Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond het erg gezellig. Goed concert.Alleen stonden er een paar babys vooraan irritant te doen.
Vond psoma erg goed. beetje Foo Fighters, beetje Weezer en wat punk. Captain everything vond ik tegenvallen. Niet echt een eigen stijl, beetje saaie punk met soms wat ska. Nerf Herder was erg goed. Speelden al mn lievelingsliedjes. |
![]() |
||
![]() |
't Was gaaf
![]() Citaat:
Amen. Tenminste als die 1 band Psoma hete. Die waren goed. ![]() Hebben jullie veel geluid van de linker kant horen komen? Geschreeuw enzo? Dat was ik en een vriend van me. Yeah! En ik vond 't gaat dat ze "Doin Laundry(?)" speelde. Ik en een vriend wilde dat horen, dus we begonnen dat te zingen en gelijk daarna gingen zij 't spelen. Dat was gaaf. 't Alto en kind-van-11-of-jonger gehalte was hoog. Nu haat ik kinderen en vind ik die alto's er ook maar dom uit zien. Dus dat was wel jammer. Ik vond trouwens dat die mensen in die pit maar vervelend waren. Al dat gebeuk enzo maar ok. En de jeugd heeft trouwens een slechte conditie, bij die eerste band had je elk nummer 30 seconden een pit en dan waren die baby's al weer moe.. Tssk.. Conclusie: Nerf Herder is gaaf. ![]() |
![]() |
|
ik vond het niet bijster interessant... kut zal ik het maar niet noemen, anders kom ik zo negatief over
maareuh nee... niet zo geweldig (vonden ze zelf ook niet echt geloof ik ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
over alto's gesproken, zijn er meer mensen die de zanger van nerf herder op George W. Bush vonden lijken? (qua uiterlijk dan, qua gedrag niet, want hij riep net als alle 239817 punkbands dat Bush zuigt
![]()
|
yep (www.bushorchimp.com)
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmzz.. want er ware wa mensjes bij birthmark(die ik wel herkend had ofsow.. maar te laat er achter kwam da hij da echt was ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wist niej da jij da was.. rik (SE) zei later da diej d8 da jij da was.. wij zate voorda Psoma speelde voor julliej dan.. (noujah.. zate.. ik lag daar ongeveer ofsow ![]() bij mij en SE ware oowk nog 2 meisjes diej nie echt overeenkwame met de rest vannut publiek (1 top-40 iemand met froluke tas met allemaal kleurtjes en nog een neutraal iemand).. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar.. ffuh over de bands zelf..
- psoma ware wel gaaf - captain everything was egt UBERCOOL - nerf herder was NOG UBERCOOLER ik heb n cd van nh(american cheese) n poster van nh ennuhh.. n sticker van captain everything ennuhh.. n tsjirt van nh(mr.spock) en n cd van captain evertything.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik stond wel vooraan maar ik ben geen baby en ik dee nie irritant!!!!! ik was heel lief! ![]() ik heb danique heel ff voorbij zien glippe, maar ik kon nix zegge want ik was je meteen kwitj! SE en sod heb ik ook gezien en geswaait en ff mee gebuurt. eeeeuhhh verder weeknie of ik iemand van forum heb gezien... in amsterdam heb ik mortischa gezien en roxy duz... ja okee...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Forummers die ik gezien heb en waar ik daadwerkelijk hoi tege heb gezegt: - shadow of death (DoH ![]() - saaaz - harrie de 5th - dannique Forummers die ik heb gezien maar waarvan ik nie (zeker)wist of t forummers ware: - Birthmark, zat n fakkol te draaien.. ![]() - IEMOW-KOR, gezien maar die zei geen hoi ( ![]() ![]() Forummers waarvan ik wist da die er ware maar die ik nie gezien heb: - ook harrie Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 13:39. |
![]() |
||
Citaat:
*grr* ik doe nie voor nix moeite om er 3 te tiepe!!! en trouwnes... eidereen zegt altijd Saz... staan er drie aas... en dan zegt iedereen Saz!!!!!!!!!! AAAAAARGHHHHH maargoed hihi verder vinnik het allemaal heel erg leuk enzo *blieb* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
naja, door een overvloed aan verveling vermeld ik ook maar effe wie ik allemaal gespot heb van "ut forum"
birthmark + otherside (handje geschud maar ik ben weer te verlegen/saai om verder iets te zeggen ![]() SE+ SOD (effe gepraat..) Rhinus zag ik binnenkomen maar heb ik niks tegen gezegd McMotion gegroet sa³z ( ![]() dat was ut..oladijee |
![]() |
||
Citaat:
![]() jaa ik dee lekker meezinge!!! en fotoos maken de ik hier ook nog wel ga posten denk ik maar da week nog nie...
||
Citaat:
![]() truurlijk ![]() als het goed is staan ze er dinsdagavond of woensdag op.... maar ik weet niet of het goed is dus moet ik nog maar zien... de echte fotoos (niet met de digi) die laat ik ook nog wel door iemand inscannen ofzo denk ik... en dan kan je die ook zien... hihi ik heb lekker Rich van Captain Everything op de foto!!! dies lief en die lijkt op kruimeltje van Nils Holgersson!!! *wieh* hahahahah vet... okee ik zal nu mijn mondje houde... ![]()
||
Citaat:
ik heb je niet gezien ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke bands heb je al live gezien? Verwijderd | 141 | 04-06-2003 10:54 | |
Muziek |
Naar welke concerten ga jij de komende tijd? Roxy | 221 | 24-04-2003 22:02 | |
Muziek |
Welke concerten ga ji binnenkort bezoeken? Black Bird | 155 | 18-02-2003 11:16 | |
Muziek |
Nerf Herder x-spekkie-x | 75 | 13-02-2003 04:43 | |
Muziek |
Komende concerten IEMOW-KOR | 109 | 29-01-2003 13:46 | |
Muziek |
Welk concert was slechtst! garland | 110 | 25-11-2002 22:04 |