Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 20:06
Verwijderd
Ik ben knuffelig met mijn man...op verjaardagen, als we ergens op bezoek zijn enz. zitten we vrijwel altijd naast elkaar, we geven elkaar wel eens een knuffel, als we ergens lopen houden we regelmatig handen vast, maar daarbij houdt het in gezelschap wel op, iets als uitgebreid zoenen doe ik dan niet. Ik vind ook dat je je in het openbaar een beetje in moet houden, ik houd niet van mensen die elkaar aflebberen in het openbaar.

Qua vrienden zijn er weinig die ik knuffel, eigenlijk maar één waarbij ik dat altijd doe als ik haar zie, verder alleen als iemand verdrietig is ofzo. Ik begroet andere vrienden wel vaak met drie kussen, omdat 'dat zo hoort'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2006, 20:11
Verwijderd
Mn vriendje en ik zijn redelijk klef. Vind ik. Tenminste.. als we onder vrienden zijn, dan valt het wel mee. Dan praten we meer met andere mensen dan dat we zitten te kleffen. Als we samen over straat lopen, ligt er meestal wel een arm om mn schouders heen en we zoenen ook uitgebreid op straat (ookal heb ik daar altijd een hekel aan als anderen dat doen).

Met mn vrienden ben ik sowieso wel intiem. Ik kus een goede vriendin bv wel eens op haar mond en mn betere vrienden kus ik ook drie keer op hun wang, en knuffel ik incidenteel. Met een van mn beste vriendjes knuffel ik zeker wat vaker.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 08:51
Jones
Vriendin een knuffel en kus. Gewone vrienden geef ik een hand, echt goede vrienden soms een soort van omhelzing. (Lastig uit te leggen wat het nou precies is, iig een mannelijke vorm van een knuffel?) Gewone vriendinnen meestal 3 zoenen.

Verder was ik niet overdreven klef met m'n vriendin, dat ging niet verder dan handjes vasthouden in het openbaar. Heel soms stonden we wel eens schandalig te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 09:14
Nyawa
In het begin van onze relatie was ik wel behoorlijk klef met m'n vriend, hoewel ik daar zelf altijd bij anderen een ontiegelijke hekel aan had. Inmiddels blijft het als er anderen bij zijn beperkt tot af en toe ff handjevasthouden. Vriendinnen knuffel of kus ik eigenlijk bijna nooit.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:43
Roosje
Roosje is offline
Wij zijn klef. Soms. Niet zo klef als mijn zus en haar ex, want die waren echt naar.
Oud 08-08-2006, 14:11
Verwijderd
best wel klef ja. Zoenen, handje vasthouden, knuffelen, kusjes geven. Maar dat is ook vooral omdat het allemaal nog zo nieuw is.

Met vrienden knuffel ik alleen als ik zevoor een lange tijd niet ga zien of troost. 3 Kussen met een verjaardag,
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 20:14
ChrissyBissy
ChrissyBissy is offline
Ik heb nu 4 maanden verkering en we blijven kleffen met elkaar. We moeten elke keer dat we elkaar zien wel zoenen en knuffelen.

Maar nu ben ik eerlijk: we zoenen nooit in bijzijn van andere mensen of in het openbaar. Ik vind het zelf ook vreselijk als ik weer zo'n stel zie zoenen... en dan vooral de wat oudere mensen, haha!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 17:57
Silvie
Silvie is offline
Mijn vriend en ik zijn best wel aanhankelijk. Als we elkaar begroeten dan geven we meestal elkaar een kus op de mond of een knuffel. En als we samen zijn dan knuffelen we regelmatig op een dag.

In het openbaar zijn we niet zo'n super klef stelletje dat continu aan elkaar moet zitten ofzo. We lopen gewoon hand in hand, af en toe een kusje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten