Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 11:13
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ben ik het niet perse mee eens. Ik heb geen eetstoornis en ben geen moeilijke eter, maar ik vond brood dat ik van huis meenam naar school meestal ook niet weg te krijgen.

Bolletjes/broodjes of krentenbollen gingen beter, die werden niet zo kleffig. Misschien kun je dat proberen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2006, 11:15
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
reine claude schreef op 05-09-2006 @ 12:08 :
Dat je het niet lust, zit ook in je hoofd.

Misschien een kop soep kopen in de kantine en daar je brood in deppen zodat het wat makkelijker eet?
Soep lust ik niet. Ik lust helemaal niets wat dun en daarbij ook warm is (zoals thee, koffie bijvoorbeeld).
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 11:17
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-09-2006 @ 12:13 :
Ben ik het niet perse mee eens. Ik heb geen eetstoornis en ben geen moeilijke eter, maar ik vond brood dat ik van huis meenam naar school meestal ook niet weg te krijgen.

Bolletjes/broodjes of krentenbollen gingen beter, die werden niet zo kleffig. Misschien kun je dat proberen?
Daar heb ik nog niet aan gedacht, maar het is inderdaad te proberen. Die dingen smaken heel anders dus die blijven misschien ook langer lekker.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 11:23
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-09-2006 @ 12:13 :
Ben ik het niet perse mee eens. Ik heb geen eetstoornis en ben geen moeilijke eter, maar ik vond brood dat ik van huis meenam naar school meestal ook niet weg te krijgen.

Bolletjes/broodjes of krentenbollen gingen beter, die werden niet zo kleffig. Misschien kun je dat proberen?
´

Feit blijft dat het iets psychisch is.
Ik lustte eerst bijvoorbeeld geen bruin brood, door mezelf te vertellen dat het gezond en lekker is en zo een knop om te zetten in mijn hoofd eet ik het nu gewoon. Precies wat Gothic ook zegt dus.

Ze hebben in de Refter overigens de meest uiteenlopende broodjes/broodsoorten, misschien zit daar wel wat tussen wat je lust. Je kunt er ook een warme maaltijd nemen voor een paar euro, of een bord salade.

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 11:31.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 12:37
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 05-09-2006 @ 12:23 :
´

Feit blijft dat het iets psychisch is.
Ik lustte eerst bijvoorbeeld geen bruin brood, door mezelf te vertellen dat het gezond en lekker is en zo een knop om te zetten in mijn hoofd eet ik het nu gewoon. Precies wat Gothic ook zegt dus.

Ze hebben in de Refter overigens de meest uiteenlopende broodjes/broodsoorten, misschien zit daar wel wat tussen wat je lust. Je kunt er ook een warme maaltijd nemen voor een paar euro, of een bord salade.
Eten in de Refter is inderdaad prima, en ook niet duur. Als ze zelf gewoon fruit meeneemt en een pakje liga's ofzo, kan je brood halen in de Refter, zit je niet met klef brood én 't is niet duur.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 23:24
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik zoek het alleen meestal niet om daar wat te kopen, omdat ik het geldverspilling vind. Zeker als je al niet veel te besteden hebt per maand... Wat ik van thuis meeneem, is gratis.
En 's middags al warm eten? Ik moet er echt niet aan denken. 's Avonds, oké, maar 's middags heb ik daar echt helemaal geen zin in.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 09:50
reine claude
reine claude is offline
Het kost je dan misschien 2 euro per keer, maar voor dat geld heb je tenminste wel eten wat je lekker vindt, meer energie en voel je je lekkerder dan dat niets eet op een stuk fruit/cracker na. Daarnaast is het een goeie manier om je medestudenten beter te leren kennen en er een praatje mee te maken.

