Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 15:24
Verwijderd
Neem de gewone trap als je zo nodig snel boven moet zijn, daar is altijd ruimte genoeg.
Advertentie
Oud 25-05-2007, 16:23
Verwijderd
Die is er niet altijd. Ik vind het zelf ergens trouwens ook wel licht bevredigend om wel 'beleefd' te zijn maar dan toch niet echt. Dus met net iets te luide stem 'PARDON!' in iemands nek blaffen.

En mensen die het dan nog niet begrijpen....

I : 'Ja MAG ik er even langs?!'
M: 'Ja he dat kan ook anders he'
I: 'WEET JE WAT OOK ANDERS KAN?!?!#%#!^@'
Oud 25-05-2007, 16:50
Verwijderd
het gros van het gezeik van de posters in dit topic.
Oud 25-05-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 25-05-2007 @ 16:01 :
Nah, je betaalt er genoeg voor. Ik ga me niet ook nog onderdanig opstellen voor die afzetters. Bovendien dat doe je in je eigen huis ook al de hele tijd, is het niet de bar dan wel het aanrecht.. Ik breng alleen zelf shit terug als de tent ok is.. aardig personeel, goede prijzen.

Het getuigt iig van aardigheid ofzo.. Ik vind het altijd wel mooi als mensen het toch blijven doen, die kleine dingen, terwijl iedereen het afkeurt (wat je zegt die kk mensen die je dan raar aanstaren).

Mja volgende keer gewoon erop slaan als iemand wat neergooit...
In ieder geval schelden
Ehehehe, terugstaren en dan op een zo retarded mogelijke toon 'HÁI ' zeggen.

En ja, erop slaan kan niet want ik ben geen bijzonder impossante verschijning. Schelden kan dan weer wel En een vrouw bij ons in de straat gooide vroeger echt heel vaak allemaal rotzooi op straat, maar dan ook echt.. Een dik pak kranten ofzo, of zo'n doorzichtig plastic zakje met whatever aan klein prul er in. En dat flikkerde ze dan gewoon op het grasveld bij de plaatselijke sloot. Toen ging ik een tijdlang elke keer als ik haar dat zag doen zo héél overdreven sneaky er heen lopen als ze weg aan het lopen was en doen alsof ik uitvoerig en geinteresseerd aan het bekijken was wat ze allemaal op straat gooide. Nu doet ze het niet meer.
Oud 25-05-2007, 18:35
woezel
woezel is offline
docenten die je eerst ophemelen en dan dezelfde beelden afbreken.
Oud 25-05-2007, 21:13
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 24-05-2007 @ 16:45 :
de andere was vol en een rechtschapen nederlander kan nooit stoppen met zeiken.
Waar.

Ik heb er een hekel aan dat mensen hun popcorn en drinken etc. in de bios laten staan en het omgooien en erop gaan staan en stinkbommen gooien en de stoelen stuk maken en nog meer korting willen en zelf al weten waar de zaal is en vragen wat het verschil is tussen een bioscoopbon van 7,50, 10,00 en 12,50 en wat het verschil is tussen zoete en zoute popcorn en mensen die hun unlimited pas naar me toegooien en er niet bij zeggen naar welke film ze willen en en en en en nog veel meer.
Oud 25-05-2007, 21:27
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 25-05-2007 @ 22:13 :
stinkbommen gooien
ja wat is dat toch gebeurt de laatste tijd op mijn werk ook steeds vaker.
Oud 25-05-2007, 22:09
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Urm schreef op 25-05-2007 @ 22:27 :
ja wat is dat toch gebeurt de laatste tijd op mijn werk ook steeds vaker.
Ja, vies is dat . Ze hadden gisteren, naast rookbommen, ook popcorn in de urinoirs gegooit en er overheen gepiest .
Oud 26-05-2007, 00:46
Electriq
Electriq is offline
Mensen die publiekelijk zomaar een beetje lopen te zingen, al dan niet met mp3speler en er ogenschijnlijk van overtuigd zijn dat ze in het bezit zijn van een engelenstem. Of nog erger: fanatiek playbacken met de mp3speler op. God wat ziet dat er achterlijk uit.
Oud 26-05-2007, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 26-05-2007 @ 01:46 :
Mensen die publiekelijk zomaar een beetje lopen te zingen, al dan niet met mp3speler en er ogenschijnlijk van overtuigd zijn dat ze in het bezit zijn van een engelenstem. Of nog erger: fanatiek playbacken met de mp3speler op. God wat ziet dat er achterlijk uit.
zeur
Oud 26-05-2007, 01:24
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 26-05-2007 @ 02:12 :
zeur
zegt de bedenker van het ergernissentopic.
ik krijg er jeuk van
blijf jij je fijn ergeren aan mij

Laatst gewijzigd op 26-05-2007 om 01:26.
Oud 26-05-2007, 04:49
first eror
first eror is offline
tegeel mannen in palats van vtouwen in de sdiscothelek, want ik ben geen homesenkelsueel. ennd adarom wil ik naar vrouwen kijkne en dergelijke.
Oud 26-05-2007, 06:55
Broeder
Broeder is offline
Nog steeds dat overdreven debiel typen om te laten zien hoe dronken je bent.
Oud 26-05-2007, 07:42
Metal
Metal is offline
Dat jij elke zaterdagavond met je vader en moeder thee zit te drinken op de bank terwijl jullie praatjesmakers zitten te kijken....

En ik ben nooit dronken gelukkig, dus typ ik ook niet zo.
Oud 26-05-2007, 08:29
Verwijderd
mensen in het ov die denken dat iedereen tupac digt en als je ze vraagt of het alsjeblieft zachter mag krijg je eerst een moel van hier tot tokio en dan zetten ze m 2 streepjes zachter en dan "ja wat doe je nou moeilijk, hij staat toch al zachter" echt ik neem een keer boxen mee en random kkherrie en ik ga ernaast zitten, fucking hell...

oh en om 8 uur wakker worden op zaterdagochtend is ook niet oke...
Oud 26-05-2007, 08:51
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-05-2007 @ 08:42 :
Dat jij elke zaterdagavond met je vader en moeder thee zit te drinken op de bank terwijl jullie praatjesmakers zitten te kijken....

En ik ben nooit dronken gelukkig, dus typ ik ook niet zo.
"Aww."
Oud 26-05-2007, 09:11
Verwijderd
Bouwvakkers die om half 7 op een zaterdag al bezig zijn met de sloop van de school tegenover je huis.

Oen om 1300 houden ze weer op. Dat maakt het nog ergen.
Oud 26-05-2007, 10:02
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 26-05-2007 @ 05:49 :
tegeel mannen in palats van vtouwen in de sdiscothelek, want ik ben geen homesenkelsueel. ennd adarom wil ik naar vrouwen kijkne en dergelijke.
sdiscothelek

ik erger me aan R&B muziek, gátsie
Oud 26-05-2007, 10:35
first eror
first eror is offline
Citaat:
Broeder schreef op 26-05-2007 @ 07:55 :
Nog steeds dat overdreven debiel typen om te laten zien hoe dronken je bent.
Jajaja. Daar gaat mijn forumdecorum.
Oud 26-05-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 26-05-2007 @ 09:29 :
mensen in het ov die denken dat iedereen tupac digt en als je ze vraagt of het alsjeblieft zachter mag krijg je eerst een moel van hier tot tokio en dan zetten ze m 2 streepjes zachter en dan "ja wat doe je nou moeilijk, hij staat toch al zachter" echt ik neem een keer boxen mee en random kkherrie en ik ga ernaast zitten, fucking hell...

oh en om 8 uur wakker worden op zaterdagochtend is ook niet oke...
Weer zo'n geval van lik-op-stuk beleid. Kan me nog paar situaties herinneren van stinktuig met een mobiel op 10; fight fire with fire, maar dan met de grootste kkherrie die je je kan voorstellen en een laptop en twee mobieltjes. Even kansloos, kun je zeggen, maar het werkt wel.
Oud 26-05-2007, 11:06
Verwijderd
De buurman die van mening is 's nachts om half 1 zijn weiland te moeten hooien
Om dan vervolgens jolig klingelend, schuddend en rammelend om 2 uur over de weg terug naar huis te rijden met zijn tractor. Ik snap het nog steeds niet

Laatst gewijzigd op 26-05-2007 om 11:09.
Oud 26-05-2007, 11:56
Verwijderd
mensen die bierviltjes gooien omdat ze wat willen bestellen.
Oud 26-05-2007, 12:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mensen die in dit topic gaan zeuren over dat er in dit topic gezeurd wordt. maar als je niet tegen gezeik kan dat open je dit topic toch niet?

toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen.
Oud 26-05-2007, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 26-05-2007 @ 13:04 :
mensen die in dit topic gaan zeuren over dat er in dit topic gezeurd wordt. maar als je niet tegen gezeik kan dat open je dit topic toch niet?

toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen.
Mee eens
Oud 26-05-2007, 14:45
Kaps
Kaps is offline
mensen die meezingen met placebo
Oud 26-05-2007, 21:30
Verwijderd
ik erger me eraan dat het liedje van 'het meisje met de prei' nu in een reclame zit van nog iets anders dan jamba,
Oud 26-05-2007, 21:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 25-05-2007 @ 16:24 :
Neem de gewone trap als je zo nodig snel boven moet zijn, daar is altijd ruimte genoeg.
bullshit, die is tijdens drukke uren vaak ook helemaal vol met geschifte mensen die OV-gehandicapt zijn.
Oud 26-05-2007, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 26-05-2007 @ 22:30 :
ik erger me eraan dat het liedje van 'het meisje met de prei' nu in een reclame zit van nog iets anders dan jamba,
ja echt he, vreselijk...
Oud 26-05-2007, 22:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 24-05-2007 @ 00:37 :
Dingen als "*geirriteerd* eeuh ja, die. En een beetje snel want ik moet m'n trein halen!" zijn vervelend. Ik ben geen broodjes uitpoepende robot.
Oh ja, mensen die hun trein moeten halen op een station en dan denken dat ze je iets nieuws vertellen, ik weet er alles van.

Ik kan me nog wel ergeren aan mensen die op het station langs je lopen en dan net even je tas aanstoten, of je arm. Ben je dan motorisch gestoord ofzo? Of mensen die van achteren tegen je aan gaan staan als ze de trein in willen en je staat voor ze. Of mensen die niet kunnen wachten tot iedereen is uitgestapt.
Ik houd ook niet van overdreven lachende pubers die net hun eerste breezer op hebben en dat de hele straat moeten laten weten want ze zijn zó dronken. Of sukkels die je midden op straat mee uitvragen en dan gekwetst zijn als je denkt dat ze kindermoordende serieverkrachters zijn. Of mensen die het woord respect te pas en te onpas gebruiken. Of gruwelijke idioten die je testdata schuldig zijn maar alleen maar kunnen zeiken over hun geweldige scriptjes die alles mooi even ingewikkelder kunnen maken.
Oud 26-05-2007, 23:01
June bug
June bug is offline
In de auto zijn er ook behoorlijk wat ergernissen op te noemen.
-Bumperklevers (argh, haal dan in)
-Mensen die precies gaan inhalen als jij dat wil gaan doen omdat je een vrachtwagen nadert, zodat je hard moet gaan remmen om te wachten tot je wel kunt inhalen
-Vrachtwagens die ineens naar links komen zonder te kijken wat er naast hen zit dat is zo lijp
-3 baans rotondes
-Invoegen achter een vrachtwagen
-Mensen die je er niet tussenlaten bij t invoegen
-Mensen die langzamer dan de maximum snelheid rijden op de linker-/middelste baan en weigeren naar rechts te gaan

Gelukkig zit ik nooit zo lang en vaak in de auto
Oud 27-05-2007, 00:21
Verwijderd
Dat blijkt wel.
Oud 27-05-2007, 01:41
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
GuMM schreef op 26-05-2007 @ 12:06 :
De buurman die van mening is 's nachts om half 1 zijn weiland te moeten hooien
Om dan vervolgens jolig klingelend, schuddend en rammelend om 2 uur over de weg terug naar huis te rijden met zijn tractor. Ik snap het nog steeds niet

Lol. je buurman verveelde zich of had ruzie met zijn vrouw

Aan mensen die precies op tijd komen op een verjaardagsfeestje. 3 uur begon het iedreen is half 1 present. Dan kom ik half 5 aanwandelen...

