Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2006, 18:41
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Alonso > Schumacher (21 punten)

Alonso: 7 races gereden, 4 gewonnen, 3 keer tweede... nee, ik zie Schumacher dit niet meer inhalen.

Op 2002 en 2004 na zou dit best eens de vroegste (virtuele) wereldkampioen ooit kunnen worden, en daar baal ik van. Een kampioenschap is pas over na de laatste meter van de laatste ronde van de laatste race.

Voor de spanning mogen we hopen dat Alonso 2x uitvalt en dat Schumacher 2x wint. Pas dan is het weer een écht kampioenschap.
Oud 30-05-2006, 19:56
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 30-05-2006 @ 19:41 :
Alonso > Schumacher (21 punten)

Alonso: 7 races gereden, 4 gewonnen, 3 keer tweede... nee, ik zie Schumacher dit niet meer inhalen.

Op 2002 en 2004 na zou dit best eens de vroegste (virtuele) wereldkampioen ooit kunnen worden, en daar baal ik van. Een kampioenschap is pas over na de laatste meter van de laatste ronde van de laatste race.

Voor de spanning mogen we hopen dat Alonso 2x uitvalt en dat Schumacher 2x wint. Pas dan is het weer een écht kampioenschap.
Inderdaad ja.. en als Alonso eens een slecht weekend heeft wordt hij derde of vierde Alonso in een Renault is gewoon super betrouwbaar. Kleine kans dat hij zomaar twee keer uitvalt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 21:01
Kimi
Kimi is offline
Ja als Alonso niet weer kampioen wordt wreet ik m'n sgoenen op Jammer want vorig jaar was 't ook al een walkover voor 'm en daarvoor was 't nx anders dan Schumacher
Oud 31-05-2006, 14:21
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Kimi schreef op 30-05-2006 @ 22:01 :
Ja als Alonso niet weer kampioen wordt wreet ik m'n sgoenen op Jammer want vorig jaar was 't ook al een walkover voor 'm en daarvoor was 't nx anders dan Schumacher
Ja dat klopt maar vorig jaar was Raikkonen tegen het einde echt heel goed geworden. En het seizoen 2003 was super spannend. Een paar races voor het eide van dat seizoen konden én Schumacher én Raikkonen én Montoya nog kampioen worden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:36
Kimi
Kimi is offline
Ja OK dat klopt, 2003 was wel een uitzondering. 2002 en 2004 waren wel fokking boring. Egt jammer dat technologie zoveel uitmaakt. Ik vind dat de coureur 't versgil zou moeten maken maar ja, die tijden zijn ver weg Al die elektronische shit heeft 't egt verpest, tis allemaal veels te commerciëel geworden ook. Het draai al1 nog maar om geld eigenlijk Zonde maar ergus blijft ik 't tog wel leuk vinden ook al weet je van te voren dat Alonso of Schumacher wint en niemand anders. Hopen dat 't volgend jaar anders is en mss dat 't kampioensgap dit jaar ook nog een btje spannend wordt. Hopelijk komt Williams ook weer een btje uit hun dip.
Reageren

Regels voor berichten