Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2006, 11:08
Kuuu
Kuuu is offline
Citaat:
Nala schreef op 21-06-2006 @ 23:38 :
Verdorie, we moeten ruilen van beroep! Ik heb geen flauw idee wat jij doet, maar als jij al in staat bent om n.a.v. een post te kunnen bepalen wat het intellectuele vermogen van iemand is kan jij beter met mensen gaan werken! Hulde!

* gooit sarcasme overboord *
Zo, dat was even lekker.

Maar goed. Zelfs al valt 95% van de mannen op dezelfde vrouw, dan blijft er nog steeds 5% over. wat dus inhoud dat een vrouw niet elke man kan verleiden.

Ben overigens serieus benieuwd naar je bron.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat mensen aangetrokken worden door symetrie in de mens. Dus gezichtskenmerken die volledig symetrische zijn worden als knap ervaren. Brad Pitt en Jeniffer Aniston zijn bijvoorbeeld mensen met een zeer symetrische gezicht.

Dus wat dat betreft vallen de meeste mannen, misschien moeilijk uit te drukken in percentages, op dezelfde vrouw. En andersom.

Wanneer het ego op de juiste manier gestreeld wordt kan het merendeel van de mannen verleid worden. Er zit wel enige waarheid in de stelling maar is zeker niet altijd en overal van toepassing. Onderzoeken in het sociale gedrag (en psychologie) van de mens toont aan dat we vaak anders reageren of denken dan hoe we in de werkelijkheid doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2006, 11:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Kuuu schreef op 22-06-2006 @ 12:08 :
Jeniffer Aniston zijn bijvoorbeeld mensen met een zeer symetrische gezicht.
En toch is het een lelijk mens.
Oud 22-06-2006, 11:33
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Nala schreef op 21-06-2006 @ 15:41 :
Biologische voorkeur? WTF?

Maar goed, ik blijf er bij dat het onzin is. Er zijn zat meiden vrijgezel. Als ze iedere man zouden kunnen verleiden zou dat niet zo'n probleem zijn lijkt me.
Weet je wat feromonen zijn? Biologische voorkeur dus, precies.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 12:32
Warsocket
Warsocket is offline
en om het lijstje af te maken,ook op geur (onbewust)
Er is een onderzoek geweest dat vrouwen aan mannelijke t-shirts moesten ruiken (gebruikte t-shirs) en kijken wat het lekker ste rook

Het bleek dat elke vrouw een vookeur had voor de geur van de man die weinig verwant is aan haar (dat wil zeggen genetisch afwijkt)

dat is een systeem om inteelt te voorkomen, maar dat wil niet zeggen dat het alleen daar voor werkt, als jij genetisch meer afwijkt van de man die je wilt verleiden dan heb je meer kans dat ie jouw ook aantrekkelijk vindt
Oud 22-06-2006, 14:19
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 22-06-2006 @ 12:33 :
Weet je wat feromonen zijn? Biologische voorkeur dus, precies.
Feromonen verhaal mag je buiten schot laten; het effect dat feromonen hebben op mensen is nagenoeg nihil.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 18:46
Smokin'
Smokin' is offline
Grappig punt is dat veel vrouwen rampzalig slecht zijn in het verleiden van mannen. Hoe is dit mogelijk? Omdat het altijd op mannen aankomt om het eerste contact te leggen. Idd, een heel mooi vrouw kan vrijwel elke man verleiden, maar dit doet zij niet door bijzondere handelingen, maar simpelweg door het maken van oogcontact of aanraking. Een supermooie vrouw met een geile blik is een instant trigger, voor elke man.

