![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat om het weekend... dus... dan heeft huren voor hem niet heel veel zin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mijn kamer van IN (20m²) betaalde ik €330,- inclusief, voor mijn huidige kamer (18m²) bij een particulier betaal ik €220,- inclusief. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ik heb inmiddels een kamer in Zeist, via de SSHU. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Met kamernet kun je hele mooie kamers vinden volgens mij, maar je moet wel geluk hebben dat je wordt uitgekozen uit inderdaaad soms wel de 20 of de 30 ja. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dank je voor de tips, trouwens, en je ervaringsverhaal enzo! Zo ben ik even een stukje wijzer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En om maar ontopic te blijven, ik heb een kamer via via maar nu probeer ik via via aan een andere te komen en ook via de IN. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom reageer je niet gewoon op een kamer die je leuk lijkt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mag woensdag contract tekenen, heb 14 maanden ingeschreven gestaan. ![]() Het is wel in Beijum, dus wat verder van het centrum, maar ik heb liever een grote en schone kamer waarbij ik de voorzieningen maar met 1 persoon hoef te delen en het winkelcentrum vlakbij is dan een klein kamertje in een vieze studentenflat waarbij ik keuken en douche met 10 mensen moet delen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mweh, ik zit aan de Nieuwe Boteringe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@Duivelaartje: ik zou me gewoon inschrijven. Hoeveel is 27,50 nou? Voor 10 euro meer sta je ook gelijk bij woningnet ingeschreven. Als je in Utrecht wil blijven, raad ik je dat sowieso aan te doen. En met dat nieuwe systeem kun je ook echt geluk hebben als er een keer weinig mensen met lange wachttijd reageren. Zo heeft een oud-huisgenootje met haar inschrijfnummer uit 2005 een kamer op de Voorstraat bemachtigd. Ontopic: eerste kamer: via SJHU bij een hospita ![]() tweede kamer: Warande via SSHU (toen nog 13 maanden wachttijd). Vier huisgenoten, heel saai. Derde kamer: Tuindorp ook via SSHU (25 maanden wachttijd...). Negen huisgenoten, onwijs leuk en gezellig. Vierde, en huidige kamer, ook via SSHU in een prachtig oud herenhuis. Tien huisgenootjes. Zo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenkamer oppervlakte highplaces | 11 | 12-12-2012 11:49 | |
Werk, Geld & Recht |
Meubels voor studentenkamer Joepiedepoepie9 | 5 | 14-04-2012 11:48 | |
Werk, Geld & Recht |
ruimtebesparing studentenkamer honestsmile | 11 | 15-09-2011 18:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Verbeteren van een gehuurde studentenkamer Adore | 18 | 01-07-2009 03:40 | |
Werk, Geld & Recht |
als niet-student in een studentenkamer. Kun je eruit worden gezet? fib | 2 | 11-11-2008 12:19 | |
Lifestyle |
Tips om studentenkamertje leuk aan te kleden Aspirantjuffie | 64 | 30-01-2004 09:00 |