Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me nogal logisch waarom ik er tegen ben, maargoed. Ik ben er tegen omdat ik het zielig vind. Dieren gebruiken die producten niet, dus ga het dan ook niet op ze uit testen. Neem daar dan lekker mensen voor. En ja, als ze mij zouden vragen en ik zou weten dat daarmee een beestje gered wordt, zou ik dingen op me laten testen. |
![]() |
|
![]() |
ZWÁÁR TEGEN! absoluut!
Vooral omdat ik het gewoon zeer respectloos vind tegenover dieren. Ik vind niet dat zij voor onze belangen moeten opdraaien en het is ook ontzettend overbodig om dit allemaal op dieren te gaan experimenteren omdat er tegenwoordig overal alternatieven voor gevonden zijn. Dus dan vind ik dat dit ook moet kunnen en als het gewoon gaat om onbelangerijke dingen waar men opzich best zonder zou kunnen leven dan vind ik het erg arrogant om daar gebruik van te maken op dieren. Dingen als make-up enzo, dat is gewoon pure luxe en het hoeft van mij niet zo op dieren geexperimenteerd te worden. Ook bij het proeven van medicijnen en andere dingen vind ik het ook belachelijk want uiteindelijk is het bestemd voor de mens en zal de mens er gebruik van moeten maken. Dan kunnen ze het net zo goed gewoon op mensen uitproberen ipv dieren want een dier zit ook heel anders inmekaar dan een mens. Als je het leven van een mens wilt sparen, doe dat dan ook van dieren.. :) |
![]() |
||
Citaat:
Wie A zegt moet uiteraard B zeggen, maar mij hoor je nooit vragen om A, laat staan zeggen dus. Mensen horen dood te gaan wanneer hun tijd gekomen is. En ja, dat is vervelend.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dierenbeschermers? Of dierterrorisme? Kitten | 9 | 24-03-2009 20:42 | |
Flora & Fauna |
Actiecampagne Koen haarlak | 17 | 06-03-2004 16:13 | |
Flora & Fauna |
dierproeven pietje x | 50 | 05-11-2003 19:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |