Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2006, 13:51
polysix
polysix is offline
ik ben goedkoop, kon ik mij decadentie veroorloven dan zou dat geld wel op raken aan muziekspullen. Wat in mijn ogen niet al te spijtig is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2006, 18:57
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
suvórov schreef op 28-10-2006 @ 14:37 :
In extreme gevallen loop ik liever 2,5 uur dan dat ik een retourtje van 4 euro koop.
Oud 29-10-2006, 01:43
Verwijderd
ik slaap nergens waar geen normaal bed is en geen schone plee en douche is dus ik ben echt waardeloos als festival bezoeker maar ik heb niet echt iets van dat ik luxe voer moet ofzo al vind ik kant en klaar maaltijden om te kotsen... en ik loop liever dan dat ik in een overvolle bus of metro zit met irritante mensen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 02:27
Verwijderd
Ik ben wel een beetje decadent, overigens, maar dat is principiele decandentie want ik haal liever biologisch voer dan E-nummers-genetisch-gemanipuleerd-bespoten-met-troep-kankervoer. En ik wil alleen originele DVD's.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 09:37
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-10-2006 @ 02:27 :
Ik ben wel een beetje decadent, overigens, maar dat is principiele decandentie want ik haal liever biologisch voer dan E-nummers-genetisch-gemanipuleerd-bespoten-met-troep-kankervoer. En ik wil alleen originele DVD's.
Dit, en alle gave muziek wil ik ook origineel. Dus loop ik er als een sloeber bij en loop ik na uitgaan naar huis omdat mn fiets gejat is en ik weiger een nieuwe te kopen.
Oud 29-10-2006, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel een beetje decadent, overigens, maar dat is principiele decandentie want
ik wil ook alleen originele cd's, dvd's en ik koop dikwijls vanalles bij de Oxfamwinkel terwijl ik daar niet echt het budget voor heb.

Voor al de rest ben ik tegen decadentie, want dat zou ervoor zorgen dat je alle fijne dingen veel minder kunt doen omdat dan een avond/een vakantie 5x zoveel kost

Maar af en toe mag het wel
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 13:54
snoodaard
snoodaard is offline
Ik stel eisen aan topics.
Oud 29-10-2006, 15:18
Roxy
Roxy is offline
Ik ben denk ik minder dan gemiddeld decadent. Ik eet gewoon eten van gewone supermarkten (hoewel ik wel een zeer kieskeurige vegetarier ben), ga nooit met de taxi, loop er niet helemaal sloeberig maar ook niet netjes bij, heb wel een sloeber vriendje, ga nooit naar de kapper.

Het enige wat je mischien decadent zou kunnen noemen is dat ik niet echt van bier houd en liefst mn eigen cocktails brouw en daarnaast kan ik slecht tegen kamperen als het niet super warm is en heb ik m'n privacy nodig. Ik kan niet in een hostel op een slaapzaal met 16 mensen slapen. Ik moet minimaal een eigen kamer hebben en het liefst ook een eigen badkamer. En omdat dat al meer kost gaan we meestal naar sloeberlanden op vakantie
Oud 29-10-2006, 15:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik wil alleen originele DVD's.
+ CDs.

Verder heb ik wel geld over voor mn gear en zo nu en dan een fatsoenlijke spijkerbroek.
Oud 29-10-2006, 15:59
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ben totaal niet decadent. ik drink export bier van 35 cent per halve liter. koop goedkope peuken om mijn joints van te rollen. Koop bijna nooit nieuwe kleren en als ik ze koop kost een broek maximaal 2/3 tientjes. Ik rij altijd tweede klas en doe alles zowat met OV. ik veracht mensen die wel absurd luxueus willen leven en ben meestal te vinden in kraakpanden of kleine kroegjes en vooral niet in luxe restaurants of grand cafes. ik weiger ook broodjes bij een broodjeszaak te halen als ik net zo goed voor een derde van de prijs de benodigde spullen kan halen en zelf een broodje klaar kan maken.
Oud 29-10-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 27-10-2006 @ 17:22 :
Ik ben decadent evenredig met mn budget.
als ik m'n stufi heb ontvangen ben ik best decadent, maar zo rond de 15e van de maand is dat altijd een stuk minder
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 19:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

bij de lidl verkopen ze tegenwoordig biologische groenten. vooral de oerkool is lekker
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 21:28
biep
biep is offline
Citaat:
Oud 29-10-2006, 22:49
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik drink Brand pils en rook er af en toe een sigaartje bij.
Verder alleen als m'n budget het toe laat, ik blijf immers een studentje.
(en momenteel is m'n budget op een dieptepunt voor aankomende maand, met nog heel veel uitgaven te doen)
Owja, en ik heb natuurlijk vaak niks in huis waardoor ik naar de broodjeszaak om de hoek moet om m'n ontbijt/lunch te halen.
Maar dat ligt aan m'n laksheid.

Laatst gewijzigd op 29-10-2006 om 22:51.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 23:25
Verwijderd
ik heb een b/c merken fobie
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 23:28
Verwijderd
Mwah, ik kan decadent zijn maar voel me niet minder als ik het niet kan zijn.
Ik denk dat mijn auto me het meest decadent maakt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 00:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ook biologische sigaretten.
Oud 30-10-2006, 16:55
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Oud 30-10-2006, 21:03
vixen
vixen is offline
Ik koop het allerliefst het allermooist, wat vrij vaak ook het allerduurst blijkt te zijn. Eigenlijk ben ik ook decadent evenredig aan mijn budget, maar ik wou zo graag dat t niet zo was.
Oud 30-10-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 29-10-2006 @ 20:31 :
bij de lidl verkopen ze tegenwoordig biologische groenten. vooral de oerkool is lekker
We hebben geen Lidl in de buurt, maar de AH is 3 minuten fietsen

Citaat:
Vice schreef op 30-10-2006 @ 01:15 :
Ook biologische sigaretten.
Bestaan die? Maar nee, nicotine gaat in mijn pauperbudget, zodat ik meer originele DVD's, biologisch voer en whiskey kan halen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 30-10-2006 @ 23:01 :
We hebben geen Lidl in de buurt, maar de AH is 3 minuten fietsen

Bestaan die? Maar nee, nicotine gaat in mijn pauperbudget, zodat ik meer originele DVD's, biologisch voer en whiskey kan halen.

Tabaksindustrie is een smerige industrie...

maar volgens google bestaat het ja .

http://limburg.hbvl.be/nieuws-econom...igaretten.html
haha
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 30-10-2006 @ 23:40 :
Tabaksindustrie is een smerige industrie...

maar volgens google bestaat het ja .

http://limburg.hbvl.be/nieuws-econom...igaretten.html
haha
Ja, dat de tabaksindustrie een nare is wist ik, tests op dieren etc. Maar goed, zo is vrijwel elke industrie en om nou te zeggen dat ik zin heb om overal op te gaan letten - nah.

Die link trouwens, biologische sigaretten, allemaal gaaf, maar als 't door Camel wordt gemaakt dan steun je net zo goed een kutbedrijf.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 10:48
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Idem hiero, op eten let ik heel erg, verder ben ik voor de rest heel makkelijk met alles behalve met vakantie, want ik wil stiekem het lierfst een hotel, maar dat heeft niet met decadentie te maken maar meer met het feit dat ik niet meer wakker wil worden naast schorpioenen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 15:39
Somethinge
Somethinge is offline
Ik ben een sloeber. Ik knip zelf mn haar, of een vriendin of m'n vader, maakt me echt niks uit verf zelf mijn haar, nu even niet omdat ik er geen geld voor heb. Ik download muziek, koop weleens dingen bij winkels als de Zeeman, Wibra, Bristol en Schoenenreus, heb schoenen van 3 euro, 5 euro, 6 euro en 7 euro.. Ik ga naar de goedkoopste piercer ooit (35 euro per piercing), ga graag naar de allergoedkoopste winkels, sta graag op gastenlijsten bij shows en tsja, heb al maanden geen beltegoed en word alleen gebeld.. Ik ben echt een sloeber zeg maar... and proud of it
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten