![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En roelof, volgende meet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() naja ik geloof ook wel dat een hele hoop jongens het echt niet zoude wille.. alleen ze kunne hun rede nooit goed beargumenteren ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() er hangt gewoon een taboesfeertje omheen, zijn mensjes beetje bang voor denk ik ![]()
|
Nee, liever niet, ik vinnet totaal geen opwindend idee om een voorwerp daarin gestoken te krijgen, man of vrouw maakt geen verschil wat dat betreft...
En om even mijn mening te uiten op de opmerking "ik gelief geen vorwerpen in me sterretje. anders was ik wel homo geworden" Alsof je dan direct homo bent, je kunt ook homo zijn als je dat geen id vin, ik bedoel, als het je wel leuk lijkt om een Dexter in je mond te hebben hoef je niet direct homo te zijn... En als je op meisjes valt wil dat ook niet zeggen dat je dan 100% hetero bent... Sjees, net of homo's misdadigers zijn...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Turkije rijp voor onderhandelingen ^ | 129 | 26-10-2004 21:47 | |
25 April 2003, de 53e RMSdag. Hydraul!C FunK | 45 | 01-05-2003 11:12 | |
'Nederland wordt internationaal niet serieus genomen' Diovai | 45 | 30-03-2003 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
spierballen bullitgetit | 46 | 25-02-2003 12:54 |