Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wie?
Balkenende 10 13.16%
Bos 21 27.63%
Verdonk 16 21.05%
Rutte 6 7.89%
Anders... 23 30.26%
Aantal stemmers: 76. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2006, 14:09
Eric Berger
Eric Berger is offline
Pfff... ik zou het echt niet weten. Verdonk, Rutte of Balkenende al helemaal niet, Bos is me ook te populistisch (hoewel ik bij de gemeenteraadsverkiezingen wel PvdA heb gestemd)... Ik mis gewoon een goede kandidaat, maar ik kan zo 1-2-3 niemand bedenken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2006, 14:11
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Snees schreef op 22-05-2006 @ 22:39 :
De andere Europese premiers beter? Blair staat op het punt naar huis gestuurd te worden en De Villepin heeft zijn krediet met dat Clearstream/Sarkozy-schandaal verspeeld. Frau Merkel is te laf om over naar huis te schrijven.
Ze is anders wel, bij mijn weten, de enige Europese leider die het met Bush over Guánatanamo Bay heeft gehad, en zich ertegen heeft uitgesproken. Puntje voor Angela. Zapatero van Spanje vind ik wel symphatiek trouwens.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:15
Verwijderd
Bovendien is Merkel natuurkundige.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:48
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-05-2006 @ 15:15 :
Bovendien is Merkel natuurkundige.
Ach, dat kan ze ook niet helpen.
Citaat:
reno schreef op 24-05-2006 @ 11:33 :
Niks premiers, volkscomissarissen.
Volkscommarissen zijn zoooo 1917...
Oud 25-05-2006, 11:25
S.Einstein
S.Einstein is offline
Citaat:
WärteR schreef op 22-05-2006 @ 19:10 :
Wie zou jij graag willen zien als premier?
Verdonk, de onbetwiste leidster.
Verdonk is vanwege haar portefeuille en de inhoud van haar beleid een van de bekendste politici uit het kabinet-Balkenende II.
Er wordt dan wel veel gepraat over haar en veel mensen zijn het niet met haar eens maar zo iemand hebben we nodig.
Iemand die zich strikt aan de regels houdt en als het nodig is ook hard kan optreden.

Verdonk weet wat ze doet!
Oud 25-05-2006, 13:43
Magican
Magican is offline
Én ze is niet links, niet rechts maar recht door zee!!!1!
Oud 25-05-2006, 13:59
Verwijderd
Citaat:
S.Einstein schreef op 25-05-2006 @ 12:25 :
Verdonk is vanwege haar portefeuille en de inhoud van haar beleid een van de bekendste politici uit het kabinet-Balkenende II.
Er wordt dan wel veel gepraat over haar en veel mensen zijn het niet met haar eens maar zo iemand hebben we nodig.
Iemand die zich strikt aan de regels houdt en als het nodig is ook hard kan optreden.

Inderdaad, we hebben iemand nodig zonder steun van de bevolking.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 16:24
Delama
Delama is offline
ik weet vrij zeker dat verdonk een van de populairdere ministers is.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:35
Relief
Relief is offline
Citaat:
S.Einstein schreef op 25-05-2006 @ 12:25 :

Van de debatten die ik heb gezien tussen Verdonk en Rutte vond ik Verdonk zwak. Rutte lijkt me in ieder geval een betere kandidaat.
Oud 25-05-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Relief schreef op 25-05-2006 @ 19:35 :
Van de debatten die ik heb gezien tussen Verdonk en Rutte vond ik Verdonk zwak. Rutte lijkt me in ieder geval een betere kandidaat.
Ja, maar dat is ook weer zo'n "lekkerder dan stront"-vergelijking.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 20:11
Relief
Relief is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-05-2006 @ 20:54 :
Ja, maar dat is ook weer zo'n "lekkerder dan stront"-vergelijking.
Met Verdonk kan ik gewoon zo weinig. Ze is me te LPF'achtig (misschien wat voor Mr. Van Dale). Rutte is een echte politicus. Hij weet wat hij zegt en onderbouwt het. Verdonk is meer populistisch gelul a la George W. Bush.
Oud 25-05-2006, 20:47
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Relief schreef op 25-05-2006 @ 21:11 :
Met Verdonk kan ik gewoon zo weinig. Ze is me te LPF'achtig (misschien wat voor Mr. Van Dale). Rutte is een echte politicus. Hij weet wat hij zegt en onderbouwt het. Verdonk is meer populistisch gelul a la George W. Bush.
Bush is ook mijn grootste vriend niet, maar om nou te zeggen dat hij een populist is?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 23:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Relief schreef op 25-05-2006 @ 21:11 :
Weer je zeker dat je het over Verdonk en Rutte hebt? Als iemand niet populistisch is dan is het Verdonk, en als er iemand een saaie sul is dan is het Rutte.

Volgens mij heb je gewoon geen idee waarover je het hebt en wijs je in debatten Rutte als winnaar aan omdat je zo'n hekel aan Verdonk hebt, want tot nu toe was elk debat over het onderwerp dat ik bijwoonde Rutte die een beetje zat te zeiken, vaag gelul in de ruimte, en Verdonk die alles deed om als ijzeren dame over te komen, dioe doet over het algemeen ook haar huiswerk over de issues die ze moet aankaarten.

Heck, zelfs Veenendaal heeft meer inhoud, naar haar is mijn stem dan ook gegaan.
Oud 26-05-2006, 02:22
Verwijderd
Van dat rijtje, Balkenende.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:04
Verwijderd
Geen idee, maar Bos, Verdonk en Rutte zijn ongeschikt. Bos en Rutte zijn melkmuiltjes die net komen kijken. Balkenende is ook ongeschikt maar meer omdat hij een contactgestoorde drol zonder charisma is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:39
Hulk
Hulk is offline
bos is gewoon een smerige slijmbal. rutte vind ik iets te terughoudend. verdonk lijkt me ook niet echt wat voor die taak.. balkenende is niet charismatisch nee, maar slim is ie wel. hij ziet er misschien wel idioot uit, maar van mij mag hij premier blijven.
Oud 26-05-2006, 10:46
Verwijderd
Ik ben bang dat hij op dit moment wel de minste slechte keuze is, ja. Hij heeft intellectueel in elk geval redelijk wat in zijn mars. Rutte is echt een ongelooflijke lichtgewicht, die gast heeft in zijn leven niets anders gedaan dan een beetje lopen flierenfluiten op de universiteit, beetje tussen de P&O-doosjes in het bedrijfsleven neuspeuteren en is daarna omhooggeglibberd in de politiek. Echt een intellectuele nitwit. Met name de stupiditeit van zijn plannen in het onderwijs is werkelijk hemeltergend.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2006 @ 11:46 :
omhooggeglibberd
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 14:45
Donald Duck
Donald Duck is offline
Anders: Halsema.

En misschien zou verdonk als mp het beter doen dan waar ze nu zit.
Oud 27-05-2006, 17:20
iThink
iThink is offline
Wat het land nu nodig heeft is een leiderachtige figuur.
Kijk eens naar Kok, misschien was lang niet iedereen het met hem eens, maar hij was een soort vaderfiguur in Nederland en naar buiten toe een leider die goed meekwam en waar je je niet voor hoefde schamen.
Maar ik denk dat een VVD-er het beste is wat Nederland in deze tijden kan krijgen.
Maar (op) Rutte en Verdonk lijken me echt HE-LE-MAAL niks qua leiders.
Het klinkt raar als je het als jongere zegt maar: geef mij maar weer een waardige oude heer!

BTW, Balkie doet het de laatste tijd ook niet erg gek(behalve dan de hirsi ali kwestie dan) en hij groeit in zijn rol!
En Bos is een aarslikker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten