Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2007, 16:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 26-04-2007 @ 09:41 :
Op zich vind ik die trailer vet, okay, het zal niet kunnen tippen ah boek,maar dat krijg je toch. Ik ga me wel vermaken, gok ik.
Ja ik wil m ook echt zien!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2007, 20:08
Severus
Severus is offline
Zooo, ik had vandaag Lucky Duck en d'r vriend gezien op het Centraal Station te Nijmegen (degenen die al bij de eerste "HP"-topics erbij waren, zullen haar nog wel kennen). Eerst wou ik doorlopen, maar toen besloot ik toch maar even een kort praatje te maken (we hebben immers een tijdje contact gehad via MSN). Maar ze bleek me niet meer zo goed te herinneren (), en bovendien wou ik haar en 'r vriend ook niet te lang lastigvallen, dus toen heb ik me maar weer gauw uit de voeten gemaakt.

Heh heh heh.
Oud 30-04-2007, 08:38
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 14:37
Severus
Severus is offline
Hahaha, moet je kijken wat Ecnelis van mij had gemaakt in het Paint-topic op DK:

Oud 08-05-2007, 15:39
Brigitte
Brigitte is offline
Waaah die is echt stoer!!
Oud 17-05-2007, 17:28
mepsteen
mepsteen is offline
van bash.org

#111338 +(11793)- [X]

<JonJonB> Purely in the interests of science, I have replaced the word "wand" with "wang" in the first Harry Potter Book
<JonJonB> Let's see the results...

<JonJonB> "Why aren't you supposed to do magic?" asked Harry.
<JonJonB> "Oh, well -- I was at Hogwarts meself but I -- er -- got expelled, ter tell yeh the truth. In me third year. They snapped me wang in half an' everything

<JonJonB> A magic wang... this was what Harry had been really looking forward to.

<JonJonB> "Yes, yes. I thought I'd be seeing you soon. Harry Potter." It wasn't a question. "You have your mother's eyes. It seems only yesterday she was in here herself, buying her first wang. Ten and a quarter inches long, swishy, made of willow. Nice wang for charm work."
<JonJonB> "Your father, on the other hand, favored a mahogany wang. Eleven inches. "

<JonJonB> Harry took the wang. He felt a sudden warmth in his fingers. He raised the wang above his head, brought it swishing down through the dusty air and a stream of red and gold sparks shot from the end like a firework, throwing dancing spots of light on to the walls

<JonJonB> "Oh, move over," Hermione snarled. She grabbed Harry's wang, tapped the lock, and whispered, 'Alohomora!"

<JonJonB> The troll couldn't feel Harry hanging there, but even a troll will notice if you stick a long bit of wood up its nose, and Harry's wang had still been in his hand when he'd jumped - it had gone straight up one of the troll's nostrils.

<JonJonB> He bent down and pulled his wang out of the troll's nose. It was covered in what looked like lumpy gray glue.

<JonJonB> He ran onto the field as you fell, waved his wang, and you sort of slowed down before you hit the ground. Then he whirled his wang at the dementors. Shot silver stuff at them.

<JonJonB> Ok
<JonJonB> I have found, definitive proof
<JonJonB> that J.K Rowling is a dirty DIRTY woman, making a fool of us all
<JonJonB> "Yes," Harry said, gripping his wang very tightly, and moving into the middle of the deserted classroom. He tried to keep his mind on flying, but something else kept intruding.... Any second now, he might hear his mother again... but he shouldn't think that, or he would hear her again, and he didn't want to... or did he?
<melusine > O_______O
<JonJonB> Something silver-white, something enormous, erupted from the end of his wang

<JonJonJonB> Then, with a sigh, he raised his wang and prodded the silvery substance with its tip.

<JonJonJonB> 'Get - off - me!' Harry gasped. For a few seconds they struggled, Harry pulling at his uncles sausage-like fingers with his left hand, his right maintaining a firm grip on his raised wang.
Oud 04-06-2007, 01:07
Me-ke
Me-ke is offline
leuk filmpje over de film!! met best veel beelden enzo die niet in de trailer zitten! en geklets van de acteurs enzo..

