Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2006, 10:32
Verwijderd
Ik begin maar van top en ga tot teen...
goede ogen;
minder littekentjes op mn gezicht- zodat ik het niet altijd moet plamuren van mezelf;
witte, gladde tanden (- zonder hompjes eraf);
minder onderkin, eigenlijk strakkere kaaklijn;
minder bovenarm;
iets meer borst- geen A's maar een kleine B;
littekens op mn linkerarm, linkerribben en rechterbeen weg (hoe krijg ik het voor elkaar);
buik strak;
minder bovenbeen;
minder haar overal- laseren!;
en dat mn linker grote teennagel niet meer gaat "ingroeien" ;
en er mogen een een paar centimeters in de lengte bij;

Het ziet er meer uit als een extreme makeover.

Misschien is mijn zelfbeeld veranderen wel belangrijker dan mijn lichaam te veranderen...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 18:14
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-06-2006 @ 18:54 :
- een platte buik
- een fatsoenlijke rug, maar dat valt niet te veranderen
- ietsje dunnere benen
- geen haargroei op plekken waar ik het nu moet scheren
+

- witte, rechte tanden
- iets vollere en rondere borsten
- mooi haar! (hoofd)
- egalere huid
Oud 20-06-2006, 19:12
adon1s
adon1s is offline
O ja, ik zou ook wel van dat haar op m'n buik af. Ik scheer het nu maar dat is ook zo weer terug. Binnenkort een keertje harsen maar schijnt zo zeer te doen.
Oud 20-06-2006, 19:16
JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Platte buik
kleinere tetten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 20:19
Roosje
Roosje is offline
Ik vind mijn glaslittekens heel vervelend, maar ja, ik ben er aan gewend en de meeste mensen zien het niet eens. Het zijn er alleen zo... veel.

Maar ik geloof dat ik verder wel tevreden ben. Ik heb geen noemenswaardige problemen of zo, behalve dan dat ik mijn heupen te breed en mijn taille te smal vind. En mijn benen mogen wel wat dunner, al valt dat ook wel mee. Nee, ik vind het wel prima zo.
Oud 20-06-2006, 20:49
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Roosje schreef op 20-06-2006 @ 21:19 :
Ik vind mijn glaslittekens heel vervelend, maar ja, ik ben er aan gewend en de meeste mensen zien het niet eens. Het zijn er alleen zo... veel.

Maar ik geloof dat ik verder wel tevreden ben. Ik heb geen noemenswaardige problemen of zo, behalve dan dat ik mijn heupen te breed en mijn taille te smal vind. En mijn benen mogen wel wat dunner, al valt dat ook wel mee. Nee, ik vind het wel prima zo.
Klinkt als het ideaalbeeld van de vrouwelijke contouren
Oud 21-06-2006, 11:21
Wuftie
Wuftie is offline
Citaat:
Missy schreef op 17-06-2006 @ 20:40 :
Had het vandaag met een vriendin over wat we wouden veranderen aan onze lichaam. Wat zou jij willen veranderen aan je lichaam? Je neus, oren, borsten, voeten of ogen? Of ben je tevreden?

Ik zou wel een kleiner maatje schoenen willen hebben, maar voorderest ben ik wel tevreden.
ik zou heel graag 1.70 meter zijn, ofzo.. alles is beter dan 1.55 meter, terwijl mn hele vriendenkring 20 cm groter is dan ik...
Oud 21-06-2006, 12:26
Lautitia
Lautitia is offline
- Grotere borsten.
- Mijn linkerribbenboog in een normale stand.
- Een mooiere gezichtshuid.
Oud 21-06-2006, 12:32
da leentjuh
da leentjuh is offline
Oh ik wil trouwens ook wel heel graag van mn litteken op mn rug af. Hij is echt enorm en ook heel lelijk en raar van vorm.

Vmbo'ers op mijn school: 'aaah heb je aambeien?'
Ja, op mijn rug
Oud 21-06-2006, 14:21
liek88
liek88 is offline
- minder moedervlekjes (vooral die in mn gezicht wil ik weg )
- iets grotere borsten (nu 70C, maar iets groter zou ik mooier vinden)
- dunnere armen en benen
- superegale huid (dus niet dat elke keer wnnr ik ongesteld ben ik een paar puistjes krijg )
- littekens weg
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 22:00
HFL!
HFL! is offline
Mijn uitstekende ribben, mijn haar en ik zou ook wel een leuker gezicht willen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 23:16
Severus
Severus is offline
Ik zou de kleinst mogelijke maat voor mijn borsten willen hebben; ik vind het maar onhandige hangdingen die maar in de weg zitten bij bijvoorbeeld het rennen.

Kleinere schaamlippen mag ook, trouwens.

Voor de rest zou ik al het overtollige vet kwijt willen hebben, en dan met name bij mijn bovenbenen en buik (helaas is dat in mijn geval erfelijk; bij mijn moeder en oma zijn dat ook probleemgebieden).
Oud 25-06-2006, 00:37
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-06-2006 @ 00:16 :
Ik zou de kleinst mogelijke maat voor mijn borsten willen hebben; ik vind het maar onhandige hangdingen die maar in de weg zitten bij bijvoorbeeld het rennen.

Kleinere schaamlippen mag ook, trouwens.

Voor de rest zou ik al het overtollige vet kwijt willen hebben, en dan met name bij mijn bovenbenen en buik (helaas is dat in mijn geval erfelijk; bij mijn moeder en oma zijn dat ook probleemgebieden).
Wil je niet gewoon een man worden?
Oud 25-06-2006, 18:03
DvoorA
DvoorA is offline
ik zou wel een andere neus willen. Ik heb er altijd wel wat op aan te merken en toch zeggen mensen altijd dat ik een fijn, beschaafd klein neusje heb. Maar hij wipt een beetje!

Oja en ik wil de lippen van angelina.
en ik wil grote biceps want ik vind sterk wel stoer.
Oud 25-06-2006, 18:14
Mara
Mara is offline
Alles wat strakker. Niet eens veel dunner, misschien m'n bovenbenen iets, maar die periode heb ik wel gehad denk ik. Borsten beetje anders, en m'n voeten graag. Ze zijn nu vrij breed waardoor ik een boel leuke schoenen niet pas
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 18:32
gurl19
gurl19 is offline
Ben op zich wel tevreden met mezelf maar als het toch mag weet ik genoeg:

-Goede ogen.
-grotere ogen
-langer zijn (ben nu ma 1,60)
-dunnere armen
-dunnere buik
-dunnere benen/kont.
-langere benen
-grotere borsten
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 18:35
botervleug
botervleug is offline
Ik kan een patatje tussen mijn dichte tanden doorprutsen vanwege de overbeet, alleen aan de linkerkant want de rechterkant is in een schoolplein-akkefietje naar achteren gedrukt. Maar ik hoef er gelukkig niet tegenaan te kijken.

Ik zou wel wippende borstjes willen hebben, maar dan zonder littekens dus dat is een probleempje. Dan denk ik altijd maar, laat maar hangen, lang leve de push up.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 18:59
Poeperd
Poeperd is offline
Nou, ik heb nogal stijl en plat haar, daar zou ik wel wat meer volume in willen, maar ik wil geen echte krullen. Meer een blijvende slag. Met krulspelden en een krultang krijg ik het wel krullen/golvend, maar dan is het er natuurlijk met 1 keer wassen uit. Dus dat is ook maar heel kort enzo.

Mijn ogen vind ik wel best, alleen ik heb nogal ongelijke wimpers :b Ze staan altijd door elkaar, staan niet echt krullend omhoog etc. Maargoed, daar maak ik me verder ook niet echt druk om.

Oja, mn wenkbrauwen zijn nogal licht, ik ben namelijk blond. Maar daar heb je een wenkbrauwpotlood voor Niet dat ik die nu heb, aangezien ik alleen te donkere kan vinden.

Verder ben ik wel blij met mn gezicht. Alleen is de vorm een beetje alien-achtig. Hele smalle kin enzo. Dat vind ik soms heel mooi, maar soms ook echt heel dom. Maargoed, ik heb in ieder geval geen standaard hoofd

Nou, dan mn verdere lichaam. Ben eigenlijk wel tevreden. Ben 1.70 en weeg 53/54 kilo. Als ik al wat af wil vallen dan is dat om m'n middel. Ik heb geen kwabben over mn broek, integendeel, maar als je dan zit voel je toch wel het een en het ander. Dat heb ik liever weg

Ik wil trouwens sowieso liever niet afvallen, maar gewoon wat strakker worden. Zo kunnen mn benen wel wat meer spier gebruiken, mn buik etc.

Met mn borsten ben ik het wel eens.

En ik wil meer kont.

Zo, dat was toch eigenlijk wel redelijk veel Maar zonder al deze veranderingen kan ik ook wel leven hoor.
Oud 27-06-2006, 16:04
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik zou net wat minder breed willen zijn
Oud 05-07-2006, 22:41
blacky
blacky is offline
ik zou mijn onderkaak graag willen veranderen, maar dat vind ik te pijnlijk dus doe ik het er maar mee.
Oud 05-07-2006, 23:15
Verwijderd
- iets grotere borsten
- meer volume in mijn haren

Verder ben ik eigenlijk wel tevreden..
Tsja, ik zou wel wat knapper willen zijn maar ja
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 23:29
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
liek88 schreef op 21-06-2006 @ 15:21 :

- dunnere armen en benen
of je bent vet met dikke tieten of slank met kleine tieten je kan ze niet allebei hebben tenzij je ze laat vergroten
Oud 05-07-2006, 23:33
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Dat m'n bovenbenen iets dunner waren en dat ik iets aan zou komen in mijn buik.
Oud 06-07-2006, 10:21
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 06-07-2006 @ 00:29 :
of je bent vet met dikke tieten of slank met kleine tieten je kan ze niet allebei hebben tenzij je ze laat vergroten
Foute gedachte.
Oud 06-07-2006, 10:23
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 06-07-2006 @ 11:21 :
Foute gedachte.
Volgens mij bedoelt ze dat je neit én kan afvallen én grotere borsten kunt krijgen.

