Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Net weer terug uit Almere, heerlijke paar dagen gehad met een vriendin die ik ongeveer 2 keer in het jaar zie. Echt te weinig als je het mij vraagt.. Maar als je elkaar dan weer ziet, is het dubbel zo leuk. ![]() wel stom dat ik mijn hamster dood in z'n hokje moest aantreffen toen ik net terug was van die leuke paar dagen. toch een beetje een domper.. Jammer dat ik m'n beste vriendinnetje al zo'n tijd niet meer gezien heb. (vergeleken met de bovenstaande vriendin is t niks, maar toch.) Ik mis haar. We moeten echt tijd inhalen ofzo. Ooit. Als we daar beiden tijd voor hebben? ![]() ![]() Morgen vriendlief nog even zien, voordat school en alle andere verplichtingen weer beginnen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: gaat prima! vanmorgen deed ik chagrijnig tegen hem maar dat bedoelde ik niet zo. m'n ouders kwamen langs en ik ben gewoon ZO BLIJ dat ik eindelijk uit huis ben dat ik ze zo min mogelijk wil zien. en als ze dan langskomen word ik chagrijnig. ook al bedoelen ze het wel goed, hmm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Weinig nieuws, heel gezellig om samen te werken met mijn zus, ik zie haar in privétijd niet veel meer sinds ze samenwoont. En mijn beste vriendinnetje is lief, alhoewel ik haar veel te weinig zie.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: