Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jamaar jij kon dat zelf bedenken!
En op zich is elke forumer een forumer in het algemeen, maar er is niet 100 % van de forumers nodig om 'forumers in het algemeen' te vormen. Ik vind forummer toch beter dan forumer. Maar van onzetaal.nl mag het niet. En verder ga ik niet meer offtopic want dit topic is leuk en moet blijven. |
![]() |
|
Ik heb gisteren voor het eerst het vak D&B gehad.
Vandaag heb ik voor het eerst een werkgroep D&B gehad en tevens voor het eerst 6 uur hetzelfde vak gehad ![]() En morgen heb ik voor het eerst het vak PEO.
|
Ik heb gisteren voor het eerst weer college gehad, heb ben voor het eerst in iemands huis geweest en heb voor het eerst met heel veel bepaalde mensen gepraat. Oeh en ik heb straks voor het eerst college in Images, zo'n bioscoopding.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst? Missy | 500 | 28-03-2010 21:58 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 72 | 03-09-2004 03:38 | |
De Kantine |
wanneer heb je voor het eerst iets voor het laatst gedaan? AlopiA | 27 | 16-01-2003 17:01 | |
De Kantine |
wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? AlopiA | 41 | 16-01-2003 16:07 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan? Verwijderd | 28 | 08-05-2002 15:45 |