Voordelen > nadelen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 11:50
Verwijderd
Aals je gewoon een broodje koopt in de universiteitskantine kost dat ook geen 2 euro per dag. In 'mijn' kantine kost een wit of bruin bolletje ham of kaas geloof ik 60 cent.
En misschien kun je iets regelen met je ouders, dat zij een deel van je lunch betalen in ruil voor het feit dat je geen brood van thuis mee neemt
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 12:02
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Met liga's krijg ik die energie ook wel denk ik... En ik probeer mezelf te dwingen om in ieder geval 1 boterham per dag te eten.
Maar 2 euro per dag is veel als je maar 15 euro per maand te besteden hebt. Mijn ouder betalen eigenlijk niets (soms krijg ik alleen wat terug van de boeken), vandaar dat maar zo weing kan uitgeven...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 15:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 07-09-2006 @ 13:02 :
Met liga's krijg ik die energie ook wel denk ik... En ik probeer mezelf te dwingen om in ieder geval 1 boterham per dag te eten.
Maar 2 euro per dag is veel als je maar 15 euro per maand te besteden hebt. Mijn ouder betalen eigenlijk niets (soms krijg ik alleen wat terug van de boeken), vandaar dat maar zo weing kan uitgeven...
Liga's zijn duurder hoor, in verhouding. Je hebt denk ik wel min. 4 pakjes nodig voor 2 boterhammen, en dan zit je al op zo'n 1 euro. Twee broodjes van 60 cent zijn dus nét iets duurder en een stuk gezonder. En trouwens op lange termijn een stuk lekkerder.

Nee, die keuze is zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 16:18
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik geloof dat een liga milkbreak net zoveel kcal heeft als een boterham met mager beleg, dus dat maakt niet zoveel verschil. Qua voedingsstoffen wel natuurlijk, maar qua energie niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 18:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-09-2006 @ 16:59 :
Liga's zijn duurder hoor, in verhouding. Je hebt denk ik wel min. 4 pakjes nodig voor 2 boterhammen, en dan zit je al op zo'n 1 euro. Twee broodjes van 60 cent zijn dus nét iets duurder en een stuk gezonder. En trouwens op lange termijn een stuk lekkerder.

Nee, die keuze is zo moeilijk.
ja, maar ze zegt dat ze de dingen die ze van thuis meeneemt (liga's bijv.) van haar ouders krijgt, dus dan is die keuze ineens heel anders...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:34
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 07-09-2006 @ 13:02 :
Met liga's krijg ik die energie ook wel denk ik... En ik probeer mezelf te dwingen om in ieder geval 1 boterham per dag te eten.
Maar 2 euro per dag is veel als je maar 15 euro per maand te besteden hebt. Mijn ouder betalen eigenlijk niets (soms krijg ik alleen wat terug van de boeken), vandaar dat maar zo weing kan uitgeven...
Gezond eten kan ook helpen bij het tegengaan van depressies.
Overal smoesjes voor verzinnen in ieder geval niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 22:12
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
Bloem schreef op 07-09-2006 @ 17:18 :
Ik geloof dat een liga milkbreak net zoveel kcal heeft als een boterham met mager beleg, dus dat maakt niet zoveel verschil. Qua voedingsstoffen wel natuurlijk, maar qua energie niet.
Ik dacht dat liga's zelfs meer kcal bevatten dan een boterham...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 22:13
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-09-2006 @ 19:02 :
ja, maar ze zegt dat ze de dingen die ze van thuis meeneemt (liga's bijv.) van haar ouders krijgt, dus dan is die keuze ineens heel anders...
Inderdaad, ik vind het wel fijn dat ik dat soort dingen niet zelf hoef te kopen. Dat scheelt echt veel.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 22:17
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
reine claude schreef op 07-09-2006 @ 22:34 :
Gezond eten kan ook helpen bij het tegengaan van depressies.
Overal smoesjes voor verzinnen in ieder geval niet.
Ik dacht juist dat ik op vandaag na redelijk goed bezig was qua eten... Vandaag was dan wel slecht met veel teveel ongezonde dingen, waardoor ik moest overgeven en nu ziek op bed lig, maar ik hoop dat dat morgen weer beter gaat.

Hoezo overal smoesjes voor verzinnen?
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 22:42
Verwijderd
Je geeft je ouders overal de schuld van. Ze klinken idd niet leuk, maar je kan er ZELF best wat aan doen. Je zegt telkens dat je graag uit huis wil ed, maar dat dat niet kan omdat je dat niet kan betalen..Zoek een baantje en ga sparen, of leen gewoon een paar maanden maximaal bij de IBG, dat krijg je er later echt wel weer uit, er zijn mensen die hun hele studie lang maximaal lenen of nog langer. Als dat niet mag van je ouders hebben zij pech, je bent oud genoeg en het is jóuw studieschuld. Je hoeft echt niet rijk te zijn om op jezelf te gaan wonen en te studeren. Er zijn veel meer die het doen zonder de steun van hun ouders, dus jij kan dat ook best. Je ouders zullen je niet helpen deze situatie te veranderen dus doe het dan zelf, daar ben je oud genoeg voor.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 23:11
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 05-09-2006 @ 12:15 :
Soep lust ik niet. Ik lust helemaal niets wat dun en daarbij ook warm is (zoals thee, koffie bijvoorbeeld).
Hahahaha.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 09:18
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Het lijkt me verstandig om deze discussie gewoon te houden bij wat handig eten is om mee naar school te nemen, en om er geen 'persoonlijke' discussie naar girlintrouble van te maken, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:58
Verwijderd
als zij overal een weerwoord op heeft en niks wil of lust wordt dat moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:23
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
ik heb vandaag ook bij de appie van AH excellent - gewelde pruimen met vanillesmaak ontdekt ook super handig om mee te nemen! (wel wat plakkeriger in vergelijking met de abrikozen...)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:44
Verwijderd
ik vind van dat kant en klare fruit van de AH altijd zo duur zeker als je het elke dag mee moet nemen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:59
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
is idd niet goedkoop... maar was 35% afgeprijsd dus dat scheelt
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 16:53
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
bruin belegd brood
fruit
flesje water
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 18:06
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Urm schreef op 08-09-2006 @ 14:58 :
als zij overal een weerwoord op heeft en niks wil of lust wordt dat moeilijk.
Precies. Het is ook een kwestie van wíllen, die ene minuut dat je die kleffe boterham naar binnen propt afzien. Je maakt het leven zo zwaar als je zelf wil. Je kunt wel proberen overal onderuit zien te komen/je eruit zien te praten maar daar schiet je voor jezelf ook niets mee op.

Overigens kun je ook een slaatje meenemen, of een bekertje yoghurt. Je kunt ze helaas geen hele dag ongekoeld houden (al zijn er geloof ik yoghurttoetjes waarbij dat wel kan).
Verder: (niet perse zo gezond) koude pizza.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 18:19
Verwijderd
Oeh ja, een bakje huzaren salade is ook een prima idee

Maar als 't niet te veel mag kosten, zou ik of gaan voor brood van huis mee nemen (en dan inderdaad even tien minuten doorzetten en dat ding naar binnen werken), of je neemt brood mee en koopt een plak kaas of vlees op de universiteit en legt die tussen je brood (is het niet klef geworden).
En één keer per twee weken trakteer je jezelf op een lekker broodje gezond bijvoorbeeld, als beloning
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 18:55
Mara
Mara is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-09-2006 @ 19:56 :
Ik neem trouwens altijd minstens 3 boterhammen mee, twee pakjes sultana/liga/evergreen, één between chocolade en als ik tot 4 uur moet of na school nog ergens heen iets van ontbijtkoek (tegenwoordig dus 'poffers' ) of cheesdippers. En als ik nog honger heb koop ik een broodje kroket/broodje gezond op school.
Dat is niet super veel ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 14:29
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
liek88 schreef op 08-09-2006 @ 15:23 :
ik heb vandaag ook bij de appie van AH excellent - gewelde pruimen met vanillesmaak ontdekt ook super handig om mee te nemen! (wel wat plakkeriger in vergelijking met de abrikozen...)
Ik doe het soms nog wel eens op de terugweg naar huis als ik op mijn trein moet wachten en het al vrij laat is (19:00 of zo). Gezond en toch lekker
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:00
madelief21
madelief21 is offline
muslireep, tomatensap, appel of ander fruit, bakje rauwkost.....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 21:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-09-2006 @ 19:55 :
Dat is niet super veel ofzo?
Uhw, naar mijn idee voldoende om iig mijn honger te stillen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-09-2006 @ 22:08 :
Uhw, naar mijn idee voldoende om iig mijn honger te stillen.
Ik vond het best veel, ik zou het niet allemaal op krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 10:13
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 09-09-2006 @ 15:29 :
Ik doe het soms nog wel eens op de terugweg naar huis als ik op mijn trein moet wachten en het al vrij laat is (19:00 of zo). Gezond en toch lekker
Typisch dat je nu alle posts die op jou gericht zijn, negeert.