LEUK

dat stemmetje van luna! (wel precies zoals ik me had voorgesteld ja!)
Oud 04-06-2007, 07:44
yavanna
yavanna is offline
Leuk filmpje zo lijkt de film me toch best wel leuk geworden
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja zeg, wilde op mugglenet de releasedate van de filom opzoeken, maar Nederland taat er niet bij

Maar helaas ga ik de 13 juli op vakantie voor 3 weken, dus ik ben bang dat ik een tijdje moet wachten voor ik de film kan zien
Oud 12-06-2007, 10:09
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 10-06-2007 @ 14:17 :
Nou ja zeg, wilde op mugglenet de releasedate van de filom opzoeken, maar Nederland taat er niet bij

Maar helaas ga ik de 13 juli op vakantie voor 3 weken, dus ik ben bang dat ik een tijdje moet wachten voor ik de film kan zien
Vandaag staat in de krant dat de film een dag eerder in Nederland uit zal komen. Op 11 juli al. Dan kun je hem nog net voor je vakantie zien.
Oud 14-06-2007, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jeeej! Dan kan ik em id nog net zien

Ik ben nu heel erg blij
Oud 23-06-2007, 23:20
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
er is een 2e trailer uit voor Phoenix, hij is te gek en best eng!

http://www.apple.com/trailers/wb/har...thephoenix/hd/

Of was die al bekend?

Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 23:23.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 11:17
Brigitte
Brigitte is offline
Er stond op de website van msn, dat het einde van HP is gelekt, maar dat kan ik me echt niet voorstellen. Iemand die daar meer over weet?
Oud 24-06-2007, 15:31
Ieke
Ieke is offline
Ik las van de week ergens dat er een hacker geweest zou zijn die bij de uitgeverij heeft ingebroken en daar het einde heeft gevonden. (o.a. wie er dood gaat) Ze ontkennen dat het waar is en ze zeggen dat het de zoveelste theorie is. (Het internet staat er vol mee bij wijze van spreken)
Of het waar is? Geen idee, maar ik ga het ook niet opzoeken. (het einde dan) Het zou natuurlijk kunnen en zeggen dat het gewoon de zoveelste theorie is kan natuurlijk gewoon zijn om het af te doen als niet waar, maar hoeft natuurlijk niet. Maar goed, ik wil het einde pas weten als ik met het boek op dat punt gekomen ben.
Oud 24-06-2007, 15:36
Barones
Barones is offline
ik denk dat ik van de week maar eens naar de bieb ga en de boeken in het engels halen. Dan wordt het straks wat makkelijker als ik hem in het engels wil gaan lezen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 10:58
Brigitte
Brigitte is offline
Ik weet echt niet hoe ik dat moet aanpakken de 21ste, mezelf opsluiten in huis zonder radio, tv of internet, zodat ik nergens gespoilerd kan worden.
Ergens vind ik het ook wel jammer dat ik het gevoel heb dat ik hem heel snel uit moet lezen zodat ik niet gespoilerd ga worden, er zit een beetje een druk achter om hem te lezen ipv dat ik er heeeel lang over wil doen. Het is toch t laatste boek.
Oud 04-07-2007, 11:30
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik zit in Frankrijk de 21e....ik wil eik het boek gewoon mee naar frankrijk

Moet de film voor ik wegga nog wel echt echt echt zien. Al helemaal na het zien van die tweede trailer!

Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 15:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmm..... Dilemma's!
Bij het verschijnen van het boek zit ik in Zweden, dus ga em daar kopen. Ik heb zo'n zin om alle boeken weer te gaan lezen ervoor! Maar ja, vorig jaar heb ik de fout gemaakt om deel 4 de week voordat ik naar de film ging nog snel even te lezen (ik had er zo'n zin in ), dat was dus helemaal geen goed idee...
En helaas heb ik geen tijd om naar de nieuwe film te gaan voordat ik op vakantie ga. Dus: dan lees ik alle boeken en ga als ik terug ben van vakantie naar de bios. Hopelijk ga ik me niet net als de vorige keer dood ergeren aan alle (kleine) veranderingen in de film omdat ik het boek nog zo in mn hoofd heb zitten...
Oud 04-07-2007, 18:29
Reem
Reem is offline
Vinden jullie ook niet dat Umbridge er in de film als een veel te lieve vrouw uit ziet? Ik had haar verwacht als een onuitstaanbare weerzinwekkende pad.
Oud 04-07-2007, 18:30
yavanna
yavanna is offline
Ik vind haar juist heel schijnheilig eruitzien en dat klopt wel met m'n voorstelling van haar. Niet echt een lieve oude oma ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:59
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Reem schreef op 04-07-2007 @ 19:29 :
Vinden jullie ook niet dat Umbridge er in de film als een veel te lieve vrouw uit ziet? Ik had haar verwacht als een onuitstaanbare weerzinwekkende pad.
Wat ik ervan gezien heb ik de trailers vond ik het juist prima. Vredelijk truttig en een ongelovelijke bitch en achterbaks wijf. Ik zou het raar vinden als ze ontzettent lelijk zou zijn. Maar goed, het is nog maar afwachten hoe het uitkomt in de film.
Oud 05-07-2007, 10:43
Reem
Reem is offline
Hmm... ja uiteindelijk moet het nog blijken in de film inderdaad. Dat vreselijk tuttige klopt wel, en ze zal inderdaad wel ontzettend achterbaks zijn. Maar ik denk dat ik me haar gewoon lelijker had voorgesteld, haha.
Oud 06-07-2007, 07:53
flyaway
flyaway is offline
In mijn ogen zag Umbridge eruit als mijn vorige informatica-lerares... dus ze lijkt er helaas niet op
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 09:58
Verwijderd
nog één week zeker?

Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 10:03
DanielC
DanielC is offline
Dinsdagnacht ga ik. Yeuy!
Oud 08-07-2007, 12:14
Me-ke
Me-ke is offline
ik heb gereserveerd voor donderdag avond..
ben vet benieuwd!
Oud 08-07-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Reem schreef op 04-07-2007 @ 21:59 :
Hmm nee, ze ziet er wel uit zoals ik verwacht had. Een lief vrouwtje, maar ondertussen.....

Edit: als het goed is ga ik woensdag naar de bios en ik heb er zin innnn

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:09
Severus
Severus is offline
Ik ga dinsdagmiddag kijken - ik houd mijn hart vast.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:41
Verwijderd
Heb ook echt zin in het in het laatste boek zeg duurt gelukkig ook niet zo lang meer...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:50
Dexter_M
Dexter_M is offline
ga morgenavond, via het werk
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 02:03
Severus
Severus is offline
Ik ben net terug van de film (de voorstelling begon om 23:58 uur, pauze inbegrepen) en ik vond het tegenvallen. Misschien later meer erover, nu ga ik in ieder geval slapen.

Jemig, het beste boek uit de hele serie tot nu toe en dan zo'n verfilming. Liet me totaal koud.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 09:22
DanielC
DanielC is offline
Ik vond het ook een enorme tegenvaller. De minste film uit de serie tot nu toe, in mijn ogen. Wat een overhaast rommeltje was het zeg, alles maar half uitwerken enzo. Dit was wel een héél erg beroerde adaptatie. En snape had veel te weinig screen time. En Jezus, die Rita Verdonk (ze deed het wel goed trouwens, maar wel irritant ), pfft. Ik vond de effects ook maar erg matig. In het begin met die vliegscène, de rear projection van 60 jaar geleden doet hier niet veel voor onder.

Opening was dan wel weer leuk, zo Sergio Leone westernachtig. Jammer dat dat dan maar 2 seconden duurt ofzo.

Laatst gewijzigd op 11-07-2007 om 09:29.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 10:05
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik vond em geweldig. Bijna alles zat erin. Alleen ging alles zo snel. Dat vond ik dan wel weer jammer.
Oud 11-07-2007, 12:30
Verwijderd
Ik ga binnenkort ook en ga er maar gewoon heen met de gedachte dat 't boek toch beter is. 't Wordt vast wel vermakelijk, ik verwacht geen meesterwerk.
Jammer dat ze de dikkere boeken niet gewoon in tweeën hebben gedeeld voor de verfilmingen; twee films voor deel vijf zouden volgens mij fantastisch zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 13:06
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-07-2007 @ 13:30 :
Ik ga binnenkort ook en ga er maar gewoon heen met de gedachte dat 't boek toch beter is. 't Wordt vast wel vermakelijk, ik verwacht geen meesterwerk.
Jammer dat ze de dikkere boeken niet gewoon in tweeën hebben gedeeld voor de verfilmingen; twee films voor deel vijf zouden volgens mij fantastisch zijn geweest.
Dit ja Deel 6 straks net zo.
Oud 11-07-2007, 13:18
Verwijderd
Ik heb kaartjes voor morgenavond, ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:35
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-07-2007 @ 13:30 :
Weinig aan toe te voegen.
Oud 12-07-2007, 00:31
Retinite
Retinite is offline
Hij was echt heel vet, maar weer te veel weg gelaten... jammerjammerjammer. Had wel 5 uur mogen (en kunnen) duren.
Oud 12-07-2007, 11:11
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik vond hem wel ok, wel een stuk beter dan de vorige film, maar de spanning was eigenlijk wel een beetje weg. Maar misschien is dat ook omdat je na al die boeken de films aardig kunt voorspellen

