![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk is dat wel raar ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sterker nog, bij B2 zitten een aantal mensen die gewoon ultiem lui zijn, nog geen opgave hebben geoefend voor het examen, en om die reden bij toetsen vaak op hun bek zijn gegaan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
---- Bij kansrekenen hoeft dat niet, bij hypothese toetsen moet je wel echt beginnen met: X is het aantal blablabla X is binominaal verdeeld met n = ? ; p = ? Daar krijg je de punten voor ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En die 2004 is inderdaad lastig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net 2004 tv 1 gemaakt, ging niet super naar mijn gevoel, maar ik had wel een goed cijfer. 2006 tv1 daarentegen was veel makkelijker. Ik vraag me inderdaad ook een beetje af of je gegeven - te bewijzen - bewijs helemaal moet opschrijven. Volgens mn boek moest het altijd wel, maar ik ben lui en doe het nooit. Ik weet ook niet meer of ik het op mn SE gedaan heb. ![]() Als ik eraan denk doe ik het wel denk ik. Kansrekening vind ik nog irritanter om op te schrijven, omdat ik dat nooit consequent op één manier geleerd/gedaan heb. Maar je moet er dus iig bij zetten of het binomiaal dan wel normaal verdeeld is, en wat p en n is? Dat moet ik mezelf zeker nog aan gaan leren dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké ik heb dus iets vét slims gevonden... Als je bij havovwo.nl o.i.d. bij de uitwerkingenkolom op 'normering' drukt staat er voor wat je punten krijgt
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan krijg je inderdaad geen punten en is het gewoon "netjes' als je het erbij zet (gegeven / te bew / bewijs). ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over limieten die wegvallen weet ik niets. Lijkt me niet, aangezien rijen en reeksen er wel gewoon bij zit, waarbij het ook regelmatig over limieten gaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, als je iets bewijst maar op een iets andere manier dan het antwoordmodel, dan kan het nog steeds wel goed zijn toch? (Mijn manier is met een omweg, maar toch) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, ik ga gewoon maar te bewijzen / gegeven / bewijs opschrijven gewoon omdat het netjes is en je er misschien wel een punt voor krijgt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat er in de uitwerkingen staat van de examenbundel is gewoon de goede. (Dat P(Z<g-u/sigma) hebben wij trouwens niet eens gehad...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() HELD WOOOOW ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu ben ik best blij ![]() ![]() Wel h eb je natuurlijk het nadeel dat de tweede corrector nooit alle toetsen nog een keer nakijkt dus dat brengt mij dan weer aan het twijfelen ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Dat moet je dus wel zo opschrijven? Zoiets heb ik nooit geleerd.. En hoe/waar schrijf je handig op welke knoppen op de rekenmachine je hiervoor gebruikt? Ik kladder het altijd maar ergens onder/tussen ![]() Citaat:
Random mededeling: 2004 tv 2 is moeilijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |