Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2007, 12:07
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Slecht, -.-'

We hebben elkaar al een week nie meer gezien, en hebben ondertussen nog eens ruzie gehad ook !

Leuk zeg !
Oud 25-08-2007, 12:07
Verwijderd
Mijn forumrelatie gaat fout. Wtf er komt een nieuw forum en ik heb dat helemaal gemist. We leven langs elkaar heen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 12:17
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-08-2007 @ 13:07 :
Mijn forumrelatie gaat fout. Wtf er komt een nieuw forum en ik heb dat helemaal gemist. We leven langs elkaar heen
Verschrikkelijk! Doe er wat aan! Nu, meteen!

ot: Net weer terug uit Almere, heerlijke paar dagen gehad met een vriendin die ik ongeveer 2 keer in het jaar zie. Echt te weinig als je het mij vraagt.. Maar als je elkaar dan weer ziet, is het dubbel zo leuk. Gezellig geshopt, gekaart, gekletst en een filmavondje gehad.
wel stom dat ik mijn hamster dood in z'n hokje moest aantreffen toen ik net terug was van die leuke paar dagen. toch een beetje een domper..

Jammer dat ik m'n beste vriendinnetje al zo'n tijd niet meer gezien heb. (vergeleken met de bovenstaande vriendin is t niks, maar toch.) Ik mis haar. We moeten echt tijd inhalen ofzo. Ooit. Als we daar beiden tijd voor hebben? Bah. Ik vind t stom. Krijg t gevoel dat ik er niet genoeg voor dr ben...

Morgen vriendlief nog even zien, voordat school en alle andere verplichtingen weer beginnen. Lekker knuffelen en film kijken, verheug me erop.
Oud 25-08-2007, 12:28
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 25-08-2007 @ 10:40 :
Ha ik heb weer met hem! En ik weet echt 100% zeker dat ik dit wil. Zal wel het zoenen met anderen missen maar daar krijg ik wel hem voor terug Hij is alleen best jaloers dus dat wordt nog wat. En hij gaat op een manier met mn beste vriendin op waar ik nog even moet wennen (aan elkaar zitten en seks grapjes maken, weet nog steeds niet of ik daar iets van moet zeggen.. zeg bijna nooit dingen die ik niet leuk vind, vind mezelf al snel zeuren). En als ik dan een keer een grapje tegen zijn vriend maak mbt seks reageert hij gelijk agressief. Pfff, maargoed het zal wel. Verder is hij gelukkig soort van perfect
ieder normaal mens zou zo'n jongen absoluut niet willen, maargoed.

ot: gaat prima! vanmorgen deed ik chagrijnig tegen hem maar dat bedoelde ik niet zo. m'n ouders kwamen langs en ik ben gewoon ZO BLIJ dat ik eindelijk uit huis ben dat ik ze zo min mogelijk wil zien. en als ze dan langskomen word ik chagrijnig. ook al bedoelen ze het wel goed, hmm.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 12:54
stout!
stout! is offline
Heerlijk, even niet sociaal doen en de hele dag lekker thuis zijn. Daarbij ben ik een soort van ziek dus die rust is niet alleen maar luxe.
En met hem nog steeds hetzelfde; het gaat goed met me maar ik wil hem zien.
Oud 25-08-2007, 12:56
woezel
woezel is offline
oke 29 gaat nog,maar met iemand van 34 heb ik net mn grens weer overschreden denkik.
Oud 25-08-2007, 13:32
Verwijderd
Goed!
Gisteren belde hij of ik langs kon komen. Eerst wilde ik niet echt want het is bijna 3 uur reizen maar hij had beloofd er een leuke avond van te maken.

Toen ik bij hem was hebben we eerst een film gekeken en bleek hij appeltaart gekocht te hebben. Daarna wilden we in bad gaan.

Toen ik in de badkamer kwam was het bad al vol, lagen er rozenblaadjes in het water, stonden er meer dan 50 kaarsjes in de badkamer verspreid en lag er een roos op de badrand. Met lekkere badolie en massage olie (en een lekkere vent in bad natuurlijk ) was het echt compleet!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 14:31
Antoni
Antoni is offline
Eenzaam, maar optimistisch.
Oud 25-08-2007, 14:42
Poepkind
Poepkind is offline
Ik ben heel gezellig met een vriendin naar Den Haag geweest, ik ben echt blij dat er mensen zijn waar ik het zo goed mee kan vinden
Ik ben ook bij mn voormalige lover (vinden jullie ex ook zo'n gemeen woord, net als stiefmoeder weetje??) op zn verjaardag geweest, heb alleen wel wat blunders gemaakt. Ik hoop dat het niet te erg is haha. Hoe dom kan je zijn!? Naja ik vond het wel leuk en gezellig en wil dat wel vaker doen, nu nog even kijken wat hij wilt Ik blijf hem niet stalken. Maar een relacte vriendschap zie ik wel zitten.
Oud 25-08-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 25-08-2007 @ 15:42 :
Ik ben heel gezellig met een vriendin naar Den Haag geweest, ik ben echt blij dat er mensen zijn waar ik het zo goed mee kan vinden
Ik ben ook bij mn voormalige lover (vinden jullie ex ook zo'n gemeen woord, net als stiefmoeder weetje??) op zn verjaardag geweest, heb alleen wel wat blunders gemaakt. Ik hoop dat het niet te erg is haha. Hoe dom kan je zijn!? Naja ik vond het wel leuk en gezellig en wil dat wel vaker doen, nu nog even kijken wat hij wilt Ik blijf hem niet stalken. Maar een relacte vriendschap zie ik wel zitten.
Vandaar exlief 'Ex' klinkt alsof er veel meer afstand tussen ons is dan er is.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 14:48
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-08-2007 @ 15:44 :
Vandaar exlief 'Ex' klinkt alsof er veel meer afstand tussen ons is dan er is.
oooh dat is echt geniaal! dank je
Oud 25-08-2007, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 25-08-2007 @ 15:48 :
oooh dat is echt geniaal! dank je
Hmm misschien schiet het niet zo op als andere mensen het ook gaan gebruiken Maar ik doe dat alleen op het forum, irl gebruik ik gewoon z'n naam. Vind het altijd zo raar om naar mensen te verwijzen met hun 'functie'...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 15:00
Metal
Metal is offline
Citaat:
ST*R schreef op 25-08-2007 @ 10:40 :
Ha ik heb weer met hem! En ik weet echt 100% zeker dat ik dit wil. Zal wel het zoenen met anderen missen maar daar krijg ik wel hem voor terug Hij is alleen best jaloers dus dat wordt nog wat. En hij gaat op een manier met mn beste vriendin op waar ik nog even moet wennen (aan elkaar zitten en seks grapjes maken, weet nog steeds niet of ik daar iets van moet zeggen.. zeg bijna nooit dingen die ik niet leuk vind, vind mezelf al snel zeuren). En als ik dan een keer een grapje tegen zijn vriend maak mbt seks reageert hij gelijk agressief. Pfff, maargoed het zal wel. Verder is hij gelukkig soort van perfect
Jij bent en blijft de grootste doos hier op dit deelforum, pff. Hulde hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:00
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-08-2007 @ 15:57 :
Hmm misschien schiet het niet zo op als andere mensen het ook gaan gebruiken Maar ik doe dat alleen op het forum, irl gebruik ik gewoon z'n naam. Vind het altijd zo raar om naar mensen te verwijzen met hun 'functie'...
irl gebruik ik ook zn naam, maar niet iedereen weet zijn "functie", dus dan is dit wel handig en voor het forum helemaal
Oud 25-08-2007, 16:16
Verwijderd
Ik heb m'n grote liefde weer terug <3

M'n telefoon is ein-de-lijk gerepareerd en teruggestuurd
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:17
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-08-2007 @ 16:00 :
Jij bent en blijft de grootste doos hier op dit deelforum, pff. Hulde hoor.
Hu waarom? Ik ben best normaal! Ik heb het ws erger laten overkomen dan het is, met aan elkaar zitten bedoel ik meer stoeien enzo. En die grapjes zijn dus grapjes en niet serieus en niet vaak. Ik vind het ook niet erg, moet gewoon wennen omdat de vorige jongens die ik leuk vond best afstandelijk met andere meisjes om gingen en hij gewoon knuffelig en ze plaagt enzo. en gelukkig doet hij dat het meest bij mij en ik weet dat hij mij het allerleukst vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:54
Qimm
Qimm is offline
Vandaag hebben 't vriendje en ik gepicknickt langs de Vecht. Aardbeien met slagroom, grote bak yoghurt en croissantjes <3 Heerlijk in de zon gelegen, galgje gespeeld en wolken gekeken. Maar toen kwamen er kut-jongeren met idem muziek. Dus toen zijn we maar weer huiswaarts getrokken

