Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Groningen zat bij ons in het hotel! Allemaal van die kakkertjes, en ze waren altijd dronken ![]() Ik zat in hotel Luciani. (vlakbij station termini) En jij?!
||
Citaat:
![]() Ik zat vorig jaar in hotel Luciani! En dit jaar zat mijn school er weer, met die figuren uit de vijfde! Afgelopen week! HIP! Toevallig nog contact mee gehad? ![]()
||
Citaat:
![]() Of was er nog een derde school? ![]() Nouja, in ieder geval, met die groningers had ik wel een beetje contact, ze schoven een briefje onder onze deur door waarop stond: 'Party in kamer 21. Ladies night (dames gratis!)', wat wel lachwekkend was. En de meisjes noemden een jongen genaamd steven altijd 'stoven'. OKÉ. Maar hadden jullie ook van die eigenaardige schoonmakers? Die van ons aten al het voedsel in onze kamer op!
||
Citaat:
![]() ![]() Wel praktisch hotel, trouwens, Luciano. OT: Zin in vanaaf!
||
Citaat:
![]() Maar ik wou dat ik in jou schoenen stond. Een week weg met mijn (ex)lief, toen alles nog goed was... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wat grappig zeg, waren we er dus tegelijk. edit: die kakker kwam uit groningen dus
Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Kut, maarja het viel te verwachten. We kijken gewoon verder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En LOL voedsel opeten ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: gaat heerlijk, geweldig goed en nog steeds verliefd <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier alles goed ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar net als bij T!ine vindt mn vriend mij nog wel helemaal geweldig, zegt dat hij mij het belangrijkste vindt in zn leven.. Omg dit gaat erg worden.. (maarja ik kan natuurlijk niet alleen voor hem bij hem blijven..) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() om maar even offtopic te blijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal voor sommige mensen misschien idioot klinken, ik weet het, maar goed, zo is het wel. Ik ben dan ook supereerlijk als ik zeg dat ik geen minpunten kan opnoemen in onze relatie. Eigenlijk... ![]() Ik ken dan ook wel van die stellen die echt om álles ruzie kunnen maken. Dan snap ik gewoon niet wat je nog bij elkaar doet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker is dat dan, wakker worden en gewoon zien dat hij naast je ligt ![]() Citaat:
![]() Ontopic: Vandaag sinds lange tijd weer werken, inclusief slaapdienst. Jeugh. Ach ja, nog een maandje en dan ben ik daar hopelijk voorlopig vanaf. Vanochtend dus extra uitgebreid geknuffeld, gisteren erg lekker gevreeën ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 |