Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 21:22
Thutshui
Thutshui is offline
Een witte string met een rood randje en rode hartjes...
Oud 26-06-2002, 00:02
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Alet schreef:

Ik ben ook weer es dringend op zoek naar nieuwe setjes, maar alle winkels hangen tegenwoordig vol met bikini's! :gefrustreerd:

Nee, jullie zijn lekker origineel tegenwoordig...
Gele Gant/Dockers shorts, rode polo RL/Tommy/whatever, puma's, Polo petje... (oeh! )
Ik bedoel, als het leuk staat, waarom zou je het dan niet dragen?

Ik vind een overhemd uit de broek sexy zelfs als hij er weer een trui over draagt, verder natuurlijk nonchalant haar. Ik kan een schattig nekje (en rug!) ook supersexy vinden
En niet te vergeten de stem!
Go Alet

Helemaal met je eens!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 07:59
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Grote vale broeken, petjes kunnen heel leuk staan, bakkebaarden en zo'n lijntje van baardhaar langs de kaaklijn, mannen die bikinibroekjes aandoen
Oud 26-06-2002, 08:36
Alet
Alet is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Go Alet

Helemaal met je eens!
Je mailtje komt eraan
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 09:33
Friso
Friso is offline
Citaat:
italianboy schreef:
zullen we een club oprichten?

wij-geilen-op-zelfverzekerde-stijlvol-geklede-bruin-harige-25-jarige-carriëre-makende-vrouwen-met-niet-dikkere-borsten-dan-cup-c-anders-valt-daar-te-veel-aandacht-op-en-dat-is-niet-de-bedoeling-met-zo'n-mooi-hoofdje-club
Hehe, precies
Oud 26-06-2002, 09:54
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:

Grote vale broeken, petjes kunnen heel leuk staan, bakkebaarden en zo'n lijntje van baardhaar langs de kaaklijn, mannen die bikinibroekjes aandoen
Oh yeah, en dat het hele zaakje d'r dan naast hangt
Oud 26-06-2002, 11:40
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Dorannie...dr net stond er nog iets anders,jij sneaky persoon dr net stond er "een bepaalde forummer" wie is jouw vriendjeding dan?
grr aso.. nordens konge is me vriendjeding, errug kjoet vriendjeding enzo
Oud 26-06-2002, 11:53
shanli
shanli is offline
Citaat:
2young2live schreef:

ja ja ja jij snapt me! moet je ook es Dracula 2000 kijkeh...damn die gast is lekker

nog niet gezien,'k zal em eens huren
Oud 26-06-2002, 12:00
Luca
Luca is offline
Hempjes. Bij jongens zeker. Ligt er btw wel aan of ze zelf wat gespierd zijn. Verder vind ik ijdelheid ook wel wat hebben.
Bij een meisje vind ik jurkjes, die perfect zitten heel mooi staan.
Oud 26-06-2002, 12:00
Ninnoc
Ninnoc is offline
qua jongens vind ik het nonchelante reizigers uiterlijk sexy, bakkebaarden, gympies enzo, voor oudere mannen echter vind ik het sexy als ze een buik hebben (dus niet dik alleen een buik) en keurig in pak en een sjaaltje, lekker decadente klootzak.

voor dames echter vind ik de alternatieve look helemaal niet sexy maar vind ik het heeeel sexy als ze eruit ziet als een zelfverzekerde bitch met grote zonnebril. Carierrevrouwtje maar niet in een mantelpakje maar wel stijlvol en bitchy incl mooie auto en handschoentjes
(zo zie ik er dus helemaal niet uit, ik zie er niet uit maar ja)
Oud 26-06-2002, 12:10
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
Friso schreef:

Hehe, precies
Hehe, you go guys
Oud 26-06-2002, 14:17
Verwijderd
qua haar geil ik vreselijk op mooie dreads, kammen en sikjes het hangt natuurlijk wel van het gezicht van de jongen af, die dingen staan niet iedereen mijn vriendjepersoon heeft niks van dit alles en toch is hij nog adembenemend mooi enzo
kleding maakt me niet veel uit, maar lekker origineel (een beetje alternatief maar dan niet weer precies zoals die massa-'alto's') met veel kleurtjes heeft wel mijn voorkeur
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:43
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
ehm
mannen met lange zwarte leren jas...lang haar(bruin of zwart)tot over de schouders....slank of dun
ehm...als ze heel wit zijn ennuh....scherpe kaak
gewoon helemaal zwarte kleren.....dan sta ik op springen gnigi
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:53
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
qua jongens vind ik het nonchelante reizigers uiterlijk sexy, bakkebaarden, gympies enzo, voor oudere mannen echter vind ik het sexy als ze een buik hebben (dus niet dik alleen een buik) en keurig in pak en een sjaaltje, lekker decadente klootzak.

voor dames echter vind ik de alternatieve look helemaal niet sexy maar vind ik het heeeel sexy als ze eruit ziet als een zelfverzekerde bitch met grote zonnebril. Carierrevrouwtje maar niet in een mantelpakje maar wel stijlvol en bitchy incl mooie auto en handschoentjes
(zo zie ik er dus helemaal niet uit, ik zie er niet uit maar ja)
Jaaah whaa inderaad,van die mooie nonchalante jongentjes....
En bij meisjes,zo'n new age/hippie/goa-trance ganger look..

Bij oudere mensen inderdaad de klootzak en de bitch
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:26
lacht
lacht is offline
nonchalant en stijlvol, iemand cruel intentions gezien???---> Ryan philippe in pak met lange zwarte jas ..zonnebril...... WOW Lekkerrrr
Oud 26-06-2002, 20:25
Paige
Paige is offline
Ik vind een jongen met blonde krulletjes erg sexy en dan moet hij er ook leuk bij lachen..En dan moet hij een mooie polo aanhebben enzo..*zucht*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Lange zwarte jassen, corsetten (bij een meisje dan ), zwarte lenzen, lippiercings, jogjes met eye-liner..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 08:46
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
rosi schreef:
Voor mannen is het moeilijker, maar een mooi pak/smoking doet het goed.

Verder.. donkere ogen, een beetje ongeschoren, mooie lippen.
Inderdaad en ook nog donker kort haar en een mooi gezicht. Mmmmmm Als er iemand voorbij komt lopen die hieraan voldoet kijk ik altijd nog even achterom
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 08:46
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
lacht schreef:
nonchalant en stijlvol, iemand cruel intentions gezien???---> Ryan philippe in pak met lange zwarte jas ..zonnebril...... WOW Lekkerrrr
Ja
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:13
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Oh yeah, en dat het hele zaakje d'r dan naast hangt
JUIST als het hele zaakje dr uit hangt!
Oud 27-06-2002, 13:46
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Hukkie schreef:

JUIST als het hele zaakje dr uit hangt!
En JIJ noemt MIJ een Smeervuns ? Hoe durf je!
Oud 27-06-2002, 14:04
MORTICIA
MORTICIA is offline
hmm .. zweetbandjes , skatebroeken , piercings , dreads , lang haar ,zwarte nagellak ..*kwijl*..
Oud 27-06-2002, 18:25
AtHell
AtHell is offline
*geeft nu een beeld van een sexy meisje*

wijde broek (zown turn on ) , skate schoenen, topje of vestje (liefst een kleur als donkerblauw, groen (fel of donker allebij mooi)) en mja dan nog uiterlijk mmz sja 't koppie dr op is zeer important vind ik, 't liefst donkerbruik haar (donker blond of rood ookwel (jaja, can't make up my mind )) en uhms mja bruine ogen (duidelijk een turn on, niet dat 't me echt heel veel boeit ik bedoel 't moet wel allemaal bij elkaar passen enzo ) en mooie lippen (ook heel erg belangrijk en zeker zeeer sexy, lippiercing ook zeer sexy mits 't staat bij de persoon).
Oud 27-06-2002, 18:28
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:

wijde broek (zown turn on ) , skate schoenen, topje of vestje (liefst een kleur als donkerblauw, groen (fel of donker allebij mooi)) en mja dan nog uiterlijk mmz sja 't koppie dr op is zeer important vind ik, 't liefst donkerbruik haar (donker blond of rood ookwel (jaja, can't make up my mind )) en uhms mja bruine ogen (duidelijk een turn on, niet dat 't me echt heel veel boeit ik bedoel 't moet wel allemaal bij elkaar passen enzo ) en mooie lippen (ook heel erg belangrijk en zeker zeeer sexy, lippiercing ook zeer sexy mits 't staat bij de persoon).
oeh, neuken?
Oud 27-06-2002, 18:57
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:

oeh, neuken?
k d8 dat je t nooit zou vragen over 10 minuten ? bij jou of bij mij ?
Oud 28-06-2002, 00:13
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Sikjes en bakkebaarden
bah (heeeel soms wel)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 00:15
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:

Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 01:05
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
latex iz sexy
netshirt is zexy
wijde kleding is well eens zexy

pffft *inspiratieloos*
Oud 28-06-2002, 17:41
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
huppelende gothic jongetjes
Oud 28-06-2002, 19:58
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
huh ?
Oud 28-06-2002, 20:14
AtHell
AtHell is offline
heeft het wat meer ged88 gegeven you're right ik wek nu wel hele rare verdenkingen ow wat fout geweldig
Oud 28-06-2002, 20:36
georgie
georgie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Verder.. donkere ogen, een beetje ongeschoren, mooie lippen.
Daar ben ik het HELEMAAl mee eens en die ogen moeten natuurlijk wel een beetje ondeugend zijn
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:18
Verwijderd
*heeft eindelijk de tijd voor dit topic*

sexy jongetje:
is in bezit van een sikje
is niet langer dan 1,75 (anders steekt ie een meter boven me uit )
heeft dreads tot aan de kin of lange haartjes, het liefst geen blond (hoe wel dat bij sommigen ook erg lief staat)
heeft grote donkere of helder-blauwe/grijze/groene (pret)oogjes
lacht veel en vaak
heeft geen gele tanden *bah*
heeft mooie handen met normale niet-nagelbijt nagels en lange vingers
piecings zijn supergeil, mits het bij de persoon in kwestie past en niet te veel is.. neusbrugpiercings en lippircings zijn mooi, en zoals ik dankzij chaos heb uitgevonden: industrial piercings zijn ook heel ehm leuk om naar te kijken
heeft een beetje een zelfverzekerde en arrogante uitstraling over zich maar is het niet (ja, of juist wel - maar dan wel op de leuk-grappige manier )
qua kleding hmm.. kleding maakt me niet zo veel uit, overhemden vind ik opzich wel lief - echt van die 'foute' overhemden met grote ruiten er op .. oversized truien zijn leuk (om te 'lenen' inderdaad ), wijde broekjes (mzja, of juist niet, van die leren broeken met ringetjes en dingetjes er aan zijn ook sehr *kwijl*).. zwart is op zich een pre, maar hoeft helemaal niet. hangt gewoon van de jongen op zich af

sexy meisje:
draagt (lange wijduitlopende) rokken en rokjes, v-hals dingetjes, korsetten, kant.. latex is leuk, maar niet te overdreven, grote ogen (eigenlijk zou iedereen grote ogen moeten hebben *heeft beetje hekel aan van die varkensoogjes*), lange vingers vink ook mooi.. ook weer de piercings: tongpiercing, lippiercing/labret, neusbrugpiercing (nee, niet allemaal tegelijk). EN ze heeft stijl/klasse/noem het hoe je wil en straalt dat af
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Sikjes en bakkebaarden
Waaaah ja, bakkebaarden!! Sikjes nie zo... *zucht verlangend*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:17
AtHell
AtHell is offline
De mensjuhs in mijn lijstje op het fototopic jaja die zijn allemaal sexy en ja ook bram want hij is misschien een man hij is een ridder en ridders zijn sexy
Oud 29-06-2002, 15:22
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Je straalt iets uit, niet af.
Oud 29-06-2002, 15:24
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

toch lijkt me iets afstralen ook wel creatief hoor
Oud 29-06-2002, 15:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

bah (heeeel soms wel)
Je hebt gewoon geen smaak..duh
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:48
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
AtHell schreef:

huh ?
Aisa voelde zich aangesproken,wat logisch is offcourse want ze is een babe

He aisie
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:58
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Aisa voelde zich aangesproken,wat logisch is offcourse want ze is een babe

He aisie
wahaha o ok
Oud 29-06-2002, 16:09
Verwijderd
bij de vrouwen:
Ik vind lang haar dat door de war zit erg mooi Zo'n beetje als britney in haar nieuwe videoclip En wat ik ook erg sexy vind is natuurlijk een heupbroek. Dat moet natuurlijk gecombineerd worden met een houthakkersblouse zoals die van madonna en de bovenste knoopjes moeten natuurlijk openstaan. Een stoere chick vind ik wel erg sexy...
Maar een vrouw die zich heel erg elegant gekleed heeft vind ik ook erg sexy. Zonnebrillen, make-up, stileto's, mantelpak en styl haar vind ik erg sexy...

bij jongens:
Zoals ninnoc zeg maar beschreef, maar dan zonder de bakkebaarden. Ik vind jongens die bruin zijn door de zon erg sexy, vooral als ze ook nog van die blonde krullen hebben. Zeg maar een soort surferstype. Een heupbroek met gympen is helemaal sexy en een wit (onder)hemd op de bruine huid is echt prachtig
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:29
rodina
rodina is offline
Vrouwen in pak, met een diep decollete, maar niet te diep, maar getailleerd krijtstreeppak, met stilleto hakken er onder, mooi bruin getint, bruin haar, beetje opgelicht door de zon.

Mannen hmmz tja een broek met wijduitlopende broekspijpen vind ik echt mooi, en verder gewoon polo'tje nette broek, of juist beetje alto achtig kan alle kanten op dus...
voorkeur gaat toch wel naar nette kleding, hugo boss, iceberg etc vinnik erg mooi, gecombineerd met mooooie ogen en een gebruind lijf
Oud 29-06-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:

wist ik wel *snapt eigenlijk niet hoe ze er in is geslaagd het fout te doen* :/

*holt gelijk terug om het te veranderen*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:38
shanli
shanli is offline
oeeee,'k heb donderdag een super mooi jochje gezien:
een broek met wijduitlopende pijpen(rrr,das echt zo moooi bij jongens),een doek op zijn hoofd,allee,zo geknoopt,ik kan het niet uitleggen,zo'n hoofdhoek dus maar er hing nog veel stof op zijn rug.HIj had ook zo'n uitstraling.
Vrouwen in pak(Rodina legde dat al uit) maar echt zo'n bitch,of zo iemand die de mannen rond haar vingers draait,en ook niet vies is van vrouwen(sry voor de uitdrukking maar ik heb zo iemand in mijn hoofd )
Oud 29-06-2002, 16:54
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
rodina schreef:
Vrouwen in pak, met een diep decollete, maar niet te diep, maar getailleerd krijtstreeppak, met stilleto hakken er onder, mooi bruin getint, bruin haar, beetje opgelicht door de zon.

je steelt mijn droom
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 17:27
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
georgie schreef:

Daar ben ik het HELEMAAl mee eens en die ogen moeten natuurlijk wel een beetje ondeugend zijn
ow wouw en of ik rete-geil ben zo met mijn bruine ogen alleen ff een beetje ondeugent zijn en dan ben ik net zo lekker als een met latex aangeklede pikachu :] *heerscht*
Oud 29-06-2002, 20:15
rodina
rodina is offline
Citaat:
shanli schreef:
oeeee,'k heb donderdag een super mooi jochje gezien:
een broek met wijduitlopende pijpen(rrr,das echt zo moooi bij jongens),een doek op zijn hoofd,allee,zo geknoopt,ik kan het niet uitleggen,zo'n hoofdhoek dus maar er hing nog veel stof op zijn rug.HIj had ook zo'n uitstraling.
Vrouwen in pak(Rodina legde dat al uit) maar echt zo'n bitch,of zo iemand die de mannen rond haar vingers draait,en ook niet vies is van vrouwen(sry voor de uitdrukking maar ik heb zo iemand in mijn hoofd )
jaja echt zo'n bitch, waarvan je zoiets hebt

Citaat:
italianboy schreef:

je steelt mijn droom
Ga je me nou aangeven
Oud 29-06-2002, 20:32
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
*heeft eindelijk de tijd voor dit topic*

sexy jongetje:
is in bezit van een sikje
is niet langer dan 1,75 (anders steekt ie een meter boven me uit )
heeft dreads tot aan de kin of lange haartjes, het liefst geen blond (hoe wel dat bij sommigen ook erg lief staat)
heeft grote donkere of helder-blauwe/grijze/groene (pret)oogjes
lacht veel en vaak
heeft geen gele tanden *bah*
heeft mooie handen met normale niet-nagelbijt nagels en lange vingers
piecings zijn supergeil, mits het bij de persoon in kwestie past en niet te veel is.. neusbrugpiercings en lippircings zijn mooi, en zoals ik dankzij chaos heb uitgevonden: industrial piercings zijn ook heel ehm leuk om naar te kijken
heeft een beetje een zelfverzekerde en arrogante uitstraling over zich maar is het niet (ja, of juist wel - maar dan wel op de leuk-grappige manier )
qua kleding hmm.. kleding maakt me niet zo veel uit, overhemden vind ik opzich wel lief - echt van die 'foute' overhemden met grote ruiten er op .. oversized truien zijn leuk (om te 'lenen' inderdaad ), wijde broekjes (mzja, of juist niet, van die leren broeken met ringetjes en dingetjes er aan zijn ook sehr *kwijl*).. zwart is op zich een pre, maar hoeft helemaal niet. hangt gewoon van de jongen op zich af
OMG, met jou kan ik praten

Ik heb hier niks aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 20:32
PiNoW
PiNoW is offline
acid-star schreef:
Citaat:
Jongetjes
sigaretten..
kdacht dattik de enige was...

jongetjes met en baggy spijkerbroek of grijze baggy ribbroek met geruite lieve boxershort erboven uit, een bloesje of t shirt, lief haar en een lief hoofdje en een sigaret en een sikje
das pas sexxiieeeeeejj!
(maar dan moeten ze wel liev zijn)

en bij meisjes:
roze! en streepjes! en als ze er bitchy uitzien
of juist heel schattig

Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:38
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
......en een Martin met diezelfde string aan!
Reageren

Regels voor berichten