![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-05-2007 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
het bestaat niet of nauwelijks meer, dat is wel iets wat verduidelijkt moet worden. vroeger ( vroegah) was er natuurlijk veel meer sprake van volkentypische elementen en shizzle, maar door de globalisering is dat zeker aan het verdwijnen. en het is zeker zo dat je voor jezelf moet bepalen wat voor jouzelf nog cultuur is en wat tegenwoordig al zo overgenomen is door iedereen dat het geen cultuur meer te noemen valt, maar ik wilde duidelijk maken dat het in dit topic om de kunstzinnige vorm van cultuur ging en niet om die van de wetenschap of industrialisering. dat was eigenlijk mijn hele punt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar een 'kunstzinnige vorm van cultuur' is een beetje een nonbegrip, omdat iedereen dat anders invult. Of eigenlijk, 'in moet vullen'. Als iedereen dat ook daadwerkelijk doet, dan pas wordt boeiend. Over smaak valt heel goed te twisten. De vraag 'hoe cultureel verantwoord ben je' komt voor mij niet neer op 'hoe cultureel verantwoord ben jij op de schaal van 1 tot 10' maar 'hoe vul jij je culturele interesse in'? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leg gewoon uit waarom je die tentoonstelling kut vindt om zo de ander de mogelijkheid te geven om er op in te gaan. Anders wordt zo'n topic gewoon een veredeld poesie album. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wii is ook best vet ;o. Kzit te twijfelen of ik eerst een wii of een ds ga halen van mijn volgende loon. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus voor bright eyes kreeg ik korting voor muziek. voor film korting voor een shakespeare verfilming. voor kunst korting voor een toulouse-lautrec expositie. etc.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Tijd voor de andere mening. mastertime | 57 | 22-07-2004 12:30 | |
Lifestyle |
Cultureel verantwoord rodina | 39 | 01-04-2003 21:12 |