Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2006, 15:45
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 16:43 :
Omdraaien van de bewijslast.

Maar als je je verveelt, vergelijk voor de grap eens het begrotingstekort tijdens Paars II met het begrotingstekort onder Balkenende.
Of dat van Clinton met dat van Bush.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2006, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Eric Berger schreef op 12-04-2006 @ 16:45 :
Of dat van Clinton met dat van Bush.
Bijvoorbeeld. Hoewel Clinton natuurlijk niet links was, maar alles is relatief.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:03
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 16:47 :
Ja, en dan zie je dat Paars2 in de economische hoogtijdagen regeerde en dat ze hadden kunnen weten dat dit in zou zakken.

Dan zie je nu dat een redelijk rechtse regering flink moet bezuinigen omdat er ook nog een vergrijzing aan zit te komen.

Bij Paars2 kwam er heel veel binnen,maar is er ook heel veel uitgegaan.Nu komt er minder binnen en kan er ook minder uitgaan ivm nog altijd kwakkelende economie.
Oud 12-04-2006, 16:23
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 16:47 :
Vraag maar eens aan een Amerikaan wat Clinton was, het antwoord is eenduidig: links of extreem-links!

Jij en ik weten natuurlijk dat dat niet zo is, maar Amerikanen zijn de links-rechts verhouding helemaal anders. Toen ik vorige zomer met mijn ouders in de VS was om onze familie te bezoeken, werd er natuurlijk ook over politiek gepraat en ja: onze republikeinse familieleden zien Clinton toch echt wel als een linkse rakker.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:30
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Eric Berger schreef op 12-04-2006 @ 17:23 :
Vraag maar eens aan een Amerikaan wat Clinton was, het antwoord is eenduidig: links of extreem-links!

Jij en ik weten natuurlijk dat dat niet zo is, maar Amerikanen zijn de links-rechts verhouding helemaal anders. Toen ik vorige zomer met mijn ouders in de VS was om onze familie te bezoeken, werd er natuurlijk ook over politiek gepraat en ja: onze republikeinse familieleden zien Clinton toch echt wel als een linkse rakker.
het is daar niet zozeer links of rechts maar meer van;

democraten=links
republikeinen=rechts

En die zin was Clinton links,hoewel hij naar Nederlandse maatstaven echt geen links extremistische boomknuffelaar was/is.
Oud 13-04-2006, 09:18
PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 15:08 :
Wie dan?
Bij Buitenhof waren er toch een aantal. Met andere woorden: je spreekt lulkoek.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 09:20
PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 16:43 :
Omdraaien van de bewijslast.

Maar als je je verveelt, vergelijk voor de grap eens het begrotingstekort tijdens Paars II met het begrotingstekort onder Balkenende.
En de grap van het begrotingstekort volgens de "beterbegroting" van de PvdA.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 09:38
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 13-04-2006 @ 10:18 :
Bij Buitenhof waren er toch een aantal. Met andere woorden: je spreekt lulkoek.
Helemaal niet. Daar waren een nanotechnoloog, een wiskundige en die andere knakker was geloof ik de rector van de VU. Geen evolutiebiologen, dus.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:47
MH
MH is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-04-2006 @ 22:34 :
Aha, dus jij hebt liever corrupte politici. Dat kan.
Linkse politici in Italië zijn minstens zo corrupt. En jij hebt kennelijk liever corrupte lui die het land helemaal om zeep helpen door wachtgeld op te strijken. Ook dat kan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 14:27
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Wow, dit brengt me terug naar de laatste presidentsverkiezingen van de VS.

"Okee, Bush heeft niet veel bereikt, maar wie zegt dat Kerry niet slechter is?! Kerry is links, links is stom!!!"
Oud 13-04-2006, 15:49
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Tiño schreef op 12-04-2006 @ 17:03 :
Bij Paars2 kwam er heel veel binnen,maar is er ook heel veel uitgegaan.Nu komt er minder binnen en kan er ook minder uitgaan ivm nog altijd kwakkelende economie.
Kwakkelend? De groeicijfers zijn nu 2.5% voor 2006. Da's best goed voor een Europees land.
Reageren

Regels voor berichten