morgen naar Terschelling
Oud 25-08-2007, 17:12
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
God, wat voelt dit kut.. We zouden nog even bellen vanavond, maar of dat gaat lukken.. zit alleen maar te snotteren hier.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 17:20
Verwijderd
vrijgezel en heb zin in sex met m ex
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 25-08-2007 @ 18:20 :
vrijgezel en heb zin in sex met m ex
Haha, dat is eigenlijk ook wel herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 18:25
stout!
stout! is offline
Ok nu ben ik echt ziek, alles doet pijn. Had hem net aan de telefoon, hij zei dat hij me miste en voor me wilde zorgen. En nu vind ik het niet leuk meer .
Oud 25-08-2007, 18:33
Orpheo
Orpheo is offline
jezus, wat heb ik t hier naar mijn zin!!! ik mis alleen mijn vriendin heel erg,maar ik heb t hier echt naar mijn zin.

even de achtergrond: na 16(!!) jaar heb ik mijn pa weer gezien. Ik zit nu bij hem thuis, en ik zie weer iedereen, iedereen die ik 16 jaar heb moeten missen. Ik heb 't gemist hoe mijn neefjes en nichtjes op deze aardkloot werden geworpen, ik heb t gemist hoe mijn opa overleed, ik heb 't gemist hoe mijn oma tot 2 keer toe een hartaanval heeft gehad, maar vooral: ik heb het hier gemist!Het land, het eten, de mensen, de taal, de gezelligheid. Ik vind t niet eng om hier diep in de nacht door de stad te lopen, terwijl ik dat wel heb in amsterdam. Hier voel ik me thuis, dit IS mijn thuis. Dat was het voor 3 jaar, en dat gevoel is eigenlijk nooit weggegaan.

Het is waanzinnig frustrerend dat mijn oma en oudtante JARENLANG hebben gelogen over de gang van zaken, eind jaren 80, begin jaren 90. Het is nog erger dat ik nooit (tot gisteren) zijn kant van het verhaal heb kunnen horen.

Mijn oma is trouwens wel een gemene bitch. Ze heeft BEWUST zitten stoken in het huwelijk van mn pa en ma, en ze zit nu weer BEWUST te stoken in mijn relatie. Heel subtiel, maar ik heb 't mn ma en pa verteld hoe oma doet, en ze zeiden, ja verdomd, zo was t ook met ons! Oma moet dus echt snel kappen met dat gekloot.

Hoe het ook zij: ik heb nog anderhalve week over. NOg anderhalve week waarin ik kan genieten van dit schitterende land, geweldige eten en superlieve mensen.

edit: ik zit in israel, mochten mensen t zich afvragen.
Oud 25-08-2007, 19:43
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-08-2007 @ 19:33 :
*verhaal*
Maar geen reden om het contact met je oma te breken? Fijn voor je dat je je vader "terug" hebt

OT: Weinig nieuws, heel gezellig om samen te werken met mijn zus, ik zie haar in privétijd niet veel meer sinds ze samenwoont. En mijn beste vriendinnetje is lief, alhoewel ik haar veel te weinig zie.
Oud 25-08-2007, 19:47
Verwijderd
Jeej, morgen naar de efteling
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 19:54
snoopy
snoopy is offline
Tot ik zelf weer iets gevonden heb woon ik bij hem en dat bevalt eigenlijk heel goed. (dit is dag 1, dus heel veel kan ik er niet over zeggen, maar goed... we hebben er ook al bijna 6 weken vakantie op zitten zonder veel problemen. Iets wat ik me een jaar of 2 geleden niet had kunnen voorstellen.)
Oud 25-08-2007, 20:09
Verwijderd
Heb m niet gemist. Nauwelijks aan m gedacht. Dus.
Pfff, nu nog uit gaan leggen hoe het zit.