Natuurlijk stikt het juist op dit forum van de mensen die beweren buiten alle gemiddeldes te vallen en geen kans onbenut laten hun eigen exclusiviteit te benadrukken. Jammer maar voorspelbaar. En pure onzin.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 19:23
fractuur
fractuur is offline
Maar gelukkig ben ik zo'n andere forummer, alleen beweer ik niet dat ik buiten jouw gemiddeldes val. Jij mag namelijk eerst wat statistieken leveren, tot die tijd zeg ik wel dat ik toch best redelijk ben in het verleiden van mannen.
Oud 22-06-2006, 19:53
Vice
Vice is offline
Ik val gewoon buiten de meeste gemiddeldes. Daar kan ik ook niks aan doen.
Oud 22-06-2006, 20:12
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-06-2006 @ 15:19 :
Feromonen verhaal mag je buiten schot laten; het effect dat feromonen hebben op mensen is nagenoeg nihil.
Volgens mij niet. Mensen kiezen hun partner onbewust uit op geur; degene die de feromonen afscheidt die het meest afwijken van je eigen feromonen, op diegene val je. Je kiest degene met het meest gevarieerde genenpakket, zodat de nakomelingen sterk zijn. Dit alles onbewust natuurlijk.
Maar dit is ook maar wat ik met (5VWO)biologie geleerd heb, ik sta open voor verdere diepgang .
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 15:12
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-06-2006 @ 20:23 :
Maar gelukkig ben ik zo'n andere forummer, alleen beweer ik niet dat ik buiten jouw gemiddeldes val. Jij mag namelijk eerst wat statistieken leveren, tot die tijd zeg ik wel dat ik toch best redelijk ben in het verleiden van mannen.
Mooizo, ben je ook knap?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 15:46
ZerO
ZerO is offline
In de Quest van deze maand staat een artikel bij dit topic goed past
http://www.questmagazine.nl/index2.php
Oud 24-06-2006, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 22-06-2006 @ 19:46 :
Grappig punt is dat veel vrouwen rampzalig slecht zijn in het verleiden van mannen. Hoe is dit mogelijk? Omdat het altijd op mannen aankomt om het eerste contact te leggen. Idd, een heel mooi vrouw kan vrijwel elke man verleiden, maar dit doet zij niet door bijzondere handelingen, maar simpelweg door het maken van oogcontact of aanraking. Een supermooie vrouw met een geile blik is een instant trigger, voor elke man.

Natuurlijk stikt het juist op dit forum van de mensen die beweren buiten alle gemiddeldes te vallen en geen kans onbenut laten hun eigen exclusiviteit te benadrukken. Jammer maar voorspelbaar. En pure onzin.
En jij denkt dat dat oogcontact maken of op een bepaalde manier aanraken geen verleiden is? Hm, weet niet uit welke wereld jij je wijsheid haalt...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 18:51
Smokin'
Smokin' is offline
Hmm dat is het zeker wel. Maar als een lelijk meisje je tracht zwoel aan te kijken dan lach je er uit met je vrienden of negeer je haar.. als een leuk meisje dat doet is het een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 22-06-2006 @ 19:46 :

Het is gewoon een andere manier van verleiden: mannen doen dit sneller verbaal, vrouwen verleiden vaker non-verbaal.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 24-06-2006 @ 19:51 :
Hmm dat is het zeker wel. Maar als een lelijk meisje je tracht zwoel aan te kijken dan lach je er uit met je vrienden of negeer je haar.. als een leuk meisje dat doet is het een ander verhaal.
Ja, net zoals dat het niet werkt als een lelijke jongen op je afstapt, hoe zo'n geweldig verhaal hij ook heeft. Kan ie nog zo smooth zijn of leuk en grappig, als ie onaantrekkelijk is, gaat het niet door.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2006 @ 22:23 :
Ja, net zoals dat het niet werkt als een lelijke jongen op je afstapt, hoe zo'n geweldig verhaal hij ook heeft. Kan ie nog zo smooth zijn of leuk en grappig, als ie onaantrekkelijk is, gaat het niet door.
Behalve als ie veel geld heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 14:57
Vice
Vice is offline
En dan ook nog op sterven ligt.
Oud 25-06-2006, 21:35
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 22-06-2006 @ 21:12 :
Volgens mij niet. Mensen kiezen hun partner onbewust uit op geur; degene die de feromonen afscheidt die het meest afwijken van je eigen feromonen, op diegene val je. Je kiest degene met het meest gevarieerde genenpakket, zodat de nakomelingen sterk zijn. Dit alles onbewust natuurlijk.
Maar dit is ook maar wat ik met (5VWO)biologie geleerd heb, ik sta open voor verdere diepgang .
Oh dan waag ik even een poging :

Ik wil best geloven dat iemand bij het uitkiezen van een partner onbewust let op factoren van biologische aard om in geval van nood de aarde zo gunstig mogelijk te herbevolken (her te bevolken?).
Maar als die genetisch perfecte, vruchtbare, symetrische man/vrouw op een totaal ander niveau zit, of gewoon niet aardig is, of jouw taal niet spreekt, of... of... dan is de kans op een relatie gewoon heel klein. (En een one night stand met iemand waar je je rot aan ergert is toch ook niet alles).

Dus nee, ik denk niet dat een (mooie) vrouw elke man kan verleiden, omdat er zoveel meer dingen meespelen dan alleen genen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 21:51
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Flijn schreef op 25-06-2006 @ 22:35 :
.
Maar als die genetisch perfecte, vruchtbare, symetrische man/vrouw op een totaal ander niveau zit, of gewoon niet aardig is, of jouw taal niet spreekt, of... of... dan is de kans op een relatie gewoon heel klein. (En een one night stand met iemand waar je je rot aan ergert is toch ook niet alles).

Het gaat er niet om of degene aardig is of jouw taal spreekt, verleiden gebeurt vaak nonverbaal en zulke zaken spelen dan geen rol. En wie heeft het hier over een relatie het gaat puur om het verleiden van iemand.
Oud 25-06-2006, 22:57
Metal
Metal is offline
Citaat:
Escapism schreef op 21-06-2006 @ 01:00 :
foto.
Haha, grappig dat je dat zegt.

Ik heb het fotoboek van vedetje toevallig eens een keer bekeken toen het nog aan stond en sorry voor mijn eerlijkheid, ik vind vedetje dus totaal niet knap. Verder straalt ze ook niet totaal niets speciaals uit ofzo, wat ook wel eventueel de doorslag zou kunnen geven.

Maargoed, schoonheid is relatief dus, duidelijk. Er zullen vast wel jongens zijn die vedetje reteknap vinden, maar ik dus totaal niet.

Oja, niet elke vrouw kan een man verleiden. Het ligt helemaal aan de man. Ten eerste zou ik niet zo maar sex hebben met een vrouw (saai he) en ten tweede zijn er zat gigantisch knappe vrouwen die ik totaal onaantrekkelijk vind omdat ze me voor de rest totaal niet aanstaan. Ik ben voor mijn vriendin gevallen om hoe ze is, en niet om hoe ze eruit ziet. Daarnaast ben ik echt niet snel onder de indruk van meisjes/vrouwen (verre van) maar bij haar was het wel meteen raak.

Sommigen hebben het en anderen niet.
Oud 25-06-2006, 23:00
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 25-06-2006 @ 22:51 :
Het gaat er niet om of degene aardig is of jouw taal spreekt, verleiden gebeurt vaak nonverbaal en zulke zaken spelen dan geen rol. En wie heeft het hier over een relatie het gaat puur om het verleiden van iemand.
Klopt, maar niet iedereen is niet zo. Ik geloof dat veel mannen (het overgrote deel) er wel op in zouden gaan maar ik heb dat niet. Ik ben saai.

Of misschien loop ik wel gewoon mijn lul niet achterna. :')
Oud 25-06-2006, 23:09
ZerO
ZerO is offline
Er zijn mannen die op alles ingaan, mannen die trouw blijven ( terwijl ze stiekem wel verleid zouden willen worden) mannen die degene die ze probeert te verleiden niet aantrekkelijk vinden, mannen die eenmalig of tweemalig in hun leven daarop ingaan.
Het hangt van de omstandigheden af wat iemand op zo'n moment doet.
Oud 26-06-2006, 01:41
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Flijn schreef op 25-06-2006 @ 22:35 :

Ik wil best geloven dat iemand bij het uitkiezen van een partner onbewust let op factoren van biologische aard om in geval van nood de aarde zo gunstig mogelijk te herbevolken (her te bevolken?).

Dus nee, ik denk niet dat een (mooie) vrouw elke man kan verleiden, omdat er zoveel meer dingen meespelen dan alleen genen.

Ik heb altijd gehoord dat 80% lichaamstaal is, dus dat 'de taal niet spreekt' kan helemaal geen reden zijn.
En een one night stand, is toch puur seksueel, waarom zou je dat niet kunnen met iemand aan wie je je rot ergert?

Citaat:
Metal schreef op 25-06-2006 @ 23:57 :

Ik heb het fotoboek van vedetje toevallig eens een keer bekeken toen het nog aan stond en sorry voor mijn eerlijkheid, ik vind vedetje dus totaal niet knap. Verder straalt ze ook niet totaal niets speciaals uit ofzo, wat ook wel eventueel de doorslag zou kunnen geven.

ja, wel, dat fotoboek is voor iets uitgeschakelt, die foto is een kleine 4 jaar geleden genomen... ik zie nog niet zo rap een kind van 15 het hoofd op hol brengen van een volgroeide kerel, (ik toch niet), met de jaren wordt er over het algemeen wel aan uitstraling en volwassenheid bijgewonnen
en zoals ik al vermeld heb in een andere post, deze topic gaat niet over MIJ maar over EEN vrouw, of ik wel of niet onder die categorie val doet er niet toe
Oud 26-06-2006, 01:56
Vice
Vice is offline
Waarom plaats je niet gewoon nieuwe foto's.
Oud 26-06-2006, 02:05
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-06-2006 @ 02:56 :
Waarom plaats je niet gewoon nieuwe foto's.
omdat ik wat meer op mijn privacy gesteld sta dan een paar jaar geleden
ik voel er weinig voor om herkend te worden
Oud 26-06-2006, 13:52
Metal
Metal is offline
ja vast
Oud 26-06-2006, 14:07
Vice
Vice is offline
Citaat:
vedetje schreef op 26-06-2006 @ 03:05 :
omdat ik wat meer op mijn privacy gesteld sta dan een paar jaar geleden
ik voel er weinig voor om herkend te worden
Al had je paars haar met gele stippen en liep je in een vuilniszak, dan werd je alsnog niet herkend.

In de eerste post zeg je dat vrienden van jou, jou een knappe vrouw vinden. Blijkbaar schaam jij daar niet voor, want anders post je dat niet. Mensen op dit forum zijn dan gewoon benieuwd hoe knap jij dan bent.
Oud 26-06-2006, 14:59
Amma
Amma is offline
Ik geloof ook niet dat een 'mooie' vrouw elke man kan verleiden. Zoals Metal al zegt hangt dat van de man af, en niet elke man zal geil worden van een vrouw die door velen als mooi wordt bestempeld.
Ik weet dat een groot deel van de mannen wel zo is en zo denkt, maar gelukkig is er ook nog een deel dat verder kijkt dan een leeg omhulsel
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 11:54
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
ZerO schreef op 25-06-2006 @ 22:51 :
Ik reageerde op Nienna*, die het had over 'partner' en 'nakomelingen' (waardoor ik uitga van een relatie).

En natuurlijk is verleiden grotendeels nonverbaal, maar niet elke man vindt dat genoeg om aan de verleiding toe te geven en dan spelen die andere aspecten dus wel degelijk een rol.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 25-06-2006 @ 23:57 :
Haha, grappig dat je dat zegt.

Maargoed, schoonheid is relatief dus, duidelijk. Er zullen vast wel jongens zijn die vedetje reteknap vinden, maar ik dus totaal niet.

Oja, niet elke vrouw kan een man verleiden. Het ligt helemaal aan de man. Ten eerste zou ik niet zo maar sex hebben met een vrouw (saai he) en ten tweede zijn er zat gigantisch knappe vrouwen die ik totaal onaantrekkelijk vind omdat ze me voor de rest totaal niet aanstaan. Ik ben voor mijn vriendin gevallen om hoe ze is, en niet om hoe ze eruit ziet. Daarnaast ben ik echt niet snel onder de indruk van meisjes/vrouwen (verre van) maar bij haar was het wel meteen raak.

Sommigen hebben het en anderen niet.
Je hebt weer te veel in de Fancy gelezen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 18:21
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-06-2006 @ 00:32 :
Nee, een vrouw kan niet elke man verleiden. Het is maar net in hoeverre die man er voor open staat
dat ervaar jij en dat kan ik best inkomen als ik jouw foto's bekijk in fototopics, no offence hoor! Mannen stellen ook eisen aan vrouwen en kiezen echt niet voor een vrouw die lelijk is en zeker niet als ze opdringerig is. Alleen vrouwen die knap zijn kunnen iedere man verleiden, net als iedere knappe man iedere vrouw kan verleiden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 19:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-06-2006 @ 14:47 :
Je hebt weer te veel in de Fancy gelezen.
Eh?

Waar doel je precies op?
Oud 28-06-2006, 23:16
Vice
Vice is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 28-06-2006 @ 19:21 :
net als iedere knappe man iedere vrouw kan verleiden.
Geen enkele man kan mij verleiden.
Oud 29-06-2006, 00:11
Metal
Metal is offline
En wat als ik nou heel vrouwelijk zou zijn? :')
Oud 29-06-2006, 17:04
Alla Pugacheva
Citaat:
Vice schreef op 29-06-2006 @ 00:16 :
Geen enkele man kan mij verleiden.
maar ja, jij bent lesbisch
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-06-2006 @ 20:33 :
Eh?

Waar doel je precies op?
Dat je lult. Ik begrijp wat je bedoelt, ik zou ook niets willen met een dom wijf dat er wel goed uitziet, maar je kunt niet ontkennen dat uiterlijk het belangrijkste is voor iedere niet-aseksuele man.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 13:54
Verwijderd
Misschien kunnen we een lijstje opstellen. Wat is belangrijk om iemand te verleiden, wat bepaalt nou of een vrouw(/man) een man(/vrouw) op een bepaald moment kan verleiden of niet?

Ik denk:

vanuit het doelwit:

- zijn seksuele geaardheid
- of hij wel/niet een relatie heeft en hoe hij daar tegenover staat
- zijn eigen gemoedstoestand en motieven (heeft hij zin of niet, is hij moe, wat zijn zijn plannen voor die dag)
- zijn persoonlijke voorkeur (voor lengte, figuur, cupmaat, haarkleur, maar ook voor etniciteit)
- hoe kieskeurig hij is (dus in hoeverre moeten de eigenschappen van iemand aansluiten bij zijn persoonlijke voorkeur. Kan ook afhangen van hoe graag hij op dat moment wil natuurlijk)

vanuit de verleider:

- storende factoren (afknappers)
- in hoeverre haar eigenschappen aansluiten bij de persoonlijke voorkeur van de ander
- uitstraling
- sex-appeal
- verleidingsvaardigheden
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 28-06-2006 @ 19:21 :
Alleen vrouwen die knap zijn kunnen iedere man verleiden, net als iedere knappe man iedere vrouw kan verleiden.
Tuurlijk niet. Iemand kan niet universeel "knap" zijn, al wordt dat wel vaak beweerd. Laat mij maar eens 10 van die zogenaamd knappe mannen en vrouwen zien, ik weet zeker dat ik ze niet allemaal knap zal vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 14:42
Verwijderd
Nou, ik denk dat verleidingsvaardigheden wel op nr. 1 staan.

Een gladde prater/praatster scoort echt wel beter/vaker dan iemand die knap er uitziet. Met enkel een mooi uiterlijk kom je er echt niet.

Ik ken figuren die totaal niet knap zijn, maar die toch de leukste meisjes hebben. Of criminelen met godslekkere vriendinnetjes.
Macht en status spelen denk ik ook een grote rol.

Tevens denk ik dat de echt hele knappe mensen zich niet "verlagen" door rond te sletten. Zij hebben immers "meer om te verliezen", een imago bijvoorbeeld.

Aan de andere kant gaan knap zijn en een tikje onzeker zijn ook wel hand in hand denk ik zelf. Onzekerheid kan zeker wel een beperkende factor zijn in het spel van de verleiding.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:37
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-06-2006 @ 22:02 :
Nee, dat is juist niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is, dat, seksueel gezien, een vrouw met een bepaald type gezicht en lichaam altijd de voorkeur krijgt van 95% van de mannen. En hoe dichter een willekeurige vrouw daarbij komt, hoe aantrekkelijker die gevonden wordt. Daarbij zijn o.a. een symmetrisch gezicht en juiste verhoudingen (10:7:10 borstomvang:taille:heup) belangrijk.
t Is ook best belangrijk of ze een innie of een outtie heeft
Oud 01-07-2006, 00:58
Alla Pugacheva
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 30-06-2006 @ 14:56 :
Tuurlijk niet. Iemand kan niet universeel "knap" zijn, al wordt dat wel vaak beweerd. Laat mij maar eens 10 van die zogenaamd knappe mannen en vrouwen zien, ik weet zeker dat ik ze niet allemaal knap zal vinden.
onzin, als een universeel knappe man voor je neus zou staan met een fantastisch lijf en een knappe kop, echt niet dat je nee zou zeggen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 12:34
Vice
Vice is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 30-06-2006 @ 14:56 :
Kijk maar eens voor de grap naar bladen zoals de Elle. Dan zie je dat bijna alle vrouwen op elkaar lijken qua mond, ogen, neus en vorm van gezicht.
Oud 01-07-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 01-07-2006 @ 13:34 :
Kijk maar eens voor de grap naar bladen zoals de Elle. Dan zie je dat bijna alle vrouwen op elkaar lijken qua mond, ogen, neus en vorm van gezicht.
Maar toch zijn die niet allemaal even mooi - of even aantrekkelijk, om maar precies te zijn. Ik ben het met Alicia eens - van de 10 knappe bekende mannen die jij kunt noemen, zal ik er vast wel een paar niet leuk vinden. Andersom kan ik aan komen zetten met vrouwen die ik heel mooi vind, waarvan jij er dus een paar echt helemaal niets vindt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 18:55
Verwijderd
Ik denk dat alleen die mannen die niet genoeg opletten snel te verleiden zijn. Ken vrouwen die alleen maar met het knipperen van hun ogen alles voor elkaar kunnen krijgen, maar vaak wel de foutere types zijn.
Mannen die dat soort dingen snel inzien zullen daar niet op ingaan. Mannen die daar gevoelig voor zijn juist wel.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 01-07-2006 @ 13:34 :
Ja, maar qua lichaam zijn die vrouwen ook niet echt representatief voor wat aantrekkelijk is. Modellen zijn vaak te mager en hebben dus geen goede verhoudingen, porno-actrices komen meestal meer in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 11:13
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-07-2006 @ 10:32 :
Ja, maar qua lichaam zijn die vrouwen ook niet echt representatief voor wat aantrekkelijk is. Modellen zijn vaak te mager en hebben dus geen goede verhoudingen, porno-actrices komen meestal meer in de buurt.
Ik had het ook alleen over de gezichten.
Oud 05-07-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 05-07-2006 @ 12:13 :
Ik had het ook alleen over de gezichten.
"Ja" duidt op instemming.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 22:52
Milantju
Milantju is offline
fack it, mij iig niet
Oud 12-07-2006, 10:49
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
een knappe vrouw kan toch niet iedereen verleiden zeker, zelfs niet tot een one-night-stand. OK veel mannen zullen wel toegeven maar het is niet zo dat zich dat voordoet bij elke man.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 19:53
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-06-2006 @ 21:25 :
Neau shit, niet iedereen is even kieskeurig hè.
Dat vind ik echt onzin .... alsof je 'kieskeurigheid' alleen van het uiterlijk af moet hangen.
Als een of ander bloedmooi meisje (en zeer weinig intellectueel vermogen) een man kan krijgen, is die man ook niet erg kieskeurig, lijkt me.

- kan een vrouw elke man verleiden?
Nee, absoluut niet. Er moet neem ik aan toch wel een klik zijn tussen twe mensen. Niet alle mensen trekken elkaar aan. Sommige mensen vallen bijvoorbeeld op hele spontane mensen, en kunnen het daar goed mee vinden. Anderen zullen deze personen als vreselijk druk en spraakzaam omschrijven en zullen daar dus helemaal niet zo gecharmeerd van zijn.
- wat zou je persoonlijk vinden van een relatie waarvan je weet dat je partner alleen je partner is omdat jij hem zo zot gemaakt hebt, dat er eigenlijk totaal geen interesse was in het begin?
Dan zou die jongen mijn partner niet zijn
- en verder, kan een man elke vrouw verleiden?
Nee. Daarbij geldt hetzelfde als bij de eerste vrouw. En meestal zijn vrouwen toch wel wat moeilijker te 'krijgen' dan mannen.
Reageren

Regels voor berichten