Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2007, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg van alle reacties zo het idee dat hier mensen in elkaar geknoopt slapen... dat kan ik echt niet! Mijn vriendin is 's nachts een hoogoven!
Met ex-lief kon ik dat ook nooit... hij was inderdaad te warm en sowieso draaide ik me veel te vaak om. Dus we vielen wel knuffelend in slaap, maar dan rolde ik uiteindelijk toch wel de andere kant op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2007, 17:47
Meadow
Meadow is offline
Als je naakt in je bed ligt hoef je toch niet meteen naakt over de gang te lopen. Als je dan de gang op moet doe je gewoon ff een badjas aan ofzo... ?

Ik slaap zelf t liefst in een shirtje + string en 's winters een strechy pyamabroek, maar ook wel erg graag naakt... En ik loop 's nachts wel naakt over de gang, dan slaapt toch iedereen, en zo niet, mja, dan maakt het me eigenlijk nog bijster weinig uit...
Oud 25-10-2007, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg van alle reacties zo het idee dat hier mensen in elkaar geknoopt slapen... dat kan ik echt niet! Mijn vriendin is 's nachts een hoogoven!
Wij liggen meestal gezellig met de ruggen tegen elkaar aan als we met de gezichten vlak bij elkaar liggen heb ik het gevoel dat hij mijn zuurstof inademt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:14
Kitten
Kitten is offline
Daarnaast ben ik trouwens een ijsklompje... dus zij bevriest en ik zweet weg als we bij elkaar liggen.
Oud 26-10-2007, 20:34
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Daarnaast ben ik trouwens een ijsklompje... dus zij bevriest en ik zweet weg als we bij elkaar liggen.
lol
ik ben ook een kachel, en mn ex een ijsklompje, maar hij kruipt/kroop toch altijd tegen me aan zodat ie t warm krijgt
Oud 29-10-2007, 21:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is echt onwijs lekker warm Ik heb nu twee pyjama's in gebruik, een dikke met lange broek en lang shirt voor als ik alleen slaap en een wat koelere voor als ik met hem samen slaap. Zonder pyjama slapen vind ik gewoon niet lekker, zeker niet als hij 's nachts ineens weer al het dekbed gejat heeft en ik zonder lig.

We sliepen altijd rug aan rug of lepeltje-lepeltje maar tegenwoordig val ik ook wel eens in zijn armen in slaap, zo lekker is dat <3
Oud 29-10-2007, 21:33
Rob
Rob is offline
Citaat:
lol
ik ben ook een kachel, en mn ex een ijsklompje, maar hij kruipt/kroop toch altijd tegen me aan zodat ie t warm krijgt
Dat heb ik dus ook. Mijn ex kroop ook altijd tegen mij aan, tenzij het zomer was. Ik heb 't echt ALTIJD warm.
Ik vond 't wel prettig dat zij koeler was want dan had ik 't niet zo warm. xD
Oud 29-10-2007, 22:14
Armoed
Armoed is offline
Ik heb het echt altijd steenkoud als ik slaap. Mijn eerste keer dat ik met een meisje sliep:

"Kun je me lepelen?"
"..Wil je dat ik een lepel voor je haal?"
"Neeh ik wil dat je er eentje wordt"
"...................................ouwe?"

Later uitleg gekregen. Was best grappig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het altijd zo lekker, zo'n warm lijfje bij je in bed Vooral als ik 's ochtends vroeg college heb en hij dan nog in mijn bed ligt te slapen als ik weer terug kom <3
Oud 30-10-2007, 23:34
luchtballon
luchtballon is offline
Ik wil ook niet met gezichten naar elkaar toe liggen. Dan kunnen mijn knieën nergens heen, want die moeten opgetrokken en al mijn exen hadden dat ook wel en dat past niet of benen knellen af. Hij moet maar tegen mij aan komen liggen in dezelfde richting. Andersom is ook niet prettig want daar ben ik te klein voor.
Maar ik mag alles en ik voel me wel zielig en alleen als hij dan de andere kant op wil liggen
Oud 30-10-2007, 23:43
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Dat heb ik dus ook. Mijn ex kroop ook altijd tegen mij aan, tenzij het zomer was. Ik heb 't echt ALTIJD warm.
Ik vond 't wel prettig dat zij koeler was want dan had ik 't niet zo warm. xD
yeah ik ben meestal warm, maar ik heb t gelukkig niet te warm
maar tegen elkaar aanliggen is zoiezo wel
behalve in de zomer, dan vind ik t nie relaxt
Oud 31-10-2007, 12:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend gaat altijd zo sip kijken als ik me omdraai en met m'n rug naar hem toe ga liggen
Oud 31-10-2007, 13:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mijn vriend gaat altijd zo sip kijken als ik me omdraai en met m'n rug naar hem toe ga liggen
Wat is het probleem dan, als je met jouw rug naar hem toe ligt dan zie je dat pruillipje toch niet?
Oud 31-10-2007, 15:27
Rob
Rob is offline
Citaat:
yeah ik ben meestal warm, maar ik heb t gelukkig niet te warm
maar tegen elkaar aanliggen is zoiezo wel
behalve in de zomer, dan vind ik t nie relaxt

Ik ben altijd warm. Laat ik 't zo zeggen: Ik kan in de winter naakt slapen en nog steeds een kachel zijn voor anderen.
Oud 01-11-2007, 16:00
lilsaman
lilsaman is offline
nou, wat dagt je van een Boxer met een shirtje,,, en als je kamergenoten dames zijn waar je goed mee kan opschieten kan je het ook bij een String en en BH'tje houde
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nou, wat dagt je van een Boxer met een shirtje,,, en als je kamergenoten dames zijn waar je goed mee kan opschieten kan je het ook bij een String en en BH'tje houde
Hm, slapen in je bh, ja lekker comfortabel
Oud 01-11-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Hm, slapen in je bh, ja lekker comfortabel
Inderaad, die bh moet gewoon uit!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten