Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2006, 20:58
hookee
hookee is offline
Citaat:
juno schreef op 30-11-2006 @ 20:48 :
Het verkopen van bezittingen is, in ieder geval voor het nederlandse recht, niet belast. Je bezit is een bron van inkomsten en de verkoop van de bron zelf is onbelast.
(Als jij je huis verkoopt is dat toch ook niet belast?)
Dan zou degene die je (virtuele) huis koopt wèl belasting moeten betalen (6%?)... Dat zal ook niet de bedoeling van het spel zijn geweest. Ik denk als de overheid belasting gaat heffen de stekker er erg snel wordt uitgetrokken en veel mensen weer uit de WAO kunnen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2006, 06:27
juno
juno is offline
Hoe kom je daar nou weer bij?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 08:44
hookee
hookee is offline
Citaat:
juno schreef op 01-12-2006 @ 07:27 :
Hoe kom je daar nou weer bij?
Was maar een geintje, ik bedoelde "kunnen een hoop mensen weer aan het werk".

Citaat:
Philips zet eerste stap Second Life
Een virtuele wereld moet leiden tot betere producten, zegt de elektronikareus. Philips betreedt de virtuele wereld van Second Life. De inwoners van Second Life kunnen hun ideeën en wensen kwijt over onder meer de kleur en functies van producten. “We onderzoeken wat mensen willen”, aldus een woordvoerster van het bedrijf. Direct contact met de inwoners van Second Life kan tot betere ontwerpen van producten in de echte wereld leiden, denkt Philips. De onderneming hoopt op ‘innovatieve en verrassende resultaten’. Philips heeft een samenwerkingsverband met het ontwerpbureau Rivers Red Run gesloten. Dit bureau gaat de virtuele ruimte van het concern ontwerpen. Internettrend “Second Life is voor ons een interessante omgeving. Het is een wereld gebaseerd op de wensen”, aldus de Philips-woordvoerster. Bewoners van de wereld kunnen contact hebben met onder meer het virtuele personage van de bestuursvoorzitter van Philips Design, Stefano Marzano. Diverse ondernemingen zijn al in Second Life gestapt. Zo verkoopt Nike er schoenen. ANP
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 10:10
Verwijderd
Er zijn trouwens al diverse grote scams geweest. waarmee veel geld is verdiend zoals; http://www.alphavilleherald.com/archives/000172.html
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 17:43
juno
juno is offline
Citaat:
hookee schreef op 01-12-2006 @ 09:44 :
Was maar een geintje, ik bedoelde "kunnen een hoop mensen weer aan het werk".
Nee, die 6 % belasting.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 19:05
hookee
hookee is offline
Citaat:
juno schreef op 01-12-2006 @ 18:43 :
Nee, die 6 % belasting.
Overdrachtsbelasting op elk niet nieuw huis. Melkkoetje van de staat die elke keer 6% van de koopsom van een huis krijgt, 2e hands 3e hands, 4e hands etc etc totdat het huis in elkaar stort.
Ook één van de redenen waarom ik tegen de afschaffing van de hypotheekrenteaftrek ben. Laten ze mijn eerste "storting" van ettelijke duizenden euro's voordat ik één nacht in het huis heb kunnen slapen maar eens terugbetalen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 14:38
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-11-2006 @ 13:24 :
Ja, irritante lui die bot farmers, zoals jij. Preventief ruimen die hap.
je wil toch niet zeggen dat ik honderden uren op die boompjes ga klikken todat ik eindelijk een beetje geld bij mekaar gesprokkeld heb
Oud 02-12-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 02-12-2006 @ 15:38 :
je wil toch niet zeggen dat ik honderden uren op die boompjes ga klikken todat ik eindelijk een beetje geld bij mekaar gesprokkeld heb
Dan speel je het spel toch niet? Het tonen van je minderwaardigheid kan wel even een egotrip opwekken maar wordt al snel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 15:08
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-12-2006 @ 16:07 :
Dan speel je het spel toch niet? Het tonen van je minderwaardigheid kan wel even een egotrip opwekken maar wordt al snel vervelend.
ach
Oud 02-12-2006, 18:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Woef schreef op 02-12-2006 @ 15:38 :
Of zoek gewoon een baan en een leven als je toch bezig bent.
Reageren

Regels voor berichten