Ontopic:
bakje radijs/kerstomaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 08:27
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
reine claude schreef op 11-09-2006 @ 11:13 :
Typisch dat je nu alle posts die op jou gericht zijn, negeert.
Dat waren van die antwoorden waar ik maar weinig mee kon.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 16:47
Rockbottom
Rockbottom is offline
Ga anders eens aandacht in het echt zoeken ipv je omgthedramaeetstoornis over een of ander geel forum te verspreiden, dat eeuwige gezeik erover
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 22:20
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
kent iemand hier nog een lekker verpakt hartig iets? in de trant van sultana, maar dan niet zo zoet. Heb wel eens een wasa cracker met kaas gegeten maar dat was echt ranzig
want alleen sultana kouwen begint ook te vervelen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 22:35
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 12-09-2006 @ 23:20 :
kent iemand hier nog een lekker verpakt hartig iets? in de trant van sultana, maar dan niet zo zoet. Heb wel eens een wasa cracker met kaas gegeten maar dat was echt ranzig
want alleen sultana kouwen begint ook te vervelen.
sultana hartig
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 09:09
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Hagel schreef op 12-09-2006 @ 23:35 :
sultana hartig
wat is dat voor iets cools? echt nog nooit van gehoord, bedenk me nu dat je ook snack a jacks hebt. Waar het niet dat ik allergisch ben voor alles met een verlaagd vet suiker of calorie gehalte
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 20:33
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hehe, vandaag hebben mijn beste vriendin en ik vanmorgen pannenkoeken gebakken en die samen met een picknickkleed mee genomen. Daarmee lekker in het gras gaan liggen in de pauze.

Maareh, gezond.
1)Ik weet niet hoe duur het mag zijn: maar dit vind ik heerlijk: Kaiserbroodjes met sesam met dunne plakjes rauwe tonijn/zalm, een variabele dosis wasabipasta en peterceli. Erg gezond, extreem lekker, maar wel erg duur.
2)Ook zoiets: brood met mayonaise/aioli en garnalen.
3)Brood met tomaat, mozzarella en pesto of verse basilicum.
4)De klassieke engelse komkommer sandwich. Roomkaas en komkommer. Goedkope grondstoffen, en heerlijk. Kan ook met hollandse kaas.
5)Als je veel tijd hebt kun je lekker de dag van te voren sushi ofzo maken, heb je iets leuks te doen, en iets heerlijks te eten . Dat doe ik zelf nog wel eens op een zondag .
6)In het zelfde straatje: een pastasalade.

Nu ben ik ff out of ideas .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 21:49
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 13-09-2006 @ 10:09 :
wat is dat voor iets cools? echt nog nooit van gehoord, bedenk me nu dat je ook snack a jacks hebt. Waar het niet dat ik allergisch ben voor alles met een verlaagd vet suiker of calorie gehalte
hartige sultana's, ik heb pas 1x een pakje gehad. Met tomaat/italiaanse kruiden geloof ik. Erg lekker
http://www.sultana.nl/hartig.htm
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 21:54
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Zo lekker is dat niet. Vooral niet 's morgens.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 22:41
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 13-09-2006 @ 22:54 :
Zo lekker is dat niet. Vooral niet 's morgens.
Mee eens. Zo tegen een uur of 4 's middags is dat wel lekker.
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 22:45
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-09-2006 @ 12:13 :
Ben ik het niet perse mee eens. Ik heb geen eetstoornis en ben geen moeilijke eter, maar ik vond brood dat ik van huis meenam naar school meestal ook niet weg te krijgen.