En aaah, zij heeft uiteindelijk wel gesmst en aangezien ik het beloof heb moet ik nu dus ook aan G gaan vragen of R een vriendin heeft en ik met mn grote mond deed dat wel even zodra ik m zag, maar aaaaaaah, ik ben zo'n lafbek en ik wil niet, maar het moet, het moet en het eigenlijk ook wel fantastisch zijn als ie niet bezet heeft en als G dan lekker ondiscreet tegen m gaat zitten kletsen.
Zucht, keep dreaming.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 20:25
Beautiful Freak
*schommel schommel*

Het gaat lekker heen-en-weer hier, maar ja, komt wel goed. Zometeen waarschijnlijk naar Amsterdam, of hier uit, zit nog even te denken. Weet wel dat ik hier even weg moet..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 20:27
Verwijderd
Hij is een weekend weg en smst me te weinig . Maargoed, dan heeft ie het iig naar zn zin .
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 20:42
Neko*
Neko* is offline
hij komt vanavond al! Naja, komt... Mams en ik moeten hem ophalen, maar dat is bijna hetzelfde. Toch nog lekker tegen hem aan in slaapvallen. Heerlijk. <3

Ik heb echt nog steeds dezelfde kriebels als in het begin. En dat na een jaar. Ik vind het raar, dit ken ik niet. Maar het is fijn, dus ik geniet er maar van. Hij is lief.
Oud 25-08-2007, 21:18
Velma
Velma is offline
Goed, fijn, wolkjes om me heen

Met mijn beste vriendin zit het ook weer helemaal goed en ik ben eergisteren twee vriendinnen van de middelbare tegen gekomen en dat ..was ook wel gaaf op een vreemde manier. En.. ja ^__^
Oud 25-08-2007, 21:24
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 25-08-2007 @ 13:56 :
oke 29 gaat nog,maar met iemand van 34 heb ik net mn grens weer overschreden denkik.
en toch wil ik hem terugzien,maar ik heb zn nummer niet eens. mss wil ik toch wel meer dan een one night stand
Oud 25-08-2007, 21:36
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 25-08-2007 @ 20:43 :
Maar geen reden om het contact met je oma te breken? Fijn voor je dat je je vader "terug" hebt

is lastig en ondankbaar. ze heeft wel ons mooi onderdak gegeven in de golfoorlog en nadat we ons permanent gingen settelen in NL, heeft ze ons ermee geholpen. Dat blijkt nu allemaal uit eigenbelang te zijn geweest; zonder mn pa is mn ma diepongelukkig, en vice versa. Verdomme, we zijn allemaal gelukkiger nu met hem, en we zijn gelukkiger in Israel. Maar hier WONEN!? daar moet ik heel heel goed over nadenken. Dat zou betekenen, mijn vriendin verlaten, en dat heb ik er absoluut niet voor over; niet nu, nooit niet. Als ze, na haar studie, met me mee wil (wat zeer waarschijnlijk is; ik ken haar denk ik wel een beetje (boel)) dan gaan we, anders gewoon niet.
Oud 25-08-2007, 21:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lijkt me idd heel lastig om de hele boel hier ineens te verlaten, ookal voel je je daar thuis. Ach ja, je hoeft toch ook niet nu te kiezen? Je kunt toch ook regelmatig op bezoek gaan totdat je zeker weet wat je wilt?

ot:
Teleurgesteld. En zo hoor ik me helemaal niet te voelen. Het zou me niet uit moeten maken dat ik hem ineens toch niet zie, maar ja, ik raak nou eenmaal snel onder de indruk van bepaalde mensen. Grrnshit.
Oud 25-08-2007, 21:48
Optima
Optima is offline
hmmm de vakantie is over, 2 heerlijke weken 12 uur per dag met elkaar op bed liggen en ons dan verplaatsen naar een chill kuiltje in de hed kandi.

Ik mis het om met hem te kunnen luilakken....nu moet er ineens weer vanalles, en is de tijd moeilijk lang bij elkaar te zijn
Oud 25-08-2007, 22:02
Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 24-08-2007 @ 12:02 :
Ik wil hem zien, ik wil hem aanraken. Het is prima zo en ik vermaak me, maar ik mis toch het gevoel dat ik heb als ik bij hem ben.
Ik mis hem en ik mis hem niet, ik snap t niet zo goed.
Oud 25-08-2007, 22:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Lyne schreef op 24-08-2007 @ 19:38 :
Dit dus.
QFT.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 22:14
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 25-08-2007 @ 22:47 :
Lijkt me idd heel lastig om de hele boel hier ineens te verlaten, ookal voel je je daar thuis. Ach ja, je hoeft toch ook niet nu te kiezen? Je kunt toch ook regelmatig op bezoek gaan totdat je zeker weet wat je wilt?

ga ik zeker doen ik kwam hier aan, en iedereen in de buurt stond me op te wachten is een heel raar idee. Hier mag opeens gelachen worden; bij mij thuis in NL mag je niet lachen. Eten buiten de 'gezette tijden' mag niet, douchen na 11 uur s'avonds mag niet, vloeken als je van de trap valt mag niet. hier mag alles, en hoeft niets. niet zozeer omdat ik gast ben, maar dat is altijd al zo geweest.
Oud 26-08-2007, 00:10
Verwijderd
Niet goed. Het zal eens anders zijn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 00:25
Beautiful Freak
Telefoongesprek liep echt niet. Zoveel stiltes.. Maar ja, nu is het wachten op maandag: duidelijkheid..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 00:37
***ailá***
***ailá*** is offline
ik voel me goed. Hij geeft zoveel om me
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 07:29
Dott
Dott is offline
Heen en weer geslingerd, en ik word en knettergek van, ik wil geen afstand nemen, maar k ben bang dat het ff niet anders kan..
En ik mis hem nu al in ben zo'n raar mokkel
Oud 26-08-2007, 09:19
Halflight
Halflight is offline
Gisteren moest ik eerst werken en dat wel gezellig met mijn collega's en ik hoop dat mijn contact met een collega beter wordt want ze is erg vriendschapswaardig .

Toen stond redelijk onverwacht een vriendin op de stoep en gingen we koken en eindeloos praten en lachen en het was zo ontzettend leuk en gezellig en ik wil echt contact met haar houden, ook al woont ze veel te ver weg .

En tot slot gisteravond waren m'n twee schoolvriendinnetjes hier en dat was natuurlijk weer ouderwets genieten. Lachen ende lachen. Echt leeeuk bij het vriendje van de ene gezeten, wat een held, ik wil hem ook wel . Toen nog even uit geweest vooral om mijn semilover te zien en ehhh dat viel een beetje tegen maar ik vond het vooral leuk om net te doen ik te gezellig was in front of zijn vrienden haha..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 09:49
wup
wup is offline
Goed. Vrijdag uit eten geweest met zijn ouders en zusje en vriend en dat was leuk. Zijn ouders zijn echt tof En ze gaven me geld.. Dat was wat raar maar wel lief.
En zijn moeder stuurde me gister een mailtje met allemaal fotos die ze van ons had gemaakt. Heel leuk.. wie weet post ik wel wat in het fototopic hihi..
Verder kwam een vriendin gister langs en zijn we samen naar noorderzon geweest. Maar we praten echt te veel. Elke keer als ze weg is heb ik gewoon een zere keel.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 11:14
Ireth69
Ireth69 is offline
In de wolken . Yay! En het voelt goed en het komt goed .
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 11:15
Beautiful Freak
Damn, moet ik vooral mezelf verwijten gaan maken
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 11:51
Silvie
Silvie is offline
Goehoed

Druk bezig met klussen in ons huisje. Maar zo als het er nu voor staat wonen we over een klein maandje samen en ik heb er zin in! Tussen ons zelf gaat het ook goed. Ik besef elke dag steeds meer wat ik aan hem heb en dat ik hem gewoon voor geen goud meer zou kunnen én willen missen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 12:01
Verwijderd
Tgaat super, alhoewel 't nog beter zou gaan als hij er WEL zou zijn..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 12:13
Verwijderd
Hij is weer thuis en zegt me gemist te hebben, volgende week spreken we af, ik ben benieuwd. Enigszins boos op een vriendinnetje door een dag met teveel drank en nog meer verwarring. Nu een week lang weer met vrienden weg en ik zie er tegenop
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 12:50
Dott
Dott is offline
Hij brengt me erg in de war, maar is wel lief, ik geloof best dat ie oprecht is, maar ja, dat heb ik eerder geloofd.
Verder ben ik blij dat m'n maatje nu ook de andere kant van het verhaal kent.. scheelt weer een hoop.
Sommige mensen zijn nou eenmaal vervelend, negeren en doorgaan
Oud 26-08-2007, 12:58
Yana
Yana is offline
Ik stel hem teleur, maar ik kan even niet anders.
Reageren

Regels voor berichten