Jammer dat er altijd naar mijn idee essentiele dingen worden weggelaten en ik vond het jammer dat de leden van de orde zo weinig aan de orde waren ( ha ha ha )
en ik vond luna wel leuk! en harry had veel bozer moeten zijn want in het boek was ie gewoon echt etterig
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 13:33
Verwijderd
Als je het boek bij bol.com bestelt, krijg je het dan 21 juli met de post?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:05
Anika
Citaat:
Moniek! schreef op 12-07-2007 @ 14:33 :
Ik heb hem in februari al bij bol.com besteld en ik krijg hem inderdaad op 21 juli thuis. Ik neem aan dat dat nog steeds geldt als je nu bestelt, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Anika schreef op 12-07-2007 @ 15:05 :
Ik heb hem in februari al bij bol.com besteld en ik krijg hem inderdaad op 21 juli thuis. Ik neem aan dat dat nog steeds geldt als je nu bestelt, dus ja.
Ok fijn, dankje. Dan bestel ik 'm via bol.com. Hoef ik zelf niet naar de winkel
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Moniek! schreef op 12-07-2007 @ 14:33 :
Dat proberen ze wel, maar bij deel 6 was dat bij mij niet gelukt, ik kreeg hem de dag erna pas laat in de avond. Dat lag niet aan bol, maar aan de bezorging; er zullen wel veel pakjes geweest zijn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:50
Drez
Drez is offline
Oh ik kreeg hem gewoon wel meteen op De Dag . Dus ik hoop nu weer.
Ik ga volgende week naar de film, huhu.
Oud 12-07-2007, 16:30
Verwijderd
Inderdaad, dit was het beste boek uit de hele serie en er werden teveel dingen weggelaten. Ik miste vooral dat zwerkbalruziegevecht van Harry, Malfidus en de Wemels, en ook die enge kamers op het laatst
Wel leuk dat ze echt citaten hadden gebruikt uit het boek, bijvoorbeeld die van Hermelien waren best grappig
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 19:49
Anaïs
Anaïs is offline
Net terug van de film! 'k Ging eigenlijk wachten, maar toen mn broer vroeg om te gaan, kon ik niet weigeren.

'k Vond hem stukken beter dan de vorige, lang leve de nieuwe regisseur. Oké, er zijn wat stukken weggevallen, maar er zijn op zn minst niet zo'n gekke tijdssprongen zoals in deel 4.

Sommige scènes waren echt heel goed verfilmd vond ik, maar ja, meer verklap ik niet
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 12-07-2007 @ 14:41 :
Ik vond hem wel ok, wel een stuk beter dan de vorige film, maar de spanning was eigenlijk wel een beetje weg. Maar misschien is dat ook omdat je na al die boeken de films aardig kunt voorspellen

Jammer dat er altijd naar mijn idee essentiele dingen worden weggelaten en ik vond het jammer dat de leden van de orde zo weinig aan de orde waren ( ha ha ha )
en ik vond luna wel leuk! en harry had veel bozer moeten zijn want in het boek was ie gewoon echt etterig
Jeps, hier sluit ik mij helemaal bij aan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 10:38
Verwijderd
Ik vond de film echt beter dan verwacht! Was een beetje bang voor een nieuwe film 4, maar ik vond deze echt heel prima.

Luna is geweldig trouwens.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 11:01
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik ga vanavond. Ben benieuwd en ga maar proberen zo weinig mogelijk ah boek te denken.
Oud 13-07-2007, 11:46
Me-ke
Me-ke is offline
als je erheen gaat met de instelling "er zullen wel veel dingen uit t boek missen want dat kunnen ze er nooooit allemaal in doen"
dan valt het heeeel erg mee
ik ging dus met dat idee naar de bios gisteren.. en daardoor had ik eigenlijk bij alles wat er WEL in zat "oeh, wat leuk dat ze dat er wel in gedaan hebben"
dus.. (gewoon beetje jezelf voor de gek houden dus... hmm)

IK VOND EM HELEMAAL LEUK!!!!

er had nog veel meer ingekund (?..) ja.! maar t was gewoon een super film!
En nu wachten wachten tot volgende week zaterdag!
Reageren

Regels voor berichten