Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Je hebt daarnaast een aanlooptijd van twee jaar na je slagen én de maandelijkse termijn is afhankelijk van je draagkracht. Persoonlijk doe ik het liever ietsjes zuiniger aan na m'n studie dan dat ik nu ga werken en het risico loop overspannen of in tijdnood te raken" Natuurlijk is het fijn als je geen/minder schuld bij de IBgroep hebt als je moet rondkomen van je startsalaris, maar om zo'n startsalaris te krijgen, moet je wel eerst afstuderen en dat valt nog niet mee als je jezelf zodanig het schompes werkt dat je geen tijd en/of energie meer overhebt om dit te doen. Bij mij in mijn projectgroep zit nu ook zo'n lolbroek: wanneer we moeten afspreken voor overleg, moet 'ie áltijd werken. Oh nee, wacht... zondag had 'ie nog wel een gaatje... waarschijnlijk... ![]() Kijk, als je alleen zaterdagochtend bij de appie zit of je één, misschien twee avonden op de koters van je buren past, is het wat anders. Maar ik ken er dus een stel die 20 uur per week proberen te werken en verwachten dat de rest van de groep hun ziekenhuisopnames en tandartsafspraken maar eventjes verzetten. Die vlieger gaat dus bij mij niet op. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Bovendien zijn er veel baantjes voor studenten die veel verdienen en op uitzendbasis zijn, zodat je nooit ergens aan vast zit. In Groningen heb je bijvoorbeeld ASA.. Zij bellen je af en toe of je een dagje kan werken, vaak tegen uurloon van 6 a 7 euro, wat absoluut niet slecht is. Maargoed, ik dwaal een beetje af.. Ik vind lenen gewoon een beetje te makkelijk denken, zo van.. Ik betaal het wel af. Ik begin liever gewoon met een schone lei straks. Eh.. eigenlijk ging dit topic niet hierover maarja ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oja, wat ik nog even tegen alle eerstejaars wil zeggen..
Ik studeer American Studies en heb een vak culture, arts and media. Klinkt simpel, is het niet, maar daarvoor moest een boek genaamd 'an introduction to theories of popular culture' lezen. De eerste keer dat ik het boek open sloeg viel ik bijna flauw, door het wetenschappelijke Engels.. Nu ben ik een week verder en het valt allemaal reuze mee, je moet alleen accepteren dat het niet zo makkelijk gaat als op de middelbare school. Ik heb intussen alweer 80 bladzijden gelezen, het gaat niet snel, maar het gaat wel, en dat lijkt me de bedoeling. Dus: niet gelijk afgaan op de eerste indruk, als je er wat meer tijd instopt en jezelf tijd gunt om aan het taalgebruik te wennen, gaat het allemaal best. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wordt dat vak trouwens gegeven door ene F. Kelderman? Daar heb ik vorig semester nog een vak mee gevolgd...hij is net afgestudeerd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Enne, Frank Kelderman geeft het vak inderdaad bij ons! Alleen ik heb zelf les van Gilroy, ken je die? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig! Roosje | 500 | 28-10-2009 17:20 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 |