Je kunt wel al slank zijn en grote borsten heben ja.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 10:37
Stevill
Stevill is offline
Kleine opsomming: Al het lichaamshaar onder de wenkbrauwen weg 4 life, Monstergenen mbt herstel en groei, langer/groter gebouwd, minder dikke tepels en meer vetvrije massa is natuurlijk altijd welkom.
Oud 06-07-2006, 17:24
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 06-07-2006 @ 11:21 :
Foute gedachte.
wat ave zegt en bovendien zijn mensen die slank van zichzelf zijn met natuurlijk grote tetten op een hand te tellen
Oud 06-07-2006, 17:38
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Ik ben heel tevreden en gelukkig met mezelf, dus iets veranderen wil ik absoluut niet. Hooguit wat mee glazuur op mijn tanden, omdat deze verschrikkelijk zwak zijn met als gevolg dat ik binnenkort gigantisch vaak langs kan bij de tandarts om alle problemen weer te laten verhelpen. En ja, dit is ondanks het feit dat ik erg zuinig ben op mijn gebit..
Oud 06-07-2006, 18:35
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
M'n borsten (vergroten), m'n huid (gewone huidskleur, niet zo bleek) en vet aan de binnekant van mijn bovenbenen. Oja en m'n lovehandles weg, maar daar kan ik zelf voor zorgen.
Oud 06-07-2006, 18:39
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
liek88 schreef op 21-06-2006 @ 15:21 :

Schaam je !!
Oud 06-07-2006, 19:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kimmini schreef op 20-06-2006 @ 11:32 :
mn linkerarm, linkerribben en rechterbeen weg (
eww
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 19:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil van mn pukkeltjes af, mijn navel is niet mooi (moet een navelpiercing voor maar mag pas op mn 16e van mam ) en ik wil 3 CM dunnere buik.. en ik wil 4 kilo lichter zijn (dan moet ik dus OF minder sporten OF VEEL minder eten. Ik probeer liever het laatste..)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 21:53
gewoonik
gewoonik is offline
soms wil ik wel kleinere borsten
en dunnere bovenbenen
en mijn tandvlees mag ook wel beter.
maar vooral dat laatste
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 23:05
Verwijderd
wenkbrauwen voornamelijk, verder ben ik wel tevreden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 08:24
Nyawa
Mijn bovenbenen en mijn kuiten mogen wel wat slanker, maar dat zit nu eenmaal in de familie, dus ik denk niet dat ik die met sporten ooit nog veel dunner zal krijgen. Maar dat is maar een klein detail, ik ben heel tevreden met mijn lichaam zoals het nu is. Ik ben wel klein (1.60m), maar daar stoor ik me niet echt aan.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 10:21
wesp
wesp is offline
ik wil 45 kg wegen.
Oud 07-07-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
wesp schreef op 07-07-2006 @ 11:21 :
ik wil 45 kg wegen.
Dat is veel en veel te mager. Serieus. Nu je nog in de puberteit bent, zijn er nog wel meiden van dat gewicht bij die lengte - maar het is absoluut geen streefgewicht, en die meiden worden stuk voor stuk nog wel een kilo of tien zwaarder, minstens. Je moet echt niet minder dan 50 kg worden bij jouw lengte, lichter is gewoon ongezond. En bovendien staat het echt niet mooi meer, je wordt er veel te hoekig en bottig van.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 00:16
Fainne
Fainne is offline
euhm
ik wil mijn striae en cellullitis weg die ik op slag kreeg dit jaar met het verdikken,
ik wil minder diepe en blauwpaarse kringen onder m'n ogen, het verpest mijn ogen,
een plattere buik,
met een rechte rug en hoofd kunnen lopen (ik werk eraan ),
gesprongen adertjes weg,
stevigere kont,
wittere tanden,
mja dat is wel genoeg denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 11:39
Lynn
Lynn is offline
Mijn haar mag wel iets dikker en mijn huid (gezicht) ook. Als ik 10 minuten heb gerend, zie ik eruit alsof ik ga ontploffen (na 5 minuten overigens ook ).
Verder heb ik een paar moedervlekken die ik graag weg zou zien. Heb ooit al eens gelezen dat je een verhoogde kans op huidkanker hebt bij meer dan 52 moedervlekken over je hele lichaam; in dat geval ben ik mooi de lul. Gelukkig zijn die van mij maar klein en niet zo opvallend.
Meer staat er niet op mijn lijstje, ben over het algemeen wel tevreden met mezelf.
Oud 14-07-2006, 12:36
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Lynn schreef op 14-07-2006 @ 12:39 :
Heb ooit al eens gelezen dat je een verhoogde kans op huidkanker hebt bij meer dan 52 moedervlekken over je hele lichaam; in dat geval ben ik mooi de lul. Gelukkig zijn die van mij maar klein en niet zo opvallend.
Dan ben ik echt mooi fucked en ze zijn ook nieteens allemaal klein oid.
Oud 14-07-2006, 14:23
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
- Iets minder last hebben van puistjes
- Mooie witte tanden (recht zijn ze al)
- Minder dikke bovenbenen
- Niet zo snel last hebben van me nek als k teveel buk
- Minder snelle haargroei hebben, elke dag maar weer dat gescheer is vrij irritant

