Advertentie | |
|
![]() |
|
In de eerste plaats zei Wilders "fascistisch", niet nazistisch. Ik ben het met je eens dat het als scheldwoord gebruikt kan worden, maar dat neemt niet weg dat het ook met een heldere definitie kan worden gebruikt (bijvoorbeeld, een arts zegt kanker is iets anders dan iemand die een ander uitscheld voor kankermongool).
Wilders valt de islam aan op grond dat ze onderdrukkend is, en in die zin is fascistisch een goed woord.
||
Citaat:
![]() ten eerste zijn niet alle joden niet-blond met bruine ogen en ten tweede werd niet iedere niet-blonde met bruine ogen de pan in gehakt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, waar heeft 'Love & Peace' lesgekregen. ![]() Mja Wilders, we zullen wel zien wat er van die aanklacht gaat komen etc etc. |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, kwam Wilders met een statement als "De islam is, net als conservatieve delen van andere religies, onderdrukkend", dan was daar geen speld tussen te krijgen geweest. Het is die hypocrisie van blinde aanval op de ene identiteit en blind zijn voor de fouten van de andere identiteit die Wilders tot een parvenu maken.
|
De aanklacht is te lezen op de website van Bonaparte. Pientere reactie heeft die Joost daar op de aanklacht!
http://forum.asdvbonaparte.nl/viewto...=841&start=105
||
Citaat:
Over Spong: in principe heeft zionist Wilders (nog) niets strafbaars gezegd, dus hij kan op dit moment onmogelijk veroordeeld worden. Als die man raast en tiert, roepen de moslims net zo hard om zijn bloed, dus wat dat betreft heft dat elkaar wel op. De overeenkomsten die jij bedoelt zijn puur theoretisch, en uit zich vooral in boeken en geschriften. In de praktijk slaat je post op poep. Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 21:30. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees je in om in de toekomst een dergelijke afgang te voorkomen zou ik voorstellen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zionisme
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dat het fanatisme van moslims is opgelaaid door de bezetting van westerse troepen in hun landen, ben ik met je eens. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bush is een loopjongen voor AIPAC, de joodse lobby in Amerika. Zij hebben hem groot gemaakt en zij zijn de personen achter zijn beleid. Bush is maar een marionet, Israël heeft de touwtjes in handen, en zij zijn verantwoordelijk voor 9/11, zodat ze een "legitieme" reden hadden om de raketten te richten op hun vijandige buren. Recentelijk heeft diezelfde AIPAC laten doorschemeren niet van Barack Obama gecharmeerd te zijn. Hij zal dus géén president worden, let op mijn woorden. Terug naar Wilders, want daar gaat deze draad immers over. Ik ben een tegenstander van Geert Wilders, die de overheid zo klein mogelijk wil houden (bescherming van leven en bezit) en ons op die manier uit wil leveren aan de vrijemarkteconomie. We weten allemaal wat voor irritatie dat gaat meebrengen, kijk maar naar de geprivatiseerde zorg en bijvoorbeeld de NS. Ook wil hij uit de EU, maar wel aangesloten blijven bij de NAVO. Met andere woorden: de oorlogen van Amerika en Israël uitvechten. Zijn standpunten over moslims (waar ik dan weer wel achter sta) zijn NIETS vergeleken bij wat hij het Nederlandse volk wil aandoen op de langere termijn. Ik denk dat hij dáárvoor eens aangeklaagd moet worden. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De christelijke onderdrukking begint na jaren weer te komen, en zal zelfs voet aan de grond krijgen wanneer mensen dom CDA, PVDA, CU of erger blijven stemmen. Kijk, zet je dat zelfde ploegje tussen VVD en D66 neer, dan komt er van religieuze onderdrukking en betutteling niets terecht..
Laatst gewijzigd op 09-02-2008 om 22:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En daarin constateren dat christenen in Nederland én buitenland wel degelijk andere mensen onderdrukken, net als islamieten dat doen. Het is zeker terecht om die religies daarom te bekritiseren, maar de een wel en de ander niet wat jij hier deed is een onhoudbare positie.
||
Citaat:
On-topic: Spong wilt het gooien op het religieuze aspect. En een aanval op deze grond heeft wel enige houvast. Ik betwijfel echter of hem dit zal lukken.
||
Citaat:
http://amilimani.com/ fyi, people of the cross = christenen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Een van de meest recente voorbeelden is natuurlijk die Servische priester op het journaal die druk bezig was met oorlogshitserij tegen Kosovo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|