, maar een andere, anonieme zaaddonor, vader) woont dan weer bij haar biologische moeder en die is dan om t weekend bij de niet-biologische moeder. Vrij ingewikkeld allemaal...

Ik weet niet hoe ik het zelf zou vinden als mijn moeder nu ineens zou zeggen van 'goh, ik heb een vriendin...'.Ik neem aan dat ik er geen problemen mee zou hebben, mijn ouders zijn al niet meer bij elkaar, ik woon niet meer thuis, dus eigenlijk zou ik er weinig mee te maken hebben en het gaat er ten slotte om dat mijn moeder gelukkig wordt
Ik vind het wel erg leuk om te lezen in dit topic dat dit best veel voorkomt en ook dat er juist veel positieve verhalen zijn
Reageren

Regels voor berichten