Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 21:32
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Dans nu al 4 jaar...Stijldansen... heb ondertussen ook veel ander soort dansen geleert, van salsa tot bijna ballet achtige dingen... ok, dat ballet gaat me niet helemaal goed af.... maar de rest zeker wel...
Er wordt wel gesegd dak homo ben, maar daar ben ik ondertussen al wel achter dat ik dat niet ben (niet op een manier die ik graag gesien had, mja das een ander topic). Heb in me leven wel meer naar me hoofd geslingerd gehad, en het doet me eik nix. Als je als jongen een beetje goed ken dansen hoef je geen homo te zijn misschien wordt je er wel meer hetero door (love to tango...). Als dat er uberhaupt invloed op heeft...
Ik ga al die cliches niet omzeilen, vind het wel lol om ze juist tegemoet te gaan... als meiden met elkaar kunnen dansen, waarom jongens nie? k, klinkt fout, maar geeft best leuke reacties... spreek da maar een keer af met iemand die je vertrouwd (en waarvan je weet dat het geen homo is, legt later makkelijker uit)... Moet seggeh, heb aardig gelacheh..
Oud 08-07-2003, 21:36
Leenieee!
Leenieee! is offline
Dansen voor jongens moet echt standaard worden!!
breakdance bevoorbeeld is zooo cooool!!
En gewoon streetdance voor jongens wordt nu ook
gegeven op mijn balletschool!!
Dus nog jongens die zich willen aanmelden?
Zo'n onzin dat het dat gelijk homo's zijn..
dansen is juist super cool!
Oud 14-07-2003, 21:11
skip
skip is offline
het feit dat er veel kunstenaars, dansers, acteurs en andere mensen in de kunstzinnige wereld homo zijn, komt ook omdat homo's vaak kunstzinniger zijn. dat is ergens ooit wetenschappelijk bewezen.

zelf dans ik ook (klassiek ballet) en zelf zou ik hartstikke blij zijn als er wat jongens op onze school zouden komen......maja......

zelf vind ik het helemaal niet erg of de mensen nou hetero / homo of bi zijn........als ze maar plezier hebben in wat ze doen en als ze bij acteren / dansen het maar goed doen.......zodat het er goed/mooi uitziet als geheel (de musical / balletstuk / etc)

~SKIP~
Oud 14-07-2003, 21:16
Mindfields
Mindfields is offline
Als je het over stijldansen hebt, bij mij zitten van mijn jaar bijna alle jongens op dansles.
Oud 14-08-2003, 18:26
Bboy-FunkyChild
Bboy-FunkyChild is offline
Ik deed stijldansen, heb goud en doe ook breakdance vind het zelf leuk vriend van mij heeft zelfs ballet gedaan en no hij zeker geen gay
Oud 15-08-2003, 20:21
amado
amado is offline
size color waarom zouden jongens die dansen persé homo zijn ? naturlijk zullen er dara ook wel gaste tss zitte die een andere geaardheid ebbe ma wat dan nog ,dat vind je ergens anders ook wel!en ik vind het fantastisch dat jongens danse,zo komt er ook een beetje mannenemancipatie zoals er in het voetbal vrouwenemancipatie is!
Oud 03-09-2003, 18:05
sail fan
sail fan is offline
Mij lijkt dansen (stijldansen dan) super gaaf. Volgend jaar als ik geld heb ga ik het ook doen.

show dansen ben ik niet het type voor, ben nogal fors. Musical spelen lijkt me daar in tegen echt super gaaf. Mischien ga ik dat nog wel een keertje doen, bij een een of andere toneelvereniging.

Ik zing nu ook al een aantal jaar bij een jongerenkoor bij ons in het dorp en ben gisteren voor het eerst (sinds 2 jaar) naar een jongeren koor geweest een plaatsje verderop. En dat doe ik omdat ik zingen super gaaf vind. In zingen en toneel spelen kan ik mezelf helemaal uitleven. Zo geld dat denk ik ook voor stijldansen. Maar ik ben absoluut geen homo. ik heb nu bijna een jaar lang een vriendin, dus dat zegt denk ik wel genoeg. Ik vind het wel jammer dat we bij ons koor zo weinig mannen hebben.

sorry dat ik zo offtopic raak
Oud 07-09-2003, 14:31
Pla
Pla is offline
Een vriend van mij zit op ballet, jazz en klassiek.. Vroeger wasik er heilig van overtuigd dat hij homo was.. Maar het begint steeds meer af te nemen.. En toch heb je gelijk, hij wordt altijd raar aangekeken als hij zegt dat hij danst.. Tja,.. dat is nou eenmaal zo, Niets aan te doen.
Oud 10-09-2003, 16:39
Verwijderd
k vind dansende jongens alleen maar leuk, en niet mietig ofzo.
ik dans zelf bij Verbiest in Hoorn *reclame maakt* en daar komen de laatste jaren veel jongens bij.

uniek: bij mij in de les waren een keer 2 jongens over. das toch geweldig!!
Oud 16-09-2003, 09:52
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
ik zit ook alweer 2 jaar op stijldansen met m'n vriendin.. tussendoor nog een salsa- en een rock 'n roll cursus gehad. Niks homeaux aan hoor
Oud 16-09-2003, 17:38
:P
:P is offline
Ik ben een jongen en ik dans :-)
Ik hou ook nog es van meisjes!!
Oud 02-10-2003, 13:26
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Al dat gezeik over homo's die dansen! Wat maakt dat nou weer uit?? Ik doe aan internationale theater dans. Ik zit in een groep met 20 meiden/vrouwen en 6 jongens/mannen, en niet een daar van is homo en het kan me echt niks schelen als er wel een homo was! BOEIE!!!!
Oud 02-10-2003, 14:39
alpha
alpha is offline
Citaat:
Black Elysium schreef op 02-10-2003 @ 14:26:
Al dat gezeik over homo's die dansen! Wat maakt dat nou weer uit?? Ik doe aan internationale theater dans. Ik zit in een groep met 20 meiden/vrouwen en 6 jongens/mannen, en niet een daar van is homo en het kan me echt niks schelen als er wel een homo was! BOEIE!!!!
rustig maar.. adem in, adem uit.

Tot rust gekomen? Goed.

Nou, heb je de eerste post gelezen? Is die aanvallend bedoelt? Nee, want deze persoon vraagt het zichzelf juist af. Hij zegt dat het nog steeds een taboe is, wat het ook is.

Dus als je dit en de rest van het topic had gelezen dan had je waarschijnlijk niet zo gereageerd. Adem.
Oud 03-10-2003, 13:28
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
alpha schreef op 02-10-2003 @ 15:39:
rustig maar.. adem in, adem uit.

Tot rust gekomen? Goed.

Nou, heb je de eerste post gelezen? Is die aanvallend bedoelt? Nee, want deze persoon vraagt het zichzelf juist af. Hij zegt dat het nog steeds een taboe is, wat het ook is.

Dus als je dit en de rest van het topic had gelezen dan had je waarschijnlijk niet zo gereageerd. Adem.
Ik heb de rest van dit topic ook gelezen en vandaar mijn reactie!

girlynn13
16V - Lid

gepost op 11-07-2001 @ 21:37

--------------------------------------------------------------------------------
jongens die dansen............kunnen echt kei goed dansen!!!!!!!!!!!!!!!zijn meestal homo's maar dat maakt nie uit

Diddl'tje
27M - Lid

Nou.... Als je bij Elisabeth kijkt... En sowieso kom je bij musicals vrij veel homo's tegen (Ik ben eens gaan tellen Bij de meeste musicals kom ik al gauw boven het gemiddelde )

Offtopic, sorry

Oud 03-10-2003, 16:19
alpha
alpha is offline
Citaat:
Black Elysium schreef op 03-10-2003 @ 14:28:
Ik heb de rest van dit topic ook gelezen en vandaar mijn reactie!

girlynn13
16V - Lid

gepost op 11-07-2001 @ 21:37

--------------------------------------------------------------------------------
jongens die dansen............kunnen echt kei goed dansen!!!!!!!!!!!!!!!zijn meestal homo's maar dat maakt nie uit

Diddl'tje
27M - Lid

Nou.... Als je bij Elisabeth kijkt... En sowieso kom je bij musicals vrij veel homo's tegen (Ik ben eens gaan tellen Bij de meeste musicals kom ik al gauw boven het gemiddelde )

Offtopic, sorry

I like to say what I want to say
Oud 03-10-2003, 17:27
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
het is wel zo dat iedereen dansende jongens gelijk als homo's zien. Dat is niet altijd zo

ik moet wel zeggen: ik zit op de musicalacademie, waar 5 jongens in totaal op zitten, waarvan 4 homo's........dus tja.

of het is toeval, of het is gewoon een feit dat jongens die dansen (en aan theater enzo doen) misschien net iets vaker homo zijn.

maar ja, so what?

Regels voor berichten