![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
hoe vroeg je ook bent, er is altijd wel iemand die het eerder dan jij heeft gedaan, en er is ook altijd iemand later. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ut boeit echt allemaal nix... hoelaat je wel of niet bent...
zo bijzonder is ut allemaal helemaal niet... maar ik zie het ook anders... als 2 kleine kindjes tongzoen geven denk aan 12 jarige... dan kijk ik daar toch als 'kinderachtig'tegenaan... als 2 mensen van rond de 18 dat doen... dan zie ik dat als veel serieuzer... duss daarom vind ik 17 ook niet laat... ik vind 12 gewoon veeeelste vroeg (vind ik he) en al komt het nooit dan nog maakt het niet uit... zo speciaal is ut niet... het gaat om diegene die het speciaal maakt... en ik heb daarom nog nooit een echte tongzoen gehad vind ik... jah wel met mensen waar ik niet om gaf.. maar daarom reken ik die lekker puh niej mee ok dan ![]() Gezeik van mij.... maar alleen dat woordje "'tongen' ergerd me gewoon klinkt zo kinderachtig |
![]() |
||
Citaat:
was tijdje geleden naar chatchoise aant kijken *ja kweet et erg fout* maja, was er ook zoon gozertje van 23 ofzo, die had ook nog nooit gezoend... uhm, dat vink wel beetje zielig eigenlijk! je zou et zelf maar zijn!!! lijkt me best wel erg..!
|
ik was 12 maar dat stelde echt niks voor ik heb pas echt leker met iemand gezoend toen ik 17 was geloof ik dusse oefenen baart kunst ik vind dat gedraai met je tong alleen niks...maar ja smaken verschillen ook nog..t zoenen moet vanzelf gaan je voelt elkaar als t goed is aan (misschien niet meteen maar wel na een paar keer)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
helemaal mee eens, en ik was 14, en de kant doe mij maar rechts (een beetje afwisseling kan op zijn tijd natuurlijk ook geen kwaad)
Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 10:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Niet kunnen tongen kevintje | 11 | 24-10-2009 19:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnlijke tong met rare kleur Verwijderd | 10 | 01-03-2009 02:08 | |
Lichaam & Gezondheid |