Bolletjes/broodjes of krentenbollen gingen beter, die werden niet zo kleffig. Misschien kun je dat proberen?
Same here. Het staat me altijd tegen, het meurt dan ook altijd naar andermans voedsel en ook het geluid en aanzicht van smakkende mensen hou ik niet zo van. Verder ben ik niet zo helder s'ochtends en heb ik dus ook geen zin/tijd om brood te smeren voor mee, en het vervolgens zo te verpakken dat het op school nog enige ruimte inneemt. Dus ik eet altijd na school, en ga op school lekker aan de koffie.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 14:24
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Ik eet altijd bruinbrood als ik in de pauze op school ben.. ook heb ik wel eens een krentenbol in mijn tas.. koekjes in je tas is altijd handig

slaatjes van de supermarkt.. van die 1 mans bakjes.. goedkoop en ideaal en super lekker
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
brood vanuit de vriezer
jak jak jak jak jak jak jak...




Brood blijft toch gemakkelijk twee dagen superlekker?! Why the hell zou je brood (standaard) in de vriezer willen bewaren? Dat wordt toch pijlsnel droog en hard, eens je het ontdooit?

Ik bewaar m'n brood altijd gewoon in de zak in de kast hoor, en daar smul ik gemakkelijk een dag of twee, zelfs drie van.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 13:54
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Mijn brood blijft in de vriezer echt goed, als ik het zo laat liggen niet
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 14:32
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
ik stop het brood meteen nadat we het vers hebben gehaald (het is dan uiteraard niet meer warm) in de vriezer, dan is het echt net vers brood als je het hebt ontdooit en opeet. Super handig en lekker lijkt me..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 14:33
reine claude
reine claude is offline
Ik houd niet van ontdooid brood, wordt het droger en slapper van.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 15:55
Verwijderd
Citaat:
liek88 schreef op 19-09-2006 @ 15:32 :
ik stop het brood meteen nadat we het vers hebben gehaald (het is dan uiteraard niet meer warm) in de vriezer, dan is het echt net vers brood als je het hebt ontdooit en opeet. Super handig en lekker lijkt me..
Dat vind ik dus werkelijk een ongepaste behandeling van een dergelijke lekkernij.
Als je een brood koopt is het toch de bedoeling dat je dat dezelfde dag en de dag erna opeet? Waarom zou je er dan hetzelfde mee doen als met je overschotjes van 't één of ander ter consumptie pakweg volgende week?
Citaat:
reine claude schreef op 19-09-2006 @ 15:33 :
Ik houd niet van ontdooid brood, wordt het droger en slapper van.
Klopt als een bus! Ik fiets liever een kwartiertje naar de bakker voor vers brood dan dat ik brood uit de vriezer eet
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 18:39
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Brood uit de vriezer is het lekkerst van allemaal!

Op het verse van de bakker na!

Als je brood in een dubbele zak gebruikt.. of te wel 2 over elkaar en dan in de vriezer.. is een stuk makkelijker
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 19:00
PV
PV is offline
ik vind brood uit de vriezer ook niet lekker dan koop ik zelf liever nieuw en voer ik oud brood aan de eendjes of de vogeltjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie eetprobleem..
Anoniiem
8 18-10-2011 08:14
Eten & Drinken Wat koop jij in de kantine?
JayStarr
50 04-12-2008 18:20
Eten & Drinken lekkerste "koekje" om mee naar school te nemen
Verwijderd
57 27-02-2007 09:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
Lichaam & Gezondheid School voorkomt dikke kinderen
lonelynessy
53 22-03-2005 23:17
Lichaam & Gezondheid Te Mager
willempje_86
53 09-03-2003 14:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.