![]() |
||
Citaat:
Dus wat dat betreft vallen de meeste mannen, misschien moeilijk uit te drukken in percentages, op dezelfde vrouw. En andersom. Wanneer het ego op de juiste manier gestreeld wordt kan het merendeel van de mannen verleid worden. Er zit wel enige waarheid in de stelling maar is zeker niet altijd en overal van toepassing. Onderzoeken in het sociale gedrag (en psychologie) van de mens toont aan dat we vaak anders reageren of denken dan hoe we in de werkelijkheid doen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dit is ook maar wat ik met (5VWO)biologie geleerd heb, ik sta open voor verdere diepgang ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
In de Quest van deze maand staat een artikel bij dit topic goed past
http://www.questmagazine.nl/index2.php
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil best geloven dat iemand bij het uitkiezen van een partner onbewust let op factoren van biologische aard om in geval van nood de aarde zo gunstig mogelijk te herbevolken (her te bevolken?). Maar als die genetisch perfecte, vruchtbare, symetrische man/vrouw op een totaal ander niveau zit, of gewoon niet aardig is, of jouw taal niet spreekt, of... of... dan is de kans op een relatie gewoon heel klein. (En een one night stand met iemand waar je je rot aan ergert is toch ook niet alles). Dus nee, ik denk niet dat een (mooie) vrouw elke man kan verleiden, omdat er zoveel meer dingen meespelen dan alleen genen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb het fotoboek van vedetje toevallig eens een keer bekeken toen het nog aan stond en sorry voor mijn eerlijkheid, ik vind vedetje dus totaal niet knap. Verder straalt ze ook niet totaal niets speciaals uit ofzo, wat ook wel eventueel de doorslag zou kunnen geven. Maargoed, schoonheid is relatief dus, duidelijk. Er zullen vast wel jongens zijn die vedetje reteknap vinden, maar ik dus totaal niet. Oja, niet elke vrouw kan een man verleiden. Het ligt helemaal aan de man. Ten eerste zou ik niet zo maar sex hebben met een vrouw (saai he) en ten tweede zijn er zat gigantisch knappe vrouwen die ik totaal onaantrekkelijk vind omdat ze me voor de rest totaal niet aanstaan. Ik ben voor mijn vriendin gevallen om hoe ze is, en niet om hoe ze eruit ziet. Daarnaast ben ik echt niet snel onder de indruk van meisjes/vrouwen (verre van) maar bij haar was het wel meteen raak. Sommigen hebben het en anderen niet.
||
Citaat:
![]() Of misschien loop ik wel gewoon mijn lul niet achterna. :')
|||
![]() |
Citaat:
Ik heb altijd gehoord dat 80% lichaamstaal is, dus dat 'de taal niet spreekt' kan helemaal geen reden zijn. En een one night stand, is toch puur seksueel, waarom zou je dat niet kunnen met iemand aan wie je je rot ergert? Citaat:
ja, wel, dat fotoboek is voor iets uitgeschakelt, die foto is een kleine 4 jaar geleden genomen... ik zie nog niet zo rap een kind van 15 het hoofd op hol brengen van een volgroeide kerel, (ik toch niet), met de jaren wordt er over het algemeen wel aan uitstraling en volwassenheid bijgewonnen en zoals ik al vermeld heb in een andere post, deze topic gaat niet over MIJ maar over EEN vrouw, of ik wel of niet onder die categorie val doet er niet toe
||
![]() |
Citaat:
![]() ik voel er weinig voor om herkend te worden
||
Citaat:
In de eerste post zeg je dat vrienden van jou, jou een knappe vrouw vinden. Blijkbaar schaam jij daar niet voor, want anders post je dat niet. Mensen op dit forum zijn dan gewoon benieuwd hoe knap jij dan bent.
||
Citaat:
En natuurlijk is verleiden grotendeels nonverbaal, maar niet elke man vindt dat genoeg om aan de verleiding toe te geven en dan spelen die andere aspecten dus wel degelijk een rol. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar doel je precies op?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als een of ander bloedmooi meisje (en zeer weinig intellectueel vermogen) een man kan krijgen, is die man ook niet erg kieskeurig, lijkt me. - kan een vrouw elke man verleiden? Nee, absoluut niet. Er moet neem ik aan toch wel een klik zijn tussen twe mensen. Niet alle mensen trekken elkaar aan. Sommige mensen vallen bijvoorbeeld op hele spontane mensen, en kunnen het daar goed mee vinden. Anderen zullen deze personen als vreselijk druk en spraakzaam omschrijven en zullen daar dus helemaal niet zo gecharmeerd van zijn. - wat zou je persoonlijk vinden van een relatie waarvan je weet dat je partner alleen je partner is omdat jij hem zo zot gemaakt hebt, dat er eigenlijk totaal geen interesse was in het begin? Dan zou die jongen mijn partner niet zijn - en verder, kan een man elke vrouw verleiden? Nee. Daarbij geldt hetzelfde als bij de eerste vrouw. En meestal zijn vrouwen toch wel wat moeilijker te 'krijgen' dan mannen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam: man primitief? traangast | 58 | 29-06-2005 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een stil genot [kortverhaal] Anathema | 2 | 08-04-2005 21:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
christendom versus sex elledc | 41 | 26-11-2003 20:23 |