En verder ben ik gewoon wel prima
Oud 14-07-2006, 14:46
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 20-06-2006 @ 21:49 :
Klinkt als het ideaalbeeld van de vrouwelijke contouren
Dat valt tegen.

Wat ik wel ècht zou willen veranderen, is het feit dat mijn spieren bij het minste of geringste mentale probleempje (als in, ruzie, jankbui, whatever) vast gaan zitten. Maar daar kan ik vast op oefenen.
En ik wil wel beter tegen kietelen kunnen, mja, het heeft zo zijn voordelen om er nìet tegen te kunnen. En jaaaaa, mijn glaslittekens, maar dat wordt zo cliché om te zeggen.
Oud 14-07-2006, 15:30
Nebel
Nebel is offline
wat vet eraf, of beter verdeeld,
wat littekens weg,
wat donkerdere huid
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 15:36
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 14-07-2006 @ 13:36 :
Dan ben ik echt mooi fucked en ze zijn ook nieteens allemaal klein oid.
Ik heb ze bij mij ook ooit eens geteld en ik zat er ver boven...behalve dat het wat dat betreft 'ongezond' is stoor ik me er niet aan, aan mijn littekens ook niet...ik zou wel wat slanker willen zijn (met name mijn bovenbenen en -armen), een egalere en bruinere huid en ander haar (al kan ik met het haar wat ik nu heb ook wel leven) willen hebben. Dat is allemaal op estetisch gebied; wat ik nog liever zou willen is gewoon een gezond lijf hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 09:32
Verwijderd
Ik zou wat meer willen wegen, ik ben 1.72 en weeg 48 kg. Mijn buik ziet er wel gewoon normaal uit, niet dat ik uitgehongerd eruit zie.
Ik sport veel & heb dus een snelle stofwisseling. Ik eet echt heel veel, maar het komt er niet bij.

Veel mensen zullen nu wel denken, wees blij! Maar nee, ik moet erop letten dat ik veel eet, anders wordt ik wel té dun..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 09:47
Missy
Missy is offline
Citaat:
beugelbekkiej schreef op 22-07-2006 @ 10:32 :
Ik zou wat meer willen wegen, ik ben 1.72 en weeg 48 kg. Mijn buik ziet er wel gewoon normaal uit, niet dat ik uitgehongerd eruit zie.
Ik sport veel & heb dus een snelle stofwisseling. Ik eet echt heel veel, maar het komt er niet bij.

Veel mensen zullen nu wel denken, wees blij! Maar nee, ik moet erop letten dat ik veel eet, anders wordt ik wel té dun..
Had ik ook een tijdje. Ongeveer hetzelfde bij jou (lengte en gewicht). De schoolarts zei ook dat ik moest oppassen dat ik niet te dun werd. Ik sport ook veel en eet heel normaal, maar kom geen gram aan.

Gelukkig heb ik er nu niet veel last meer van. Sinds ik ongesteld ben geworden, kwam ik alleen nog maar aan. Nu heb ik een gewoon gezond gewicht en ben er tevreden mee. Maar ik snap erg goed wat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 15:18
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Smallere heupen, dunnere benen en miss scherpere jukbeenderen. Maar over het algemeen ben 'k tevreden
Oud 22-07-2006, 16:25
Fainne
Fainne is offline
ik ben al keiveel vermagerd sinds mijn vorige post dus ik wou dat ik niet meer onverklaarbaar vermagerde ik wil mijn kont terug !!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 16:29
liek88
liek88 is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 06-07-2006 @ 19:39 :
Schaam je !!
waarvoor? Tis maar net wat je mooi vindt
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 17:46
Sasbeest
Sasbeest is offline
Minder dikke bovenarmen zou wel fijn zijn. Voor de rest is het allemaal wel okee.

Regels voor berichten