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 01:43.
Oud 27-05-2007, 20:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-05-2007 @ 22:43 :
OV-gehandicapt.
hahahaha
Oud 27-05-2007, 21:19
Verwijderd
mensen die er een half uur over doen om een kaartje uit een automaat te halen terwijl je trein over 5 min vertrekt
Oud 27-05-2007, 22:09
June bug
June bug is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 27-05-2007 @ 01:21 :
Dat blijkt wel.
Oud 28-05-2007, 11:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
June bug schreef op 27-05-2007 @ 23:09 :
hij heeft gelijk.
Oud 28-05-2007, 11:59
Escapism
Escapism is offline
dat k gister een reportage over the zodiac killer kijk en dat je er dan uiteindelijk niet achter komt wie het nou was
Oud 28-05-2007, 12:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
vreemd soort christenen die ik gister in een programma op ned 3 zag. vonden het je eigen schuld als je kanker kreeg, en waren blij als er mensen dood gingen door oorlog/andere rampen want dan hadden ze het vast aan zichzelf te danken?
oh en ze gingen met borden op een begraafplaats/naast een begravenis staan om mensen te behoeden voor de hel?
Oud 28-05-2007, 12:09
Escapism
Escapism is offline
louis theroux (L)
Oud 28-05-2007, 12:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
oh dus toch ik wist niet dat hij het was/dat zijn naam bij die docu's hoorde. erg fascinerend ik was na 10 minuten echt gillendgek weg gelopen als ik met die mensen moest praten en ze serieus zou moeten nemen.

edit: oh dus dit was die docu "america's most hated family"?
mooi dat ik hem dan heb gezien want dat wilde ik, maar ik was het helemaal vergeten.

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 12:16.
Oud 28-05-2007, 14:42
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-05-2007 @ 13:09 :
louis theroux (L)
ja, echt een held .
Oud 28-05-2007, 20:08
Verwijderd
De nieuwe Clearasil reclame en dan vooral de voice overs. *kots*
Oud 28-05-2007, 20:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-05-2007 @ 23:03 :

Ik kan me nog wel ergeren aan mensen die op het station langs je lopen en dan net even je tas aanstoten, of je arm. Ben je dan motorisch gestoord ofzo? Of mensen die van achteren tegen je aan gaan staan als ze de trein in willen en je staat voor ze.
argh irritant is dat, ik heb vaak dat ik een krantje sta te lezen op het station en er om mij heen heel veel ruimte is, geen enkele reden om tegen me aan te lopen, en er dan toch mensen zijn die zo blind/debiel/asociaal zijn om vanuit het niets tegen me aan te lopen. echt, flikker opppp. of als je in de rij staat om de trein te verlaten, dat ze hun tas tegen je aandouwen. dan kan ik echt woest worden en zo kijk ik die mensen dan ook aan. ik snap het ook niet want ik zou het zelf bijzonder onprettig vinden als ik tegen de persoon voor me aan zou leunen, die raak ik nooit aan.
Oud 28-05-2007, 23:25
Verwijderd
louis theroux (L) die kinderen van die godhatefags-clan waren echt zielig

Ik vond het ook enorm grappig dat ze gingen protesteren bij een Amerikaanse winkel die stofzuigers verkocht van zweeds makelij aangezien in Zweden een wet bestaat die het aanzetten van homohaat strafbaar stelt. Ohja, als een meisje seks heeft gehad voor het huwelijk valt dat ook onder de definitie van 'fags'.
Oud 28-05-2007, 23:31
June bug
June bug is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-05-2007 @ 12:39 :
hij heeft gelijk.
of je houd je snavel even en laat meneer metallicat voor zichzelf spreken

ot: Carn die zich altijd overal mee bemoeit

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 10:02.
Oud 29-05-2007, 15:01
ragdoll
ragdoll is offline
mijn studie en mijn motivatiecrisis
Oud 29-05-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 27-05-2007 @ 00:01 :

-Bumperklevers (argh, haal dan in)
Oud 29-05-2007, 16:07
first eror
first eror is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 29-05-2007 @ 16:01 :
mijn studie en mijn motivatiecrisis
Ik wilde eigenlijk geen 'dubbelfrisje' posten, maar door jou te quoten kan ik dat mooi even voorkomen

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 16:11.
Oud 29-05-2007, 16:30
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
koekjes schreef op 26-05-2007 @ 09:29 :
Erg naar. Ik erger me ook dood aan mensen die met hun pinpas een treinkaartje kopen bij de enige automaat waar je met muntgeld kan betalen terwijl de pin automaat vrij is en ik op dat moment alleen muntgeld heb. Vervolgens weten ze ook vaak niet zo goed hoe het allemaal werkt...
Oud 29-05-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 29-05-2007 @ 00:31 :
of je houd je snavel even en laat meneer metallicat voor zichzelf spreken

ot: Carn die zich altijd overal mee bemoeit
Gewoon, je komt als een wat onervaren automobilist over omdat een béétje zelfverzekerde chauffeur niet zulke moeite zal hebben met dergelijke situaties.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten